itzeroone

فیدبک در کسب و کار را چگونه راحت تر کنیم ؟

1 ارسال در این موضوع قرار دارد

Business-meeting-750x430.jpg


فرایند تبادل بازخورد یکی از رکن های اصلی در کسب و کار است که اکثر صاحبان و رهبران کسب و کار ها از آن استفاده نمیکنند . درحالی‌که همه‌ی تئوری‌های کسب‌وکار «بازخورد» را یک موهبت می‌دانند، ولی واقعیت این است که اغلب مردم این‌طور فکر نمی‌کنند. در ادامه همراه با

لطفا برای مشاهده link وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

و

لطفا برای مشاهده link وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

باشید . بیشتر مردم از بازخورد گرفتن اجتناب می‌کنند و حتی علاقه‌ای ندارند که نظر دیگران را در مورد کیفیت کارشان جویا شوند.
به همین دلیل رهبران کسب‌وکار باید با کارمندانشان تعاملات سازنده و مثبتی داشته باشند. بازخورد دادن بخش مهمی از شغل یک رهبر است که می‌تواند حتی دردسرآفرین باشد.


 

لطفا برای مشاهده link وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری

  • چه کسانی در حال بازدید هستند؟   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.