رفتن به مطلب

چگونه محتوای مخلوط و به هم ریخته را در وبسایت خود درست کنیم ؟


mitrabeigi

پست های پیشنهاد شده

محتوای مخلوط یکی از عوامل بسیار بد و موثر در گرفتن نمره منفی سئو است . در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع محتوای مخلوط و نحوه اصلاح آن بعد از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. خود آشنا کنیم .

انواع محتوای مخلوط را بشناسیم !

دو نوع محتوای مخلوط داریم :

1 - محتوای منفعل مخلوط

در این روش ، محتوا از طریق سایتی که مجهز به ssl یا https است ، محتوایی را بارگذاری میکند که در اصل از یک منبع غیر معتبر یا معمولی ( http ) بارگذاری میشود . این روش باتوجه به اینکه امنیت صفحه و وبسایت را به خطر نمیاندازد اما یک دلیل خوب برای گرفتن نمره منفی از گوگل است که باید در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. به آن توجه ویژه کرد .

2 - محتوای صفحه نمایش مخلوط

این نوع محتوا دقیقا مثل حالت اول است که در طراحی سایت به جای فایل های مولتی مدیا ، یک فایل اسکریتی از یک منبع غیر امن یا معمولی بارگذاری شود که نوع دوم بسیار بدتر از نوع اول است .

چطور محتوای مخلوط را در وبسایت خود پیدا کنیم و آنها را تصحیح کنیم ؟

بهترین کار برای رفع این مشکل ، اینست که تک تک فایل خود را حین طراحی سایت باز کرده ، و جاهاییکه از http استفاده کرده اید را به https تغییر دهید . اما این را هم به یاد داشته باشید که حتما از ssl معتبر استفاده کنید و سپس این تغییرات را اعمال کنید .

اصلاح محتوای مخلوط در طراحی سایت

در اولین فرصت باید بررسی که کنید که آدرس فایلی که میخواهید به https تغییر دهید ، در دسترس هستند یا نه ؟ برای اینکار ابتدا آدرس آن فایل را با http فراخوانی کنید تا از وجود آن مطمئن شوید . سپس در آخر http ، یک s اضافه کنید و باز تست کنید که در دسترس هست یا نه !

اگر دردسترس بود ، آدرس های خود را به آن تغییر دهید .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...