رفتن به مطلب

دریاچه رزیا ، جایی که زمان متوقف می شود


kare1

پست های پیشنهاد شده

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  کشوری است که در سرتاسر آن آب وجود دارد . شما می توانید تعداد بسیار زیادی رود ، روزدخانه ، دریا و دریاچه نام ببرید که ارزش دارند شما برای یکبار هم که شده است ، کار و زندگی خود را رها کنید و برای تعطیلات از آنها دیدن کنید . اما دریاچه ای که ما می خواهیم در مورد آن حرف بزنیم ، یکی از مکان هایی است که شما می توانید برای مدت ها در آن زندگی کنید و گذر زمان را اصلا احساس نکنید . چه رمان هایی که در شرف این دریاچه نوشته نشده اند ، چه درخواست های ازدواجی که در این منطقه مطرح نشده اند . خانوم ها و آقایان با ما همراه باشید در معرفی دریاچه زیبای رزیا .

 

در میان انبوه مکان های دیدنی ایتالیا ، این دریاچه فرق دارد . طبیعت این دریاچه مانند بقیه مناطق ایتالیا مدیترانه ای ، استوایی و مملو از درخت های زیتون نیست . این دریاچه با کشور سوییس هم مرز است و آب وهوایی نبستا سرد و خنک دارد . به جای درخت های زیتون و نارنج شما با گروه درخت های بلوط و کاج مواجه خواهید شد . این منطقه از معدود قسمت های ایتالیا است که رنگ برف را به خود می بیند . از آنجا که این دریاچه در قسمت های شمالی ایتالیا قرار دارد شما می توانید به راحتی از سوییس به این دریاچه بروید . زمان در این دریاچه محو شده است .

 

ساخت دریاچه

این زیبای خفته یک دریاچه مصنوعی است که در سال 1920 برای اولین بار طرح ساختش به عمق  5 متر  مطرح شد . در جولای سال 1939 ، کمپانی مونتکاتینی , طرح ساخت این دریاچه به عمق 22 متر را تصویب کرد. به این منظور ، می بایست دو دریاچه طبیعی رسنچی و میترسی را با هم ادقام   و همچنین روستا های گراوان و تیوستی را تخریب می کردند . قرار بود این طرح تا سال 1940 تکمیل شود ولی به خاطر جنگ ، تا سال 1950 تکمیل نشد .

تفریح ها

در زمستان آب دریاچه یخ می زند و شما می توانید بر روی آن قدم بزنید و کنار برج ساعتی که در وسط این دریاچه وجود دارد بروید و به معنای واقعی توفق زمان را مشاهده کنید . همچنین می توایند با کرایه کردن آیس اسکیت بر روی یخ های دریاچه اسکیت کنید . اگر هم در فصولی از سال رفتید که دریاچه آب داشت می توانید کایاک سواری را امتحان کنید . می توانید با پرداخت 2 یورو سوار کایاک شوید و در دریاچه مشغول به گشت و گذار شوید . تعداد توریست هایی که در زمستان به این دریاچه می روند چندین برابر بیشتر از فصل بهار است .

 

موقعیت دریاچه

این دریاچه زیبا در قسمت خود مختار ترنتینو-اَلتو آدیجه ایتایا قرار دارد .  این بخش خود مختار دو شهر دارد که نام یکی از آنها تیرول جنوبی است . دریاچه در قسمت غربی این شهر قرار دارد .

 

بهترین محل اقامت

در شهر تیرول جنوبی هتل های زیادی وجود ندارند . یکی از معدود هتل های لوکس این شهر پارک هتل لورین است . هزینه اقامت در این هتل شبی 82 یورو است . از جمله مزایای خوب این هتل می توان به دو فرهنگی بودن آن اشاره کرد . شما در این هتل هم غذاهای  سویسی پیدا می کنید و هم غذاهای ایتالیایی .

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...