رفتن به مطلب

چرا نباید از پلن هاست رایگان استفاده کنید؟


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

‌‌‌‌
‌‌زمان انتخاب یک سرویس میزبانی وب قابل اعتماد، گزینه های زیادی وجود دارد ولی یکی از عمده ترین مشکلاتی که وجود دارد این است که افراد برای انتخاب، به سرویس های هاستینگ رایگان رو می آورند.
شما می گویید:”این سرویس رایگان است” و انتخاب یک پلن هاستینگ رایگان به نظر می رسد یک پیروزی آشکار است ولی تجربه ثابت کرده که ضرر آن خیلی بیشتر از خرج کردن هزینه ای برای انتخاب یک سرویس وب قابل اعتماد می باشد. یک پلن هاستینگ رایگان اصلا ایده آل نیست به دلایل زیر:

تبلیغات ناخواسته در سایت شما:
اگر شما مبلغی بابت هاستینگ پرداخت نکنید، ارائه دهنده ی سرویس وب شما، ناچار به کسب درآمد از راه دیگری است. این بدان معناست که آنها تبلیغات خود را در وب سایت شما درج خواهند کرد. در این صورت آنها از درآمد تبلیغاتشان که با وارد شدن در سایت شماست، سود به دست می آورند. هم چنین معنای این کار این است که شما هیچ کنترلی بر روی کار آن شرکت و خدمات روی وب سایت ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) خود و تبلیغات ندارید و شما ممکن است در سایت خود تبلیغاتی داشته باشید که هیچ ارتباطی با سایت شما ندارد.

محدودیت پهنای باند:
از آنجا که اغلب در هاستینگ رایگان، وب سایتهای متعددی روی یک سرور قرار دارند، محدودیت پهنای باند می تواند باعث مشکلات جدی برای شما شود. میزبانی وب رایگان به طرز چشمگیری میزان بازدید هایی که وب سایت ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) شما می تواند هم زمان داشته باشد را محدود می کند و سایت شما ممکن است بدون هشدار غیر فعال شود اگر این محدودیت را نقض کنید. بنابراین اگر شما انتظار رشد ترافیک وب سایتتان را در طول زمان دارید، قطعا روی هاست رایگان ماندنی نخواهید بود.

عدم مالکیت:
اگر شما بابت هاستینگ خود هیچ پرداختی نکنید شما کم کم مالکیت آن را از دست خواهید داد و ارائه دهنده ی سرویس هاست شما این مالکیت را برعهده خواهد گرفت. به این شکل که اگر سرویس دهنده ی هاست شما از محتوای سایت شما خوشش نیاید در هر لحظه و حتی بدون هشدار می تواند آن را حذف کند. این عملی بسیار شایع در میان همه ی ارائه دهندگان خدمات میزبانی رایگان است و گاهی اوقات می تواند منجر به از دست دادن وب سایت به طور کامل شود اگر آنها به طرز غیر منتظره ای آن را به حالت تعلیق در آورند.

دامنه رایگان:
بسیاری از وب سایتهای رایگان علاوه بر هاست، نام دامنه ی رایگان ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) هم ارائه می دهند. ولی آنچه بسیاری از مردم ممکن است تشخیص ندهند این است که دامنه ی رایگانی که شما می گیرید در واقع یک ساب دامنه برای وب سایتتان است.بنابراین به جای yourcoolsite.com شما دامنه yourcoolsite.freehostingprovider.com را خواهید داشت. نه تنها شما تبلیغات رایگانی برای آنها انجام می دهید هر لحظه هم ممکن است وب سایت شما با دیگری به اشتراک گذاشته شود. اما بعضی همچنان نگاه غیر حرفه ای و همراه با اعتماد به این هاستها دارند.
برای داشتن یک وب سایت امن، پلن هاستی را که دارای درصد بالایی تضمین آپ تایم و مقدار زیادی پهنای باند است انتخاب کرده و هزینه ی آن را پرداخت نمایید چون این ایده ای هوشمندانه برای هر شخصی است که در رابطه با وب سایت خود جدی است. با پلن های مختلف هاستی که برای صاحبان وب سایت در دسترس است، شما به راحتی می توانید پلن مناسبی برای نیازهایتان با یک قیمت معقول پیدا کنید.

منبع: وبلاگ پویاسازان

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...