رفتن به مطلب

بهبود سئو وب سایت با استفاده از روشهای ایجاد اخبار سایت


پست های پیشنهاد شده

‌‌‌‌دو دلیل بسیار مهم اگر رویداد قابل انتشاری در کسب و کار آنلاین شما اتفاق بیافتد، باید آن خبر را منتشر نمایید. اول از همه این که چگونه افراد از این اخبار بدون اطلاع رسانی شما چیزی بدانند؟ دوماً اخبار سایت به سئو وب سایت شما کمک زیادی خواهد کرد.
به نظر می رسد بسیاری از کسب و کارهای آنلاین فکر می کنند و بر این باورند که فقط اخبار بزرگ مانند ادغام با یک شرکت معتبر و شناخته شده و یا راه اندازی یک نوع محصول جدید است که ارزش اشتراک گذاری و انتشار در سراسر دنیای وب را دارد.
اما در واقع هر خبر "جدید" و قابل انتشاری باید با مخاطبان شما به اشتراک گذاشته شود؟
آیا به تازگی اقدام به استخدام شخصی جدید در شرکت خود نموده اید؟ آیا شرکت شما به محل جدیدی نقل مکان کرده است؟ آیا اسپانسر جدید گرفته اید و یا اتفاق جدیدی در کسب و کار شما افتاده است؟ اخبار و هر یک از این وقایع می تواند کمک زیادی به بهبود سئو وب سایت شما نماید.
اما چگونه خبر استخدام عضو جدیدی در تیم فروش شما و یا حضور در نمایشگاه صنعتی می تواند به سئو وب سایت شما کمک کند! باید بدانید که یک استخدام جدید در شرکت تان و یا یک رویداد به خودی خود و به صورت مستقیم به سئو سایت شما کمکی نخواهد کرد. اما ایجاد یک خبر مطبوعاتی که دارای موضوع مربوطه با کلمات کلیدی هدفمند است، می تواند این کار را انجام دهد.
درج خبر در طراحی وب سایت درباره کسب و کار شما کمک شایانی در جهت بهینه سازی بهتر وب سایت برای موتورهای جستجو همچون گوگل می کند
در اینجا به چند نکته در مورد چگونگی کمک اخبار سایت در بهبود وضعیت سئو وب سایت اشاره می کنیم:
بهبود سئو وب سایت با استفاده از روشهای ایجاد اخبار سایت

1- ایجاد لینک برای خبر ها
تنها راه بدست آوردن توجه مخاطبین و اعضای سایت و همچنین موتورهای جستجو به مطالب و اخبار،ثبت و ارائه رویدادها به وب سایت های پخش خبر می باشد. هنگامی که اخبار و رویدادها منتشر شد، لینک آن توسط وب سایت های third party (شخص ثالث) منتشر و معتبر خواهد شد.
بدیهی است که برخی از وب سایت ها بهتر از بقیه در این امر عمل می کنند. هر چه کیفیت و محتوای آن وب سایت ها یی که اخبار را منتشر می کنند بالاتر و مرتبط تر باشد، تاثیر بهتر و بیشتری بر روی سئو وب سایت شما خواهد داشت. (همانطور که می دانید لینک هایی با کیفیت بالا به شدت مورد توجه موتورهای جستجو بوده و ارزش بسیاری نسبت به دیگر وب سایت ها دارد)
انتشار اخبار سایت به صورت آنلاین همچنین فرصت های ایجاد لینک های شبکه های اجتماعی را نیز برای شما فراهم خواهد کرد. اگر مطالب و اخبار منتشر شده مرتبط با علایق افراد در شبکه های اجتماعی نیز باشد، طرفداران شما در شبکه های اجتماعی احتمالاً مطالب را اشتراک گذاری و یا توییت خواهند کرد. این "سیگنال های اجتماعی" به طور فزاینده ای نقش بسیار مهم در رنکینگ موتورهای جستجو بازی می کنند.

2- ایجاد Anchor Text
لینک هایی با کلمات کلیدی قوی به نام Anchor text بسیار مهم هستند زیرا این نوع متن ها به ربات های موتورهای جستجو که وب سایت ها را لینک به لینک بررسی می کنند، می گوید که محتوایی که در لینک های متصل به صفحات وجود دارد در چه موردی هستند. تمایز این لینک های Anchor Text در میان تمامی محتوا و مطالب منتشر شده و سراس وب بسیار مهم و ضروری می باشد.
به طور کلی سرویس های انتشار اخبار به صورت پولی، لینک های Anchor text را می پذیرد و قاعدهء آن این است که به ازای هر 100 کلمه از اخبار بابت 1 کلمهء آن هزینه دریافت می نمایند.

3- ساخت و تهیه محتوای سایت
بسیاری از وب سایت تجاری دارای یک صفحهء ویژه به نام "اخبار سایت" یا "رویدادها" هستند. اما از پتانسیل کامل آن استفاده نمی کنند و فقط لینک هایی در وب سایت های شخص ثالث به تمامی اخبار منتشر شده ایجاد می کنند.
به منظور دریافت پتانسیل بالا و دریافت تاثیرات بیشتر در سئو از انتشار اخبار سایت، چرا یک نسخه منحصر به فرد از هر یک از اخبار و رویدادها به عنوان یک صفحه در وب سایت تان استفاده نمی کنید؟
به این ترتیب فرصت استفاده از  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  هدفمند در آن صفحات برای شما ایجاد خواهد شد. و این کلمات کلیدی می تواند از کلماتی که در نسخه اصلی مورد هدف قرار گرفته متفاوت باشد.
رنکینگ صفحات وب سایت در موتور جستجو و البته نه کل وب سایت، صورت خواهد گرفت. بنابراین صفحهء‌ اخبار سایت محل بسیار مناسبی برای مورد هدف قرار دادن  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  طولانی تر با هدف ارتقاء "جستجو" در موتور جستجو و بهبود سئو در وب سایت می باشد.

‌‌

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...