رفتن به مطلب

روند طراحی سایت ورزشی و اسپرت چگونه است ؟


mitrabeigi

پست های پیشنهاد شده

یکی از دسته وب سایت هایی که بیشترین کاربر را دارد وب سایت هایی از نوع ورزشی میباشد. در این مقاله به روند لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ورزشی واسپرت میپردازیم و شما را بیشتر با طراحی سایت ورزشی آشنا میکنیم . در ادامه همراه با سارین وب باشید .
به دلیل وجود تنوع رشته های ورزشی و طرفداران و علاقه مندان به آنها ، داشتن چنین وب سایتی چه خبری و چه اطلاعاتی و چه حتی فروشگاهی میتواند نوعی مزیت محسوب گردد.
در این وب سایت ها میتوان از معرفی خود رشته ورزشی آغاز نمود و تاریخچه و بسیاری از اطلاعات را در اختیار مخاطبان آنلاین وب سایت قرار داد.
نمایش نتایج آنلاین مسابقات ورزشی مرتبط با موضوع وب سایت و گرفتن آگهی ها میتواند مهمترین منبع درآمدی چنین وب سایت هایی محسوب گردد.

با شناخته شدن سایت شما چه از طریق تبلیغات و چه از طریق جستجو در اینترنت ، این امکان وجود خواهد داشت تا علاقه مندان یا کسانی که به دنبال دریافت اطلاعاتی پیرامون این رشته ورزشی هستند ، از وب سایت شما بازدید کنند که حتی میتواند در نهایت منجر به ثبت نام این افراد در باشگاه شما شود که این نیز خود یک نوع درآمدزایی محسوب میگردد.
به استادان و مربیان ورزشی توصیه جدی مینماییم که برای خود و رشته ورزشی که برای آن سالیان زیادی را زحمت کشیده اند یک وب سایت شخصی و ورزشی داشته باشند که بتوانند خود را کاملتر و راحتتر و بهتر به طرفدارانشان معرفی نمایند.

معمولا یک وب سایت ورزشی با لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. مناسب در نهایت به نوعی میتواند یک وب سایت فروشگاهی ورزشی و یا وب سایت ورزشی باشد که صرفا برای نمایش محصولات میتواند مورد بازدید کاربران شما قرار بگیرد. بنابراین بهتر است قبل از شروع طراحی به این نکته دقت داشته باشید.

نوع دسته بندی و نمایش اطلاعات و راحت پیدا نمودن اطلاعات یا به عبارتی UX وب سایت هم میتواند از مهمترین فاکتورهای موفقیت یک وب سایت ورزشی باشد. ما بهترین مشاوره را قبل از شروع مرحله طراحی سایت به شما خواهیم داد. چرا که اگر این مرحله به خوبی آنالیز نگردد متاسفانه تاثیرات بسیار بدی را در وب سایت و جذب مخاطبان و مشتریان شما خواهد گذاشت.

در یک وب سایت ورزشی همانگونه که در بالا هم به آن اشاره شد ، یکی از جالبترین بخش ها میتواند نمایش نتایج آنلاین در وب سایت باشد بطوریکه آنهایی که امکان مشاهده آن مسابقه ورزشی را از طریق تلویزیون ندارند بتوانند از طریق وب سایت شما به نتایج زنده نیز دسترسی داشته باشند. این کار توسط تکنولوژی به نام AJAX امکان پذیر میباشد که بالاترین تکنولوژی را برای طراحی و پیاده سازی این بخش در اختیار شما قرار خواهیم داد.

چه موضوعاتی در طراحی سایت ورزشی باید حضور داشته باشند ؟

ارائه توضیحات مربوط به رشته ورزشی از تاریخچه تا آموزش کامل آن به صورت آنلاین
اخبار مربوط به رشته ورزشی مربوطه
آنلاین نتایج مسابقات و اطلاعات مربوط به لیگهای داخلی و خارجی
گرفتن آگهی برای کسب درآمد بیشتر
ارسال خبرنامه به اعضای وب سایت
معرفی فدراسیون ورزشی برای مخاطبان آنلاین
گالری تصاویر بسیار زیبا
به صورت ریسپانسیو برای نمایش بهتر در موبایل و تبلت
دادن RSS به کاربران برای پیگیری راحتتر اخبار در وب سایت یا باشگاه مورد علاقه شان
بخش تماس با ما برای ارتباط بیشتر و بهتر با کاربران وب سایت
ارائه اطلاعات مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان و ...
معرفی انواع سبک ها و رشته های ورزشی مرتبط با نوع فعالیت ورزشی باشگاه شما
آشنا شدن بازدید کنندگان سایت با اعضا و تیم های باشگاه
قرار دادن فیلم ها و تصاویر مربوط به اعضا ، تیم های باشگاه ، مسابقاتی که باشگاه در آنها شرکت کرده ، مقام ها ، مدالها و ...

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...