رفتن به مطلب

روند طراحی سایت مجله اینترنتی و خبری


maryammo

پست های پیشنهاد شده

باوجود اینترنت و فضای مجازی ، بازتاب اخبار به صورت وسیع و گسترده انجام میشود . در این نوشته به روند لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. خبری و مجله اینترنتی میپردازیم ..

حوشبختانه ناشران معتبر و معروفی در ایران هستند که متاسفانه یا از این مقاله که در حال خواندن آن هستید اطلاع و آگاهی ندارند و یا دوست ندارند که قبول کنند دنیای اینترنت و وب سایت میتواند کسب و کار آنها را به شکل کاملا متفاوتی دگرگون نماید.ش
متاسفانه در ایران وب سایت های مجلات اینترنتی خیلی خوبی وجود ندارد یا اگر هم وجود داشته باشد با تصاویر و کیفیت بد باعث میگردد که حتی کاربران برای یک دقیقه هم در وب سایت مورد نظر نخواهند که بمانند.
بنابراین چنانچه شما ناشر یک مجله بزرگ هستید و بر روی ارائه نسخه چاپی مجله خود سرمایه گذاری نمودید میتوانید با تنظیم یک برنامه درست بدون اینکه به سیستم کسب و کار سنتی خود آسیبی را وارد نمایید ، نسخه اینترنتی و البته محدود را هم در اختیار بازدید کنندگان آنلاین وب سایت خودتان قرار دهید. مطمئن باشید طرفداران پر تعداد خواندن نسخه های چاپی شما هم از این استراتژی جدید و نوین شما خوشحال خواهد شد.
 
حتی لزومی ندارد که نسخه هر روز را به صورت آنلاین در اختیار کاربرانتان قرار دهید بلکه با ارائه سرویس آرشیو خبرها و طراحی یک سیستم جستجوی سریع و البته پیشرفته میتوانید این اطلاعات را در اختیار کاربرانتان قرار دهید. آنها میتوانند در این قسمت چه به صورت دسته بندی سالیانه و چه به صورت دسته بندی ماهیانه و حتی هفتگی به نسخه اینترنتی مجله شما دسترس پیدا نموده و آن را  دانلود نمایند.
 
معمولا چنین وب سایت هایی به طراحی سایت گرافیکی نیاز ندارند . چراکه به دلیل حجم انبوه خبرها به همراه تصاویر متعدد آنها و همچنین دادن نظرات توسط کاربران به خودی خود شلوغ به نظر خواهد آمد. بنابراین این اطمینان را به شما خواهیم داد که بهترین و جامع ترین طرح را برای وب سایت مجله اینترنتی شما در نظر بگیریم.
از همین الان به فکر جذب آگهی در وب سایت خود باشید. مطمئن باشید که رتبه بسیار خوبی در موتور جستجوی گوگل پیدا خواهید نمود. تنوع موضوع و مطالب به همراه دسته بندی و البته استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در کنار یکدیگر باعث خواهد شد وب سایت شما دارای رتبه خوبی در بین رقبا داشته باشد.
 
حتی میتوانید به عنوان یک برنامه دراز مدت به دنبال راه اندازی بخش اخبار هم در وب سایت مجله اینترنتی خود باشید. چرا که همین بخش باعث میشود یک سری از کاربران هر روزه به وب سایت شما سر بزنند و آن خبرها را پیگیری و حتی برای افراد دیگر هم ارسال نمایند. مشتریان فعلی و کاربران مجله چاپی شما هم با فهمیدن اینکه شما در وب سایت مجله اینترنتی خود بخش خبری را راه اندازی نموده اید خوشحال خواهند شد و برای پیگیری خبرها هر روزه به وب سایت شما سر خواهند زد.
 
ما حتما در جلسه حضوری و در مشاوره به شما پیشنهاد خواهیم داد که در وب سایت خود از قابلیت RSS بهره مند شوید و آن را در وب سایت خود داشته باشید. این سرویس در نهایت خبرها و مقالاتی که هر لحظه در وب سایت خود قرار میدهید را در دسترسی مخاطبان شما قرار خواهد داد. معمولا این قابلیت میتواند بازدید کنندگان و استفاده کنندگان از سرویس های خبری شما را افزایش دهد. دقیقا مانند شبکه های اجتماعی مانند Telegram و یا Instagram.
 
در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. شما مخصوصا وب سایت های مجله های اینترنتی و خبری از تکنولوژی AJAX استفاده خواهیم نمود. این سرویس باعث خواهد شد که کاربران آنلاین در وب سایت شما بدون اینکه صفحه اینترنتی را Refresh نمایند ، جدیدترین ها را به صورت اتوماتیک دریافت و ملاحظه نمایند. یعنی چنانچه شما خبر و یا مطلبی را در وب سایت بروزرسانی نمایید کاربران آنلاین در وب سایت میتوانند به صورت هم زمان آن خبر و رویداد را ملاحظه نمایند.
 
سرویس هایی که در طراحی سایت مجله اینترنتی باید قرار داشته باشد :
ارائه مجلات و روزنامه تاریخ روز
آرشیو روزنامه ها و مجلات
ثبت نام خوانندگان و هوادارن برای ارائه سرویس های بیشتر و بهتر
درج و مدیریت نظرات کاربران برای هر نسخه از مجله و روزنامه
دسته بندی مجلات و روزنامه ها بر اساس نوع مخاطب
 
 
 




 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...