رفتن به مطلب

دانلود قالب 38 منظوره Betheme نسخه 5.0 برای وردپرس


پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

چندی قبل در بیست اسکریپت قالب بسیار زیبای Betheme نسخه 4.0 برای شما عزیزان قرار داده بودیم و کاملا به شرع این قالب پرداخته بودیم که هم اکنون آخرین نسخه این قالب زیبا که تغییرات بسیار کاربردی داشته و از 37 منظوره بودن به 38 منظوره تبدیل شده و مشکلات قبلی در نسخه جدید کاملا برطرف شده در ادامه برخی از توضیحات که قبلا داده بودیم می پرداظیم.

 

 

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

 

 

قالب Be قالبی مناسب برای انواع سایت های شرکتی ، فروشگاهی ، شخصی ، مجله ای ، نمونه کار ، خبری و خلاصه هر سایتی که بخواهید هست !از نکات جالب این پوسته ، 38 نوع برگه آماده آن برای 38 نوع سایت مختلف است ! علاوه بر اینها ، ۴ نوع استایل گرید متفاوت و یک برگه ساز کارآمد نیز در این پوسته هست ! همچنین شما میتوانید فونت های شخصی و دلخواه خود را در سایت آپلود کنید تا نمایش داده شود !شما میتوانید برای سایت خود از بین ۷ نوع سربرگ مخنلف ، یکی را انتخاب کنید و با استفاده از فروشگاه ساز ووکامرس ، یک فروشگاه قدرتمند در سایت خود راه بندازید !با دیدن صفحه اصلی قالب و پیشنمایش آنلاین ، میتوانید اطلاعات بسیار بیشتری از قالب به دست آورید !

 

 

 

توضیحات انگلیسی

BeTheme is the best product we ever did. This is more than just WordPress theme. Such advanced options panel and Drag&Drop builder tool give unlimited possibilities. To show you how theme works, we have created 15 thematic websites so you can see how amazing this product is.

 

 

 

 

دانلود :

 

 لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  

 

 

دمو:

 

 لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...