رفتن به مطلب

تعمیرات اجاق گاز


tarahyseo

پست های پیشنهاد شده

ابرکاوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز یکی از بهترین و مجهزترین مراکز سرویس دهی و خدمات دهی به مشتریان عزیز در اقصی نقاط ایران وطن ما است که توانسته با بهره گیری از سالها تجربه و کسب دانش به روز، در زمینه رفع عیوب و نقص فنی و لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. مشتریان وفادار خود را در این زمینه راضی و خرسند گرداند.

مراحل تعمیرات اجاق گاز

مراحل تعمیرات اجاق گاز و لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. شاید ابتدا کمی پیچیده باشد اما از مراحل ساده‌ای برخوردار است.

تعمیرات اجاق گاز، اصولا نباید دارای مراحل پیچیده و مشکلی باشد. با اندکی دقت و اطلاع از نکات فنی مورد نیاز شما می توانید به تعمیرکاری خبره تبدیل شده و برای تعمیرات اجاق گاز خود آستین ها را بالا بزنید.

مهمترین نکته توجه به رنگ شعله اجاق گاز است. در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. شما می بایست ابتدا به این نکته توجه لازم را داشته باشید که شعله به چه رنگی می سوزد. رنگ استاندارد در این زمینه آبی روشن بوده و در غیر این صورت باید نسبت به تعمیرات اجاق گاز خود زمان و هزینه صرف کنید.

برای تعمیرات اجاق گاز خود چگونه دست به عمل بزنیم:

در بحث تعمیرات اجاق گاز برخی از نارسایی ها و نقوص فنی بسیار کوچک و پیش پا افتاده تلقی می شوند. مسائلی نظیر: روشن نشده مشعل گاز، گرم نشدن اجاق و عدم حرارت دهی مشعل الکتریکی.

اینها مواردی هستند که با اندکی تامل و دقت قابل برطرف شدن بوده و مشکلات جدی را در پی نخواهد داشت. قبل از هرگونه انجام کاری برای تعمیرات اجاق گاز ابتدا دفترچه راهنمای اجاق گاز خود را به دقت بخوانید. بسیاری از نکات مربوط به تعمیرات اجاق گاز، در دفترچه های راهنمای آن قید شده است.

در صورت بروز هرگونه مشکل اساسی در اجاق گاز، موضوع را جدی گرفته و با ابرکاوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز محل سکوت خود تماس حاصل نموده و مراتب را سریعا گزارش فرمایید. در بحث تعمیرات اجاق گاز موضوع آموزش نکات ایمنی و چگونگی استفاده از اجاق گاز به کودکان بسیار ضروری است.

چراکه متاسفانه بسیاری از قربانیان حوادث مربوط به آتش سوزی ناشی از نقص فنی اجاق گاز کودکان هستند. لذا به بچه های کوچک و افراد ناوراد اجازه دست زدن به اجاق گاز خود را ندهید.

نکات ایمنی تعمیرات اجاق گاز

رعایت نکات ایمنی در حین انجام عمل تعمیرات اجاق گاز بسیار حائز اهمیت است. اجاق گاز وسیله ای است که به طور مستقیم به منبع گاز شهری متصل است و از اینرو در تعمیرات اجاق گاز این موضوع می بایست بسیار مورد توجه قرار گیرد و احتمال هرگونه خطری را به صفر رسانید.

در بحث تعمیرات اجاق گاز، اجاق هایی که به ترموکوپل حرارتی مجهز می باشند ایمنی بیشتری دارند زیرا با خاموش شدن آتش جریان خروج گاز در این نوع اجاق گازها متوقف می شود.

تنظیم نور پیلوت گاز، در بحث تعمیرات اجاق گاز

در تعمیرات اجاق گاز برای تنظیم نور پیلوت این مراحل را دنبال کنید:

اکثر مشعل های آشپزخانه، با یک چراغ پیلوت تنها و تحت دامنه بالا کنترل می شوند. در تعمیرات اجاق گاز، ابتدا باید نور پیلوت را پیدا کنید. هنگامی که این محل را پیدا کردید، در امتداد لوله ای که گاز را خارج هدایت می کند، به یک پیچ انتهایی می رسید. با حرکت دادن این پیچ می توانید نور شعله را به درستی تنظیم کنید. برای بالا بردن ارتفاع شعله پیچ را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. برای تنظیم اندازه شعله، پیچ تنظیم را بر روی شیر ایمنی یا زیر دستگیره ترموستات قرار دهید.

در تعمیرات اجاق گاز توجه به این نکته ضروری است که برای هر دستگاه مصرف کننده گاز و به عبارت بهتر برای هر اجاق گاز داشتن یک انشعاب شیر گازدار ضروری است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...