رفتن به مطلب

طراحی سایت صرافی و ارز آنلاین


mitrabeigi

پست های پیشنهاد شده

صرافی ها یکی از مکان های پرمشتری به خاطر تبدیل پول و فروش ارز هستند . در این مقاله به روند لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. صرافی ها و ارز خواهیم پرداخت .

احتیاج به ارزهای رایج در دنیا مانند دلار و یورو و ... امروزه برای بسیاری از افراد امری لازم و ضروری محسوب میگردد. از خریدهای آنلاین و رزرو هتل و اقامتگاه های تفریحی تا ثبت نام برای امتحانات زبان میتواند از مهم بودن این مسئله خبر بدهد. متاسفانه در ایران وب سایت های صرافی ها خیلی کمی وجود دارند و آنهایی هم که هستند نه ظاهر چندان مطلوب و دلنشینی دارند و نه کاربران را میتواند حتی برای چند ثانیه مجذوب وب سایت نماید. اتفاقا موارد مربوط به ارز و خرید و فروش آن میتواند امروزه به صورت آنلاین اتفاق بیافتد ، تنها به شرطی که نیاز کاربران و استفاده کنندگان را شناسایی نموده و خواسته آنها را طراحی و پیاده سازی نماییم.
شما میتوانید حتی در چنین وب سایت هایی قیمت های آنلاین بورس و سکه و طلا را علاوه بر ارزهای رایج در بازار ایران قرار دهید و این نگرش را هم داشته باشید که وب سایت شما میتواند در آینده نزدیک به عنوان مرجع نمایش قیمت در بین سایتهای موجود در بازار ایران باشد. مطمئن باشید با چین نگرشی به صورت اتوماتیک بازدید کنندگان زیادی پیدا خواهید نمود و میتواند از محل کسب درآمد توسط آگهی ها و تبلیغاتی که میگیرید وب سایت خود را پیشرفت داده و آن را نسبت به گذشته بهینه تر نمایید.
معمولا وب سایت صرافی باید لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. منحصر به فردی داشته باشد. چراکه کاربران باید مدت زمان زیادی را در وب سایت شما سپری نمایند و همچنین بعد از ترک وب سایتتان به صورت اتوماتیک به وب سایت شما بازگردند و به وب سایت شما محتاج گردند. نمایش عکسهای ارزهای رایج کشورها به همراه نوسان قیمتی آن همراه با نمودارها و همچنین تجزیه و تحلیل های موجود در بازار ایران میتواند از زیباتربن و جذاب تربن بخشهای موجود در وب سایت شما باشد.
در نهایت میتوانید با قرار دادن آدرس و شماره های تلفن و همچنین شماره حسابهای خود در وب سایت ، این سرویس را در اختیار کاربران قرار دهید که راحتتر بتوانند از شما ارز مورد نظر را بخرند. به یاد داشته باشید در این راه ما به شما مشاوره های رایگان و ویژه خواهیم داد. حتی برای فروش آنلاین و اینترنتی برای گرفتن نماد اعتماد اینترنتی به شما یاری خواهیم رساند.

در زمینه گرفتن e-namad یا همان ای نماد موارد بسیار زیادی وجود دارد که در جلسه حضوری و مشاوره حضوری به تفضیل در مورد آن با شما صحبت خواهیم نمود. اما مهمتر از ای نماد ، بخش تبدیل ارزهای رایج دنیا به یکدیگر میباشد. خوب یا بد طراحی سایت نمودن این قسمت از وب سایت میتوان در موفقیت و یا عدم موفقیت وب سایت و کسب و کار شما نیز تاثیر مستقیم را داشته باشد. حتی بهتر است آرشیو آن را نیز در وب سایت نگه داریم تا کاربران وب سایت بتوانند به خوبی به قیمت ها و نوسان آنها در روزها و ماه ها و حتی سال های گذشته نیز دسترسی داشته باشند.

سرویس هایی که در طراحی سایت صرافی باید باشد :

- تمامی سرویس های مربوط به حواله های بانکی و ...
- محاسبه آنلاین هزینه پرداختی برای ارز مربوطه
- تماس با ما و درباره ما
- آخرین اخبار و مقالات مربوط به تغییر و تحولات مربوط به سکه و ارز در بازار ایران و حتی جهان

- اعلام لیست قیمت به همراه طراحی سیستم جستجوی ساده و پیشرفته برای سهولت پیدا نمودن اطلاعات توسط کاربران
- گرفتن تبلیغات و کسب درآمد از بازدید کنندگان سرشار سایت در آینده به عنوان یک برنامه دراز مدت
- نسخه موبایل و تبلت در جهت بازدید دقیقتر و بهتر کاربران از وب سایت شما. با این سرویس کاربران بیشتر در وب سایت شما خواهند بود
- دریافت کد مشتری و طراحی سیستم تخفیف آنلاین در جهت ترغیب کاربران و مشتریان برای خریدهای بعدی و بیشتر

- اعلام زمانهای کشورهای مختلف در جهت کاربر پسند کردن وب سایت
- سیستم تبدیل ارزهای کشورهای مختلف و محاسبه هزینه های آن در نهایت به تومان
- بهینه سازی وب سایت شما در موتورهای جستجو مخصوصا گوگل در جهت جذب بازدید کنندگان بیشتر و بالا بردن ترافیک وب سایت

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 10 ساعت قبل، ilia.net گفته است :

عالیی بود

درود بر شما.

قوانین انجمن رو یه مطالعه بفرمایید. برای تشکر از ارسال کننده تاپیک بهتره تنها از کلید تشکر استفاده کنید.

سپاس از شما و پیشاپیش از توجهتون به قوانین انجمن 20 اسکریپت.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...