رفتن به مطلب

طراحی سایت با موضوعات علمی و تخصصی رشته ها


maryammo

پست های پیشنهاد شده

 

با پیشرفت علم و تکنولوژی ، وجود لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. برای هر قشری به یک امر ضروری تبدیل شده است . در این مقاله به روند لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. با موضوعات علمی و تخصصی رشته ها میپردازیم .
امروزه در تمامی حوزه ها ، دنیا در حال پیشرفت و دگرگونی میباشد و در نتیجه اخبار این حوزه و پیشرفت هایی که در این زمینه ایجاد میگردد شاید برای بسیاری از افراد جذابیت خاص خودش را داشته باشد. از سوی دیگر بسیاری از اساتید و دانشمندان لازم دارند تا خود را بهتر و بیشتر به سایر افراد بشناسانند یا دستاوردهای خود را در معرض عموم افراد قرار دهند. این افراد چنانچه یک وب سایت شخصی و علمی نداشته باشند ، مجبور هستند از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و ... استفاده نمایند که شاید در ابتدا خوش آیند به نظر برسد ولی در دراز مدت نمیتواند نیازهای مختلف افراد را پوشش بدهد.

حتی بسیاری از افراد علمی نمیدانند که نباید برای مکاتبات رسمی با شرکت ها یا سازمان های دیگر با ایمیل Yahoo یا Gmail مکاتبه نمود بلکه این افراد باید برای خودشان ایمیل با نام منحصر به فرد خودشان داشته باشند. این تنها زمانی میسر خواهد شد که شما آدرس وب سایت منحصر به فرد خودتان را داشته باشید مانند mysite.com .

همه میدانیم که چقدر مسائل و موارد مربوط به علم گسترده میباشد ، بنابراین داشتن یک وب سایت با طراحی سایت متناسب در هر زمینه در علم میتواند باعث جلب و جذب کاربران آنلاین در وب سایت ها شود.
به یاد داشته باشیم به دلیل اینکه مطالب زیادی در چنین وب سایت هایی قرار داده میشود به صورت اتوماتیک در وب سایت هایی مانند گوگل رتبه خیلی خوبی پیدا خواهند نمود.

در ابتدا شما برای اینکه طراحی سایت منحصر به فردی داشته باشید و مهمتر از همه زودتر به هدف اصلی خود برسید ، باید طرح و برنامه برای طراحی سایت داشته باشید. البته ما در جلسه حضوری به شما مشاوره های بسیار خوبی را خواهیم داد تا در نهایت بتوانیم بهترین طراحی و برنامه نویسی و همچنین توسعه وب سایت در آینده را برای شما داشته باشیم.

حتما سعی کنید در وب سایت علمی خود از توانایی و توانمندی های خود صحبت نمایید و به بهترین کیفیت از ما بخواهید تا این قسمت هم مانند صفحات دیگر وب سایت به خوبی پیاده سازی گردد. در این صفحه از تصاویر مختلف با کیفیت های بسیار خوب استفاده خواهیم نمود و البته برای معرفی توانمندی های علمی خود و یا سازمان خود حتما لازم باشد دسته بندی هایی را هم طراحی مینماییم تا کاربران سایت شما در کوتاهترین زمان به اطلاعات مورد نظرشان دسترسی داشته باشند.

سرویس هایی که در طراحی سایت با موضوعات علمی قرار دارد ؟

اخبار در زمینه موضوعات مختلف علمی و تکنولوژیکی
بیوگرافی بزرگان
بخش پرسش و پاسخ برای ارتباط بیشتر با افراد آنلاین در وب سایت
معرفی کتاب
نمایش و ارسال مقالات
فروشگاه
گرفتن تبلیغات مرتبط و غیر مرتبط در وب سایت
آدرس های شبکه اجتماعی مانند فیسبوک و ...
نمایش سخن بزرگان

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...