رفتن به مطلب

ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

یکی از راه های بالابردن سایت در موتورهای جستجو ایجاد محتوای جدید و بدون کپی شدن می باشد. به این منظور ادمین سایت های اینترنتی بایستی در صفحات سایت خود بسته به موضوع اصلی آن صفحه در تمام مقالات  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  ثابتی را به کار ببرد. این مطلب باعث بالا رفتن ارزش سایت شما از لحاظ سئو می گردد. و در نهایت رنکینگ سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش خواهد داد.
موتورهای جستجو امکان تشخیص این کلید واژه ها را دارند. و پس از مدتی از به کار بردن این کلمات شما را در اولویت افزایش بازدید کننده به علت جلو آمدن در رتبه جستجو قرار خواهند داد. آمار اینگونه سایت ها به صورت یک ماهه یا ۳۰ روزه نشان خواهند داد. و شما می توانید آمار خود را در دوره های ۳۰ روزه بررسی کنید.
یکی از صفحاتی که اطلاعات لازم در این باره در اختیار شما قرار میدهد search-queries می باشد. و عملکرد شما را در ۳۰ روز به شما نشان خواهد داد. تعداد کلمات کلیدی به کار برده شده در یک ماه را به شما نشان خواهد داد. و همچنین لیستی از ۱۰  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  اصلی که شما از آن بیشتر از بقیه به کار بردید و لیستی که کاربران این موتور جستجو که با این کلمات سایت شما را مورد سرچ قرار دادند را به شما نشان می دهد. و همچنین مورد دیگر تعداد دفعاتی که سایت شما با آن کلمه کلیدی ظاهر شده است را نشان خواهد داد. و همچنین رتبه شما رد گوگل نمایش داده خواهد شد.
همچنین شما می توانید با داشتن این آمار سایت خود را با دیگر سایت های رقبا مقابسه کنید و در صدد بهبود وضعیت خود اقدام کنید. سعی کنید با بکار بردن بیشتر این کلمات وضعیت خود را هر ماهه ارتقاء بخشید.
ای سایت همچنین وضعیت شما را به صورت یک نمودار نیز نمایش خواهد داد و همچنین تعداد کلیک کاربران بر روی سایت شما از طریق گوگل را نشان داده می شود. یکی دیگر از خصوصیات آن مقایسه آمار ماه قبل با ماه فعلی می باشد. و رتبه ماینگین شما را برای کلمه کلیدی به خصوص نمایش خواهد داد.
رتبه بندی گوگل به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله عوامل جغرافیایی، مدت زمان کارکرد سایت، میزان کلمات کلیدی، نظم در ایجاد محتوا و … می باشد.اما با رعایت کردن همه موارد رتبه شما به تدریج به صورت پله ای تغییر خواهد کرد. و شما حداکثر تا ۹۰ روز میتوانید آمار خود را مورد بررسی قرار دهید.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...