رفتن به مطلب

بازی خروس جنگی


پست های پیشنهاد شده


خروس جنگی

بازی خروس جنگی


مقدمه:

بازی خروس جنگییک بازی آنلاین مخصوص پلتفرم های اندروید در سبکی با المان های نقش آفرینی و مبارزه ای میباشد، این بازی اثری از استودیو مدریک، سازنده موفق چندین بازی اندروید مانند صفر تا صد، فوت کاردیا، دانداریا و استیم کارت میباشد.این بازی در سال 1392 روانه مارکت مشهور کافه بازار شد و پس از آن نیز به سرعت به مارکت های دیگر مانند مایکت، کندو و ایران اپس راه یافت، سپس شهرت زیادی بین کاربران رقابت پسند ایرانی پیدا کرد و برنده جایزه های مختلفی از جمله کسب غزال زرین بهترین بازی موبایل سال ایران، بهترین بازی از دیدگاه مخاطبین در چهارمین جشنواره ی بازی های رایانه ای تهران و دیپلم افتخاری بهترین بازی کژوال سال در همان جشنواره شد. خروس جنگی را میتوان نمادی صلح دوستانه از رقابت های غیر انسانی خروس ها دانست که علاوه بر جذابیت خاصی که توسط گرافیک فانتزی آن حاصل میشود پیامی نیز برای تمامی کاربران خود در بر دارد. این بازی مورد تحسین بسیاری از سایت های نقد و بررسی بازی قرار گرفته و میتوان گفت جویای نام ترین بازی در بین بازی های هیجان انگیز ایرانی میباشد، خروس جنگی حتی توانسته به سایت های خارجی نیز مانند Polygonراه یابد و جای پای خود را به عنوان یکی از برترین بازی های صنعت بازی سازی ایران محکم کند.


 

[IMG]


نگاه کلی:

بازی خروس جنگی در نگاه اول بازی ساده و بی آلایش به نظر میرسد که با داشتن گرافیکی فانتزی و عناصر مبارزه ای راه خود را در بین بازی های مشهور ایرانی پیدا کرده است و دل کاربران ایرانی را فتح نموده. اما میتوان گفت این دقیقا بر عکس ذات لذت بخش و تقریبا بی نقص بازی میباشد. شما در بازی میتوانید تقریبا هر گونه عنصری را که میتواند به یک بازی آنلاین رقابتی جذابیت ببخشد مشاهد کنید، از شخصی سازی ظاهر خروس ها گرفته تا خرید اسلحه ها، تجهیزات و زره های گوناگون برای بهبود قدرت و دیگر ویژگی های خروستان. دیگر عنصری که بازی را به یک موفقیت در صنعت بازی سازی ایران تبدیل کرده جنبه رقابتی بازی و تکمیل آن با استفاده از بخش هایی مانند لیگ، تورنمنت و اتحاد میباشد که اساسا به موضوع رقابت جلوه ی تازه ای میبخشد. شما با رقابت در لیگ میتوانید با خروس خود به بالاترین قله های بازی دست یابیید و با متحد شدن با دیگر خروسان نام اتحاد خود را در جدول اتحاد های برتر ثبت کنید وهمچنین با مبارزه در تورنمت ها علاوه بر دریافت جایزه خروس خود را برای مدتی در تالار مشاهیر خروس ها جاودانه کنید.

 

[IMG]


خروستان را خلق کنید:

در ابتدا برای اینکه بتوانید وارد دنیای پر رقابت و در عین حال زیبای خروس ها شوید نیازمند یک خروس جنگی هستید، برای همین میتوانید از بین 4 نژاد بازی یکی را انتخاب کنید و سپس به ساختن ضاهر آن مشغول شوید، این نژاد ها عبارتند از «لاری»، «وسترن»، «شامو» و «سایبورگ» که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارا میباشند. در اینجا باید گفت که هر نژاد یک سری خاصیت ها دارند که این خاصیت ها شامل قدرت، کاریزما، سرعت و سلامت میباشند میتوان گفت همین خاصیت ها خود بخش دیگری از جذابیت های بازی محسوب میشوند. باید گفت که طراحی خروس ها نیز به نوبه خود منحصر به فرد بوده و هر کدام میتواند کاملا گویای شخصیت خروس و ویژگی های آن باشد برای مثال لاری شما را به یاد قهرمانان باستانی ایران میاندازد و شامو به یاد سامورایی های افتخار آفرین ژاپن.

حال که نژاد خود را انتخاب کرده اید میتوانید به بخش شیرین شخصی سازی خروستان برسید که خود باعث میشود که شما با بازی ارتباط بهتری برقرار کنید و حس کنید خروستان قرار است جزء بسیار مهمی از آینده شما در دنیای خروس جنگی باشد. در این قسمت میتوانید ظاهر خروس خود را بسازید و از کاکل خروس گرفته تا دم آن را با محدوده ی متنوعی از ویژگی ها و رنگ های متفاوت تغییر دهید.

خروس جنگی

حال که خروس خود را ساخته اید میتوانید وارد دنیای جذاب خروس ها شوید.

تجهیزات، زره ها و سلاح ها 

حالا میخواهیم برسیم به بخش پر تنوع فروشگاه که خود به تنهایی جذابیت بازی را دو چندان کرده است، در این بخش میتوانید از بین انواع اسلحه های مدرن و غیر مدرن از شمشیر های چوبی گرفته تا مینی گان های اتمی و پتک های طلایی را خریداری کرده و با قدرتی که به خروس شما میدهند به مبارزه بپردازید همچنین میتوانبید از بین زره های گوناگون و رنگارنگ بازی از لباس بتمن و سوپر من تا زره های رویال و ماسک های جنگی زره مورد علاقه و متناسب با سطح خود را انتخاب کنید و آن گونه که میپسندید به مبارزه با دیگر خروس ها بپردازید. البته باید گفت بخش دیگری نیز به نام تجهیزات در بازی وجود که خود بسیار در پیشبرد بازی به شما کمک میکند در این بخش میتوانید با استفاده تجهیزات مختلف مانند رعد فلش و بترنگ رقبای خود را شکست دهید و با مصرف معجون زندگی دوباره به فرصتی مجدد در رقابت با خروس های دیگر دست یابیید.

 

خروس جنگی

بخش های مختلف بازی

شما در بازی فرصت های زیادی برای اثبات خروس خود و جاودانه کردن نام آن در بین خروس های دیگر پیدا میکنید، میتوانید با انجام مبارزات آنلاین در لیگ های بازی صعود کنید و علاوه بر دریافت جایزه به تناسب هر لیگ به افتخارات بلند بالایی دست یابیید یا حتی میتوانید با شرکت در تورنمنت های مختلف بازی که در ساعات مختلف برای شما موجود میباشند خروس های دیگر را شکست دهید و با دریافت جایزه به جدول برترین جایزه بگیران تورنمنت ملحق شوید و اگر میخواهید با گروهی از دوستان خود صاحب نام شوید و خود را در بازی ثابت کنید اتحادی تشکیل دهید و افتخار جزء برترین اتحاد های بازی بودن را با جنگیدن با دیگر اتحاد ها کسب کنید.

 

خروس جنگی

ارتباط با دیگر خروس ها

میتوان گفت ارتباط برقرار کردن با دیگر کاربران امروزه یکی از مهم ترین بحث ها در بین بازی های آنلاین محسوب میشود و خروس جنگی نیز از این قایله مستثنی نمیباشد برای همین نیز ویژگی های مختلفی مانند قابلیت اضافه کردن خروس های دیگر به لیست دوستانتان و پیام دادن به آنها در بازی موجود میباشد، شما حتی میتوانید با جستجوی شناسه دوستتان به راحتی آنها را پیدا کرده و به لیست دوستانتان اضافه کنید علاوه بر این میتوانید با عضویت در اتحاد های مختلف بازی با دیگر کاربران ارتباط برقرار کنید و با یکدیگر به استراتژی پردازی برای موفقیت در بازی بپردازید

 

خروس جنگی


نگاه آخر

در پایان میتوان گفت با ویژگی های گوناگون و پتانسیل پیشرفتی که این بازی از آن برخوردار میباشد میتواند یکی از بهترین تجربه های عمر شما باشد به خصوص با در نظر گرفتن اینکه تیم پشتیبانی این بازی همیشه حاظر به پاسخگویی میباشد و در حال حاظر نیز مرتبا اقدام به آپدیت بازی و اضافه کردن ویژگی های جدید میکند. شما نیز میتوانید برای تجربه کردن این بازی زیبا و حمایت از یکی از برترین بازی های ایرانی آن را از یکی از مارکت های زیر دانلود کنید و لذت ببرید.

  • Like 6
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...