رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

Wallpaper3


 

به نام خدا

سلام عرض میکنم به شما کاربران عزیز پرشین حساب ، شما دوستانی که با پیشنهادات و انتقادات خودتان مارا در ارتقای هر چه بهتر مباحث مالی و حسابداری همراهی می کنید . یک بخش خیلی جذاب را برای شما راه اندازی کردیم . بخشی که هم می تواند بسیار کاربردی باشد و هم می تواند به خیلی از دوستان مشاوره رایگان در زمینه انتخاب نرم افزار حسابداری ارائه نماید .

در اولین بخش سراغ نرم افزار هلو رفتیم ، نرم افزاری که توانسته به کمک نیرو های طراح و حرفه ای به ساده ترین شکل ممکن ، نرم افزار های تخصصی خیلی خوبی را روانه بازار نماید . مطمئنا” وقتی صحبت از نرم افزار حسابداری می شود ، در همه مشاغل و اصناف ، حرفی از این نرم افزار هم به میان می آید . یکی از دلایل پر طرفدار بودن این نرم افزار بین همگان برقرای بیشترین ارتباط با غیر حسابداران است . به عنوان مثال مدل فروشگاهی آن بخوبی توانسته است نظر خیلی از افرادی که هیچ گونه سر رشته ای در حسابداری  ندارند را بخودش جلب کند و به همین علت یک ارتباط  گسترده را در بیرون از جامعه  حسابداری برقرار نموده است .

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

البته این نرم افزار در اولین مراحل ارائه به بازار ، با توجه به ساده بودن نسخه اول خود ، نتوانست بطور کامل با بقیه نرم افزار ها رقابت کند و به همین جهت در نسخه های بعدی افزونه های بیشتری را به آن اضافه کرد و توانست در رقابت این بازار پر هیاهو یکی از پرفروش ترین نر م افزار های  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  شود .

در حال حاضر افزونه های خیلی خوبی در نسخه های جدید آن طراحی شده است که برخی از مهترین آنها عبارتست از :

  • به روز رسانی مستمر در قالب ارائه نسخه های جدید
  • ارائه خدمات پشتیبانی از طریق اینترنت
  • امکان اتصال به pos بانک صادرات و اقتصاد نوین
  • قابلیت اتصال به pos فروشگاهی
  • قایلیت افزودن امکانات جدید به عنوان کیت
  • قابلیت ارتقاء به نسخه های بالاتر

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

این نرم افزار با توجه به نوع مشاغل و دسته بندی آنها در مدل های مختلفی به بازار آمده است  و تنوع خوبی را ارائه نموده است :

هلو شرکتی

هلو فروشگاهی

هلو تولیدی

هلو جامع و صنعتی

هلو تحت شبکه

که هر کدام از این نرم افزار ها به سه مدل ساده ، متوسط و پیشرفته طبقه بندی می شود و کاربران با توجه به حجم فعالیت خود انتخاب کنند. اگر شرکتی دارید و نیازی به کنترل انبار ندارید ، می توانید از سیستم فروشگاهی استفاده کنید ، در سامانه شرکتی نرم افزار انبار هم با سیستم  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  لینک شده است و می تواند به شما گزارشات تکمیلی و مناسبی ارائه نماید .

[box type=”success” align=”aligncenter” ]پیشنهاد ما به شما این است که اگر به تازگی کسب و کار خود را آغاز کرده اید و حجم فعالیت بالایی ندارید ، می توانید برای شروع از ساده ترین نسخه این نرم افزار که با ورژن ۷ وارد بازار گردیده است ، استفاده کنید که با قیمت مناسبی در اختیار مشتریان قرار می گیرد . در ضمن اگر صاحب یک فروشگاه با تنوع کالایی خیلی زیاد هستید ، می توانید از سیستم فروشگاهی هلو استفاده کنید که سیستم بارکد خوان بر روی آن بخوبی طراحی شده است .[/box]

یکی از مشکلات اساسی مجموعه نرم افزاری هلو که برخی از کاربران با آن مواجه می شوند عدم یک پشتیبانی قوی و قدرتمند است ، در حال حاضر دو سامانه تلفنی و اینترنتی در اختیار کاربران قرار داده شده است که به دلیل ترافیک بسیار بالای تماس ها مشکلاتی را برای برخی از مشتریان ایجاد کرده است . البته با پیگیری های تیم تولیدی نرم افزار هلو از طریق نمایندگی های فروش ، تا حد زیادی  نحوه پشتیبانی این نرم افزار بهتر شده است .

[box type=”warning” align=”aligncenter” ]یکی از نکاتی که باید توجه داشته باشید عدم استفاده از نسخه کرک شده این نرم افزار است که گاها” با قیمت بسیار کمی خرید و فروش می شود . من به شخصه تعداد بسیار زیادی از کاربران و مشتریان این نسخه های کرک شده را دیده ام که پس از یک دوره تلاش بی وقفه در ورود اطلاعات ، متاسفانه با از بین رفتن آن مواجه شده اند . یکی از آیتم های مهم یک نرم افزار پشتیبانی است که در نسخه های کرک شده وجود ندارد . [/box]امیدواریم بتوانید با توضیحات ارائه شده نرم افزار مناسب با فعالیت خود را انتخاب نمایید .


لینک دانلود برنامه 
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

ویرایش شده توسط ilia.net
  • Like 6
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...