رفتن به مطلب

سامسونگ گلکسی نوت 8


ℬαℬy㋡❦

پست های پیشنهاد شده

137.gif

به نام خدا :ph34r:
153.gif
B|  گلکسی نوت 8


مهم ترین ویژگی های گلکسی نوت 8

نمایشگر 6.3 اینچی Infinity Display

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

اگرچه حالا سامسونگ اندازه نمایشگر گوشی جدید خود را افزایش داده است، اما صفحه نمایش گلکسی نوت 8 با گلکسی اس 8 پلاس تنها 0.1 اینچ اختلاف داشته و سایر موارد همچون وضوح 1440×2960، نسبت تصویر 18.5:9 و تکنولوژی سوپر آمولد یکسان هستند.

موردی که شاید کمتر کسی به آن توجه کرده باشد، تیزتر شدن لبه‌های خمیده دستگاه همراه با فضای تخت بیشتر است که به واسطه آن، به شکل بهتری از قلم هوشمند اس پن می‌توان استفاده کرد.

دوربین دوگانه با حالت پرتره Live Focus

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

دوربین دوگانه، یکی از مهم‌ترین ویژگی های گلکسی نوت 8 به عنوان اولین گوشی سامسونگ با این سیستم محسوب می‌شود که دوربین دوم پشتی آن با لنز تله فوتو، به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر پرتره را مشابه دوربین های DSLR با پس‌زمینه بلور ثبت کنند.

سامسونگ، این قابلیت را Live Focus نامیده و مدعی شده که این ویژگی با امکان تنظیم کردن میزان بلور، انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به حالت پرتره آیفون 7 پلاس دارد. کاربران قبل و بعد از ثبت تصاویر می‌توانند این قابلیت را اعمال کنند که در نتیجه آن، عکس‌ها را به شکل بهتری می‌توان کنترل کرد.

لرزشگیر اپتیکال روی هر دو دوربین پشتی

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

برای اولین بار، شب گذشته، لرزشگیر اپتیکال برای لنز دوم تله فوتو گلکسی نوت 8 توسط سامسونگ معرفی شد. مدتی‌ست که ما لرزشگیرهای اپتیکال را روی دوربین‌های عریض می‌بینیم؛ اما پیش‌تر از چنین سیستمی برای لنزهای تله فوتو استفاده نشده بود.

فایده استفاده از OIS نیز مشخص است؛ عموما لنزهای تله فوتو به لرزش حساس بوده و ممکن است با حرکت دستان، تصاویر و ویدیوها تار شوند. اما استفاده از لرزشگیر اپتیکال تا حد زیادی به حل این مشکل کمک می‌کند. سامسونگ با انتشار ویدیویی رسمی، تفاوت این حالت در دوربین خود با آیفون 7 پلاس را نمایش داده است.

قلم هوشمند اس پن با حساسیت بیشتر به فشار

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

یکی دیگر از ویژگی های گلکسی نوت 8 که البته در محصولات سری نوت نیز دیده می‌شود، اس پن است که در نسل جدید این فبلت، حالا عملکرد بهتری داشته و نوک آن نیز تیزتر شده است. در واقع نوک قلم هوشمند اس پن با ضخامت 0.7 میلی‌متر، در مقایسه با قلم نوت 5 با ضخامت 1.6 میلی‌متر، دقت بالاتری خواهد داشت.

به علاوه، حالا قلم هوشمند اس پن تا 4096 سطح حساس به فشار را پشتیبانی می‌کند که در نتیجه آن، تجربه بهتری از رسم و کار کردن با دستگاه منتقل خواهد شد.

عملکرد بهتر قلم هوشمند اس پن

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

سامسونگ همراه با گلکسی نوت 7، قابلیتی جدید به منظور یادداشت برداری هنگام قفل بودن صفحه نمایش به محض خارج کردن قلم هوشمند را معرفی کرد. حال کاربران می‌توانند تا 100 صفحه جدید را در این حالت به یادداشت‌های خود اضافه کرده و حتی نوشته‌ای خاص را به منظور دسترسی آسان‌تر، در بخش مربوط به صفحه نمایش همیشه روشن سنجاق کنند.

بزرگ‌نمایی، ترجمه و ایجاد تصویر متحرک با قلم هوشمند!

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

کارایی قلم هوشمند اس پن حالا بسیار بیشتر از گذشته شده است. کاربران علاوه بر امکان برش تصویر با دقتی بالا، می‌توانند طرح‌ها و تصاویر متحرک را طراحی کرده و به عنوان گیف، از آنها در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند.

از طرفی، قابلیت‌های ترجمه قلم گلکسی نوت 8 حالا بیشتر از گذشته شده است و کاربران در صورت مشاهده کلمه یا جملات خارجی در وب‌سایت‌های مختلف، می‌توانند به سرعت آن را به 71 زبان مختلف ترجمه کنند.

تعبیه سنسور اثر انگشت در بخش پشتی

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

یکی از ویژگی‌های موبایل های سری گلکسی اس 8 که متاسفانه در گلکسی نوت 8 نیز دیده می‌شود، محل نامناسب سنسور اثر انگشت است. در حقیقت تعبیه این اسکنر کنار دوربین پشتی، لمس کردن آن را کمی سخت می‌کند.

آیا بهتر نبود مهندسان از در بخش میانی قاب پشتی، این سنسور را تعبیه می‌کردند؟

تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

گلکسی نوت 8 در دو نسخه مختلف با تراشه‌های 10 نانومتری اسنپدراگون 835 برای بازار آمریکا و اگزینوس 8895 برای سایر کشورها توسعه پیدا کرده که ترکیب آن با 6 گیگابایت رم، قدرت بسیار بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این در حالی‌ست که محصولات سری گلکسی اس 8، همراه با حافظه رم 4 گیگابایتی عرضه شده بودند.

باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

استفاده از قلم هوشمند، هزینه‌هایی دارد که شاید مهم‌ترین آن را بتوان کمتر شدن فضا برای تعبیه باتری بزرگ‌تر عنوان کرد. گلکسی نوت 8 در حالی به باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز می‌شود که گلکسی اس 8 پلاس با یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی روانه بازار شده بود.

با توجه به تست‌های رسمی، نوت 8 عملکرد ضعیف‌تری در این زمینه داشته و مغلوب گلکسی S8 پلاس می‌شود. با این وجود، سیستم شارژ بی سیم احتمالا مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت.

همچنین بخوانید:

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

مقاومت در برابر آب

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

یکی دیگر از ویژگی های گلکسی نوت 8 ، مقاوم بودن آن در برابر آب و گرد و غبار است.

به لطف استاندارد IP68، فبلت جدید سامسونگ به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام می‌آورد.

جک 3.5 میلی‌متری و هدفون‌های AKG

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

خوشبختانه سامسونگ همانند دیگر شرکت‌های مطرح در حوزه تلفن های همراه همچون اپل و موتورولا، جک 3.5 میلی‌متری صدا رو حذف نکرده و محصول جدید خود را همراه با هدفون‌های قدرتمند AKG در اختیار کاربران قرار داده است.

اگرچه علاقه‌مندان می‌توانند از هدفون‌های جانبی نیز استفاده کنند، ولی هدفون‌های AKG علاوه بر کیفیت فوق‌العاده بالا، با لاستیک‌هایی در ابعاد مختلف عرضه خواهند شد تا امکان انتخاب مناسب‌ترین اندازه وجود داشته باشد.

حافظه ذخیره‌سازی بالا

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

گلکسی نوت 8 سامسونگ در سه نسخه مختلف با حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایت به فروش خواهد رسید تا مشکلی از بابت ذخیره‌سازی اطلاعات وجود نداشته باشد. به علاوه، کاربران می‌توانند به کمک کارت حافظه میکرو اس دی، این حافظه را نیز افزایش دهند.

عرضه در چهار رنگ مختلف

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

به گفته سازندگان، گلکسی نوت 8 قرار است در چهار رنگ مختلف آبی (Deep Sea Blue)، طلایی (Maple Gold)، خاکستری (Orchid Gray) و مشکی (Midnight Black) پیش روی کاربران قرار گیرد. هرچند، حق انتخاب در کشور آمریکا تنها به دو رنگ آخر محدود است.

بالاترین قیمت در میان گوشی های موبایل

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

گلکسی نوت 8 را پیش از عرضه آیفون 8، می‌توان گران‌ترین گوشی موبایل اصلی در نظر گرفت که تا به امروز معرفی شده است. مدل پایه این فبلت با قیمت 950 دلار، 100 دلار گران‌تر از گلکسی نوت 7 است. هرچند، این دستگاه در کشور آمریکا به صورت اقساطی توسط اپراتورها به فروش می‌رسد. اما مجموع پولی که برای یک موبایل باید پرداخت کنید، بسیار بالا خواهد بود.

با این حال، کاربران در روز اول به سرعت برای خرید این گوشی هجوم خواهند آورد. محصولات سامسونگ با افت سریع قیمت آنها بعد از عرضه شناخته می‌شوند؛ اما سامسونگ همانند پرچمداران قبلی خود، هدایا و جوایز ویژه‌ای را در نظر گرفته که هر کسی را برای خرید وسوسه می‌کند.

انتظار می‌رود این گوشی در بازار اروپا، به صورت میانگین با قیمت هزار یورو (1180 دلار) به فروش رسد.

هدایای ویژه!

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی های گلکسی نوت 8 ، هدایایی است که همراه با آن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اگر کاربران در نخستین ماه از عرضه گلکسی نوت جدید یعنی از 24 آگوست (2 شهریور) تا 24 سپتامبر (2 مهر)، این تلفن هوشمند را خریداری کنند، دو هدیه مختلف با امکان انتخاب دلخواه پیش روی آنها قرار گرفت. در این حالت، می‌توان به صورت رایگان صاحب دوربین گیر 360 به ارزش 230 دلار یا کارت حافظه 128 گیگابایتی +EVO و استند شارژ بی سیم به ارزش 190 دلار شد.

زمان عرضه گلکسی نوت 8

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

پیش فروش نوت 8 از امروز آغاز شده و از 15 سپتامبر (24 شهریور) نیز توسط اپراتورهای اصلی در آمریکا روانه بازار می‌شود.

حال که به بررسی ویژگی های گلکسی نوت 8 پرداختیم، تصور می‌کنید این محصول جدید ارزش خرید دارد؟ آیا سامسونگ با فبلت جدید خود می‌تواند اعتبار از دست رفته هنگام عرضه نوت 7 را به دست آورد؟


161.gif
5.gif

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در 29 مهر 1396 در 17:04، buck گفته است :
  • داش قیمتش چنده؟؟¬¬

 

در در 29 مهر 1396 در 16:43، golrang گفته است :

کاشکی قیمتش هم میگفتی**:(

بزودیی در اپدیت بعدی میزارم xD

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...