رفتن به مطلب

کاربرد پروتز در پزشکی


mina71267

پست های پیشنهاد شده

در سال های اخیر، عمل های زیبایی و پروتز زیاد شده است. از جمله این جراحی ها می توان به پروتز و بزرگ کردن سینه اشاره کرد. اما زنانی که قصد این کار را دارند باید مسایلی را بدانند که برایشان لازم و ضروری است.

مسائلی که پیش از  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  باید بدانید:

1. شاید با یک بار عمل کردن به نتیجه دلخواه نرسید:

حدود 25 درصد از زنانی که سینه های خود را پروتز می کنند، پس از 10 سال باید دوباره این عمل را تکرار کنند. زیرا این پروتز دایمی نیست و به ترمیم نیاز دارد. پروتز در طول چند سال شکل و فرم اصلی خود را از دست می دهد. بارداری، اضافه یا کم شدن وزن و فاکتورهای دیگری نیز در تسریع این فرایند تاثیر دارند. پس فکر نکنید یک بار پروتز می کنید و برای همه عمر خیالتان راحت است. 

2-  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  به 5 تا 7 روز مرخصی نیاز دارد:

پس از عمل پروتز سینه باید 5 تا 7 روز در خانه استراحت کنید تا به طور کامل خوب شوید. در طول این مدت به هیچ عنوان نباید کار کنید و تقریبا به استراحت مطلق نیاز دارید. در کاشت هایی که در پشت ماهیچه انجام می شوند، به جای اینکه در بالا باشند، دوره بهبود و ریکاوری سخت تر و طولانی تر خواهد بود. 

3- به یکباره نمی توانید سینه کوچک را خیلی بزرگ کنید:

اگر سینه های خیلی کوچکی داریذ، انتظار نداشته باشید با یک بار جراحی زیبایی به سایز بزرگ برسید. باید واقع‌گرا باشید و یک روند منطقی را دنبال کنید. بدن و پوست برای تغییر حالت خود به زمان نیاز دارد. برای بزرگ کردن سینه باید چند سال زمان صرف کنید تا فرم غیرطبیعی و زشت به خود نگیرد. 

4-همه جراح های زیبایی قابل اعتماد نیستند:

پیش از اینکه خود را به تیغ جراحی بسپارید در مورد پزشکی که قرار است این عمل را انجام دهد به درستی و دقیق و کامل تحقیق و پرس‌وجو کنید. هر کدام که مدرک تحصیل یبالاتر و تجربه پزشکی بیشتری داشته است را برای این امر انتخاب کنید. عکس های پیش و بعد از عمل آنها را ببینید. 

5- اگر پیشنه خانوادگی در سرطان سینه دارید، اصلا پروتز نکنید:

اگر سابقه خانوادگی شما بد است و افرادی سرطان سینه داشته اند، توصیه می کنیم به هیچ عنوان این عمل را انجام ندهید زیرا خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد. 

6- می توانید از قسمت های دیگر بدن چربی بردارید و در سینه بگذارید:

این روش تازه ای در جراحی سینه است که به جای سیلیکون و مواد مصنوعی، از چربی های داخلی بدن برای پر کردن و بزرگ کردن سینه استفاده می کنند. 

7-ورزش به ویژه ورزش های هوازی پس از پروتز ممنوع هستند:

شاید بتوانید پس از یک هفته نرمش های سبک داشته باشید اما دست‌کم تا 12 هفته نمی توانید هیچ گونه ورزش سختی داشته باشید. 

8- اگر عمل پروتز پس از زایمان انجام شود بسیار بهتر و احت تر است:

اگر عمل سینه را به بعد از بچه دار شدن موکول کنید، خودتان راحت تر خواهید بود.

9-دو نوع انتخاب دارید: پروتز و نمکی

حدود 77 درصد از جراحی های پروتز سینه در آمریکا در سال 2014 میلادی از جنس سیلیکون بوده اند. انواع سیلیکونی ظاهر طبیعی تر دارند. اما انواع نمکی در قسمت هایی از خود خط هایی نشان می دهند و بیشتر مثل کیسه های آب هستند و در طول زمان نیز اندازه آنها کم می شود. 

10- وقتی سینه را کوچک می کنید، لازم نیست نوک سینه را کوچک کنید:

البته این مساله به سلیقه شخصی بستگی دارد. 

منبع:  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...