رفتن به مطلب

طراحی سایت دانلود فایل و مالتی مدیا


mitrabeigi

پست های پیشنهاد شده

طبق آخرین آمار در سال 2017 ، دانلود سومین آیتم پرطرفدار میان کاربران ایرانی است . در این مقاله به روند لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. دانلود و فایل های مالتی مدیا خواهیم پرداخت .

حتی در کشورهایی که قانون کپی رایت به خوبی رعایت میشود و شهروندان آن کشورها تا حد امکان اقدام به خرید محصولات و سرویس ها می نمایند ، وب سایت هایی هم وجود دارند که به صورت مجانی یا با گرفتن آبونماه خیلی کم به شما لینک دانلود فایلهایی را میدهند.

بنابراین همه ما در کل دنیا بدون شک از چنین وب سایتهایی فایل یا نرم افزارهایی را دانلود نموده ایم. بنابراین در کشور ما هم سایت های خیلی خوبی در این زمینه در حال فعالیت میباشند. مهمترین نفع مالی برای دارندگان چنین وب سایت هایی افراد آنلاین و تعداد بازدیدکنندگانشان در روز میباشد و از طرف دیگر شرکتهای دیگر هم به دنبال وب سایت هایی پرطرفدار و پربازدیدی میباشند که بتوانند تبلیغات خود را در فضای مجازی و اینترنت داشته باشند تا از رقبای خود پیشی بگیرند. بنابراین مطمئنا چنانچه شما هم یک وب سایت دانلود داشته باشید میتوانید به زودی به این سطح درآمدی برسید.

در طراحی سایت دانلود باید به موارد مختلفی توجه ویژه نمایید. به عنوان مثال یکی از این موارد امنیت و نفوذ ناپذیری در سیستم و طراحی سایت انجام شده میباشد. باید از دیدن محصولات و مخصوصا خرید محصول که در اینجا همان دانلود فایل در ازای پرداخت پول میباشد باید امنیت به خوبی رعایت گردد. البته این مطلب را هم باید بدانیم که وب سایت های دانلود در گروه وب سایت های فروشگاهی قرار داده میشود. یعنی برای آنها باید سیستم و مکانیزم سبد خرید در نظر بگیریم.

سیستم لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. های دانلود بسیار پیچیده میباشد چراکه به زودی تعداد افراد آنلاین در سایت بالا رفته و ترافیک وب سایت افزایش پیدا نموده و طبیعتا سرعت پردازش اطلاعات و نمایش دادن به کاربر نباید دچار اختلال گردد.
معمولا موضوعات زیر در طراحی سایت دانلودی به کار میرود :

نرم افزار
بازی
آموزشی
موبایل
کتاب
فیلم
صوت
گرافیک
کنسول های بازی

چه سرویس هایی را میتوان در طراحی سایت دانلودی قرار داد ؟


محصولات و نرم افزار ها برای افرادی که سرعت اینترنتی خوبی ندارند
شارژهای تلفن همراه مانند همراه اول, ایرانسل, رایتل, تالیا
سرویس شارژ اینترنت بیسیم وایمکس موبین نت و پارس دیتا به صورت آنلاین
تبدیل نمودن سایت دانلود به سایت فروشگاهی و مدیریت هر دوی آنها به دلیل تعداد زیاد کاربران آنلاین در وب سایت
آخرین خبرهای مربوط به نرم افزارها و سیستم عامل ها
بخش جستجو برای راحت پیدا نمودن نرم افزارها جهت دانلود
سئو بسیار عالی وب سایت در گوگل در جهت پیدا نمودن افراد آنلاین بیشتر
گرفتن تبلیغات متنی و عکسی و بنرهای تبلیغاتی به صورت روزانه و هفتگی و ماهیانه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...