رفتن به مطلب

راهنمای سفارش دسته گل برای عروس


mina71267

پست های پیشنهاد شده

یکی از نکاتی که بیشتر مهمان ها به آن توجه می کنند، دسته گل عروس خانم است. ما یک راهنمای خوب برای  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  ایده آل برای جشن ازدواج تان تدارک دیده ایم.اگر فکر می کنید که خودتان خیلی خوش سلیقه اید که هیچ؛ اما اگر می خواهید از ما هم بشنوید که چه گل هایی برای شما مناسب ترند:

عکس

1) به هماهنگی اش با لباس عروس فکر کنید
قبل از اینکه دسته گل تان را سفارش دهید به سبک لباس عروس تان توجه کنید. قرار است شما چه لباسی بپوشید؟ سبک لباس شما در انتخاب و  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  شما بسیار مهم است. اگر لباسی با دنباله بلند دارید، می توانید دسته گل های آبشاری را انتخاب کنید و اگر می خواهید لباس پرنسسی بپوشید، دسته گل های گرد بیشتر با لباس شما جور در می آیند. در اصل تناسب دسته گل با لباس تان خیلی در زیبایی شما نقش دارد.

2) به رنگ فصل هم فکر کنید
اگر شما ترکیب رنگ دسته گل تان را هماهنگ با فصل سال انتخاب کنید، خیلی خوب است. دسته گل های کهربایی، نارنجی و قرمز با فصل پاییز هماهنگی دارند ولی دسته گل های نقره ای، سفید و طلایی برای فصل زمستان مناسب اند. 
اگر قرار است برای فصل بهار جشن ازدواج تان را برگزار کنید، سراغ دسته گل های صورتی، آبی و سبز بروید. دسته گل هایی به رنگ مرکبات هم برای عروسی تابستانی شما عالی خواهند بود. فراموش نکنید دسته گل هایی با رنگ قرمز و نارنجی و زرد برای پاییز عالی هستند ولی در فصل بهار شما انتخاب های بسیاری برای گل های دسته گل ازدواج تان خواهید داشت. 

انتخاب مدل دسته گل عروس:

:تعدادی از گل هایی که مناسب عروسی هستند عبارتند از:

مدل دسته گل با ارکیده: عروس خانم های با طبع گرم این گل را به راحتی برای دسته گل عروس خود انتخاب می کنند. زیبایی این گل بر کسی پوشیده نیست. در حجم زیادی از دسته گل های عروس که به صورت خاص طراحی می شوند از این گل استفاده می کنند


دسته گل رز: زیبایی و جذابیت گل رز بر هیچ کس پوشیده نیست. دسته گل عروس با گل رز همیشه تفکر عشق و دوست داشتن را به وجود می آورد. از بین انواع مختلف گل رز می توان یک دسته گل عروزیبا طراحی کرد. گل رز را همیشه در بین انتخاب های خود برای دسته گل عروس در نظر بگیرید.

مدل دسته گل لاله: لاله سلیقه های مختلف را پوشش می دهد. به دلیل سادگی پرورش آن در اندازه ها و رنگ های مختلف در اختیار شما است. لاله گلی همیشه بهار و با نشاط است و نمادی از محبت در خود برای انتخاب دسته گل عروس جای داده است

مدل دسته گل عروس با لیلیوم: یکی از پر مصرف ترین انواع مدل دسته گل عروس در جشن عروسی لیلیوم یا سوسن است. انواع و نژاد های مختلف این گل دست را برای ساختن دسته گل عروس زیبا باز می گذارد. البته قیمت آن کمی زیاد است، ولی در تزئین ماشین عروس به وفور به کار می رود. اگر از این گل برای دسته گل عروس استفاده می کنید، فراموش نشود که نوع هلندی آن مناسب است. نوع هلندی آن مقاومت زیادی در برابر کم آبی و گرما دارد. همین امر باعث می شود در طول جشن عروسی از پژمرده شدن آن برای دسته گل عروس جلوگیری شود.

مدل دسته گل عروس پائونیا: اگر به گل های بزرگ علاقه دارید، پائونیاانتخاب بسیار مناسبی است. پائونیا به گل صد برگ معروف است و گل برگ های بزرگ و زیاد آن باعث درشتی آن شده است. گلی معطر و خوش رنگ که کاربرد زیادی در دسته گل عروس دارد. علاوه بر دسته گل های که تماما از پائونیا ساخته شده اند، می توان از ترکیب آن با دیگر گل های دسته گل عروس زیبایی خلق کرد.
منبع:  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...