رفتن به مطلب

چه عواملی در قیمت گذاری طراحی سایت تاثیر میگذارد ؟


maryammo

پست های پیشنهاد شده

روند لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و تکنولوژی های به کار رفته در آن ، قیمت سایت را رقم میزند . در این مقاله میخواهیم به بررسی عوامل موثر بر قیمت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. می پردازیم .

برخی عوامل مهم در تعیین قیمت طراحی سایت :

1-استاتیک یا داینامیک بودن در طراحی سایت
استاتیک یا ایستا بودن و داینامیک یا پویا بودن یکی از عوامل موثر برقیمت طراحی سایت است . برخی از کسب و کار ها فقط نیاز به معرفی شدن دارند و در روند طراحی سایت شان نیاز به تغییرات ندارند اما برخی از کسب و کار ها نیاز به تغییرات هرروز در وبسایت دارند . پس این روند طراحی سایت این دو کسب و کار باهم تفاوت دارند و قطعا قیمت طراحی سایت نیز فرق میکند .
2-استفاده از سیستم های مدیریت محتوای آماده یا اختصاصی در طراحی سایت
در طراحی سایت ، استفاده از سیستم های مدیریت محتوا آماده مانند وردپرس و جوملا یا استفاده از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی نیز یکی عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت طراحی سایت است .
3-عناصر گرافیکی و امکانات سایت
هرچه میزان استفاده از عناصر گرافیکی بیشتر باشد وهمچنین هرچقدر سایت امکانات بالاتری داشته باشد قیمت طراحی سایت بالاتر می رود.
4-اعتبار شرکت وپشتیبانی
شرکت های معتبر با سوابق زیاد و پشتیبانی خوب معمولا قیمت های بالاتری نسبت به شرکت های نوپا یا اشخاص در خواست می کنند.امیدوارم این مقاله برای دوستانم در این انجمن مفید بوده باشد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...