رفتن به مطلب

امنیت اسکریپت


پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان سوالی داشتم بابت امنیت اسکریپتها.یکی از دوستان میگفتن امنیت خیلی پایینی داره و راحتتر هک میشه.میخواستم بپرسم صحت داره یا نه؟نسبت به وردپرس و جوملا امنیتش چقدر بهتر یا بدتره؟ممنون از همگی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام 

بستگی اسکریپتها داره که پشتیبانی میشه یا نه 

مثلا وردپرس بیش از هزار نفر باگهاشو پیدا میکنن و درست میکنن همه این اسکریپتها لاگ دارن مثلا اینه چه کسی باگ ها شو میگیره 

ویرایش شده توسط masih1994
وجود لینک مخفی در پاسخ!
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود بر شما.

شما بحث امنیت رو برای کل اسکریپت ها جمع بستید! در صورتی که هر اسکریپت در خصوص امنیت جدا از هم هستند.

امنیت هم برای اسکریپت، از نظر باگ ها و راه های نفوذی که می تونه داشته باشد مورد بحث قرار میگیره. اسکریپت هایی که توسط افراد نوشته میشه، احتمال اینکه باگ داشته باشه زیاد هست. البته لزوما همه اسکریپت ها ممکنه باگ نداشته باشند!

بعضی از باگ ها دسترسی هکران رو به اطلاعات مدیریت یا اطلاعات هاست فراهم میکنه. این گونه مشکلات به مرور زمان در اسکریپت ها رفع میشن.

 

وردپرس و جوملا هم به دلیل اینکه متن باز هستند و به صورت رایگان در دسترس هستند، کاربران زیادی اون رو آزمایش می کنند و در صورت وجود باگ، اونها رو رفع می کنند. به طور کلی بخوام جمع ببندم، اسکریپت هایی که بروز رسانی مداوم میشن و گروه مختصص روی اون کار می کنند، بیشتر ایمن هستند. ولی خب راه های نفوذ و هک همیشه وجود داره و بخشی از این امنیت هم به سرور و هاست بستگی داره.

  • Like 3
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...