رفتن به مطلب

معرفی سایت الهام 24


lemon

پست های پیشنهاد شده

تور قزوین از شهر های ایران می باشد، که به خاطر وجود اولین آب انبار های معروفش مورد توجه گردشگران تورهای داخلی و خارجی قرار می گیرد. برای بازدید از نمایشگاه های هنری که در این شهر برگزار می شود می توانید با استفاده از رزرو تور ارزان به قزوین سفر کنید. تعدادی از جاذبه های شهر الابواب الجنه، تور قزوین را در نوشتار پیش روی معرفی می کنیم.

کاخ چهل ستون و سردر عالی قاپو

آنچه در بازدید از شهر قزوین مورد توجه قرار می گیرد می توانیم به کاخ چهل ستون اشاره کنیم. بنای این کاخ توسط شاه تهماسب زمانی که قزوین به عنوان پایتخت ایران شناخته می شده ساخته شده است. اکنون این کاخ به موزه خوشنویسی تبدیل شده و گردشگران تور قزوین از آن بازدید می کنند. از آثار تاریخی که در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. مورد توجه قرار می گیرد،سردر قدیمی است که مربوط به دوره شاه تهماسب صفوی می باشد و قدمتی طولانی دارد.

سرای سعدالسلطنه در تور قزوین

یکی از جاذبه های تور قزوین بازدید سرای سعدالسلطنه می باشد. این بنا در دوران صفویه  شاخته شده است و بخش هایی از آن به دوره قاجار تعلق دارد. این بنا از بخش هایی مانند سرای وزیر، سرای حاج رضا، سرای رضوی تشکیل شده است. وجد معماری قدیمی و منحصر به فرد در بازار قزوین گردشگران را متحیر می کند. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ،
 

مسجد جامع قزوین

یکی از مساجد قزوین که بنایی تاریخی محسوب می شود و آثاری مربوط به دوران صفوی، قاجار، سلجوقی را در خود جای داده است. در بازدید از این مسجد در تور قزوین می توانید از موزه سنگ و سفال که آثاری مانند سفالینه ها، سنگ نگاره ها،ارسی ها و کاشی ها را به نمایش گذاشته بازدید کنید. از حمام های قدیمی قزوین که به موزه مردم شناسی تبدیل شده ،می توانیم به حمام قجر اشاره کنیم. این حمام به دستور شاه عباس صفوی ساخته شده است. نمایشگاه های اقوام، آداب و رسوم در این موزه به نمایش گذاشته می شود.
 

تور کرواسی، یکی از کشور هایی که سالانه توسط گردشگران با تور اروپا و تور خارجی مورد بازدید قرار می گیرد، می باشد. برای سفر به این کشور پر جاذبه می توانید از سفر هوایی با رزرو بلیط هواپیما استفاده کنید. در متن زیر درباره جاذبه های دیدینی و غذاهای تور کرواسی صحبت کنیم.

زاگرب و دوبرونیک

یکی از شهرهای کرواسی که در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. مورد بازدید قرا می گیرد، دوبرونیک نام دارد. این شهر ساحلی که به خاطر دست نخوره بودنش شهرت یافته توسط افراد مشهور برای گذراندن تعطیلاتی آرام مورد استقبال قرار می گیرد. پایتخت کشور کرواسی شهر زاگرب، که شهری قدیمی و به سبک قرون وسطی می باشد. در تور کرواسی می توانید غذاهایی مانند دالماسی و ایستریا که غذاهای معروف ایتالیایی هستند را بچشید.

روگریر و جزیره پاگ

شهر دیگری که در تور کرواسی مورد بازدید قرار می گیرد، شهر روگریر می باشد. روریگر به خاطر بناهای منحصر به فردی که دارد توسط یونسکو مورد حفاظت قرار  می گیرد. از جزایر دیدنی که در این تور مورد بازدید قرار می گیرد می توانیم به جزیره پاگ اشاره کنیم. طبیعت دست نخورده و زیبای این جزیره چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. طولانی ترین ساحل با دریای آدریاتیک در این جزیره قرار دارد، که می توانید از آرامش راه رفتن بر روی ماسه های تمیز لذت ببرید.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...