رفتن به مطلب

حمل زمینی بار به خارج از کشور


saribar

پست های پیشنهاد شده

شرکت حمل بار سریع بار تهران ، با داشتن نیروهایی با تجربه و حرفه ای آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز است . مانند بیشتر کشورهای دنیا در ایران هم حمل بار و کالا ها به صورت زمینی رایج است و به جرات می توان ادعا کرد که حمل بار زمینی در ایران سهمی بالای ۸۰ درصد از کل جابه جایی ها را از آن خود کرده است.

 

به دلیل بزرگی کشور ایران ، تمرکز و ایجاد یک جا به جایی و باربری دقیق و ایمن ، کاری بس دشوار است .
کشور ترکیه:
پایتخت کشور ترکیه آنکاراست. مذهب های رایج در آن اسلام (شیعه = ۳۰% و سنی = ۶۷ %) ومسیحی = ۳%
ترکیه کشوری است که دو قاره آسیا و اروپا را به هم وصل می کند. ترکیه دارای آب و هوای مدیترانه ای است و از شهرهای مهم آن می توان : استامبول ، قونیه ، ازمیر ، صامسون ، آدانا ، آنتالیا ، دیاربکر ، بورسا ، قیصریه ، مرسین و… نام برد.
از کشورهای همسایه ترکیه می توان ایران ، ارمنستان ، آذرباییجان ، یونان ، بلغارستان و…را نام برد. این کشور دارای وستعی برابر ۷۸۳٬۵۶۲ کیلومتر مربع است . ترکیه را می توان کشوری کوهستانی و پرباران دانست. بسیاری از کشورها ، کالا ها و بارهای خود را از ترکیه به دیگر مناطق انتقال می دهند.
بیش از ۳۰درصد مردم آن به کشاورزی مشغول هستند و برنج ، تنلاکو و پنبه می کارند. زبان اصلی مردم ترکیه ، ترکی استامبولی است که قبلا با خط عربی نوشته می شد ولی امروزه این زبان با حروف لاتین نوشته می شود.
ولی عده ای از مردم به زبان های دیگر از جمله ترکی آذرباییجانی ، کردی و …تکلم دارند. ترکیه دارای مناطق زیاد و جذاب گردشگری است و می توان سواحل آنتالیا ، گنبد و مناره های استانبول ، آمفی تئاتر آسپندوس ، ساحل پاتارا ، بدروم و … را نام برد ، ترکیه به دلیل وجود این جاذبه های گردشگری هر سال ، شاهد تعداد بسیاری گردشگر و مسافر به داخل خاک خود است .
از لحاظ ناهمواری ها می توان کشور ترکیه را به ۷ قسمت دسته بندی کرد .
۱٫ آناتومی شرقی
بلندترین و ناهموارتین مناطق در قسمت شرقی کشور ترکیه قرار دارند که دارای مساحت زیاد و جمعیت کم است و کوه معروف آرارات و رودهای دجله و فرات نیز در این ناحیه واقع شده اند.
۲٫ فلات آناتومی مرکزی
این قسمت در وسط کشور ترکیه قرار دارد و دارای آب و هوای نیمه خشک است و میزان بارش سالیانه در این منطقه کم است.
۳٫ منطقه دریای سیاه
به قسمت هایی از شمال کشور ترکیه گویند که دارای ساحل است و مانند کمربندی در بالای ترکیه مشخص است و جمعیت روستایی آن بالاتر از جمعیت شهری آن است و مقدار بالای بارش سالانه دارد .
۴٫ منطقه مدیترانه
قسمت های جنوب و دریای مدیترانه را شامل می شود و تابستان هایش گرم و خشک و زمستان هایش سرد و مرطوب است . شهر معروف آنتالیا در این منطقه قرار دارد.
۵٫ منطقه اژه
این منطقه شامل بخش های غرب کشور ترکیه می شود. شهر ازمیر در این ناحیه واقع شده است.
۶٫ منطقه جنوب شرقی آناتومی
۷٫ منطقه تراس و قسمت های مرزی دریای مرمره

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
شرکت سریع بار تهران با امکانات زیاد در حمل زمینی بارها و کالاهای شما از ایران به ترکیه و حمل گروپاژ (کالا و بار شما همراه با بارهای دیگر ، همزمان و مشترک جابه جا می شود ، البته برای بارهای نه چندان زیاد کاربرد دارد و می تواند هزینه انتقال شما را بسیار کاهش دهد) و حمل بار های تر ، خشک و… می تواند پروسه انتقال بار ها و کالا ها را برای شما هموار کند.
این شرکت با حدود ۲۰ سال تجربه و سابقه کاری در حوزه حمل بار و کالا ، هم اکنون به یکی از بزرگترین شرکت های حمل بار و کالا تبدیل شده است و توانسته است با به روز رسانی خدمات باربری و همچنین تجهیزات و ماشین ها ی خود ، کیفیت ارائه خدمات خود را بیش از پیش افزایش دهد .

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...