رفتن به مطلب

هشدار در مورد مشکلات جدی ویندوز 7


AynaZ

پست های پیشنهاد شده

. . .

 

به گزارش صبحانه، مایکروسافت با صدور بیانیه ای رسمی اعلام کرده که ویندوز 7 دارای آسیب پذیری های مختلفی است که از جمله آنها می توان به حفره ها و کمبودهای امنیتی و همین طور برخی محدودیت های سخت افزاری برای پشتیبانی از برخی پلاتفورم ها در آینده اشاره کرد.

 

 

به گزارش فوربس، این شرکت تصریح کرده که اگر چه ویندوز 7 در زمان عرضه سیستم عامل مطلوب و پیشرفته ای بوده، اما با گذشت زمان و با پیشرفت فناوری دیگر پاسخگوی نیازهای کاربران نخواهد بود و از استانداردهای امنیتی بالایی نیز برخوردار نیست.

 

مارکوس نیچل مدیر واحد ویندوز مایکروسافت در کشور آلمان می گوید معماری امنیتی ویندوز 7 بسیار قدیمی است و کاربران عادی و به خصوص صاحبان مشاغل باید برای جلوگیری از موفقیت حملات سایبری بر علیه خود از ویندوزهای جدیدتر استفاده کنند.

 

مایکروسافت مدعی است استفاده از ویندوز 7 هزینه های عملیاتی شرکت های تجاری را هم افزایش می دهد و کارآیی آنها را کاهش می دهد و باید توجه داشت که تراشه های جدید ساخت شرکت هایی مانند ای ام دی، اینتل و کوالکوم با این ویندوز سازگاری ندارند. این شرکت مهاجرت به ویندوز 10 را به همه کاربران خود توصیه کرده است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...