رفتن به مطلب

دانلود آخرین نسخه ی وردپرس فارسی


پست های پیشنهاد شده

 

1404423097771.png

 

 

 

 

وردپرس نرم*افزاری تحت وب است که می*توانید از آن برای ساختن سرویس وبلاگدهی، وبسایت یا وبلاگی زیبا و قدرتمند استفاده کنید. هسته*ی نرم*افزاری وردپرس توسط هزاران داوطلب نوشته شده و گستردگی افزودنی*ها، پوسته*ها، مستندات و پشتیبانی این سامانه مدیریت سایت در آن حد است که آن را برای مدیریت هرگونه وبلاگ یا وبسایت با امکانات متنوع سازگار نموده. بیش از دویست*هزار نفر در دنیا از وردپرس فارسی برای برپا کردن خانه*های اینترنتی خود استفاده می*کنند.

 

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 5 ماه پیش ...

نصب سریع وردپرس

 

یکی از زمان برترین مراجل نصب وردپرس بخش دانلود و آپلود اون و سپس خارج کردن از حالت زیپ و انتقال فایل ها از درون پوشه وردپرس به بخش اصلی هستش.

اسکریپتی که نوشتم تمام این بخش ها رو اتوماتیک انجام میده و حجمش کمتر از 4 کیلوبایت هستش و در یک چشم به هم زدن با گرفتن اطلاعات دیتابیس تمام مراحل فوق رو انجام میده.

برای دانلود و آموزش کار با این اسکریپت میتوانید به لینک لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. مراجعه نمایید.

به زودی امکان نصب اتوماتیک افزونه های کاربردی وردپرس به همراه توضیح و نصب اتوماتیک چوملا رو هم به این اسکریپت اضافه میکنم. البته این تغییرات منوط به حمایت دوستان و ارسال دیدگاه ها در وبسایت هستش.

راستی اسکریپت نسخه 2 بازدید ساز و ارسال ایمیل تبلیغاتی صد در صد به اینباکس و نصبش روی هاست رایگان رو هم در وبسایت قرار دادم...

منتظر نظرات شما دوستان هستم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...