رفتن به مطلب

اموزش انتقال بازدید کنندگان وبسایت قدیمی به سایت جدید


reza153

دوست دارید بازم کد مفید بزارم ؟  

3 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. دوست دارید بازم کد مفید بزارم ؟

    • بعله
      2
    • اصلا :/
      1


پست های پیشنهاد شده

آدرس وبسایت یا وبلاگتون عوض شده ؟ وبسایت جدیدی رو راه انداختین ولی نمی دونید چطور بازدیدکننده هاتون رو متوجه کنید ؟ دوست دارید همه ی بازدید کننده های وبسایت های قبلیتون به وب سایت جدیدتون هم بیان ؟ ...

 

خوب کاری نداره !

 

شما می تونید با قرار دادن یک کد HTML و یا یه کد جاوا اسکریپت این کار رو انجام بدید!

به این ترتیب که کد رو توی وبلاگ یا وبسایت قبلیتون قرار میدید و توی کد آدرس جدیدتون رو میزارید تا بازدید کننده ها به طور اتوماتیک به آدرس جدید منتقل بشن !

 

من دوتا کد براتون میزارم که یکی Html و دیگری JavaScript هست . در هر دو باید آدرس وبسایت جدید خودتونو به اضافه ی مدت زمان انتقال رو وارد کنید و کد رو در وبسایت قبلیتون قرار بدید .

 

● کد اول یک کد (تگ) اچ تی ام ال هستش و خیلی سادست :

 

<meta http-equiv="refresh" content="10 ; url= لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ">

یک تگ متا که باید اونو بین تگ های <head> و <head/> قرار بدید . می تونید تگ <head> رو که در همون اوایل کد html صفحه هست پیدا کنید و این کد رو بعد از اون بزارید . توجه کنید که آدرس وبسایت جدید خودتون رو به جای لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و مدت زمان انتقال رو هم از 10 ثانیه به مقدار دلخواه تغییر بدید .

 

● کد جاوا اسکریپت انتقال از یک وبسایت یا وبلاگ به وب سایت با وبلاگ دیگه هم به شکل زیره :

 

<SCRIPT language="JavaScript">

function Go2NewUrl(){

top.location=" لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ";

}

if (top.frames.length==0){

setTimeout('Go2NewUrl()',10000);

}

</SCRIPT>

● توجه : در این کد زمان به میلی ثانیه محاسبه میشه . مثلا برای انتقال پس از 10 ثانیه باید مقدار 10000 رو وارد کنید که بر حسب میلی ثانیه هست .انتقال پس از 3 ثانیه مقدار 3000 . این کد رو پس از تگ <body> میتونید قرار بدید .

:: الگوریتم عملکرد این کد هم به این صورته که اول یه تابع به نام Go2NewUrl تعریف کردیم که کارش باز کردن یک صفحه هست . و بعد با قرار دادن یک شرط پس از مدت زمان مشخصی (در این کد 10 ثانیه = 10000میلی ثانیه) تابع Go2NewUrl رو صدا میزنیم تا آدرس مورد نظر رو باز کنه .

:: تفاوت این دو کد به این شکله که کد html انتقال کاربر از یک سایت به سایت دیگه ، زمان رو پس از لود شدن کامل صفحه محاسبه میکنه . یعنی 10 ثانیه پس از زمانی که صفحه ی وبسایت کاملا بارگزاری شد انتقال صورت میگیره . ولی در کد جاوااسکریپت ، زمان ، پس از لود شدن خود کد جاوا اسکریپت شروع میشه .

موفق باشین همه ی دوستان عزیز 20 اسکریپت

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 10 ماه پیش ...

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...