رفتن به مطلب

[آموزش] افزودن امکان موزیک پلیر html به سایت وردپرس + دانلود


Masih

پست های پیشنهاد شده

سلام .

 

در پی یکی از تاپیک های دوستان انجمن بیست اسکریپت تصمیم گرفتم به جای پاسخ ، یک تاپیک جداگانه برای مشکل ایشون ترتیب بدم که برای بقیه کاربرا قابل استفاده باشه .

 

ایشون قصد نمایش یک موزیک پلیر در سایتشون رو داشتند که در این تاپیک قصد آموزش کامل این کار رو دارم :

 

20player_shot.png

 

 

 

آموزش برای وردپرس :

 

 

1. ابتدا این فایل رو دریافت کنید :

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

2. فایل دانلود شده رو باز کنید و محتویات پوشه ی 20script-mp3-player-MasiH رو در پوشه ی قالبتون قرار بدید . البته میتونید در یک پوشه ی دیگه ای داخل قالبتون قرارشون بدید فقط باید در اینصورت آدرس های کدهای ادامه رو تغییر بدید .

 

3. فایل header.php رو باز کنید و کد زیر رو قبل از تگ </head> قرار بدید :

 

 

<script src="<?php bloginfo('template_directory'); ?>/audio.min.js"></script><script src="<?php bloginfo('template_directory'); ?>/audio.js"></script><script>audiojs.events.ready(function() {var as = audiojs.createAll();});</script>

 

 

4. حالا کد زیر رو در فایل single.php قرار بدید . در مکانی که قصد نمایش پلیر رو دارید . توصیه می کنیم برای کارکرد درست پلیر ، این کد رو بعد از تابع the_content قرارش بدید :

 

 

<audio src="<?php echo get_post_meta ($post->ID, 'player',ture); ?>" preload="auto" />

 

 

5. حالا باید از این به بعد برای کارکرد درست پلیر برای هر پست ، از زمینه ی دلخواه player استفاده کنید و در قسمت "مقدار" ، لینک موزیک رو به صورت مستقیم قرار بدید .

 

 

6. البته می تونید بجای زمینه ی دلخواه player که در کد قبلی تعیین کردیم ، زمینه ی دلخواه لینک دانلود موزیک رو هم قرار بدید که نیازی نباشه دو بار زمینه دلخواه تنظیم کنید و با وارد کردن لینک دانلود ، پلیر هم فعال بشه .

 

 

مشکلی چیزی بود بپرسید .

باتشکر.

 

-------------------------------------------------------------------

 

در دیگر سایت ها و قالب ها ، باید توابع و آدرس فایل ها رو اصلاح کنید و کد نمایش پلیر که در فایل single.php در وردپرس قرار میدادین رو باید به صورت کد در هنگام ارسال مطلب وارد متن کنید و ارسال کنید .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...