bitakiyani

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    10
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره bitakiyani

  • درجه
    کاربر تازه وارد
  • تاریخ تولد 9 آذر 1378

اطلاعات شخصی

  • سیستم مدیریت محتوای مورد علاقه
    وردپرس
  • زبان برنامه نویسی و تخصص ها
    CSS
  • انجمن ساز مورد علاقه
    SMF
  • آدرس سایت
    http://www.samdhprint.com
  • صفحه خانگی
    http://www.samdhprint.com
  • محل سکونت
    تهران
  • جنسیت
  1. چاپ کاتالوگ‎ ‎ابزار مهمی در معرفی و اطلاع رسانی در حوزه های تولید و خدمات است. کاتالوگ ها قبلا شبیه به تراکت و محدود به یک برگه پشت و رو با جلدی همانند پوستر بودند، اما امروزه کاتالوگ ها ‏دارای صفحات و تنوع بیشتر در شکل و طرح هستند و انواع صحافی بر روی آنها اجرا می شود. ‏ به طور سنتی کسب و کار همیشه به بازاریابی خلاق مانند بروشور، صنایع دستی، کاتالوگ و دیگر ابزار بازاریابی مستقیم برای رسیدن به مشتریان متکی است. چاپ کاتالوگ ارزان، نوعی جزوه هستند که هدف آن ها آموزش و چشم اندازی در مورد سازمان، محصولات و خدمات شما برای مشتریان شما است. کاتالوگ هایی که به خوبی طراحی و چاپ شده باشد نه تنها اطلاعات را به خریدار می دهد، بلکه او را تبدیل به یک مشتری وفادار می کند. چاپ کاتالوگ ارزان چاپ کاتالوگ ارزان در حقیقت توسط کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند تا مشتریان را تحت تأثیر قرار دهند و بر مشتری تاثیر بگذارند. مردم هنوز ترجیح می دهند اطلاعات محصول مورد نظرشان را قبل از خرید و یا استفاده بررسی کنند. استفاده از راه های تبلیغاتی مانند کاتالوگ بخش بزرگی از کسب و کار برای شرکت های بزرگ به حساب می رود حتی کسب و کارهای کوچکتر نیز می توانند از این تکنیک بازاریابی و با استفاده از چند راهنمایی ساده چاپ کاتالوگی متناسب با نوع فعالیت خود را آغاز کنند. این کاتالوگ ها نه تنها باید توجه مشتریان بالقوه را جلب کند، بلکه باید به چاپ برسند و حاوی اطلاعات مفید و سودمند باشند. چاپ کاتالوگ فوری البته در چاپ کاتالوگ فوری برای شرکت های بزرگ و به نام ، نکات زیادی را باید در نظر داشت. در واقع بخش بزرگی از کاتالوگ را طراحی آن در بر می گیرد. داشتن طراحی مناسب در کنار مطالب مفید می تواند باعث جلب نظر مخاطبان بسیار زیادی به سمت خود شود. چاپ افست کاتالوگ حدود 5 تا 7 روز زمان می برد اما دربسیاری از مواقع به خصوص موعد نمایشگاهها ‏با کمبود زمان مواجهیم. چاپ دیجیتال کاتالوگ بهترین انتخاب برای چنین مواقعی است. امروزه دستگاه های ‏دیجیتال می توانند ما را در ‏کم ترین زمان و با بالاترین کیفیت صاحب یک کاتالوگ حرفه ای کنند. چاپ کاتالوگ فوری با کمترین تیراژ ، ‏یکی دیگر از مزیت های چاپ دیجیتال کاتالوگ می باشد.‏ اما بهتر است یک توضیح کلی در مورد چاپ کاتالوگ داشته باشیم : کاتالوگ در واقع همان چیزی است که در هنگام خرید یک محصول به شما ارائه می شود. در واقع می توان این طور بیان کرد که با داشتن کاتالوک محصولات دیگر مشتری نیازی به پرس و جو در مورد محصول ندارد چرا که کلیه اطلاعات لازم برای شناخت و کسب اطلاعات در مورد محصول مورد نظر خود را می تواند در این کاتالوگ ببیند. در واقع کاتالوگ همانند یک دفترچه راهنما عمل میکند که محصول را به مشتری معرفی می کند. در این راهنما برای شناساندن محصول به مشتری از مطالبی سازمان دهی شده و منظم استفاده می شود. چرا که بسیاری از افراد تمایل دارند تا تمام ویژگی های محصول مورد نظر خود را به شکل دقیق بدانند. خواندن کاتالوگ محصول می تواند علاوه بر کسب اطلاعات کامل، تمایل بیشتری برای خرید محصول در مشتری ایجاد کرده و در نتیجه او می تواند با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کند. ازاینرو تولید و چاپ کاتالوگی با کیفیت ، با ظاهری زیبا و مطالب سودمند می تواند روشی برای افزایش فروش محصولات و خدمات مربوط به تمامی سازمان ها و شرکت ها شود. چاپ کاتالوگ حرفه ای شرکت های چاپ دیجیتال عمدتا با استفاده از تکنیک های مختلفی که در چاپ کاتالوگ حرفه ای استفاده می کنند، سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارند. این شرکت ها برای چاپ از کاغذ استفاده می کنند. آن ها برای چاپ کاتالوگ از کاغذهای بسیار با کیفیت که عموما از جنس پنبه و کتان هستند استفاده می کنند. البته بسته به نوع سفارش دریافتی و هزینه ای که شرکت میخواهد صرف کند از کاغذهای درجه دو ( ساخته شده از چوب ) و یا درجه سه (ساخته شده از نیشکر) نیز استفاده می کنند. هر یک از این کاغذها با توجه به قیمت های متفاوتی که دارند مقاوت و کیفیت متفاوتی نیز دارا هستند. در واقع شاید بتوان گفت که نیمی از هزینه چاپ مربوط به همین کاغذی است که استفاده می شود. البته قیمت کاتالوگ های سفارش داده شده به عوامل دیگری نیز همچون فوری بودن و یا نبودن، نوع چاپ دیجیتال یا افست و ... نیز بستگی دارد. ضخامت و کیفیت کاغذها در چاپ کاتالوگ چگونه است؟ ضخامت کاغذ مورد استفاده در چاپ کاتالوگ ها بسته به نوع کاتالوگ متفاوت است. این ضخامت بر حسب میکرون یا میکرومتر تعریف می شود. ضخامت بالای کاغذهای مورد استفاده در چاپ کاتالوگ به دلیل مواد مصرفی آن است؛ هر چه تراکم مواد بیشتر باشد کاغذ ضخیم تر می شود. کاغذهایی که در چاپ کاتالوگ های رنگی استفاده می شوند باید با کیفیت بسیار بالایی به چاپ میرسند. در ساخت این کاتالوگ ها که عموما به صورت دو رو سفارش داده می شوند از کاغذ گلاسه استفاده می شود. گرماژ معیاری است که برای سنجش کیفیت کاغذهای گلاسه در نظر گرفته شده است. اگر می خواهید کاتالوگی چاپ کنید که دارای رنگ های بسیار زیاد و متنوعی می باشد حتما باید از کاغذهای گلاسه ای که دارای گرماژ بالاتری هستند استفاده کنید، این کاغذ کیفیت بسیار بالای کاتالوگ شما را تضمین خواهد کرد. هر چقدر گرماژ یک کاغذ کمتر باشد قیمت آن نیز به نسبت کمتر خواهد بود. بهترین نوع کاغذهایی که در چاپ کاتالوگ استفاده می شود (art paper) ها هستند. این نوع از کاغذها عموما برای مجلات بسیار با کیفیت و یا شرکت هایی که نیاز به چاپ کاتالوگ با کیفیت فوق العاده بالا دارند استفاده می شود. در چاپ کاتالوگ هایی که پر از عکس و تصاویر است پیشنهاد می شود که از کاغذهای کرافت استفاده شود. این کاغذ ها به رنگ قهوه ای و نسبتا مقاوم هستند. کیفیت بالای این کاغذ باعث می شود تا رنگ ها به خوبی در کاتالوگ نمایان شود. چاپ افست نیز نوع دیگری از چاپ است که برای تیراژهای بالای هزار استفاده می شود که به دو صورت عمومی و اختصاصی انجام می گیرد که البته نوع اختصاصی آن به دلیل کیفیت بالایی که دارد بیشتر مورد توجه شرکت های بزرگ خواهان کاتالوگ قرار می گیرد. برای چاپ کاتالوگ هایی در تعداد کم و با تقاضای چاپ فوری نیز شرکتهای چاپ از چاپ فوری یا چاپ دیجیتال کاتالوگ استفاده می کنند. برای انجام این نوع از چاپ از پرینترهایی تحت عنوان پرینترهای لیزری استفاده می شود. که زمان کمتری را نسبت به دیگر چاپ ها به خود اختصاص می دهد.
  2. زمانی که می خواهید بنرهای خود را برای چاپ ببرید نباید به هر شرکتی که فکر می کنید متناسب با نیازهای شماست، اعتماد کنید. بهتر است به دنبال شرکتی بگردید که علاوه بر نیازهای شما خدمات و کیفیت بهتری هم ارائه دهد. بیشتر مردم شاید هنگام چاپ بنر، نسبت به ملاک های انتخاب آگاهی نداشته باشند. به همین سبب ما 5 ملاک مهم را کنار هم قرار دادیم تا هنگام انتخاب شرکت مناسب چاپ بنر در نظر بگیرید. 1- قابل اعتماد بودن کسب اطمینان از قابل اعتماد بودن شرکت مورد نظر شما بسیار مهم است. شما به دلیلی شرکت مد نظر را انتخاب می کنید که برای چاپ از آیتم های باکیفیتی استفاده کنند. باید مطمئن شوید که تولیداتشان برای شما موفقیت می آورد. بنابراین مطمئن باشید که می توان به این کار اعتماد کرد. یک راه مطمئن دیگر بررسی مشتری های آن هاست، داشتن مشتری های خوب می تواند ملاک موثری برای سنجش آن شرکت باشد. در خارج از ایران معمولا شرکت های چاپ را در سایت Yelp رتبه بندی می کنند. متاسفانه در ایران چنین معیاری نیست و شما می توانید با بررسی مشتری ها به قابل اعتماد بودن آن ها پی ببرید. 2- تصدیق نامه معمولا راه دوم برای بررسی مشتری ها، خواندن تصدیق نامه هایی است که مشتری های سابق برای شرکت چاپ بنر تقدیم کرده اند. شرکت های معتبر چاپ معمولا تصدیق نامه ها را در وب سایت خود منتشر می کنند. این تصدیق نامه ها همان پیام ها و تجربه هایی است که مشتری ها به صورت کتبی نوشته اند. 3- نمونه کارها قبل از ثبت سفارش در یک شرکت چاپ بنر، نمونه کارهای آن ها را درخواست کنید. برخی از این شرکت ها تعدادی از نمونه های خود را در وب سایت قرار می دهند. بخشی هم نمونه های خود را در مغازه یا چاپ خانه ارائه می دهند. کمی وقت صرف کنید و نمونه ها را از جنبه کیفیت بررسی کنید. قبل از سفارش سعی کنید آن ها را بسنجید، بعد تصمیم بگیرید. 4- چیزی که به دنبال آن هستید را پیدا کنید مطمئن شوید که آن ها خواسته شما را برآورده می کنند. شما یک شرکت را برای دلیل معین و هدف خاصی که در سرتان هست می گردید. از این که شرکت چاپ بنر مد نظر شما این خواسته ها را برآورد می کند اطمینان حاصل کنید. 5- تعامل بسیار خوب وقتی بحث چاپ می شود تعامل درست کلیدی ترین ملاک است. به دنبال شرکتی باشید که پای صحبت های شما بنشیند و نیازهای شما را بشناسد. تعامل خوب در کسب موفقیت و احساس رضایت شما نسبت به کار را بیشتر می کند. یک شرکت خوب چاپ بنر صحبت های شما را با دقت گوش می دهد و به چگونگی ارائه خدمات به شما فکر می کند. شما این 5 فاکتور را در شرکت های خوب چاپ بنر گرافیک پیدا می کنید. ما در خانه طراحان سام، سالهاست که در این زمینه فعالیت می کنیم و می دانیم که یک شرکت خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد.
  3. چاپ افست یکی از دو روش قدیمی است که یک پلیت یا زینک دارد که متریال روی آن قرار گرفته و چاپ می شود. این عمل همراه با انتقال جوهر صورت می گیرد که ممکن است رنگ ها در چند مرحله روی کاغذ اجرا شود. در حالی که در چاپ دیجیتال دستگاه جوهر را به طور مستقیم روی کاغذ یا پارچه می افشاند. معمولا کیفیت چاپ افست را بیشتر از چاپ دیجیتال می دانند، اما هزینه های اولیه زیادی دارد و اگر چاپ انبوه نباشد، هزینه بیشتری نسبت به چاپ دیجیتال دارد. بنابراین چاپ دیجیتال جایگزین بسیار مناسبی بوده و مزایای زیادی هم دارد. دوستدار محیط زیست درست است که چاپ دیجیتال هم رنگ و مواد شیمیایی دارد ولی برخلاف روش های سنتی چاپ مثل افست، ماده های شیمیایی کمتری دارد. در هنگام چاپ یا قبل از آن مواد کمتری خصوصا در لایه بین کاغذ و لایه نهایی چاپ وجود دارد و نیازی ندارد که از پلیت های شیمیایی استفاده کنید. اگر شرکت شما به حفظ محیط زیست اهمیت می دهد، یا مجموعه ای هستید که حفاظت از محیط زیست شعار شماست، استفاده از این نوع چاپ می تواند انتخاب شما باشد. سرعت باز هم به سبب متفاوت بودن فرآیند چاپ نسبت به روش های سابق، چاپ دیجیتال سرعت بسیار خوبی دارد. اگر بخواهیم دلیل پرسرعت بودن چاپ دیجیتال را باز کنیم متوجه می شویم که در این روش برخلاف روش های سابق هیچ گونه پلیت یا فیلم، کلید رنگ، آمادگی های پیش از چاپ وجود ندارد. فرآیند چاپ خیلی ساده شده است، به طوری که چندین برابر سریع تر کار روی پارچه یا کاغذ اجرا می شود. نداشتن هزینه های اولیه یا راه اندازی شما در این نوع چاپ هیچ هزینه ای را برای آماده کردن پلیت یا زینگ نمی پردازید. بنابراین در هزینه صرفه جویی می شود. گفتنی است برای چاپ تعداد کم بهترین گزینه است. اما هنوز هم در چاپ انبوه، هزینه چاپ افست پایین تر است. به این علت که وقتی دستگاه یکبار آماده شد قیمت واحد برای هر برگ چاپ خیلی کاهش می یابد. چاپ به مقدار لازم اگر سفارش شما زیاد نیست، مثلا 100 الی 1000 بار می خواهید چاپ کنید، چون افست هزینه اولیه دارد برای شما با صرفه نخواهد بود ولی با چاپ دیجیتال براحتی می تواند در سایزهای مختلف به تعداد دلخواه چاپ کرد. یک مزیت مهم دیگر در چاپ افست وقتی پلیت آماده می شود، محتوا به صورت فیزیکی تنظیم می شود و نمی توان آن را تغییر داد. در حالی که در چاپ دیجیتال این محدودیت وجود ندارد و شما براحتی می توانید تنظیمات دلخواه خود را انجام داده و چاپ کنید. برای مثال وقتی می خواهید روی کارت عروسی خود اسم ها را به تفکیک بنویسید نمی توان از افست استفاده کرد. اما به کمک چاپ مدرن می توان جاهای ثابت را بدون تغییر گذاشت و اسامی را تغییر داده و چاپ کرد. دقت و اندازه گیری خطا با چاپ دیجیتال می توانید یک یا چند نمونه را چاپ کنید و آن را از جنبه های مختلفی مثل کنتراست رنگ ها، خطاهای جزئی و … بررسی کنید. اما در افست به علت جدایی فیزیکی آب و جوهر کار نامناسب بیرون می آید. کلام آخر اگر دوست دارید چاپ شما سریع، تعداد کم و متنوع (کم هزینه)، انعطاف پذیر و دردسترس باشد. نوع دیجیتال بهترین گزینه است.
  4. در سال های اخیر پیشرفت تکنولوژی، حوزه های اقتصادی را تحت تاثیر گذاشت. یکی از بخش های مهم که از این پیشرفت های خاص سود برد، صنعت چاپ بود. در نتیجه این تغییرات اساسی، کسب و کار چاپ در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرد و انتظار رشد این کسب و کار در سال های آتی به وجود آمد. با توجه به پیش بینی های اخیر اسمیت پیرا (Smith Pira)، تخمین زده می شود که بازار چاپ دیجیتال تا سال 2024 حدود 225 درصد رشد کند. با توجه به رقابت زیاد در صنعت چاپ، خیلی ضروری است که صاحبان کسب و کار با هوشمندی تصمیم بگیرند. اگر دوست دارید یک کسب و کار چاپ دیجیتال راه اندازی کنید و در آینده موفق باشید باید از ایده های موفقیت آور هم باخبر باشید. خیلی از افراد به دنبال مراکزی هستند که برایشان طرح های مناسب محصولات و خدماتشان را ارائه دهد. صنعت چاپ خیلی گسترده است به طوری که اگر با ایده های خلاقانه تلفیق شود نتایج فوق العاده ای به بار خواهد آورد. ما در این مقاله به شما ایده ها و پتانسیل های چاپ دیجیتال را معرفی می کنیم. اگر یک استارت آپ باشید یا شرکتی که به خدمات چاپ دیجیتال نیاز دارد، این مقاله خیلی سودمند خواهد بود. ایده های خیلی زیادی وجود دارد، ولی ما در این مقاله فقط به ایده های موفق و اثبات شده می پردازیم. بیایید چند مورد از ایده های برتر چاپ دیجیتال را با هم بررسی کنیم : چاپ روی تیشرت امروزه مردم دوست دارند افکار و باورهای خود را با جملات، طرح ها و تصاویر روی تیشرت های خود به نمایش بگذارند. از این رو اشتیاق به چاپ روی تیشرت روز به روز در سراسر جهان افزایش پیدا می کند. این نوع انگیزه ایده های جدید می آورد. شرکت های چاپ دیجیتال می توانند با طراحی یک سایت داینامیک، خدمات چاپ روی تیشرت را به صورت آنلاین به علاقمندان ارائه دهند. نمونه های خارجی این کار بسیار زیاد است و در ایران نیز می توان با کیفیت بسیار عالی این نوع از خدمات چاپ را ارائه داد. چاپ روی لیوان اگر ایده های جالبی برای ساخت آیتم هایی مثل لیوان و فنجان دارید، چاپ روی لیوان بیزینس خیلی ایده عالی است. اگر امکانات چاپ روی لیوان را دارید به راحتی می توانید لوگو، طرح و تصویر را روی لیوان چاپ کنید. برای راه اندازی چنین کسب و کاری و ارائه خدمات از طریق اینترنت به لیوان های سفید، دستگاه های چاپ دیجیتال، امکانات برای ثبت سفارش به صورت آنلاین نیاز دارید. این امکانات با هزینه کمی قابل تهیه است. گفتنی است ارائه خدمات در قالب تجارت الکترونیک بدون گرفتاری و خیلی آسان انجام می گیرد. تجارت، چاپ کارت ویزیت شروع یک کسب و کار و ارائه خدمات چاپ کارت ویزیت یک کار سودآور دیگر است. کسب و کارها برای این که جزئیات خدمات و اطلاعات تماس خود را برای دیگران بیان کنند، به کارت ویزیت نیاز دارند. به همین سبب کسب و کارهای حرفه ای تمایل دارند کارت ویزیت های منحصر به فرد خود را داشته باشند. از این رو چاپ کارت ویزیت هم با سرعت در حال رشد است و نیاز به این خدمات بیش از پیش احساس می شود. با راه اندازی چنین کسب و کاری به راحتی می توان سود زیادی به دست آورد. چاپ کارت خوش آمد گویی در عروسی ها و فستیوال ها، چاپ کارت خوش آمدگویی سود زیادی دارد. مردم دوست دارند طرح کارت های آن ها منحصر به فرد باشد. پیام های دلخواه خود را روی طرح های مدرنی چاپ کنند. با به کار گذاشتن امکان طراحی و سفارش روی وب سایت نه تنها می توان هم سو با نیاز های مشتری ها عمل کرد، بلکه روند ارائه خدمات را هم می توان بهینه کرد. تابلو و چاپ بنر چاپ بنر یا یک طرح خوب برای فعال سازی کمپین های تبلیغاتی بسیار موثر است. بنر هایی که عکس ها و طرح های جذاب دارند، می توانند با یک نگاه توجه مشتری های بالقوه را جذب کنند. بنر ها را می توان در همه مکان ها با اهداف تبلیغاتی، آموزشی و راهنمایی استفاده کرد. شما هر روز شاید با دهها مورد از این نوع چاپ رو به رو شوید. طرح و کیفیت چاپ دو عنصر خیلی کلیدی در اثربخشی این نوع چاپ هستند. چاپ اتیکت و برچسب ها خیلی از کسب و کارها، شرکت ها و کارخانه ها به این نوع آیتم ها نیاز دارند. ارایه این خدمات برای بسیاری از استارت آپ ها می تواند بهروری خوبی داشته باشد. با این حال شما باید قبل از سرمایه گذاری پول های با ارزش خود، مزایا و معایب بالقوه این نوع چاپ را هم در نظر بگیرید. خرید و فروش، چاپ روی پاکت در حین خرید و فروش شاید متوجه شده اید که بسیاری از فروشنده های خوش نام، لوگو یا عکس برند خود را روی پاکت ها چاپ می کنند. یک منطقی پشت این قضیه است؛ فروشنده ها معتقدند که خریدار برند آن ها را به خاطر می سپارد و در خرید های بعدی هم به مغازه آن ها مراجعه می کند. از این رو چاپ روی پاکت را خیلی درخواست می کنند. داشتن چنین کسب و کاری می تواند به نیازهای مشتری ها پاسخ دهد و سود بسیار زیادی را هم برای شما به ارمغان می آورد. چاپ بروشور یا کاتالوگ یک بروشور با طرحی منطقی و زیبا، خیلی سریع می تواند جریان کار، چشم انداز، خدمات، کالاها و اهداف یک کسب و کار، سازمان یا موسسه را با زبانی روشن بیان کند. بدین سبب خیلی ها در سراسر جهان به چاپ بروشور تمایل دارند. راه اندازی کسب و کار چاپ چنین آیتم هایی سود زیادی را به همراه دارد.
  5. بسیار عالی ممنون از مطلب مفیدتون
  6. آیا کارت ویزیت ها مرده اند؟ این پاسخ ممکن است شما را شگفت زده کند. ولی نه ! مردم سالانه در سراسر جهان میلیاردها کارت ویزیت چاپ می کنند. اما چرا؟ این کارت ها علی رغم پیشرفت تکنولوژی، بهترین روش برای ارتباط شخصی با مشتری های بالقوه، مخاطبان و تبلیغ برند به طرفداران کسب و کار است. پیشرفت تکنولوژی مزایای خودش را اثبات کرده است. به کمک تکنولوژی به راحتی می توان کارت ویزیت را سفارش و آن را در کمترین زمان دریافت کرد. مزایای دیگری هم که تکنولوژی برای صنعت چاپ کارت ویزیت دارد بسیار فراوان است. برای مثال، تکنولوژی به طراحی کارت ویزیت و دیزاین خلاقیت بخشیده است. رنگ، سایز، کیفیت، کیفیت چاپ چهار معیار کلیدی است که این صنعت از تکنولوژی به ارث برده است. شما هم می توانید از این مزایا به نفع کسب و کار خود استفاده کنید. ما در مقاله زیر کارت ویزیت ها و چرایی موثر بودن آن را بررسی می کنیم. اهمیت کارت ویزیت ها چیست؟ ابتدا بیایید هدف چاپ کارت ویزیت را روشن کنیم. برای اینکه دلیل استفاده مردم از کارت ویزیت را بدانید، باید بدانید که کارت ویزیت چیست؟ دیکشنری آمریکایی « Merriam-webster » کارت ویزیت را کارتی معنی می کند که اطلاعاتی مثل نام و آدرس کسب و کار یا مسئول کسب و کار را نشان می دهد. از تعریف بالا متوجه می شوید که ذات کارت ویزیت یعنی به اشتراک گذاشتن اطلاعات مثل نام کسب و کار، آدرس تلفن، شماره تماس، آدرس سایت، آدرس ایمیل و خیلی چیز های دیگر. علاوه بر اینکه چاپ کارت ویزیت اطلاعات شما را با مخاطب به اشتراک می گذارد. می تواند هویت، برند و حرفه ای گری شرکت یا کسب و کار شما را نشان دهد. 7 دلیلی که نشان می دهد کارت ویزیت ها هنوز هم موثر هستند کارت ویزیت ها به چند دلیل یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی هستند. برای مثال آن ها می توانند مشروعیت، اعتبار و سود شما را بهبود بخشند. در زیر ما توضیح می دهیم که چرا استفاده از کارت ویزیت هنوز هم رونق دارد. 1- نداشتن موبایل هوشمند در اکثر افراد واقع در ایران برای مثال در آمریکا یک گزارش نشان می دهد که در سال 2018، 77 درصد مردم تلفن همراه هوشمند دارند. در ایران به نظرتون چقدر است!؟ در حالی که این یک درصد بالایی است ولی همه مردم که از گوشی هوشمند استفاده نمی کنند. برخی ها علاقه ندارند و برخی دیگر از این تکنولوژی استفاده نمی کنند. به همین سبب مشخص می شود که پیشرفت تکنولوژی هنوز هم نتوانسته روش های ارتباط سنتی را شکست دهد. این برای شما چه معنی می دهد؟ شما برای انتقال اطلاعات تماس شرکت خود به افرادی که از تکنولوژی استفاده نمی کنند، به روش های سنتی نیاز دارید. با چاپ کارت ویزیت شما به صورت بهینه می توانید این کار را انجام دهید. مخاطبان بعد از گذر زمان و بعد از یک گردهم آیی براحتی می توانند با شما ارتباط بگیرند. حتی می توانند در شرایط ضروری کسب و کار یا خدمات شما را به دیگران معرفی کنند. 2- مشروعیت بخشیدن به کسب و کار شما آیا کنجکاوی که بدانی مردم قبل از سفارش کالا یا خدمات از یک کسب وکار، چه می کنند؟ آن ها قانونی بودن و مشروعیت کسب و کار را می سنجند. اطلاعات شفافی را هم جستجو می کنند. ● شما چه کسی هستی؟ ● شما چه کاری می توانی برای آن ها انجام دهی؟ ● آدرس و موقعیت شما کجاست؟ ● چگونه با تو ارتباط بگیریم؟ برای معرفی کسب و کار چه راهی بهتر از پخش کارت ویزیت ها می تونه باشه! کارت ویزیت هایی که به صورت حرفه ای طراحی و چاپ شده اند در عرض چند ثانیه می توانند مشروعیت کسب و کار شما را القا کنند. به مخاطب القا می کنند که شما جدی و آماده تجارت هستید. این نوع ابزار بازاریابی معیار آگاهی از نام تجاری شما را هم بیشتر می کند. نتیجه مشروعیت یک کسب و کار چیست؟ فروش و برگشت مشتری کارت های بیزنس یا کارت ویزیت ها، شبکه سازی را در دنیای تلفن های هوشمند جذاب تر می کنند. 3- توسعه دادن روابط انسانی بواسطه کارت ویزیت امروزه ارتباط و انتشار اطلاعات از طریق کانال های مجازی خیلی سریع و با سرعت انجام می گیرد ولی نقاط منفی هم دارند. در این بستر هیچ راهی نیست که بتوان با اعتماد و واقعی با دیگران گفتگو کرد. راهی برای برقراری یک ارتباط جذاب نیست. وقتی یک کسب و کار در حال رشد است این یک مشکل است. چرا؟ زیرا ارتباطات دیجیتال چند عنصر اصلی مثل گفتگوی کوتاه، علاقه، اعتبار، برقراری ارتباط چشمی و فشردن دست را در ذاتش ندارد. دست به دست دادن کارت ویزیت هم یک روش برای برقراری روابط انسانی است. این حتی یک روش عالی برای ادامه گفتگو یا مذاکره با افرادی است که به خدمات و کالای شما علاقه نشان داده اند. برای ارتباط گرفتن با افرادی که با ارتباط چشمی یا گفتگوهای کوتاه جذب کرده اید، عالی هستند. دقت کنید! شما نباید هیچ کارتی را بیرون بیندازید. شما کارت ویزیتی را می خواهید که احساسات را برانگیزد. عوامل زیر ویژگی هایی هستند که با احساسات برند شما در ارتباط هستند. ● خلاقیت و خاص بودن ● لوگو ● رنگ و تایپوگرافی ● پیام ● کیفیت و شکل ● املا و دستور زبان ما در روز های آینده ویژگی یک کارت ویزیت با طراحی استاندارد را بررسی می کنیم. 4- تسهیل کردن فرآیند شبکه سازی اگر مسئول یک کسب و کار باشید ممکن است شنیده باشید که برقراری با مخاطبان حرفه ای خیلی اهمیت دارد. برای شبکه سازی و برقراری ارتباط با دیگران چندین راه مثل مکالمه رودررو، تماس تلفنی، ایمیل و شبکه های اجتماعی وجود دارد. با این حال خیلی از مردم ترجیح می دهند تعامل رو در رو داشته باشند. تحقیق اخیر فوربس (Forbes) نشان داد که 85 درصد از مخاطب هایش برای برقراری رابطه های ماندگار و نتیجه بخش ترجیح می دهند رو در رو صحبت کنند. این نوع تعاملات برای برقراری شبکه های با کیفیت و حرفه ای سودمند هستند. همچنین برای داشتن گفتگو های عالی با افرادی که علاقه، مهارت و هدف مشابه دارند، مناسب است. وقتی که وارد یک گفتگو با شخصی شدید، کارت ویزیت را فراموش نکنید. این ابزار مخاطبان جذب شده را سریع با شما ارتباط می دهد. به همین شیوه، کارت ویزیت های آن راه برقرای ارتباط دوباره با آن ها را به شما نشان می دهد. هر چقدر شبکه شما گسترش پیدا می کند، متوجه می شوید که فرصت های تجارت هم بیشتر می شود: ● معرفی بیشتر و همکاری بیشتر ● مشتری بیشتر ● بازگشت بیشتر مشتری ها ● مهارت و کاردانی بیشتر 5- میزان آگاهی از نام برند شما را بیشتر و قوی تر می کنند وقتی که کسب و کار خود را راه اندازی می کنید، برندینگ را در قالب یک استراتژی بلند مدت در نظر بگیرید. دلیل این کار: باعث می شود مشتری ها و مشتری های بالقوه شما و آفرهایتان (کالا، خدمات) را به خاطر بسپارند. برندیگ شامل هویت بصری هم می شود بنابرین کارت ویزیت می تواند یک ابزار مفید باشد. این آیتم های فیزیکی با یک طراحی اثرگذار می تواند میزان آگاهی کسب و کار شما را بیشتر کند. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم می توانند احساس ها را بر انگیزند و ارتباط بین شما و بازار شما را فراهم کنند. همه با هم کمک می کند در کنار هدف قرار دادن مشتری ها، برجسته و متمایز هم باشید و یک نقش مهمی در رشد و موفقیت کسب و کار شما بازی می کند. 6- چهره یا هویت بخشیدن به برند شما کارت ویزیت ها به صورت بصری هویت کسب و کار شما را نشان می دهند. به کسب و کار شما یک چهره می بخشند که در یاد مخاطب میماند شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید. اگر درست و موثر طراحی شوند، پیام برند کسب و کار، شخصیت و ارزش های کسب و کار شما را القا می کنند و به صورت مثبتی در نگرش مخاطبان نسبت به شما تغییراتی ایجاد می کند. با عناصر احساس برانگیز که در بالا هم اشاره کردیم، کارت ویزیت ها برند شما را شناخته شده می کنند. مشتری های علاقمند را وقتی که آماده خرید شدند به خریدارهای واقعی تبدیل می کند. 7- چاپ کارت ویزیت های خلاق خیلی مستعد دست به دست شدن (به اشتراک گذاشته شدن) هستند افزایش میزان آگاهی از کسب و کار، فاکتور اصلی در رشد کسب و کار است. وقتی که مردم شما را بیشتر بشناسند، بیشتر دوست دارند که کالا و خدمات شما را خریداری کنند. جلب توجه می تواند یک چالش باشد، اما خلاقیت در بازاریابی می تواند برند شما را به مخاطب و بازار نشان دهد. توزیع کارت ویزیت های خلاقانه، راه شگفت انگیز جلب توجه مردم است. اگر کارت های خلاقانه شما بتواند روی خواننده تاثیر بگذارد به راحتی در بین مردم دست به دست می شود. این به دو دلیل خوب است: میزان آگاهی مردم از کسب و کار شما را بیشتر می کند، همچنین احتمال اینکه مشتری ها برای استفاده از خدمات و کالای شما برگردند را افزایش می دهد. با وجود شبکه سازی آنلاین و فرصت های خوب معرفی به همت پیشرفت قرن دیجیتالی؛ چاپ کارت ویزیت هنوز هم در رشد کسب و کارها مرتبط شناخته می شوند. آیا می دانید این یعنی چه ؟ کارت ویزیت برای تمام کسب و کارها ضروری هستند. قابل لمس بودن، آنها را برای صاحبان کسب وکارها که علاقه زیادی به ارتباط های شخصی دارند، آیتم های مفید کرده است. همچنین ملموس بودن آن ها همراه با یک طراحی خلاقانه باعث می شود مشتری ها شما را به خاطر بسپارند. اگر هنوز برای افزودن کارت ویزیت به جعبه ابزار بازاریابی خود فکر نکرده اید؛ هنوز هم دیر نیست! شاید شما خبر ندارید که کارت ویزیت می تواند کلیدی ترین عنصر برای رشد بیشتر برند شما باشد. منبع : چاپ کارت ویزیت
  7. همه ی ما اهمیت چاپ را می دانیم و میدانیم که برای شناساندن کسب و کار خیلی عالی عمل می کند. کمک می کند پیام های خود را با مشتری ها ( مخاطبان) در میان بگذارید همچنین کسب و کارتان را با توجه به علاقه و خواست شما به تصویر می کشد. این نوع تبلیغات یک پارچه سفید در اختیار شما قرار می دهد و شما با خلاقیت می توانید کاری انجام دهید که مردم شما را دنبال کنند. استفاده از پوسترها و بنرها در داخل فروشگاه ها و کسب وکار ها گرچه روشی استاندارد است ولی گاها چاپ بنر و نصب آن در محیط بیرون از کسب و کار بیشتر سروصدا می کند. ممکن است هزینه و ترس از این که معروف نباشید شما را از این کار منصرف کند، ولی بدانید که دنیای بیرون قدرت شناساندن کالا، خدمات و کسب و کار شما را دارد. با چاپ بنر، پوستر و آگهی نماهای کوچک می توانید از این پتانسیل محیط بیرون استفاده کنید. ما در این مقاله قصد داریم مهم ترین دلایل نصب بنر در محیط بیرون از کسب و کار و مزایای آن را در سال 2018 به شما معرفی کنیم. 1 - شما با عموم مردم ارتباط برقرار می کنید و آن ها با شما تماس می گیرند بنرهایی که چاپ می شوند معمولا در محل هایی مثل، ایستگاه اتوبوس، ایستگاه مترو، ایستگاه تاکسی و کنار بعضی ساختمان ها نصب می کنند. این نوع تبلیغات کسب و کار شما را به صورت جدی در معرض دید عموم قرار می دهد. اما این تنها مزیت آن نیست. چاپ بنر روی پارچه سفید به شما فرصت خلاق بودن را می دهد. چاپ خلاقانه نظر عموم مردم را جلب می کند. باعث می شود مردم درباره شما حرف بزنند؛ حتی کمک می کند احساس خوبی نسبت به کالا و کسب و کار شما داشته باشند. گفتنی است استفاده از کیو آر کد (QR code) در طراحی بنر کمک می کند مردم علاقه مند به صورت فوری اطلاعات بیشتری را نسبت به کسب و کار شما مطالعه کنند. 2 - به دنیای بیرون بگویید که چه کاری انجام می دهید معرفی خودتان به دنیا که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید برخی اوقات ممکن است سخت باشد. دید مردم از بیرون به شما خیلی بیشتر از دید آنها از داخل به شما (کسب و کارتان) است. تعداد خیلی زیادی از مشتری های بالقوه در محیط بیرون هستند که خیلی دوست دارند خدمات و کالاهای شما را ببینند. چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ خیلی ساده است؛ امسال به یک مرکز چاپ بنر مراجعه کنید و ببینید که کدام فرمت برای شما موثر است. با چاپ بنر وینیل می توانید تمام اطلاعات که مشتری هایتان می خواهند در اختیارشان بگذارید، حتی روشی موثر برای بیشتر جلوه دادن اطلاعات مهم مثل کالای جدید و آفر تخفیف است. این کار مشتری را جلوی شما ترسیم می کند. قبل از این که آن ها وارد ملک شما بشوند، می توانید با آن ها صحبت کنید. بنرها، پوسترها و آگهی نما ها را مثل بازاریاب های بی صدا و در عین حال پرسروصدا تصور کنید. اجازه دهید این بازاریاب های بی صدا، حرف شما را به دنیای بیرون داد بزنند. 3 - آگهی نماها ( نوعی بنر) خیلی روشن و شفاف پیام را می رسانند اگر می خواهید به توده های مردم پیام خود را برسانید، یا می خواهید بنرهای شما بیشتر دیده شوند، چاپ بنر (آگهی نما) و نصب آن چیزی است که شما به دنبال آن می گردید. بیلبورد ها یا آگهی نماها دقیقا زمانی جلوی چشم مردم ظاهر می شوند که هیچ چیزی غیر از آن ها در نما نیست و خیلی روی مردم تاثیر می گذارند. وقتی که شما در ترافیک هستید، وقتی که شما بیرون از مرکز خرید هستید یا در خیابان منتظر دوستتان ایستاده اید و خیلی از حالت های دیگر، ممکن است توجه شما را جلب کنند. طراحی یک آگهی نما به صورت خلاقانه اگر خوب طراحی شده باشد، بی نظیر عمل می کند و یکی از شکل های قدرتمند تبلیغات است. 4 - نکته ی کلیدی تداوم در تبلیغات است تبلیغات عالی ما را شکار می کند. بروز بودن و زنده بودن خیلی عالی است، به همین سبب مشتری ها باید شما را در دستان خود احساس کنند. اگر می خواهید در مورد شما (کسب و کارتان) صحبت کنند، باید همه ی این کارها را به شیوه جذابی انجام دهید. چاپ بنر و نصب آن در محیط بیرون علاوه بر این که همیشه در جلوی چشم مردم حضور دارد و بیشتر دیده می شود، در خاطر ها هم بیشتر می ماند. منبع : چاپ بنر
  8. خانه طراحان سام با مهجرترین دستگاه های چاپ دیجیتال و چاپ بنر در کشور آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه چاپ دیجیتال استیکر,چاپ روی شیشه,چاپ دیجیتال کارت ویزیت,چاپ دیجیتال روی پارچه,چاپ دیجیتال تراکت,چاپ کاتالوگ,برش لیزر,چاپ دیجیتال کاغذ دیواری,سازه نمایشگاهی و دیگر خدمات چاپ مستقیم می باشد.این مجموعه با به کارگیری کادری مجرب و بهره مندی از بهترین امکانات، پیشرو در ارائه خدمات به مراکز تجاری، فرهنگی، اداری، معماری، هنری و ارگانهای خصوصی و دولتی ومراکز تفریحی ورزشی می باشد.راه های ارتباطی با خانه طراحان سام :site : www.samdhprint.comemail : info@samdhprint.comTelegram : http://telegram.me/samdhprintt ☎️ 021-88334079 ☎️ 021-88632539
  9. در خانه طراحان سام طرح هایی از کارت ویزیت خاص به صورت خلاقانه با استفاده از مواد مختلف مانند چوب، پلاستیک، فلز و پارچه ساخته می شود . براساس نوع کار و سلیقه و خواست مشتری امکان چاپ بر روی انواع جنس ها همراه با روکش های مختلف وجود دارد . چاپ دیجیتال کارت ویزیت در انواع جنس ها و در کمترین زمان ممکن با دستگاه Konica Minolta چاپ انجام می گردد . جهت سفارش کارت ویزیت آنلاین در تهران و شهرستان و همچنین استعلام قیمت چاپ کارت ویزیت می توانید از طریق لینک تلگرام با کارشناسان خانه طراحان سام در ارتباط باشید .