radmandigit

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره radmandigit

  • درجه
    کاربر تازه وارد
  • تاریخ تولد 9 آذر 1378

اطلاعات شخصی

  • سیستم مدیریت محتوای مورد علاقه
    وردپرس
  • زبان برنامه نویسی و تخصص ها
    CSS
  • انجمن ساز مورد علاقه
  • آدرس سایت
    http://radmandigital.com
  • صفحه خانگی
    https://radmandigital.com/
  • جنسیت
  1. بازاریابی دهان به دهان، راهی نوین برای تبلیغ کسب و کار امروزه برای تبلیغ کسب و کارهای مختلف، روش های بازاریابی متنوعی به وجود آمده اند که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود می باشند. صاحبان کسب و کارها برای اثرگذاری بیشتر تبلیغات خود سعی در استفاده هم زمان این بازاریابی ها کرده و از آن ها به صورت مکمل استفاده می نمایند. این بازاریابی ها که به دو دسته عمده بازاریابی آفلاین و دیجیتال مارکتینگ تقسیم بندی می شوند، از استراتژی های مختلف به منظور ترویج برند و جذب بازار هدف استفاده می نمایند. در بازاریابی آنلاین با استفاده از فضای مجازی از طراحی سایت گرفته تا شبکه های اجتماعی مختلف، می توان برند خود را تبلیغ نمود. از طرفی در بازاریابی آفلاین، از روش های مستقیم و رودر رو برای معرفی برند استفاده می گردد. این بازاریابی که می تواند به صورت تلفنی،ایمیل مارکتینگ و یا بازاریابی دهان به دهان باشد، می تواند در تبلیغات بسیار اثرگذار عمل نماید. بازاریابی دهان به دهان وقتی به وجود می آید که مخاطبان شما تبلیغی از برند شما را در جایی دیده و به دوستان خود انتقال میدهند و یا این مخاطبان مشتریان وفادار شما هستند و به دلیل رضایت از برند شما به تبلیغ مستقیم برند شما کمک می نمایند. جذب مخاطبان به منظور ترویج برند شما می تواند به دلایل پیشنهادات ویژه ارائه شده توسط شما نیز صورت پذیرد. این پیشنهادات مخاطبان را به صورت ناخودآگاه به سمت برند شما کشانده و می تواند در صورت رضایت آن ها، دوستان این مخاطبان را نیز جذب نماید. در نهایت این بازاریابی به شکل های زیر انجام می پذیرد: • شایعه پراکنی در مورد محصول یا خدمت • توصیه های زبانی • معرفی خدمات و محصولات در وبلاگ ها و انجمن های مربوط به کسب و کار شما • شبکه اجتماعی مصرف کنندگان برند شما وقتی بتوانند نیازهای خود را به صورت کامل با استفاده از برند شما به بهترین شکل رفع نمایند، به شما اعتماد نموده و تعلق خاطری به برند مربوطه پیدا خواهند کرد. این مصرف کنندگان می توانند پلی ارتباطی میان شما و دیگر مخاطبان بوده و آن ها را به راحتی به استفاده از برند شما ترغیب نمایند. به یاد داشته باشید که اثر اعتماد به حرف دیگران برای تبلیغات بسیار زیاد بوده و از این رو مخاطبان با اعتماد به حرف های مشتریان شما می توانند به سمت شما کشیده شوند. در ادامه به اهمیتبازاریابی دهان به دهان در دنیای تبلیغات امروزی به صورت مفصل خواهیم پرداخت. اهمیت بازاریابی دهان به دهان – اعتماد مهم ترین عاملی که مخاطبان را می تواند به استفاده از خدمات یا محصولات یک برند جذب نماید، اعتماد به آن برند می باشد. امروزه صاحبان کسب و کارها به دنبال روش های مختلفی به منظور جلب اعتماد مخاطبان خود می باشند. یکی از روش هایی که این صاحبان در دنیای دیجیتال استفاده می کنند، درج فرم های نظرسنجی متنوع در قسمت های مختلف سایت می باشد. این فرم ها به صورت ناخودآگاه به مخاطبان این حس را القا می کند که نظر و رضایت آن ها برای صاحبان کسب و کار مربوطه بسیار مهم می باشد. از جمله روش های دیگری که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، در اختیار قرار دادن اطلاعات کامل تماس از برند مربوطه می باشد. اما همه ما تجربه اعتماد نکردن به برندی را با وجود تمامی این شرایط داشته ایم. در این مواقع همه ما سعی کرده ایم که از مشتریان آن برند پرس و جو کرده و با مزایا و معایب آن آشنا شویم. در نهایت، در صورت رضایت مشتریان برند، بلافاصله و با اعتماد به آن ها به سمت برند مورد نظر جذب شده ایم. پس باید در نظر گرفت که بازاریابی دهان به دهان نقشی کلیدی در ترویج برند در میان مردم دارد. – وفاداری بعد از جذب مخاطبان به سمت برند خود، قدم بعدی برای صاحبان کسب و کارها استفاده از تکنیک های مختلف به منظور تبدیل این مخاطبان به مشتریانی دائم می باشد. این کار با استفاده از ارائه پیشنهادات ویژه و یا پیگیری های مداوم از رضایت مشتریان می تواند صورت پذیرد. با بالا بردن تعداد مشتریان وفادار، می توان این اطمینان را حاصل نمود که در مراحل بعدی این مشتریان می توانند به عنوان پل ارتباطی میان بقیه مخاطبان و برند شما گردند. در نهایت باید در نظر داشته باشید که بازاریابی دهان به دهان با اینکه از روش های قدیمی بازاریابی استفاده می نماید، اما می تواند بسیار در تبلیغات شما موثر باشد. صاحبان برندها باید این موضوع را مد نظر قرار دهند که باید از روش های مختلف بیشتر دیده شدن خود در بین بازار هدف و مردم عادی استفاده نمایند. این موضوع باعث می شود که با دیده شدن تبلیغ آن ها توسط افرادی خاص، برند مورد نظر به صورت شایعه بین مردم پخش شود. این صاحبان می توانند برای بالا بردن نمایش خود از تکنیک های مختلفی استفاده نمایند. در بازاریابی آنلاین صاحبان کسب و کارها می توانند از خدمات سئو و تبلیغات در گوگل تبلیغ در گوگل طراحی سایت در اصفهان برای بالا بردن رتبه سایت خود استفاده نموده و به این ترتیب بیشتر در معرض دید باشند. همچنین می توان در کنار استفاده از این روش ها، از شبکه های اجتماعی مختلفی مانند تلگرام و اینستاگرام برای تبلیغات استفاده بهینه نمود. این شبکه ها با استفاده از ایجاد جاذبه های بصری برای افراد مختلف، در بین مردم بسیار رواج پیدا کرده و می تواند در جهت پیشبرد اهداف برندها، به بهترین نحو مورد استفاده قرار گیرند. با استفاده از روشهای نوین برای جمع آوری فالوور، ارائه تبلیغات خلاقانه و ارائه خدمات و پیشنهادات ویژه به راحتی می توان به ترویج نام برند شما در بین مردم کمک نمود. توجه داشته باشید که در همه این روش ها باید مراقب باشید باعث ایجاد مزاحمت برای افراد نگردید، زیرا همین موضوع باعث می گردد که نام برند شما به صورت دهان به دهان به عنوان برندی نامرغوب رواج پیدا کند. این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بذارید FacebookTwitterLinkedinRedditGoogle+PinterestVk
  2. مرسی از پست شما.
  3. آشنایی با بازاریابی رویدادی امروزه به دلیل رقابت بالا در همه کسب و کارها، صاحبان کسب و کار به دنبال بازاریابی های جدید از جمله بازاریابی آنلاین و بازاریابی رویدادی به منظور تبدیل مخاطبان خود به مشتریان دائمی هستند. در کنار بازاریابی سنتی که امروزه کمرنگ تر شده است، روز به روز دیجیتال مارکتینگ از محبوبیت بیشتری برخوردار می شود. بازاریابی سنتی به دلیل بالا بودن هزینه نسبت به بازده آن و همچنین مورد مخاطب قرار دادن همه مردم و هدفمند نبودن، دیگر با استقبال چندانی روبه رو نیست. از طرفی در دنیای دیجیتال مارکتینگ، با طراحی سایت در قدم اول و داشتن استراتژی های خاص به راحتی می توان یک بازاریابی موثر و کارا داشت. در کنار تمامی این بازاریابی ها، بازاریابی رویدادی نیز نقشی موثر در تبلیغات برندها دارد. در این نوع بازاریابی با جلب نظر گروهی از مخاطبان به صورت رو در رو می توان به تبلیغات برند به صورت خلاقانه پرداخت. افرادی که به سمت بازاریابی رویدادی می روند، با برگزاری جشنواره ها، نمایشگاه ها و ایجاد پایگاه های تبلیغاتی در قسمت هایی از شهر که می دانند مخاطبان آن ها در آنجا بیشتر هستند، با روش های خلاقانه کسب و کار خود را تبلیغ می نمایند. در این نوع بازاریابی، علاوه بر توضیح خدمات و محصولات، به مشتریان این اجازه را می دهد که به صورت رایگان خدمات و محصولات را تست نمایند. در بازاریابی رویدادی، با ارائه پیشنهادات ویژه به مخاطبان و داشتن استراتژی های خاص، می توان به راحتی مخاطبان را به مشتریانی وفادار تبدیل نمود. برای مثال، با برگزاری نمایشگاه ها می توان به مشتریان پیشنهاد داد که در صورت خرید از نمایشگاه، می توانند از تخفیفات ویژه نمایشگاه استفاده نمایند یا در صورت ارائه کارت های تخفیفی که در نمایشگاه عرضه می گردد، بعدها از خدمات ویژه این کسب و کار بهره مند شوند. بازاریابی رویدادی به راحتی می تواند اعتماد مخاطبان را به خود جلب کند و با عرضه محصولات و کالا در مقابل چشمان آن ها، اطمینان از کیفیت برند را در آن ها ایجاد گردد. استراتژی های بازاریابی رویدادی در همه بازاریابی ها، بعد از ایجاد زیر ساخت های مناسب بر حسب نوع بازاریابی، تعیین بازار هدف از مهم ترین عوامل می باشد. بازار هدف در واقع گروه خاصی از مخاطبان هستند که می خواهند از کسب و کار شما بهره مند شوند. شناسایی دقیق این دسته از مخاطبان، باعث می گردد که بازاریابی دارای بازده بیشتری باشد. در بازاریابی رویدادی نیز این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و اولین گام برای شروع بازاریابی محسوب می گردد. صاحبان کسب و کار در این نوع بازاریابی سعی می کنند با پیدا کردن محل هایی مناسب برای تبلیغات و شناسایی نیاز آن ها، تبلیغ برند در این مکان ها را شروع کرده و چالش هایی را پیش روی مخاطبان قرار دهند. به این ترتیب حس کنجکاوی مخاطبان تحریک شده و برای کسب اطلاعات بیشتر به سراغ شما بیایند. برای مثال، شرکتی که لوازم ورزشی تولید می کند، می تواند با ایجاد یک رویداد ورزشی به تبلیغ برند خود بپردازد یا کسب و کارهایی که محصولاتی به بازار عرضه می کنند، با ارائه نمونه محصول به مردم نظر آن ها را به خود جلب کنند. در نظر داشته باشید که هر نوع کسب و کاری باید خود تشخیص دهد که بهترین استراتژی برای بازاریابی رویدادی برای آن ها چه چیزی است. نحوه بازاریابی رویدادی چگونه است بازاریابی رویدادی با مورد مخاطب قراردادن گروه خاصی از افراد، می تواند قدمی موثر در تبدیل آن ها به مشتری باشد. در این نوع بازاریابی نمی توان از یک برنامه و طرح جامع برای همه کسب و کارها استفاده نمود. صاحبان کسب و کارها باید بدانند که خواسته مردم از برند آن ها چیست و بر اساس آن استراتژی بازاریابی رویدادی خود را تنظیم نمایند. در حین بازاریابی رویدادی با مشاهده بازخورد مردم، می توان سریعا اصلاحاتی را در این نوع بازاریابی انجام داد تا بتوان بازده بالاتری در آینده داشته باشیم. در بازاریابی رویدادی شرکت ها باید برندی که می خواهند تبلیغ کنند را مورد بررسی قرار داده و براساس شخصیت برند تبلیغات خود را انجام دهد. برای مثال کوکاکولا برندی است که پیشگام شعار صلح و شادی می باشد. این برند باید در بازاریابی رویدادی، با نصب دستگاه های فروش که شادی را با نوشیدنی های این برند اشاعه می دهند ، رویدادی مناسب برای مشتریان خود به وجود آورد. استفاده از رنگ های شاد و برخورد مناسب و با لبخند بازاریابان، انتخاب عالی برای اجرای یک بازاریابی رویدادی متناسب با شخصیت برند می باشد. در قدم بعدی، دسته بندی مخاطبان سبب می گردد که بازاریابی هدفمندی دنبال شود. در این دسته بندی بازاریابان باید دقت کنند که چه کسانی بیشتر به برند آن ها نیاز خواهند داشت و بر اساس آن سرمایه گذاری های لازم را انجام دهند. برای مثال برندی که لوازم آرایشی عرضه می کند، به خوبی می داند که بیشترین مخاطبان آن خانم های جوان می باشند. پس با در نظر گرفتن این گروه به عنوان مخاطب باید بازاریابی رویدادی خود را برنامه ریزی نمایند. از دیگر مواردی که بازاریابان باید مد نظر قرار دهند، تصویر و ذهنیت ایده آلی است که می توانند برای مخاطبان با تبلیغ خود ایجاد نمایند. برای مثال در یکی از تبلیغات شرکت سونی، تعداد زیادی توپ رنگی در خیابان های سانفرانسیسکو به هوا پرتاب شد و با فیلمبرداری، کیفیت و قابلیت نمایش تلویزیون های این برند به خوبی به رخ کشیده شد. برندها علاوه بر ایجاد جنبه های بصری برای مشتریان می توانند از رویدادهای تو در تو به تبلیغ کار خود نیز بپردازند. این رویدادهای تو در تو سبب می گردد که مخاطبان به صورت ناخودآگاه به سمت برند شما کشیده شوند. برای مثال هنگام برگزاری نمایشگاه، می توان با دادن دستبندهای خاص به مخاطبان، توجه بقیه افراد را به سمت برند خود جلب نمود. این دستبندها باعث می گردد مردم با پرس و جو محل توزیع این دستبندها را خواستار شوند و به این ترتیب به سمت محل تبلیغات شما کشیده شوند. منبع: وب سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ رادمان طراحی سایت، سئو اصفهان، تبلیغات در گوگل، طراحی سایت در اصفهان، خدمات سئو سایت، خدمات سئو، طراحی سایت در اصفهان، سئو سایت در اصفهان