parswebdesign

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    72
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    4

آخرین بار برد parswebdesign در 18 شهریور 1396

parswebdesign یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است!

اعتبار در سایت

18 Good

درباره parswebdesign

  • درجه
    کاربر نیمه فعال
  • تاریخ تولد تعیین نشده

اطلاعات شخصی

  • سیستم مدیریت محتوای مورد علاقه
    دروپال
  • زبان برنامه نویسی و تخصص ها
    PHP
    C++
    CSS
    HTML
    SQL
    jQuery
    موارد دیگر
  • انجمن ساز مورد علاقه
    IPS
  • آدرس سایت
    http://parswebdesign.com/
  1. ساختار سئو شما بنیان ابتدایی وب سایت شما است. چندین دستور عمل و راهنما برای سئو توسط موتورهای جستجو صادر شده است که کمک خواهد کرد به شما تا سئو وب سایت خود را انجام دهید. در این مقاله به 15 نکته آن خواهیم پرداخت. 1- جستجو و کاوش کلمه کلیدی بهترین کلمات کلیدی برای وب سایت تان را جستجو کنید. بدین منظور ببینید رقبایتان از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند و از ابزارهای کلمات کلیدی استفاده کنید. تجسم کنید هدف بازدیدکنندگان سایت خود را و در نظر بگیرید همه کلمات کلیدی که آن ها در موتورهای جستجو گوگل و بینگ تایپ خواهند کرد. 2- کلمات کلیدی خود را بولد کنید این یک ترفند قدیمی است اما هنوز تاثیر گذار است. شما باید یک یا دو کلمه کلیدی خود را هایلایت کنید وقتی که آن کلمات برای اولین بار در صفحه پدیدار می شوند. شما مجور نیستید کلمات کلیدی مشابه را هایلایت کنید شما همچنین می توانید از ایتالیک کردن متن استفاده کنید. 3- آدرس لینک های خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید لینک لینک های صفحات خود را اعداد و نمادها انتخاب نکنید. داخل لینک ها از کلمه ها استفاده کنید که خواندن آن ها را ساده تر می کند. علاوه بر آن می توانید از کلمات کلیدی خود نیز داخل آن ها استفاده کنید. 4- یک گواهینامه ssl نصب کنید وب سایت هایی که امن هستند از https به جای http استفاده می کنند و حالا آن ها در نتایج بالاتری قرار می گیرند. اگر شما نمی توانید خود اقدام به نصب ssl کنید از پشتیبانی هاستینگ خود بخواهید آن را برای شما انجام دهد. 5- وب سایت خود را سازماندهی کنید شما باید مطمئن شوید که وب سایت شما و منوهای شما در مکان مناسبی قرار گرفته اند و بازدیدکنندگان می توانند چیزی که به دنبال آن بودند را به سادگی بیابند. 6- افزایش کیفیت محتوا موتورهای جستجو نظیر گوگل و بینگ برای یافتن محتوای باکیفیت بهینه شده اند.روش های آن ها برای تعیین کیفیت کاملا پخته نیست اما در این مورد به شما کمکی نخواهد کرد اگر محتوای شما ضعیف، بیش از حد سئو شده و دارای اشتباهات املایی باشد. موتورهای جستجو محاسبه می کنند افراد چه مقدار زمان در وب سایت شما بعد از استفاده از نتایج، سپری می کنند. اگر شما یک وب سایت بد دارید افراد آن را به سرعت ترک خواهند کرد. 7- افزودن یک کلمه کلیدی به هر عنوان صفحه عنوان وب سایت شما بخش بسیار مهم متن است چرا که آن به خواننده می گوید صفحه درباره چه چیزی است و به موتورهای جستجو می گوید صفحه تماما درمورد چه چیزی است. بنابراین بهتر است سعی کنید یک یا چند کلمه کلیدی داخل عنوان اضافه کنید. مطمئن بشید عنوان صفحه هنوز خواندنش برای بازدیدکنندگان آسان است. 8- سرعت بارگزاری سایت زمان بارگزاری سایت مدت زمانی است از آغاز بارگزاری سایت تا نقطه ای که همه چیز بارگزاری شده است. زمان بارگزاری طولانی به برای سئو وب سایت شما زیان بار خواهد بود. 9- بهینه سازی لینک های داخلی هر صفحه بهتر است داخل آن حداقل سه لینک داشته باشد.لینک های داخلی لینک هایی هستند که یک صفحه را به صفحه ای دیگر همان وب سایت لینک می کنند. لینک های خارجی لینک هایی هستند که یک صفحه را به صفحه ای در خارج از وب سایت لینک می کنند. 10- استفاده از تگ های H در صفحات نحوه درست استفاده از آنها را فرابگیرید و سپس در صفحات خود از آن ها استفاده کنید. این تگ ها به موتورهای جستجو اینکه کدام کلمه ها مهم هستند را نشان می دهند. 11- اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی صدها ویجت برای این کار وجود دارد که شما می تواند آنها را به وب سایت خود اضافه کنید. آن ها کمک خواهند کرد که شبکه های اجتماعی را داخل وب سایت تان لینک کنید. 12- تصاویر خود را بهینه کنید مطمئن شوید بارگزاری تصاویر وب سایت شما مدت زمان زیادی طول نمی کشد و مطمئن شوید که تگ ALT آنها وارد شده است. اگر می توانید برای آنها عنوان وارد کنید. همچنین شما باید نام فایل ها را سئو فرندلی انتخاب کنید قبل از آنکه آنها را داخل وب سایت خود آپلود کنید. 13- یک سایت مپ بسازید یک XML sitemap ایجاد کنید. اگر شما دارای یک وب سایت وردپرس هستید، شما می توانید یک XML sitemap خوب با پلاگین Yoast SEO tool بسازید که برای شما یک سایت مپ کاملا داینامیک ایجاد خواهد کرد. بعد از ساخت آن، شما باید آدرس سایت مپ خود را به گوگل وبمستر یا بینگ وبمستر اضافه کنید. 14- وب سایت خود را موبایل فرندلی کنید این نکته خیلی مهم است که چرا افراد جستجوهای بیشتری با موبایل نسبت به کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ انجام می دهند. مطئن شوید که وب سایت شما به راحتی می تواند توسط یک موبایل استفاده شود. تکمیل کردن فرم های تماس باید به سادگی انجام شود. 15- متا تگ Description را وارد کنید این متاتگ در نتایج جستجوهای موتورهای جستجو به نمایش درخواهد آمد. متن آن را طوری انتخاب کنید که به افراد در مورد متن کمک بیشتری کند و باعث کلیک کردن بیشتر توسط آن ها شود. شما باید مطمئن شوید که آن شامل کلمات کلیدی می باشد اگر شما می خواهید که تاثیرات مثبت سئو را احساس کنید. منبع: 15 نکته مهم سئو
  2. ایمیل مارکتینگ بخشی مهم از دیجیتال مارکتینگ می‌باشد. با ارسال ایمیل جهت اطلاع رسانی به مشتریان و یا ارسال آخرین اخبار از طریق ایمیل، در واقع در حال توسعه رابطه‌ی خود با مشتری از طریق ایمیل هستید. بنابراین ایمیل مارکتینگ ابزاری بسیار ارزشمند برای گسترش و بهبود رابطه بین مشتری و شما به حساب می‌آید. پلتفرم‌های زیادی وجود دارد که از طریق آن‌ها می توانید به راحتی و به سرعت ایمیل‌هایی بسازید، بفرستید و البته از همه مهمتر آن‌ها را بررسی و مدیریت کنید. امروز می‌خواهیم 2 سرویس محبوب ایمیل مارکتینگ یعنی Campaign Monitor و MailChimp را از جنبه‌های مختلف بررسی کنیم. طرح‌های قیمت گذاری برای خدمات ایمیل مارکتینگ اگرچه طرح‌های قیمت گذاری Campaign Monitor و MailChimp با هم متفاوت هستند ولی هر 2 آن‌ها 3 نوع طرح متفاوت به مشتریان خود پیشنهاد می‌کنند. هر کدام از این پیشنهاد‌ها به تعداد اعضایی که مد نظر دارید، بستگی دارد. اولین طرح هر 2 این سرویس‌ها برای ارائه خدمات مربوط به ایمیل مارکتینگ در تعداد ایمیل‌های ارسالی محدودیت‌هایی دارد. اولین طرح MailChimp تا ابد رایگان نامیده می‌شود. همانطور که از اسم این طرح می‌توان فهمید، این طرح برای 2000 اعضا و ارسال ماهیانه 12000 ایمیل کاملا رایگان می‌باشد. در طرف مقابل برای اولین طرح Campaign Monitor باید ماهیانه 9 دلار پرداخت نمایید که در این طرح می‌توانید 500 عضو داشته باشید و 2500 ایمیل نیز ارسال کنید. طرح‌های بعدی این 2 سرویس دهنده محدودیتی بر تعداد ایمیل‌های ارسالی ندارند. برای دومین طرح MailChimp باید ماهیانه 10 دلار پرداخت نمایید. با این طرح می‌توانید 500 عضو داشته باشید. همچنین برای برخورداری از طرح دوم Campaign Monitor باید ماهیانه 29 دلار پرداخت نمایید و می‌توانید 500 عضو داشته باشید. البته نا گفته نماند در هر 2 سرویس دهنده می‌توانید با افزایش مبلغ پرداختی اعضای بیشتری را پوشش دهید. طرح‌های برتر این 2 شرکت، خدماتی حرفه‌ای در حوزه‌ی ایمیل مارکتینگ ارائه می‌دهند که مسلما اطلاعات و خدمات بیشتری را به مشتری عرضه می‌کند. برای برخورداری از طرح برتر MailChimp باید ماهیانه 209 دلار برای 500 عضو پرداخت نمایید. در طرف مقابل قیمت این طرح در Campaign Monitor 149 دلار برای 2500 عضو می‎باشد. در طرح‌های برتر هر 2 شرکت نیز می‌توانید با پرداخت مبالغ بیشتر، اعضای بیشتری را پوشش دهید. مقایسه‌ی خدمات ایمیل مارکتینگ قیمت گذاری عاملی مهم در انتخاب سرویس ایمیل مارکتینگ می‌باشد ولی باید توجه داشته باشید که نباید تنها فاکتور تاثیر گذار در انتخاب شما باشد. خدمات ارائه شده توسط این 2 سرویس دهنده نیز می تواند بسیار مهم باشد. در بحث ساخت و مدیریت ایمیل‌ها، هر 2 شرکت ارائه دهنده سرویس، خدماتی تقریبا مشابه ارائه می‌دهند و قطعا تمامی نیاز‌های شما را پوشش می‌دهد. در تمامی طرح‌های ارائه شده توسط هر 2 سرویس دهنده البته به غیر از طرح تا ابد رایگان MailChimp، می‌توانید فرم‌هایی با سلیقه خودتان طراحی کنید. علاوه بر این، قالب‌های آماده‌ای نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید و یا خودتان مطابق میلتان آن‌ها را نیز ویرایش نمایید. همچنین ایمیل‌هایی با قابلیت ارسال خودکار نیز برای خدمت رسانی بهتر به شما تعبیه شده است که می‌توانید با اعمال تنظیمات مختلف، آن‌ها را برای ارسال خودکار در زمان‌های به خصوص مانند هنگام ثبت نام کاربر جدید آماده کنید. در مورد پشتیبانی نیز، کاربرانی که از طرح تا ابد رایگان MailChimp استفاده می‌کنند تنها باید به راهنمایی موجود در سایت بسنده کنند ولی برای کاربرانی که حق خدمت رسانی پرداخت می‌نمایند، پشتیبانی 24 ساعته و همه روزه آماده حل مشکلات شما می‌باشد. کاربران Campaign Monitor نیز می‌توانند با ارسال ایمیل به بخش پشتیبانی مشکلات خود را بیان کنند ولی نا گفته نماند که اولویت پاسخگویی با مشتریان طرح برتر می‌باشد. گزارش گیری در ایمیل مارکتینگ در عصر تکنولوژی و دیجیتال امروزی نیز اطلاعات نقش بسیار مهمی ایفا می کنند. از این رو، شاید یکی از اهداف اصلی ایمیل مارکتینگ دریافت گزارش‌های مفیدی باشد که از ارسال ایمیل‌های مختلف به مشتریان به دست می‌آید. گزارش‌های MailChimp بسیار آسان و قابل درک هستند. شما به راحتی می‌توانید نرخ باز شدن ایمیل‌ها و حتی نرخ کلیک‌ها را متوجه شوید. علاوه بر این‌ها می توانید متوجه شوید کاربران کدام مکان‌ها بیشتر ایمیل‌های شما را باز کرده‌اند. همچنین از آنجا که MailChimp با گوگل آنالیتیک همکاری می‌کند، آمار‌های جالب بیشتری از جمله نرخ تبدیل، آمار بازده، درآمد و ... به شما ارائه بدهد. اگرچه آمار‌های Campaign Monitor به قابل فهمی و کاملی MailChimp نمی‌باشد ولی به هر حال این شرکت هم با گوگل آنالیتیک همکاری‌هایی داشته و می‌تواند آمار های مفیدی در اختیار شما قرار دهد. در اینجا سعی کردیم 2 غول سرویس دهنده خدمات ایمیل مارکتینگ را از جنبه‌های مختلف با یکدیگر مقایسه کنیم. توجه داشته باشید، در آخر شما هستید که تصمیم می‌گیرید. امیدواریم توانسته باشیم در انتخاب مورد بهتر به شما کمک کرده باشیم. منبع: مقایسه دو سرویس ایمیل مارکتینگ: Campaign Monitor و MailChimp
  3. در گذشته طراحی سایت کار مشکل و بسیار زمان بر محسوب می شد و افراد برای طراحی سایت باید سال ها دانش برنامه نویسی فرا می گرفتند تا بتوانند طراحی سایت مورد نظر را انجام دهند. معمولاً این سایت ها اغلب به دلیل این که یک تیم یک یا چند نفره به صورت محدود روی آن کار می کردند مشکلات زیادی داشته و از نظر امکانات نیز محدود بودند. در کنار آن مدیریت و به روز رسانی سایت نیز مستلزم داشتن دانش برنامه نویسی بود و این کار را بسیار مشکل می کرد و به همین دلیل سیستم های مدیریت محتوا متولد شدند. اساس سیستم های مدیریت محتوا به این گونه است که شما می توانید در کوتاه ترین زمان سایت مورد نظر را با دانش اندک در زمینه طراحی وب انجام داده و پس از آن نیز به راحتی آن را به روز رسانی کنید. سیستم های مدیریت محتوای بسیار زیادی در این سال ها متولد شده که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و در این مطلب یکی از موفق ترین آنها به نام سیستم مدیریت محتوای وردپرس را به شما معرفی می کنیم. وردپرس از سال 2003 به صورت متن باز و رسمی منتشر شد و توانست در مدت زمان کوتاهی محبوبیت بسیار زیادی به دست آورد. در حال حاضر وردپرس با میلیون ها افزونه و قالب مختلفی که به کاربران ارائه داده و هر روز نیز امکانات بیشتری به آن اضافه می شود توانسته نیازهای مختلف کاربران در زمینه سایت های تجاری، فروشگاهی، شخصی، وبلاگ و دیگر سایت های مختلف برآورده کرده و کاربر بتواند در مدت زمان بسیار کوتاه با هزینه اندک سایت مورد نظر خود را ایجاد کند. وردپرس یک سیستم متن باز بوده و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داده شده است. یکی از دلایل مهم و اصلی موفقیت وردپرس متن باز و رایگان بودن آن است و کاربرهای مختلف می توانند با توجه به نیاز خود افزونه و قالب مورد نظر را طراحی و حتی به فروش برسانند. وردپرس بر اساس PHP و Mysql نوشته شده و به همین دلیل توانسته امکانات زیادی را به کاربران ارائه دهد. علاوه بر آن وردپرس از نظر سیستم های موتور جستجو نیز اعتبار خوبی داشته و علاوه بر آن افزونه های مختلفی که برای بهبود سئو و افزایش بازدید سایت نیز نوشته شده بسیار کاربردی بوده و می تواند مطالب سایت شما را به صورت بهینه و سئو شده به موتورهای جستجو معرفی کند. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که اگر شما قصد دارید یک سایت بسیار حرفه ای و اختصاصی داشته باشید باید اقدام به طراحی کامل سایت بدون استفاده از سیستم های مدیریت محتوای آماده کرده و با توجه به نیاز و حوزه کاری شما سایت مورد نظر به صورت اختصاصی طراحی شود. منبع: معرفی سیستم مدیریت محتوای وردپرس
  4. حتماً تا به حال اصطلاح بک لینک به گوش شما خورده و شاید مفهوم دقیق آن را دریافت نکرده باشید و به همین دلیل در این مطلب بک لینک و تأثیری که روی سئو سایت دارد را برای شما شرح می دهیم. در واقع به صورت ساده بک لینک درج آدرس و لینک سایت شما در سایت های دیگر است. در واقع موتورهای جستجو برای رتبه دهی به سایت های مختلف فاکتورهای متنوع و گوناگونی را در نظر می گیرند که یکی از مهم ترین آنها بک لینک است. فرض کنید شما قصد دارید برای کار در جایی استخدام شوید. در صورتی که بتوانید از یک شرکت معتبر نامه دریافت کنید و در زمان مراجعه به آن شرکت ارائه دهید رتبه و امکان استخدام شدن شما نیز بیشتر خواهد شد. به هر میزان که شرکت یا شخص معرف شما اعتبار بیشتری داشته باشد شما شانس بیشتری برای دریافت کار مورد نظر خواهید داشت. بک لینک نیز به این گونه عمل می کند. زمانی که لینک سایت شما در سایت های مختلفی ثبت می شود موتور جستجوهای مختلف با توجه به میزان بازدید و رتبه آن سایت به شما امتیاز می دهند و باعث افزایش رتبه و جایگاه سایت شما می شود. نکته مهم که باید در نظر داشت هم خوانی بک لینک ها با یکدیگر است. به این صورت که اگر سایت شما مثلاً در حوزه مواد غذایی فعالیت می کند باید از سایت های مرتبط با این موضوع نیز بک لینک بگیرید تا تأثیر بیشتری در سایت شما داشته باشد. باید به خاطر داشته باشید برای گرفتن بک لینک نباید از هر سایتی استفاده کنید و اگر به صورت غیرحرفه ای از سایت های بی ارتباط بک لینک دریافت کنید ممکن است سایت شما امتیاز منفی دریافت کرده و تأثیر بدی در سئو سایت شما داشته باشد. باید به خاطر داشته باشید بک لینک را از سایت های معتبری که دارای دومین های با آتوریتی بالا هستند دریافت کرده و تا حد امکان از بک لینک سایت هایی که به صورت خودکار بک لینک ارائه می دهند استفاده نکنید. بنابراین بک لینک بدون شک یکی از راه های مناسب برای افزایش بازدید و بهبود سئو سایت است ولی این کار را نباید به هر قیمتی انجام داد و باید با تخصص، علم کافی و استفاده از تجربه و راهنمایی افرادی که در این حوزه سئو تخصص کافی دارند انجام داد. امروزه سیستم های جستجو بسیار هوشمند شده و هر روز الگوریتم های هوشمند بیشتری برای افزایش دقت خود ارائه می دهند و بنابراین نمی توان به آسانی آنها را فریب داد و باید با استفاده از روش های جدید اقدام به ساخت بک لینک کرد. منبع: بک لینک چیست و چه تأثیری در سئو دارد؟
  5. برندینگ یا معادل فارسی آن برند سازی، یکی از مباحث داغ این روزهای هر شرکت، کسب و کار و تجارتی است. برندسازی به فرآیندی گفته می شود که در طی آن نام تجاری یک شرت، خدمات و محصولات، لوگو و به طور کلی هویت تجاری یک شرکت به مردم یک شهر یا کشور و در ابعاد گسترده تر به ساکنین چندین کشور معرفی شده و ذهنیت مخاطبین در رابطه با آن تجارت شکل می گیرد. در حقیقت فرآینده برندینگ باعث افزایش شهرت، اعتبار و صد البته مشتریان یک کسب و کار می شود. در طی فرآیند برندسازی بر اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مشتری و همچنین بالابردن میزان وفاداری مشتریان تاکید می شود. گاه برندینگ یک تجارت به حدی قوی است که مخاطبین در مواجهه با محصولات کاملا مشابه و باکیفیت یکسان و حتی قیمت ارزان تر، خرید از شرکت مشهور و نام آشنا با محصولات گران تر را ترجیح می دهند! در برندینگ چه نکاتی اهمیت دارد؟ در برندسازی، به خصوص برندسازی یک تجارت نو پا، نکات و جزییات بسیاری حائز اهمیت است. مانند: نام: اسم یک برند باید با معنی، ساده، کوتاه و به یاد ماندنی باشد. لوگو: آرم برند، نمادی است که روی همه محصولات، وب سایت، روی پاکت نامه های شرکت، سربرگ شرکت و... قرار خواهد گرفت و باید در انتخاب آن وسواس زیادی به خرج داد. رنگ سازمانی: معمولا برندهای مشهور و معتبر، یک یا تلفیقی از چند رنگ را به عنوان رنگ سازمانی خود انتخاب می کنند. این رنگ در طراحی لوگو و ست اداری شرکت استفاده می گردد و حتی گاهی بسته بندی محصولات را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. اگر دقت کرده باشید، در نمایشگاه ها، کارمندان شرکت های معتبر و بنام، دارای لباس هایی با رنگ سازمانی همان شرکت هستند و برندسازی آنان به حدی قوی است که حتی اگر یکی از کارکنان را خارج از غرفه شرکتش ببینید، متوجه می شوید که او کارمند کدام شرکت است. و... برندینگ چند نوع دارد؟ فرآیند برندینگ را بر اساس حوزه برندسازی می توان به پنج دسته کلی تقسیم کرد. 1) کشوری: این نوع برندسازی در راستای جذب گردشگر می باشد. 2) علّی: این نوع برندینگ برای اهداف خیرخواهانه و اجتماعی انجام می شود. 3) مشارکتی: هنگامی که دو برند با شراکت یکدیگر هدفی را دنبال کرده و برندسازی انجام دهند، Co-Branding یا برندینگ مشارکتی انجام می شود. 4) شخصی: در راستای ایجاد شهرت و اعتبار برای یک شخص خاص انجام می گیرد. 5) دیجیتال: این نوع برندینگ کاملا مربوط به دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو است. وظیفه برندسازی برعهده چه کسی است؟ در یک شرکت، مدیران بازاریابی موظف هستند به کمک ابزارهایی نظیر تبلیغات، برگزاری رویدادها، راه اندازی بخش خدمات مشتری، بازاریابی مستقیم، اسپانسرینگ و... امور مربوط به برندسازی یک شرکت را انجام دهند. البته سرمایه گذاران نیز موظفند بودجه کافی برای این فعالیت ها را در اختیار بخش روابط عمومی قرار دهند. شرکت های بسیار بزرگ و موفق، سالانه مبالغ هنگفتی را به تبلیغات و برندینگ اختصاص می دهند تا جایگاه خود را در تجارت حفظ کنند. منبع: برندینگ چیست؟
  6. بستگی داره هدفتون چیه. اگه فروشگاه قراره مستقل و با نامی جدا در آینده فعالیت کنه که بهتره یک دامین جداگانه برایش ثبت کنید و اگر قراره تحت نام همون وب سایتتون فعالیت کنه روی ساب دامین خوبه. مثل فروشگاه سایت های دانلود که تحت ساب دامین/دایرکتوری کار میکنند.
  7. امروزه شبکه های اجتماعی جایگاه ویژه ای بین مردم پیدا کرده اند و تقریباً تمام افراد هر روز مقداری از زمان خود را برای گشت و گذار در این رسانه در نظر می گیرند و به همین دلیل این رسانه ها تبدیل به یک جایگاه بسیار مهم برای تبلیغات کسب و کار شده است. یکی از شبکه های اجتماعی محبوب که مکان بسیار مناسبی برای تبلیغات محسوب می شود اینستاگرام است. اینستاگرام با قابلیت انتشار عکس و ویدئو می تواند خدمات ما را به میلیون ها بیننده نشان دهد و بازدهی خوب و مناسبی را به ارمغان آورد. در این بین برای افزایش تأثیر تبلیغات در اینستاگرام باید نکاتی را در نظر داشته باشیم که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم. محتوای کاربردی تولید کنید یکی از نکات مهم تولید محتوای مناسب برای جذب مخاطب بیشتر است. باید سعی کنید تبلیغات خود را در قالب عکس های آموزشی و تفریحی ارائه دهید. به عنوان مثال می توانید برای این کار از آموزش روزانه زبان انگلیسی، معرفی مکان های تفریحی و نکات آموزشی استفاده کنید. پاسخ نظرات را بدهید به خاطر داشته باشید افرادی که وقت می گذراند و برای شما نظر می نویسند چشم انتظار پاسخ شما خواهند بود و در صورتی که شما به این نظرات پاسخ درست و صحیح بدهید ارتباط آن ها نزدیک تر می شود و بدون شک این افراد عضو دائمی صفحه شما خواهند شد. برای تگ کردن جایزه تعیین کنید یکی از راه های افزایش فالور تشویق دیگران به تگ کردن و معرفی صفحه شما به دوستان آن ها است. برای این کار می توانید جایزه های مختلفی تعیین کنید تا فالورها تشویق به معرفی صفحه شما شوند. هشتک های مناسب انتخاب کنید یکی از بهترین راه های جذب فالور هشتک است. معمولاً زمانی که مخاطب در اینستاگرام به دنبال موضوع خاصی است از هشتک استفاده می کند و اگر شما بتوانید از هشتک های مناسب در پست های خود استفاده کنید حتماً کاربر به سمت صفحه شما خواهد آمد. سعی کنید علاوه بر هشتک های اصلی از هشتک مرتبط با پست و موضوع نیز استفاده کنید. زمان انتشار پست را در نظر بگیرید یکی از بهترین زمان های انتشار پست شب است که بیشتر مردم درگیری کمتری دارند و وقت بیشتری را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند. البته برای انتخاب زمان انتشار پست باید داده های خود را آنالیز کنید و بهترین زمان را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که تا حد امکان پست ها را در یک ساعت مشخص انتشار دهید. به محتوا توجه کنید متأسفانه بسیاری از صفحه ها بدون توجه به محتوا انواع پست را منتشر می کنند و این موضوع باعث می شود که ارزش کسب و کار شما کاهش پیدا کند. به خاطر داشته باشید که هر محتوایی را منتشر نکنید و پیش از انتشار حتماً آن را بخوانید. سعی کنید محتوا را بیشتر در قالب عکس نوشته ارائه دهید و از نوشتن متن های طولانی خودداری کنید. مناسبت ها را فراموش نکنید یکی از روش های مناسب معرفی کسب و کار و افزایش فالور به بهانه مناسبت های ملی و مذهبی است. سعی کنید برای تبریک و تسلیت مناسبت ها از بنرهای جذاب و انحصاری استفاده کنید و عکس صفحه های دیگر را به کار نبرید تا کاربران احساس کنند این بنر و عکس اختصاصی برای آن ها طراحی شده است. منبع: مدیریت صحیح اینستاگرام در کسب و کار
  8. آیا شما قصد ساخت یک انجمن آنلاین را دارید؟ یا فقط به دنبال بهترین انجمن ساز رایگان برای ساخت یک انجمن رایگان را دارید؟ اکثر ما به خوبی می دانیم که طراحی جذاب، پرفورمنس بالا، کیفیت بالا مربوط به محتوا و قابل حمل بودن راحت برخی از مهم ترین عناصر موفقیت خصوصا برای بهترین انجمن سازهای آنلاین هستند. اکثر افراد احساس سردرگمی زمان انتخاب بهترین پلتفرم انجمن ساز به منظور ساخت انجمن های گفتگو دارند و نمی توانند به راحتی انتخاب کنند. در این مقاله می خواهیم بهترین انجمن ساز های رایگان و پولی معرفی کنیم تا انتخاب را برای کسانی که هنوز در انتخاب یک انجمن ساز مردد هستند راحت تر کنیم. در این پست به معرفی 10 انجمن ساز برتر php خواهیم پرداخت و این لیست می تواند به شما در انتخاب بهتر کمک نماید بنابراین لطفا با ما همراه باشید. 1- phpBB اگر شما به دنبال شماره یک لیست بهترین انجمن ساز رایگان php هستید، phpBB بهترین انتخاب برای شماست. با استفاده از این انجمن ساز رایگان شما قالب های رایگان بسیاری دارد که شما می توانید آن ها را برای شخصی سازی انجمن ساز خود انتخاب نمایید. phpBB تحت لیساسنس GNU فعالیت می کند. 2- vBulletin بدون شک vBulletin مشهورترین انجمن ساز توسعه داده شده در php وحتی به صورت کلی می باشد. این انجمن ساز که در سال 2000 توسعه داده شد به صورت پیش فرض امکانات بسیاری همراه با خود دارد. نظیر مدیریت رویدادها، گروه ها، وبلاگ ها، گالری های عکس، تقویم، نظرسنجی و بسیاری از امکانات دیگر.این انجمن ساز در سه نسخه Mobile Suite Bundle vBulletin Cloud Forum Suite موجود است که می توانید بستگی به نیازتون یکی از آنها را سفارش دهید. فراموش نکنید که این انجمن ساز رایگان نیست و برای تهیه لایسنس آن می بایست مبلغی را بپردازید هرچند در ایران دیده شده است که نسخه نال شده این انجمن ساز که نسخه ای غیرقانونی اما رایگان است را استفاده می کنند. 3- Simple Machines Forum (SMF) این انجمن ساز به کمک می کند تا به سهولت و با سرعت در چند دقیقه یک انجمن رایگان برای خود پیکربندی و نصب کنید. این انجمن ساز با زبان php وپایگاه داده mysql کار می کند و کاملا رایگان می باشد. 4- ZetaBoards آیا شما به دنبال ساخت یک انجمن بدون محدودیت در پست ها و تعداد کاربران هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پیشنهاد م کنیم که این انجمن ساز را امتحان کنید. 5- IP.Board برای ساخت انجمنی جذاب و پیچیده در وب این انجمن ساز یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. این انجمن ساز در ایران نیز با استقبال گسترده ای روبه رو شده است و یکی از دلایل آن وجود قالب های رایگان بسیار و انجمن پشتیبانی به زبان فارسی می باشد. این انجمن ساز علاوه برامکانات معمول انجمن سازها، امکانات بسیاری نظیر نوتیفیکیشن، شخصی سازی راحت قالب و.. امکانات بسیاری دیگر به شما ارائه می کند. لازم به ذکراست که این انجمن ساز رایگان نیست اما در ایران استفاده از نسخه نال شده و رایگان آن رایج است. 6- Vanilla Forums زمانی که نامی از انجمن سازهای پریمیوم آورده می شود بی شک نام این انجمن ساز در بالای لیست قرار می گیرد. این انجمن ساز در نسخه تحت وب و قابل دانلود ارائه می شود که البته هر دو رایگان نیستند. این انجمن ساز دارای قالب و امکانات بسیاری است و انتقال از انجمن هایی نظیر vBulltein, phpBB را پشتیبانی می کند. نسخه تحت وب آن برروی سرورهای شرکت سازنده قرار دارد و شما صرفا با پرداخت مبلغی بدون نیاز به خرید هاست از آن استفاده می کنید. 7- XenForo یکی از شناخته شده ترین و بهترین انجمن ساز ها می باشد که توسط توسعه دهندگان سابق انجمن ساز vBulletin ساخته شده است و دارای امکانات فوق العاده ای خصوصا برای انجمن های بسیار بزرگ نظیر سئو داخلی عالی و برخی امکانات شبکه های اجتماعی می باشد. این انجمن ساز رایگان نیست و برای استفاده از آن باید لایسنس آن را تهیه کنید. در ایران نیز این انجمن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است وبرخی از معروف ترین انجمن های بزرگ فارسی زبان به آن کوچ کرده اند. 8- MyBB یکی از شناخته شده ترین انجمن سازهای رایگان ساخته شده توسط php می باشد. این انجمن ساز به جرات می توان گفت محبوب ترین انجمن ساز رایگان است که توسط هزاران وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد. از امکانات این انجمن ساز می توان به حجم بسیار کم انجمن و سبک بودن آن، امکان ویرایش قالب به سادگی و امکانات بی شمار دیگری اشاره کرد. این انجمن ساز در ایران نیز به علت قالب های رایگان فراوان و انجمن های فارسی پشتیبانی بسیار محبوب است و توسط وب سایت های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. 9- Flarum یکی از انجمن سازهای جدید و زیبا می باشد که امکانات بسیاری را برای کاربران به ارمغان می آورد. قالب پیش فرض آن به صورت ریسپانسیو است و کاربران می توانند به راحتی در موبایل نیز از آن استفاده کنند. این انجمن ساز فعلا در نسخه بتا می باشد و استفاده آن در وب سایت ها توسط سازندگان آن توصیه نمی شود. 10- bbPress اگر شما یک وب سایت وردپرسی دارید بدون شک بی بی پرس بهترین انجمن ساز برای شماست. این انجمن ساز با تمرکز بر سهولت استفاده، سهولت ادغام (با وب سایت ها)، سرعت بالا و نصب راحت ایجاد شده است. نتیجه گیری اگر قصد ایجاد یک انجمن بسیار بزرگ با کاربران بسیاری را دارید و بهترین انتخاب XenForo سپس IP.Boad و سپس vBulletin می باشد. اگر قصد یک انجمن رایگان را دارید و در صورت موفقیت می خواهید آن را به انجمن سازهای بزرگ منتقل کنید بهترین انتخاب myBB و سپس phpBB می باشد. البته این موارد با توجه به پشتیبانی آنها در ایران است و اگر شما یک انجمن انگلیسی می خواهید ایجاد نمایید بهتر است ابتدا همه انجمن سازهای این لیست را به دقت بررسی و دمو هر یک را مشاهده کنید. منبع: 10 انجمن ساز برتر php
  9. یکی از موارد مهم برای راه اندازی یک وب سایت انتخاب دامنه یا دامین است که به نام های مختلفی شناخته می شود. دامین در واقع نشانی سایت شما خواهد بود که کاربر می تواند با وارد کردن آن در مرورگر وارد سایت شده و محتویات سایت را مشاهده کند. برای انتخاب دامنه یا دامین مناسب باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید که در ادامه به برخی از این نکات مهم اشاره خواهیم کرد. هم خوانی با موضوع سایت شما باید تا حد امکان دامنه ای را انتخاب کنید که با موضوع سایت شما هم خوانی داشته باشد. مثلاً اگر سایت شما فروشگاهی است و در زمینه فروش یک محصول خاص فعالیت می کند باید کلیدواژه این محصول در دامنه شما قرار داشته باشد تا کاربر با شنیدن نام دامنه شما محصول و موضوع سایت را به خاطر آورد. کوتاه بودن دامنه سعی کنید تا حد امکان از اسامی کوتاه و اختصاری استفاده کنید. این کار باعث می شود که کاربران آدرس سایت شما را راحت به خاطر سپرده و چون در ذهن آن ها شکل گرفته احتمال مراجعه مجدد آن ها به سایت شما بسیار بیشتر خواهد بود. به پسوند دامنه دقت کنید هر دامنه دارای پسوندهای مختلفی مانند ir، com، org و دیگر پسوندها است که شما می توانید هر کدام از آن ها را ثبت کنید ولی تا حد امکان از دو پسوند com و ir استفاده کنید زیرا این دو در کشور ما معتبرتر بوده و اگر شما سایت فروشگاهی داشته باشید کاربران با دیدن این دو پسوند راحت تر به فروشگاه و خدمات شما اعتماد خواهند کرد. عدم تکراری بودن متأسفانه بسیاری از سایت ها اقدام به استفاده از دامنه سایت های دیگر با اندکی تغییر می کنند و در بسیاری از مواقع کاربر به دلیل شباهت این نوع دامنه به سایت های اصلی کمتر به سایت شما اعتماد می کند و باعث می شود که کمتر از خدمات ارائه شده توسط شما استفاده شود. توجه به کلمه کلیدی پیش از انتخاب دامنه کلمه کلیدی های مختلفی که با موضوع سایت شما ارتباط دارد را استخراج کنید و همه را روی یک کاغذ یادداشت کنید. سعی کنید با ترکیب این کلمه کلیدی ها نام های کوتاه و زیبا ایجاد کنید و بعد از اتمام کار بهترین نام را برگزینید. استفاده از whois برای اینکه بدانید دامنه و آدرس مورد نظر شما پیش از این توسط فرد دیگری ثبت شده یا خیر باید از سامانه whois استفاده کنید. سایت های زیادی این خدمت را ارائه می دهند و شما می توانید به آسانی آمار و اطلاعات دامنه های ثبت شده توسط دیگران را مشاهده کنید. دامنه دو تکه انتخاب نکنید برخی اقدام به ثبت دامنه های دو تکه و چند تکه می کنند. به این صورت که بین نام انتخابی آن های نقطه یا خط تیره قرار دارد و لازم است به خاطر داشته باشید این کار علاوه بر عدم زیبایی ظاهری باعث می شود که سایت شما از نظر سئو و بهینه سازی با مشکل مواجه شود و بازدید شما کاهش پیدا کند. منبع: چگونه دامین مناسبی انتخاب کنیم؟
  10. فروشگاه آنلاین یا فروشگاه اینترنتی در واقع نوعی وب سایت است که کالا، فایل الکترونیکی یا خدمات خاصی را به فروش می رساند. مشتریان می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی، تصاویر متفاوتی از زوایای مختلف یک محصول، طرح ها و رنگ های مختلف آن را مشاهده نمایند. چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟ به عنوان یک صاحب کسب و کار، داشتن فروشگاه اینترنتی در کنار فروشگاه اصلی، یا حتی فقط راه اندازی یک سایت فروشگاه اینترنتی، می تواند در سود آوری شما نقش بسیار موثری داشته باشد و محبوبیت فروشگاه شما را دو چندان کند. چرا که: حتی پر مشغله ترین مشتریان قادر هستند به آسانی در هر زمان و از هر مکانی خرید خود را انجام دهند. اطلاع رسانی برای ارائه محصولات جدید بسیار آسان خواهد بود. ساده ترین و گاهی تنها راه فروش محصولات الکترونیکی و برخی خدمات اینترنتی، ساختن فروشگاه آنلاین است. از طریق جستجو در گوگل کاربران بسیاری به فروشگاه اینترنتی شما وارد خواهند شد که ممکن است به مشتری های دائمی تبدیل شوند. فروشگاه اینترنتی به شناخته شدن و اعتبار برند شما کمک موثری خواهد نمود. تجارت از طریق فروشگاه اینترنتی نیاز به اجاره مغازه و ویترین نداشته و برای کسب و کارهای نوپا بسیار ارزان است. فروش و دریافت سفارش ها از طریق اینترنت صورت می گیرد و نیازی به حضور دائمی شما در محلی خاص نیست. پس می توانید به عنوان منبع درآمد دوم، در کنار شغل اصلی خود یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید. و... یک فروشگاه اینترنتی دارای چه امکاناتی است؟ تصویر و نمونه: بسیار مهم است که فروشگاه اینترنتی، تصاویری از تمامی زوایا و قطعات به همراه اندازه قسمت های مختلف محصول و سایر اطلاعات جانبی را به شکل کاملا واضح در اختیار مراجعین فروشگاه اینترنتی قرار دهد یا در صورت فروش محصولات الکترونیکی، چند صفحه از فایل PDF، چند ثانیه از صوت یا چند دقیقه از فیلم را به رایگان در اختیار مشتریان قرار دهد. بدین ترتیب مراجعین فروشگاه اینترنتی، به کیفیت محصولات ارائه شده اعتماد خواهند کرد. نماد اعتماد: بسیار مهم است که مراجعین فروشگاه اینترنتی به سایت مورد نظر اعتماد کنند. در غیر این صورت خریدی صورت نخواهد گرفت. نماد اعتماد یک نماد قانونی است و به مشتری این اطمینان را می دهد که سایت فروشگاهی با مجوز و تحت نظارت نهادهای مربوطه در حال فعالیت است. درگاه بانکی: راه اندازی فروشگاه اینترنتی بدون امکان خرید به چه دردی می خورد؟ سعی کنید درگاه بانک های مشهور را در قسمت پرداخت سایت قرار دهید. شماره های تماس با پشتیبانی و طرح سوالات در مورد نحوه خرید. توضیحات کامل در مورد چگونگی سفارش و تحویل کالا. دسته بندی محصولات براساس نوع کالا، تولید کننده، قیمت و امثال این موارد. و... مزایای استفاده از فروشگاه اینترنتی برای مشتریان امکان دسترسی آسان به فروشگاه و سفارش کالا یا خدمات در هر ساعت شبانه روز و از هر کجای دنیا امکان اطلاع از قیمت ها و ویژگی های محصولات، بدون نیاز به پرسش از فروشنده دریافت کالای موجود در فروشگاه، درب منزل. بدون نیاز به طی مسافت طولانی تا فروشگاه، صرف زمان بسیار و گیر کردن در ترافیک و... منبع: چرا به فروشگاه اینترنتی نیاز داریم؟
  11. به طور کلی سئو سایت به اعمالی گفته می شود که با انجام آن ها وب سایت شما در صفحات و رتبه های اولیه لیست نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار می گیرد. برای بهبود سئو سایت راه های متفاوتی وجود دارد که مهم ترین آن تولید محتوای غیر کپی است. بهبود سئو سایت و ترقی کردن یک وب سایت در لیست نتایج موتورهای جستجو، به صرف زمان نیاز دارد و بسته به کلمه کلیدی مورد نظرتان بین دو تا چندین ماه طول خواهد کشید. سئو کلاه سیاه چیست؟ با وجود آنکه به طور طبیعی بهبود سئو سایت امری زمان بر است، اما روشی به نام سئو کلاه سیاه وجود دارد که ظرف مدت کوتاهی رتبه سایت را در نتایج جستجو بهبود می دهد. در سئو کلاه سیاه تمرکز اصلی بهبود رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو است و به مخاطبان سایت که مهم ترین نقش را در سود آوری یک کسب و کار ایفا می کنند، توجهی ندارد. سئو کلاه سیاه چه ضرری برای وب سایت دارد؟ روش های سئو کلاه سیاه بر خلاف قوانین گوگل و سایر موتورهای جستجو است. به همین دلیل برای سایت هایی که مرتکب خلاف شوند، مجازات هایی در نظر گرفته شده است. اگرچه در ابتدا فرصتی برای جبران این نقض قانون به سایت های خاطی داده می شود، اما ادامه دادن به روش های سئو کلاه سیاه سبب تنزل رتبه سایت ها در نتایج جستجو و در نهایت حذف شدن سایت از لیست نتایج موتورهای جستجو خواهد شد. روش های سئو کلاه سیاه در ادامه برخی از روش های سئو کلاه سیاه که باید از انجام آن ها بپرهیزید را برایتان لیست کرده ایم. به خاطر داشته باشید انجام این روش ها ممکن است در کوتاه مدت مفید به نظر برسد، اما در پایان منجر به حذف شدن سایتتان از لیست نتایج موتورهای جستجو، مخصوصا گوگل که مهم ترین موتور جستجو است، خواهد شد. 1) کپی کاری: شک نداشته باشید که موتورهای جستجو قادر به تشحیص محتوای کپی شده از سایت های دیگر هستند و به سادگی از روی تاریخ انتشار محتوا، سایت کپی کننده را شناسایی می نمایند. تغییر رنگ، سایز و فونت نوشته ها به شما کمکی نخواهد کرد. 2) خرید لینک: درست است که لینک های خارجی رتبه سایت شما را بهبود می دهد، اما گوگل و سایر موتورهای جستجو دارای الکوریتم های هوشمندانه ای هستند که به سادگی متوجه خرید لینک خارجی خواهند شد. 3) متن های نامرئی: مدیران سایت ها قادر هستند همراه با انتشار هر مطلب، محتوایی شامل کلمات کلیدی مورد نظرشان منتشر نمایند که مراجعین سایت قادر به مشاهده و خواندن آن ها نیستند. این روش در گذشته موتورهای جستجو را فریب می داد و کاربران اشتباها به سایت هایی با محتوای نامرتبط با جستجوی خود هدایت می شدند. اما امروزه این روش به رتبه سایت شما صدمه شدیدی خواهد زد. 4) کلمات کلیدی بیش از حد: شاید تصور کنید نوشتن متنی با تعداد کلمات کلیدی زیاد می تواند به سئو سایت شما کمک نماید. اما دقیقا برعکس است! چگالی کلمات کلیدی به کار رفته در متن باید بین 2 الی 3 درصد باشد. منبع: سئو کلاه سیاه چیست و چه خطری برای سایت دارد؟
  12. وقتی میشه نسبت به کیفیت نظر داد که از خدمات شما استفاده کرده باشیم در صورتی که بعید میدونم دوستان از خدمات شما استفاده کرده باشند. در هر صورت امیدوارم موفق باشید
  13. یکی از تکنیک های بازاریابی اینترنتی، Social Media Marketing یا بازاریابی با شبکه های اجتماعی است. در این تکنیک، شبکه های اجتماعی نقش کلیدی در برندسازی و معرفی محصول دارند. فیسبوک، توییتر، یوتیوب، گوگل پلاس، ،لینکداین، پینترنست از محبوب ترین شبکه های اجتماعی هستند که با عضویت در آن می توان محتوای متنی، تصویری و ویدیویی را انتشار داد. جلب توجه اعضای گروه ها در شبکه های اجتماعی، ترفندی هوشمندانه است که با تهیه محتوای جذاب و کاربرپسند انجام می شود. بازاریابی با شبکه های اجتماعی و استفاده از قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی رمز موفقیت کسب و کارهای اینترنتی و موجب تحول در تجارت است. برندسازی با بازاریابی با شبکه های اجتماعی با فعالیت در شبکه های اجتماعی ، فرصت های بیشتری برای دیده شدن و معرفی کسب و کارتان در اختیار دارید. برند و نام تجاری خود را با ارائه اطلاعات مناسب، در شبکه های اجتماعی انتشار دهید و شهرت خود را گسترش دهید. برندسازی در شبکه های اجتماعی یکی از ساده ترین شیوه ها در تجارت است. موقعیت جذب مشتری در شبکه های اجتماعی موقعیت های جذب مشتری در شبکه های اجتماعی با ارسال محتوای جذاب بیشتر می شود. تعامل با مشتری های قبلی و جذب مشتری های جدید، با اشتراک گذاری محتوای متنی ، دیداری و شنیداری میسر است. واکنش دیگر کاربران به پیام های ویدیویی، تصاویر و محتوای انتشار داده شده، می تواند بازدید سایت و فروشگاه اینترنتی را بسیار بیشتر کند. مشتریانی که از شبکه های اجتماعی جذب می کنید اغلب تبدیل به مشتریان وفادار و همیشگی می شوند. مردم محوری در شبکه های اجتماعی بازاریابی با شبکه های اجتماعی بر پایه مردم عادی جامعه استوار است. برندهای تجاری با فعالیت پویا در شبکه های اجتماعی، مردمی تر می شوند. تعامل با مردم عادی و رفتار همانند مردم عادی، یکی از ساده ترین راه های جذب خریداران در شبکه های اجتماعی است. مشتری ها از بین همین مردم عادی هستند و ترجیح می دهند با شرکت هایی معامله کنند که همانند آن ها باشند. بازاریابی با شبکه های اجتماعی برای مردم عادی، نقش مهمی در اعتمادسازی برندها و نام های تجاری دارد. کاهش هزینه‌های بازاریابی بازاریابی با شبکه های اجتماعی هیچ هزینه اضافی برای کسب و کارتان ندارد. شبکه های اجتماعی قوی ترین ابزار بازاریابی رایگان را در اختیارتان قرار می دهند، برای بهره گیری از این فضای پر نفوذ باید بتوانید محتوایی جذاب، برای برقراری ارتباط با کاربران تهیه کنید. بازاریابی با شبکه های اجتماعی برداشتن قدم های کوچک برای کسب نتایج ارزشمند و بزرگتر است. در این راه کمبود بودجه و محدودیت مالی نمی تواند مانع بزرگی در بازاریابی ایجاد کند. استمرار در فعالیت و تلاش برای ارتباط با مخاطبان در شبکه های اجتماعی، بسیار ضروری است. بازاریابی با شبکه های اجتماعی برای استارت آپ هایی که در ابتدای فعالیت با محدودیت مالی مواجه هستند بهترین انتخاب است. افزایش ترافیک سایت شبکه های اجتماعی می توانند بازدید کننده های بیشتری را به وب سایت هدایت کنند. پروفایل های شبکه های اجتماعی یک مسیر مستقیم به سوی سایت هستند. اشتراک مطالب جذاب در پروفایل، مشتری های واقعی را به سایت دعوت می کند. با افزایش ترافیک ورودی، رتبه سایت نزد موتورهای جستجو به طرز چشمگیری بهبود یافته و بر محبوبیت سایت افزوده می شود. جذب بازدید کننده های بیشتر به معنای افزایش فروش و رونق تجارت است. منبع: مزایای بازاریابی با شبکه های اجتماعی
  14. این روزها شبکه های اجتماعی دیگر فقط محل ارتباط با دوستان و آشنایان نیستند و تبدیل به فضایی برای کسب درآمد شده اند. هر کسی می تواند از طریق شبکه های اجتماعی به ثروت برسد. هرچه شبکه اجتماعی مورد نظرتان محبوب تر و متداول تر باشد، درآمدی که می توانید از آن کسب نمایید بیشتر خواهد شد. امروزه اینستاگرام و کانال های تلگرامی، دارای رونق بسیاری در ایران هستند. با ما همراه باشید تا شما را با برخی راه های کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی آشنا نماییم. 1) فروش کارهای دستی یک راه بسیار ساده برای کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی، فروش تولیدات خودتان است. امروزه هزاران صفحه در شبکه های اجتماعی یافت می شود که به فروش عروسک، لوازم نمدی، لباس، لوازم آرایش و... می پردازند و از درآمد خوبی برخوردار هستند. شما نیز می توانید برای کارهای دستی خود در یک یا تعدادی از شبکه های اجتماعی صفحه ای ایجاد کنید و با قرار دادن عکس محصولات و درج راه های تماس، محصولات خود را به فروش رسانید. 2) تبلیغات امروزه عده بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی تنها از طریق تبلیغات، درآمدهای هنگفتی به دست می آورند. برای کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی از راه تبلیغات، باید در شبکه اجتماعی مورد نظرتان حساب فعالی ایجاد کنید که دائما با انواع پست های جذاب به روز رسانی گردد. سپس با تبلیغات در صفحات دیگر یا معرفی صفحه خود به آشنایان و دوستان، تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهید. زمانی که دنبال کنندگان صفحه شما به حد قابل قبولی رسید، می توانید برای درج تبلیغات در صفحه خود اقدام نمایید. هرچه تعداد دنبال کنندگان صفحه شما بیشتر باشد، هزینه ای که برای تبلیغات دریافت می کنید بیشتر خواهد شد. 3) فروش صفحات شبکه اجتماعی سومین راه کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی این است که ابتدا مانند راه شماره 2 اقدام به جذب دنبال کننده نمایید. پس از آنکه تعداد دنبال کنندگان شما به حدنصاب رسید، می توانید صفحه خود را به فروش برسانید. قیمت صفحه شما در شبکه اجتماعی، ارتباط مستقیم با دنبال کنندگان آن خواهد داشت. 4) مدیریت شبکه های اجتماعی یکی از راه های ساده برای کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی این است که به عنوان مدیر شبکه اجتماعی، برای کسب و کارهای دیگر فعالیت نمایید. بدین منظور لازم است توانایی تولید محتوای مرتبط و جذاب در ارتباط با کسب و کار مورد نظر را داشته باشید. همچنین باید با روش های جذب دنبال کنندگان نیز آشنا باشید تا با افزایش تدریجی دنبال کنندگان صفحه اجتماعی که مدیر آن هستید، رضایت کارفرما را جلب نمایید. به یاد داشته باشید رکن مهم در تعیین میزان کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی، تعداد دنبال کنندگان فعال شما است. بنابراین باید با صرف وقت، سایر کاربران را به صفحه خود دعوت نموده و به بازدید از پست ها تشویق نمایید. روش هایی مثل خرید دنبال کنندگان تقلبی می تواند در ظاهر حساب کاربری شما را معتبر و پر مخاطب جلوه دهد تا اعتماد کاربران حقیقی جلب شود. اما به تنهایی کمکی به سود دهی شبکه اجتماعی شما نخواهد کرد. همچنین به یاد داشته باشید که در آغاز راه اندازی حساب کاربری خود در یک شبکه اجتماعی، توقع سود دهی و کسب درآمد نباشید. منبع: کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی
  15. دوران مغازه های کوچک و بزرگ سنتی به سر رسیده، این روزها همه فروشگاه ها اینترنتی شده اند. ترافیک، آلودگی هوا، شلوغی و ازدحام جمعیت موجب شده تا روز به روز بر تعداد خریداران آنلاین افزوده شود. سایت فروشگاهی، مکانی است که محصولات و کالاهای مختلف را در معرض دید خریداران قرار می دهد و روزانه هزاران بازدید کننده دارد. طراحی سایت فروشگاهی اولین گام در رونق تجاری است. این نکات در طراحی سایت فروشگاهی اهمیت بیشتری دارند: معرفی محصولات در فروشگاه طراحی سایت فروشگاهی، جایگزین ویترین در فروشگاه های فیزیکی است. گلچینی از محصولات در صفحه اصلی سایت قرار می گیرند و بازدید کننده ها می تواند با کلیک روی محصولات، اطلاعات کامل تری از آن را به دست بیاورند. امکان مقایسه بین کالاها، نقد و بررسی محصول، قیمت کالا، خصوصیات فیزیکی و نظرات مشتری های قبلی از مهم ترین مواردی است که بازدید کننده ها را تشویق به خرید از سایت می کند. جذابیت در طراحی سایت فروشگاهی جلوه های بصری، تصاویر، رنگ ها، گرافیک و دیگر محتوای سایت برای کاربران جذابیت دارند و می توانند مشتری را ترغیب به خرید کنند. عنصر جذابیت مزیت اصلی فروشگاه آنلاین است. بازدید کننده ها می توانند ساعت ها در قسمت های مختلف فروشگاه پرسه زده ، اجناس را ببینند و خرید موفقی داشته باشند. یک فروشگاه در گوشی های موبایل سازگاری سایت فروشگاهی با تبلت و گوشی های موبایل یکی از نکاتی است که باید در طراحی سایت به آن توجه کرد. تعداد زیادی از کاربران اینترنت را دارندگان دستگاه های دیگر تشکیل می دهند نادیده گرفتن کاربران موبایلی به معنای از دست دادن تعداد زیادی از مشتری ها می باشد. طراحی ریسپانسیو برای سازگاری سایت با گوشی های موبایل را فراموش نکنید. ساعات کار فروشگاه اینترنتی یک فروشگاه آنلاین به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته باز است و خریداران حتی در ایام تعطیلات نیز می توانند سفارش های خود را روی سایت ثبت کنند. این فروشگاه نیازی به کارمند فروش، صندوقدار و غیره ندارد و همیشه محصولات را در دسترس مشتری قرار می دهد. نماد الکترونیک در سایت فروشگاهی اعتمادسازی در فضای مجازی یکی از چالش های جدی مدیران وب سایت ها است. پرداخت پول برای خرید از سایت، نیاز به جلب اعتماد دارد. کسب نماد الکترونیک از نهاد ذیربط می تواند همه تردیدها را از میان بر دارد. نماد الکترونیک توسط وزارت صنعت و معدن به فروشگاه های اینترنتی داده می شود. امنیت در سایت فروشگاهی مشتری برای خرید آنلاین با استفاده از رمز دوم و کارت بانکی اقدام می کند. پرداخت آنلاین باید توسط درگاه های امن بانکی انجام شود تا خطری متوجه خریدار نباشد. حفظ امنیت فروشگاه های اینترنتی و درگاه های امن بانکی از موارد ضروری برای دریافت وجه هستند. سیستم های رمزگذاری، کدهای امنیتی، پروتکل های امنیتی، به منظور حفظ اطلاعات مالی و شخصی خریداران الزامی است. مدیریت سایت فروشگاهی در طراحی سایت فروشگاهی این نکته حائز اهمیت است که فروشگاه شما نیاز به اعمال تغییرات روزانه و دائمی دارد. تغییر در موجودی، قیمت اجناس، چیدمان صفحه اول و بسیاری از موارد دیگر باید به صورت روزانه بر روی سایت به روز رسانی شود. انجام محاسبات آماری از موجودی انبار، ثبت سفارش ها، پرداخت ها، کالاهای ارسال شده و در حال ارسال همگی می توانند در بهبود کیفیت سایت موثر باشند. منبع: طراحی سایت فروشگاهی