itzeroone

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    127
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

آخرین بار برد itzeroone در 4 آذر 1396

itzeroone یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است!

اعتبار در سایت

5 Neutral

1 دنبال کننده

درباره itzeroone

  • درجه
    کاربر نیمه فعال
  • تاریخ تولد تعیین نشده

اطلاعات شخصی

  • سیستم مدیریت محتوای مورد علاقه
    وردپرس
  • زبان برنامه نویسی و تخصص ها
    PHP
    C++
    CSS
  • انجمن ساز مورد علاقه
    IPS
  • آدرس سایت
    http://itzeroone.com
  1. در جلسات قبلی آموزش ایمیل مارکتینگ، در مورد نرخ بازگشایی، نرخ کلیک و راهکارهای افزایش آن‌ها صحبت کردم. از جمله عواملی که بر افزایش نرخ بازگشایی و نرخ کلیک تأثیر دارد، فرکانس ارسال ایمیل‌هاست که در ادامه به صورت کامل توضیح خواهم داد. در ادامه همراه آی تی من باشید. در جلسه پنجم ایمیل مارکتینگ، در مورد ضرورت استفاده از آنالیتیکس و ابزار آن صحبت می‌کنم و یک نمونه موفق از کمپین‌های ایمیلی را توضیح خواهم داد. قبل از شروع جلسه پنجم ایمیل مارکتینگ ، توصیه می کنم تا جلسات قبلی آموزش را به طور کامل دنبال کرده باشید تا مفاهیم این جلسه قابل درک باشد. برای دنبال کردن آموزش های قبلی می توانید از تگ های زیر دنبال کنید. ادامه را اینجا بخون منبع : آی تی - ای تی - هک تلگرام - هک اینستاگرام - دیجیتال مارکتینگ - آموزش دیجیتال مارکتینگ - سروش یا تلگرام - خرید شارژ - خرید گیفت کارت - تکنولوژی - فناوری - جلال - ترابی
  2. هزینه آزمایش کاربری یک وبسایت بعد از طراحی سایت دلیلی و حین طراحی سایت دلیلی چگونه است؟ درادامه همراه با طراحی سایت باشید. در پروژه جدیدی که در دانشگاه فنی دانمارک انجام پذیرفت، رالف مالیک و کریسچن گرَم، اطلاعات 50 گروه دانشجویی را که برای کلاس طراحی رابط کاربری شان، آزمایشات کاربردی بودن را روی وب سایت‌های بازرگانی انجام داده بودند، جمع‌ آوری کردند. هر تیم به طور متوسط 39 ساعت زمان صرف کرد. به علاوه دانشجویان به 15 ساعت سخنرانی در رابطه با روش ‌شناسی برگزاری آزمون گوش دادند. این ارقام حداکثر زمانی است که باید برای اولین آزمایش کاربری خود در نظر بگیرید. می‌توانم براساس تجربه ام بگویم که می‌ توان آزمایشات کاربری وب سایتِ سریع ‌تری انجام داد. در یک یا دو ساعت می‌توان عملیات‌ های آزمایشی خوبی نوشت، گرفتن کاربر جدید برای آزمایشات را می ‌توان به شرکت ‌هایی در این زمینه سپرد (با هزینه‌ای کمتر از 1٬000 دلار برای پنج کاربر)، خود آزمون را می‌ توان در یک روز به انجام رساند، و نتایج را می ‌توان ظرف مدت چند ساعت تجزیه و تحلیل کرد. اگر عضو یک تیم طراحی سایت دلیلی ندارد که گزارش مفصلی بنویسید که هیچ کس آن را نخواهد خواند، بنابراین گزارش می‌ تواند به همراه یک خلاصه از نحوه انجام کار که طی 3-2 ساعت آن را نوشته ‌اید در جلسه ای یک ساعته ارائه شود. در مجموع اگر آگاه به روند انجام کار خود باشید، یک مطالعه کاربردی بودن فقط دو روز کاری زمان می‌ برد. با اینکه متخصصین می ‌توانند کاری را به صورت کارآمدتر (و معمولاً با نتایج بهتر) انجام دهند، جای امیدواری است که تازه‌ کاران بتوانند یک پروژه در رابطه با کاربردی بودن وب سایت را به صورت کامل در کمتر از یک هفته انجام دهند. همین نشان دهنده این است که "بودجه محدود" و "زمان کم" عذر های موجهی برای وادار کردن کاربران به تحمل وب سایت‌هایی با طراحی ضعیف نیستند. دانشجویان 9 سایت بزرگ دانمارکی را مورد آزمایش قرار دادند، 7 وب سایت تجاری بسیار مهم در دانمارک، وب سایت خود دانشگاه و و وب سایت کتابخانه دانشگاه. پس از ارزیابی مشکلات کاربردی بودن، تحقیق نشان داد که هر وب سایت به طور متوسط دارای موارد زیر است: 11 - فاجعه کاربردی بودن - 20 مشکل جدی کاربردی بودن - 29 مشکل ظاهری در این مطالعه "فاجعه" به مشکلی اطلاق می‌ شود که باعث شود کاربر نتواند کار را به اتمام برساند. مشکل "جدی" مشکلی است که سرعت کاربر را به شدت کاهش می ‌دهد ولی در نهایت کاربر موفق می شود کار را به پایان برساند. مشکل "ظاهری" کمی باعث تأخیر کاربر می ‌شود یا از آنچه کاربر می ‌گوید مشخص است که باعث آزردگی او شده است. برای من اصلاً جای تعجب نیست که آن وب سایت ‌های بزرگ تجاری این همه مشکل کاربردی بودن دارند. در واقع مالیک و گرَم معتقدند این وب سایت‌ها احتمالاً مشکلاتی بیش از آنچه دانشجویان یافته ‌اند، دارند زیرا دانشجویان فقط بخش کوچکی از هر وب سایت را مورد آزمایش قرار دادند (البته فرض ما بر این است که آنها روی مهم ‌ترین قسمت‌ها متمرکز بودند). بیشتر مشکلات کاربردی بودن که توسط دانشجویان دانمارکی پیدا شد شبیه همان مشکلاتی است که ما در تحقیقاتمان بر وب سایت‌های انگلیسی‌زبان در طی پنج سال اخیر شاهد بوده‌ ایم. این شباهت به خاطر این حقیقت است که تحقیق در رابطه با کاربردی بودن داخلی بوده (یعنی دسترسی کاربران دانمارکی به وب سایت‌ های دانمارکی) و نه کاربردی بودن بین‌المللی (دسترسی کاربران دانمارکی به مثلاً سایت‌ های آمریکایی). از آنجایی که محتوای بخشی از سایت‌ها ترکیبی از دانمارکی و انگلیسی بود، چند مشکل مربوط به کاربردی بودن بین‌المللی نیز مشاهده شد. هنگامی که کاربر از همه‌جا بی‌ خبر روی لینک خاصی کلیک می ‌کرد برخی از سایت‌ها، زبان را بدون اطلاع کاربر تغییر دادند. جستجوی چندزبانه نیز باعث ایجاد مشکلاتی شد زیرا برای کاربر مشخص نبود که یک جستجو با زبان انگلیسی شامل نتایج دانمارکی هم خواهد بود یا خیر. من به برخی دیگر از مشکلات جستجوی چندزبانه در مقاله "Alterbox در کاربردی بودن بین‌المللی، آگوست 1996" پرداخته‌ام ولی خیلی جالب است که این موضوع هنوز اینقدر ناشناخته باقی مانده است. جرد اسپول و همکارانش در مطالعه‌ای که بر روی 15 سایت تجاری در آمریکا انجام گرفت به این نتیجه رسیدند که هنگامی که از کاربران خواسته می‌ شود که اطلاعات بخصوصی را پیدا کنند، آنها فقط در 42% از مواقع موفق به انجام این کار می‌ شوند. وقتی که از کاربران خواسته شد که در رابطه با "سهولت کلی استفاده از وب سایت" نظر خود را اعلام کنند، آنها در مقیاس 7-1 (7 یعنی بهترین) امتیاز 4.9، یعنی کمی بهتر از رتبه بندی معمول را به این وب سایت ‌ها دادند. این نتیجه اهمیت این موضوع را نشان می‌ دهد که چرا صرف پرسیدن از افراد مبنی بر اینکه وب سایت شما را دوست دارند یا خیر کافی نیست. افراد معمولاً تمایل دارند که ادب به خرج دهند و حتی وقتی که سایت غیر قابل استفاده است امتیاز بالایی به آن می ‌دهند. می‌توانید از این آمار به عنوان مبنای اندازه‌ گیری و مقایسه کاربردی بودن در تحقیقات خود استفاده کنید. - هر وب سایت به طور متوسط 11 فاجعه کاربردی بودن دارد (عناصر طراحی که اجازه تکمیل کار را به کاربر نمی ‌دهند) - کاربران به طور متوسط تنها قادر به اتمام 42% از کارهای محول شده به آنها هستند. - میانگین رتبه بندی ذهنی کاربران برای وب سایت‌ها در مقیاس 7-1، 4.9 است. اگر در طراحی سایت خود از روش‌های منظم مهندسی کاربردی بودن پیروی نکرده اید، امتیاز شما احتمالاً شبیه امتیازات فهرست بالا خواهد بود، شاید هم بدتر! مشکلات کاربردی بودن وب سایت معمولاً مربوط به یکی از دو گروه زیر است: - کاربردی بودن در سطح وب سایت: صفحه اصلی، معماری اطلاعات، بازدید از صفحات مختلف وب سایت، جستجو، راهکار های لینک دادن، طراحی متمرکز بر درون در مقایسه با طراحی متمرکز بر بیرون، سبک کلی نوشتار، قالب‌ های صفحه، ساختار،استاندارد های طراحی سایت، زبان گرافیکی و آیکون‌ هایی که به صورت متداول استفاده می‌ شوند - کاربردی بودن در سطح صفحه: مشکلات مخصوص هر صفحه، مفهوم بودن عناوین، لینک ‌ها و توضیحات آنها، مفهوم بودن و کاربردی بودن فرم ‌ها و پیغام‌ های خطا، درج کردن یا صرف‌ نظر از اطلاعات به خصوص، آیکون ‌ها و گرافیک انفرادی یک آزمایش کاربردی بودن با 5 کاربر عموماً 80% از مشکلات کاربردی بودن در سطح سایت، و همچنین نصف مشکلات کاربردی بودن در سطح صفحه (آنهایی که کاربر از آنها بازدید می ‌کند) را به ما نشان می ‌دهد. دلیل میزان کمتر دامنه آزمایش در سطح صفحه این است که کاربران مختلف از صفحات مختلف بازدید می ‌کنند بنابراین "کمتر" از پنج کاربر (که 80% مشکلات را در طراحی تشخیص می‌ دهند) از بیشتر صفحات بازدید می ‌کنند و در نتیجه میزان تشخیص مشکلات در سطح صفحه کمتر از 80% می ‌شود. تخمین من از مشکلات کاربردی بودن در سطح صفحه این است که یک آزمایش با دو کاربر قادر است معمولاً نیمی از مشکلات کاربردی بودن در طراحی را پیدا کند. البته در آزمایش کاربردی بودن یک وب‌ سایت بزرگ، بیشتر صفحات توسط هیچ کاربری مورد بازدید قرار نخواهد گرفت. بنابراین هدف اصلی آزمایش وب سایت باید پیدا کردن مشکلات در سطح سایت باشد. البته واضح است که حواستان باید به مشکلات در سطح صفحه نیز باشد تا مشکلات صفحاتی که کاربران از آنها بازدید به‌عمل آورده اند حل شود. مهم ‌ترین نتیجه‌ای که می‌توان از پیدا کردن مشکلات کاربردی بودن در سطح صفحه گرفت این است که می‌ توانید به درک بهتری از میزان مشکلات موجود در صفحات وب سایتتان دست پیدا کنید. همچنین می ‌توانید از مجموعه ‌ای از مشکلات مشاهده شده، به عنوان نقطه شروعی برای تهیه فهرستی از "مشکلات معمول ولی پنهانی در طراحی در سطح صفحه" استفاده کنید و برای طراحی صفحات در آینده توجه ویژه ‌ای به آنها داشته باشید. این امکان وجود دارد که برای صفحاتی که برایتان مهم‌ تر هستند از آزمایشات کاربری تخصصی استفاده کنید تا میزان پوشش مشکلات کاربردی بودن در سطح صفحه را افزایش دهید. به عنوان مثال بهتر است صفحات ثبت‌ نام و صفحاتی که کاربران واقعاً در آن محصولات شما را خریداری می ‌کنند یا نرم‌افزار دانلود می ‌کنند را مورد آزمایش قرار دهید. این آزمایش به شما این امکان را می ‌دهد که تعداد کاربرانی را که می‌ توانند روند خرید را به پایان برسانند به میزان قابل‌ توجهی افزایش دهید. برای افزایش کاربردی بودن در سطح صفحه برای صفحات دیگر وب سایت خود، باید از روش‌ های دیگری همچون ارزیابی اکتشافی استفاده کنید و نویسندگان محتوا را در رابطه با اصول کاربردی بودن وب سایت آموزش دهید. یکی از راه ‌های خوب برای افزایش آگاهی نویسندگان صفحات از کاربردی بودن وب سایت این است که از آنها دعوت کنید تا از نزدیک شاهد چند آزمایش کاربری باشند. حتی وقتی که صفحه ‌ای که توسط شخص دیگری طراحی شده است مورد آزمایش قرار می ‌گیرد تنها با مشاهده یک یا دو آزمایش می‌توان اطلاعات زیادی درباره چگونگی تعامل کاربر با صفحات وب سایت به دست آورد. نیاز به طراحی سایت دارید ؟ قبل از آن با شماره تلفن های بالای سایت تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه تماس با ما شرکت درخواست مشاوره کنید . همچنین با رفتن به صفحه ثبت سفارش میتوانید سفارش خود را ثبت کرده تامشاورین سارین وب با شما تماس بگیرند . طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت خود را با سارن وب تجربه کنید .
  3. پس از دوره موفق آموزش دیجیتال مارکتینگ و استقبال خوب شما همراه عزیز، تصمیم گرفتم دوره ایمیل مارکتینگ و آموزش ایمیل مارکتینگکه یکی از مهم ترین دوره ها بعد از دیجیتال مارکتینگ به حساب می آید را شروع کنم. در ادامه همراه با آی تی من باشید. ادامه را در اینجا بخوانید : بازاریابی ایمیلی منبع : آی تی من - آی تی - ای تی - هک تلگرام - هک اینستاگرام - دیجیتال مارکتینگ - آموزش دیجیتال مارکتینگ - سروش یا تلگرام - خرید شارژ - خرید گیفت کارت - تکنولوژی - فناوری - جلال - ترابی
  4. در این مقاله قصد دارم تا به مهم ترین نکات برای راه اندازی یک کمپین دیجیتال مارکتینگ اشاره کنم که بسیار مهم و کاربردی هستند. در ادامه همراه با آی تی من باشید. با توجه به اهمیت روز افزون دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروز به زودی به زمانی می‌رسیم که تنها راه رقابت و حفظ سهم بازار در هر کسب و کاری، بازاریابی دیجیتال خواهد بود. در نتیجه اگر برای کسب و کار خود به دنبال برندسازی هستید، می خواهید با مشتریان خود ارتباط موثر برقرار کنید و از برترین های صنعت خود باشید، باید به فکر طراحی کمپین دیجیتال مارکتینگ باکیفیت‌تر و موفق‌تری باشید. ادامه را اینجا بخوانید : کمپین دیجیتال مارکتینگ منبع : آی تی من - آی تی - ای تی - هک تلگرام - هک اینستاگرام - دیجیتال مارکتینگ - آموزش دیجیتال مارکتینگ - سروش یا تلگرام - خرید شارژ - خرید گیفت کارت - تکنولوژی - فناوری - جلال - ترابی
  5. درجلسه قبلی درباره آنالیز در دیجیتال مارکتینگ صحبت کردم. در این جلسه قصد دارم در مورد دو نگاه مشابه و بسیار مهم در مورد دیجیتال مارکتینگ صحبت کنم. در ادامه همراه با آی تی من باشید. ادامه را در آی تی من بخوانید به قسمت های دیگر سایت سر بزنید : آی تی من - جلال ترابی - خرید شارژ - خرید گیفت کارت - هک تلگرام - هک اینستاگرام - سروش یاتلگرام - آموزش دیجیتال مارکتینگ
  6. اگر طراحی سایت کار کرده باشید، با مفهوم کنتراست در طراحی سایت باید آشنا باشید . در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با این مفهوم کلیدی در طراحی سایت آشنا کنیم. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید. این روزها مانند گذشته ها، نگرانی هایی از بابت وجود قرارداد ها و اصول ها، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و ممکن است ما را از نیاز هایی که در درون خود احساس می کنیم، منحرف سازد. من همیشه آرزو دارم تا در روند انتقال این پیام ها در طراحی وب سایت ها، موارد و اصول هایی را مشاهده کنم که فراتر از حد استاندارد می باشند. در ادامه ما به جزئیات بسیاری می پردازیم، بیایید به طور مفصل به اهمیت این موارد ضروری بپردازیم. این موارد پایه از گفتگو های خلاقانه در بخش های هنری مختلفی ریشه گرفته اند: بخش های هنری، صوتی، رفتار کردن، ساختار زیبای کلمات، طرح بندی، به علاوه منافع تخیلی. من تلاش می کنم که این موارد را در گروه مختلف تقسیم بندی نمایم: کلمات به علاوه ساختار جملات. موارد و پایه های اساسی آن در طراحی سایت واژگان هنری : کلمات واقعی که به استعداد هنری ارتباط دارد، اساسا به این ترتیب است: فرم و شکل، رنگ، و ظاهر. البته موارد بسیاری از این دست وجود دارد که ما تنها به تعدادی از آن ها در این مقاله بسنده کرده ایم. به طور مثال شکل ها و خطوط زاویه دار یک نشانه ای از طول عمر دراز، تر دستی و مردانگی می باشد، این در حالی است که شکل ها و خطوط گرد معمولا مخالف آقایان می باشند و بیشتر به خانم ها ارتباط دارند. گرامر و اصول هنری: این گرامر و اصول ها معمولا با کنتراست، تعادل، آرامش و سکون، و هم چنین تسلیم در ارتباط است. این موارد به اشتراک گذاری مفهوم و اجرا و مدیریت کردن تعاملاتی کمک می کند که شامل اجزای اطلاعاتی است. علی رغم اهمیت این نوع از موارد پایه، گویش واقعی که با هنر و طراحی تلفیق شده است از دیگر گویش ها و لحن ها در طراحی مجزا نمی باشد، زیرا موارد پایه با واژگان و گرامر های خود در ارتباط می باشند که تمایل ندارند تا به طور کلی ایده هایی را مشخص و معین نمایند. به علاوه، اکثریت دستورالعمل ها که با لحن و گویش در طراحی سایت ارتباط دارند، جزو استثناها می باشند. در هر صورت هیچ لحن و گویشی بدون استفاده از کلمات و نوشتار ها موفق نمی شوند. اصول پایه در ارتباط با این موضوع معمولا بسیار متناسب می باشند و همانند دیدن موارد راهنمیای و دستورالعمل ها، بسیار ضروری می باشند. بدون وجود این موارد ضروری همه چیز سخت و طاقت فرسا می شود. کنتراست در طراحی سایت طراحی یک عملکرد ساختاری است که می تواند به خوبی از مبحث کنتراست پیشتیبانی نماید که معمولا به سلسله مراتب ها، تغییر کردن برخی موارد بر اساس ارتباطات درک شده و هم چنین استفاده از نوشته هایی برای بهبود بیشتر و تعریف مجدد این روابط می باشد. وجود تشخیص و فرق گذاشتن در طراحی سایت ها به این دلیل این که واقعیت مهمی برای هر موضوعی در نظر گرفته می شود، به سادگی تعریف می شود. این موضوع برای هر طراحی سایتی ارزشمند می باشد و می تواند در قبال مواردی که متفاوت است، کیفیت بالایی را د رمعرض نمایش بگذارد. بله درست است: از جایی که به تنهایی آن کنتراست نمی تواند مواردی را ارائه دهد، اما دلیل برای این مورد می باشد که چرا وجود نمونه ها در پروژه های طراحی سایت اهمیت دارد. عملکرد های شما همراه با مقایسه های دورنی در طراحی نشان می دهد که معنی این موضوع می تواند به سادگی با تحقیقاتی از موارد مخالف هم به دست آید و ورشن و واضح شود: روشن/تیره، زبر/نرم، سریع/آهسته. پیشنهاداتی شبیه به این مورد عموما ارزشمند می باشند. به عنوان مثال، قسمت های محصولات و یا سرویس های شما در طراحی سایت تان می تواند واقعا قیاس پذیر باشند. علاوه بر نشان دادن این که چه پیام هایی همراه با چه تعاملاتی می باشند، کنتراست می تواند به درک انسان ها به طور مستقیم ارتباط یابد. این امر می تواند کنتراست و مقایسه بسیار قدرتمندی را همراه با عوامل مهم در طراحی سایت به وجود آورد. به عبارت دیگر مقایسه می تواند در هر مورد کوچکی که در طراحی سایت خود در اختیار دارید، ارتباط یابد. در بخش فرمت، کنتراست باعث می شود تا چشم آن خوانندگان به طور مستقیم پیش رود که نتیجه استفاده از فرمتی است که در طراحی سایت خود از آن بهره گرفته اید. هر بخش از صفحات واقعی وب سایت ها یک عملی را برای انجام شدن در بر دارد، البته به علاوه عملیات و وظایفی که هر در هر پروژه طراحی می تواند متفاوت باشد. پیروی کردن و هدایت کردن رفتار های و عملکرد های کاربران در طراحی سایت بسیار ساده می باشد که طراحان از مواردی بسیار خوشحال می شوند که مردم اغلب اوقات نادیده می گیرند و یا حی به طور آگاهنه از آن اطلاعاتی ندارند. حقیقت این می باشد که علاوه بر توجه آگاهانه، بخش عمده و اصلی این می باشد که ما می خواهیم توسط طرح بندی روی طراحی و مخاطبین آن کنترل داشته باشیم. به عنوان راهی برای بهربرداری از رفتار های اصلی و اورجینال انسان ها به عنوان مخاطبین طراحی، علاوه بر ارزیابی بینش و دیدگاه های آن ها، ما باید در وهله اول آن ها را درک کنیم. طراحان خلاق باید از این که هر یک از ما بارها و بارها بخش های مربوط به خود را بررسی می کنیم، موارد بسیاری را کسب کنند. ما ممکن است تنها روی یک موضوع و یا یک بخش کوچک و یا حتی روی یک مورد به صورت موقت تمرکز کنیم، در هر صورت هر زمانی که ما ترتیب و نظم موجود در طراحی را مشخص نمودیم، باید از دیدگاه ها و نگرش های آن ها استفاده کنیم تا بتوانیم تاثیر بیشتری بر آن ها بگذاریم. با انجام این مورد، ما به طور غریزی و به طور ناخوداگاه رو به سوی موارد کنترانستی می آوریم. دیگر تمایل طبیعی که در وجود هر کسی قرار دارد، قدرتمند ساختن طرح بندی ها می باشد. زمانی که شما اطلاعات بسیاری را در طراحی سایت قرار می دهید که به طور شگرفی با کنتراست مطابقت دارد، می توانید اطمینان حاصل کنید که توسط هر شخص و کاربری مورد توجه قرار می گیرید. این را به یاد داشته باشید که مقایسه و کنتراست عامل بسیار قدرتمندی می باشد که می تواند بر تمایلات انسانی بسیاری از کاربران چیره شود. بدون در نظر گرفتن تلاش های بسیار شما در این زمینه، بسیار غیر قابل اجتناب پذیر می باشد که دستاورد های شما با علایق فردی کاربران تفاوت داشته باشد. هنوز هم روش زندگی شما به طور شگفت انگیزی تاثیر بسزایی در این تجربه دارد، از این رو بهتر می توانید عملکرد های بخش های مختلف طراحی را درک کنید. روزنامه ها می توانند مثال های شگفت انگیزی از بهترین راه برای قرار دادن اطلاعات قدرتمند در طراحی وب سایت ها به نحوی باشند که خوانندگان علاقه به خواندن محتواها به دست آورند. جزئیات و مثال هایی که در این مقاله بیان شد، به سختی تمام مفهوم مد نظر را پوشش داد. در واقع کنتراست به بخش هایی گفته می شود که همگی به آن توجه خواهیم کرد. می توانید این موارد گفته شده را در پروژه های طراحی سایت خود امتحان کنید و نتایج حاصل از آن را مشاهده نمایید. در نهایت از این مقاله یاد می گیرید که روند و روتین ویژه ای را در ارتباط با به کارگیری کنتراست در بخش هایی که بسیار مورد توجه شما می باشد، قرار دهید و به این ترتیب بر تخصص و دانش و تجربه خود در این زمینه بی افزایید. به عبارت دیگر، شما به این ترتیب می توانید ظاهر بسیار چشمگیری را برای طراحی سایت خود فراهم سازید که کاربران به خوبی و به راحتی پیام آن را نیز درک خواهند کرد.
  7. درجلسه قبلی آموزش دیجیتال مارکتینگ به معرفی انواع تبلیغات نمایشی خصوصا تبلیغات بنری، مزایا و معایب آن پرداختم در این جلسه قصد دارم تا شما را با یکی دیگر از بازوهای مهم فروش در دیجیتال مارکتینگ آشنا کنم. در ادامه همراه با آی تی من باشید. ادامه را در آی تی من بخوانید به قسمت های دیگر سایت سر بزنید : آی تی من - جلال ترابی - خرید شارژ - خرید گیفت کارت - هک تلگرام - هک اینستاگرام - سروش یاتلگرام - آموزش دیجیتال مارکتینگ
  8. دید یک طراح زن به طراحی سایت نسبت به دید یک طراح مرد به طراحی سایت کاملا متفاوت است . اگر دوست دارید بدانید هرکدام چه دیدی به طراحی سایت دارند. این مقاله از سارین را ازدست ندهید. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید. کاربران زن و مرد اغلب به وب سایت ها برای کسب تجربه های متفاوتی نگاه می کنند. نمای ظاهری سایت تان می تواند به طور مستقیم نظر یکی از جنس ها زن و مرد و یا هر دو را جلب نماید. اما چگونه این امر را متوجه می شوید؟ ایده هایی درباره این که چگونه طراحی سایت را برای هر جنسیت نمایان سازیم، وجود دارد. در این مقاله ما این اصول و قواعد درباره تئوری طراحی سایت مخصوص مردان و یا زنان و یا هر دو را به شما معرفی خواهیم کرد. تصاویر در طراحی سایت اولین عامل طراحی که یک کاربر در طراحی سایت مشاهده می کند، تصاویر می باشند- مخصوصا تصاویری که شامل افراد واقعی باشد.این افراد چه شکلی می باشند؟ از نظر جمعیت شناسی و دموگرافیک، این احتمال وجود دارد که میانگین بازدیدکنندگان بزرگسال وب سایت ها بسیار شبیه افرادی باشند که در سایت وجود دارد. این امر به سن، نژاد، اندازه و حتی جنسیت کاربران ارتباط دارد. اما چه می شود اگر تصاویر تان خیلی نمایانگر این میانگین بازدیدکنندگان بزرگسال نباشد؟ درباره وب سایتی فکر کنید که شامل تصاویر بی تحرک، چشم اندازه‌ها و یا کودکان باشد. این تصاویر برای جنسیت های مرد و زن به یک اندازه جذابیت دارد. استثنای این قانون تصاویر مربوط به اندازه بسیار بزرگ و بیش از حد تصاویر می باشد. تصاویر زن و یا مرد جذاب بیشتر برای جنس مخالف قابل توجه می باشد، اما در هر صورت صرفه نظر از جنسیت می توانند در طراحی سایت ها نیز بسیار جذاب و گیرا باشند. نکاتی در این باره: - کودکان، توله سگ ها و موارد بسیار کوچک و بامزه- زنانه - ورزش و فعالیت- مردانه - چشم اندازه هایی از گل ها و درختان- زنانه - چشم اندازهای ناهموار و و پستی های زمین- مردانه - غذا- زنانه - لباس و کفش- زنانه - ابزارها و وسایل الکترونیکی- مردانه فونت ها در طراحی سایت انتخاب فونت ها می تواند با توجه به جنس مرد و زن در طراحی سایت ها به کار رود و می تواند به یک کدام از آن ها دلالت داشته باشد. مهم ترین ملاحظات در طراحی سایت ها زمانی که بحث جنسیت ها می شود، مواردی از جمله شیب خطوط، میزان فاصله در شکل یک حروف و جزئیات اضافه دیگر در فونت ها می باشد. اکثر مردم برای آن که یک فونت، زنانه به نظر برسد از منحنی ها و شیب هایی استفاده می کنند، مانند فونت هایی از طبقه بند های CRUSIVE و SCRIPT. برخی ممکن است حتی یک قدم بیشتر پیش روند و حالات شیب داری نیز در سری فونت های زنانه ایجاد نمایند. فاصله های بین شکل یک حرف می تواند به جنسیت نیز ارتباط داشته باشد. فاصله های باریک به نظر روشن تر و زنانه تر از فونت های کلفت و پهن می باشد. با استفاده از این تکنیک، یک طراح می تواند سبک های زنانه و مردانه را با یک مجموعه فونت ترکیب کرده و برای ساخت و ایجاد یک نوع فونت جدید استفاده نماید. در نهایت، یک طراح باید واقعا به کوچک ترین بخش یک نوع فونت توجه داشته باشد. SERIS به نظر می رسد که به جنسیت مردانه ارتباط بیشتری دارد، اما SERIF با گوشه های گرد و منحنی دار، بیشتر به جنسیت خانم ها مربوط می شود. فونت هایی با خطوط و دنبال دارهای مزین و تزئین شده، بیشتر نظر خانم ها را به خود جلب می نماید، مخصوصا وب سایت هایی که برای مجالس عروسی، مربوط به کودکان و نوزادان و صنایع دستی باشد. اما سبک فونت های سفت و سخت و با عرض زیاد بیشتر حالت مردانه را منعکس می سازند. یک طراح هم چنین باید درباره این که کلمات چه چیزی را بیان می نمایند، فکر کند. آیا این پیام با آن چه که در طراحی سایت نمایان می باشد، مطابقت دارد؟ به تصاویر بالا نگاهی بی اندازید- انتخاب های بسیاری برای نمایش کلمات برای زنان و مردان وجود دارد. حتما متوجه منظورم من خواهید شد. رنگ ها در طراحی سایت شما می توانید یک کتاب را درباره ارتباط رنگ ها با جنسیت مردانه و زنانه بنویسید. اکثر مردم با یک رنگ آبی رایج برای پسران و یک رنگ صورتی برای دختران شروع می کنند. اما ارتباط رنگ ها پیچیده تر از این مورد می باشد. درک رنگ می تواند بر اساس جنسیت زن و مرد تغییر کند. چگونه می فهمید که باید از کجا شروع کنید؟؟ درباره غلظت رنگ ها نیز در طراحی وب سایت خود فکر کنید. رنگ های تیره تر حالت های عمیق تر و سنگین تری را القاء می کنند و بیشتر مردان را تحت تاثیر خود قرار می دهند- رنگ مشکی، آبی دریایی، سبزهای و قرمز های تیره، بنفش و نارنجی. اگر تصمیم گرفتید تا فونت سفید را در پیش زمینه رنگی نمایان سازید، باید این را بدانید که حالت مردانه ای را در طراحی سایت خود ایجاد می کنید. پاستل ها اساسا مربوط به زنان در نظر گرفته می شود. بنابراین هر رنگ دیگری که حالت مات دارد نیز در این راستا قرار می گیرد- صورتی ها، زرد ها و سبز ها و آبی ها همگی در این دسته موجود می باشند. شما حتی می توانید درباره درک رنگ ها و تفاوت های آن ها میان جنسیت زن و مرد از یک مطالعه متعلق به HALLOCK به نام \"COLOR PERCEPTIONS AROUND THE WORLD\" بیشتر اطلاعات کسب کرده و آموزش ببینید. در چنین تحقیقاتی، رنگ های ارجح در میان مردان آبی، سبز و قرمز است و قهوه ای و بنفش در سطح پایین تری از علایق آن ها قرار می گیرد. سه رنگ مورد علاقه زنان نیز آبی، بنفش و سبز است که رنگ نارنجی، قهوه ای در کمترین سطح علاقه در میان این جنسیت قرار دارد. در راس این یافته ها می توانیم دریابیم که چگونه رنگ بنفش در رده ای قرار می گیرد که بسیار متوجه زنان است، اما در مردان طرفداران کمی دارد. استفاده از رنگ هایی که برای جنسیت خاصی مورد توجه باشد، می تواند حالت طراحی سایت را مشخص کند. تن رنگ ها با حالت خنثی- بژ، زرد کم رنگ و سبز ها و یا آبی ها- کمتر جنسیت زن و مردی را به خود جلب می نماید. این رنگ ها می توانند در مابقی بخش‌ های طراحی به کار روند. شکل ها در طراحی سایت گوشه ها و لبه های سفت و سخت نشان دهنده اشکالی می باشند که بیشتر نظر مردان را به خود جلب می نماید- به مربع ها، مثلث ها و ذوزنقه ها فکر کنید. زوایای نود درجه نیز یک تکنیک و عامل بصری محبوب برای این جنسیت به شمار می رود. اشکالی که مخالف موارد بالا باشند برای زنان جذاب تر می باشد. به منحنی ها و یا اشکال همراه با جزئیات و زوائد فکر کنید، مانند دایره ها، خطوط منحنی دار و یا الگوی های مشابه از این اشکال. سبک شکل ها در طراحی سایتی که ابعاد بیشتری را در بر دارد در طبقه بندی زنان قرار می‌گیرد این در حالی است که اشکال مسطح، خالص و پایه بیشتر به مردان مربوط می شود. خطوط های سفت‌ و سخت و رنگ های تیره می توانند نشان دهنده حالت مردانه در طراحی وب سایت باشند، این در حالی است که خطوط و فاصله های باریک و روشن در شکل حروف می توانند نشان دهنده حس زنانه در طراحی سایت ها باشند. نکاتی در این باره. - گوشه ها و لبه های سفت و سخت- مردانه - منحنی ها- زنانه - مربع ها، مثلث ها- مردانه - دایره های و قلب ها- زنانه
  9. درجلسه قبلی دیجیتال مارکتینگبا مفهوم SEM و راهکارهای بهبود آن آشنا شدیم. در این جلسه قصد دارم تاشما را با تبلیغات بنری و Display Ads آشناکنم وببین که چه ویژگی‌ها، مزایا ومعایبی دارند؟ در ادامه همراه با آی تی من باشید. ادامه را در آی تی من بخوانید منبع : آی تی من - جلال ترابی - خرید شارژ - خرید گیفت کارت - هک تلگرام
  10. در طراحی سایت به طور عمده ویژگی هایی را در نظر نمیگیریم . در این طراحی سایت باید بدانیم که چه ویژگی های مهمی را میتوانیم نادیده بگیریم تا از طراحی سایت اشتباه جلوگیری شود . در ادامه همراه با طراحی سایت باشید. در نهایت شما متوجه خواهید شد که مخاطبین به طراحی سایت مدرن تان جذب خواهند شد. شما باید در طراحی سایت خود از عوامل آشنایی به کار ببرید که مخاطبین در سایت های دیگر نیز با آن رو به رو بوده اند. به طراحی سایت مدرن به عنوان ترکیبی از هنر، طراحی و عملکرد نگاه کنید. زمانی که این عوامل با هارمونی و هماهنگی خاصی در صفحات سایت تان کار می کنند، هیچ کس نمی تواند آن ها را انکار نماید و در نهایت بازدیدکننده را به جایی که شما می خواهید، سوق می دهد. از این رو، چه چیزی در طراحی سایت نادیده گرفته شده است؟ طراحی سایت تنها مختص و منحصر به صنعت و برند شما نمی باشد. طراحی سایت شما اولین تاثیری است که بازدیدکننده از تجارت و برند شما کسب می کند. صفحات وب سایت نه تنها باید منعکس کننده صنعت، محصولات و یا سرویس های تان باشند، بلکه باید در میان سایر رقیبان نیز بدرخشد و فرهنگ شرکت تان را بازتاب دهد. موارد زیر باید در طراحی سایت ها مورد ملاحضه قرار بگیرد: - طراحی باید بازدیدکنندگان را جذب نماید و در خاطر و ذهن کاربران سایت بماند تا آگاهی و شناخت حاصل گردد. - محتوا باید روایتی را مهیا نماید تا داستان تان را در طراحی وب سایت بازگو نماید. اطمینان حاصل کنید که طراحی سایت تان منحصر به فرد و قابل شناخت می باشد. روش ها و سبک های بصری، تایپوگرافی و عوامل طراحی تعاملی واضح و روشن می توانند در این بخش نقش بسزا و بزرگی داشته باشد. تمامی این موارد اولین تاثیر را در ذهن بازدیدکنندگان تان ایجاد می نمایند و برای تعاملات بعدی در طراحی وبسایت تان بسیار ضروری می باشند. محتوای شما باید جذاب و هیجان انگیز باشد. نباید محتواهای کسل کننده و خسته کننده ای داشته باشید. یک راه عالی برای به کار بردن تعاملات اضافه و بیشتر این است که اطمینان حاصل نمایید که بازدیدکنندگان تان در طول استفاده از سناریو های برجسته و بزرگ همراه با اسلایدر های ارزشمند، محتواهای ویدئویی و انیمیشن های محتوایی و غیره هم چنان نسبت به شما و تجارت شما ارتباط خود را حفظ کرده اند. - انیمیشن های شناور می توانند وب سایت ها را جذاب تر بسازند و همراه با یک عملکرد، اطلاعات بیشتری را نیز ارائه می دهند. شناور ماندن روی یک عملکرد و یا یک تصویر می تواند باعث ایجاد واکنش و عکس العمل های بصری شود. - انیمیشن های بسیار بزرگ دارای افکت هایی مانند اسکرول های منطبق و اعلانات POP-UP می باشند. - انیمیشن های بارگیری باعث می شوند تا کاربران هم چنان جذب سایت شوند و برای سایت های تک صفحه ای، طراحی مسطح و مینیمالیست، بسیار محبوب به نظر برسند. - انیمیشن ها و ویدئو های پیش زمینه باید در حد تعادل به کار روند، اما می توانند به عوامل داستان سرایی در صفحه نیز افزوده شوند. این مورد باید به عنوان یک عامل اضافه مشاهده شود نه عاملی برای حواس پرتی کاربران وب سایت. مدرن و مورد علاقه نبودن ویژگی ها و اجزای رابط کاربری و تجربه کاربری اگر چه بازدیدکننده صفحات وب سایت تان ممکن است نتوانند دقیقا دلیل این که چرا سایت تان را جذاب نمی دانند را مشخص نمایند، اما ضمیر ناخودآگاه آن ها به طور غیر ارادی صفحات سایتی را انتخاب خواهند کرد که استاندارد می باشد. ویژگی های مدرن و مورد علاقه در طراحی می توانند توسط فرم ها و سبک های بسیار نمایان شوند، اما حداقل برای چند سال گذشته، این ویژگی ها فراتر از تجربه کاربری و رابط های کاربری، ارزش پیدا کرده اند. SCROLL JACKING جایی است که اسکرول کاربران به طور مستقیم روی یک نقطه عمودی در صفحه نمایش منعکس می شود، مانند قسمت بالایی کادر های محتوایی بعدی. این مورد جایگزین اسکرول های سنتی می شود و بسیار هدفمند است. در این جا مثال هایی از این قبیل وجود دارد: نداشتن دکمه‌های دعوت به عمل یکی از بزرگ‌ترین نشانه‌های تجربه کاربری بد، کمبود جذاب بودن طراحی وب‌سایت می باشد. به ‌عنوان یک برنامه‌نویس، هدف شما باید این باشد که رفتارهای بازدیدکنندگان صفحات سایت را پیش‌بینی نمایید و از همه بیشتر، باید رفتارها و عملکردهای آن‌ها را به ‌گونه‌ای تغییر دهید تا مطابق و موافق با برند باشد. دکمه های دعوت به عمل برای انگیزه بخشیدن به بازدیدکنندگان برای انجام عملکردهایی در طراحی وب سایت ها وجود دارند. این مورد می‌تواند در قالب ثبت‌نام‌ها، نام‌نویسی، "همین حالا خرید کنید"، "بیشتر یاد بگیرید" و یا "با ما تماس بگیرید" باشد. دکمه های دعوت به عمل نه ‌تنها افراد بسیاری را به صفحات مشخصی جلب می ‌نماید، بلکه می‌تواند روی میزان جذب و افزایش میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان سایت نیز تأثیر بسزایی بگذارد. اگر طراحی سایت شما نتواند دکمه دعوت به عملی را به طور واضح نمایش دهد، شما در حال باز داشتن بازدیدکنندگان از انجام عملکرد و در نهایت از دست دادن مشتریان واقعی خود می باشید. نبود عملکرد های صحیح مربوط به جستجو در وب سایت در این عصر دیجیتالی، کاربران وب سایت می خواهند تا بلافاصله نیازهای شان به حقیقت بپیوندد. یک صدم ثانیه نیز می تواند ذهنیت آن ‌ها را تغییر دهد و به این صورت نمی توانند در وب سایت و به دنبال آن چه که در صفحات سایت شما می باشند، دسترسی بیابند و یا حتی به جستجو کردن بپردازند. از این رو آن ها به سمت رقیبان تان سوق می یابند. یک نوار جستجو، یکی از موارد بی نهایت مهم می باشد، چه این جستجو برای محتوای وبلاگ برای یک کلمه بخصوص باشد و یا یک محصول و یا سرویس در صفحات سایت، فرقی ندارد. این مورد درباره ساده و بی نقص ساختن تعاملات و میزان جذب به وب سایت می باشد. اجرای ضعیف وب سایت، یا طراحی سایت های کم سرعت بیشتر طراحی وب سایت های مدرن به نظر عالی می آیند، در هر صورت کم‌ سرعت بودن آن ها باعث می‌شود تا میزان رها کردن سایت توسط کاربران، سرعت پایین صفحات سایت، امتیازهای YSLOW و رتبه‌بندی پایین موتور جستجو و یا مرورگرها بسیار افزایش بیابد. این امر به این دلیل می باشد که اسکریپت ها و درخواست های بسیاری وجود دارد، تصاویر بهینه سازی نشده اند و هیچ محفظه کشی وجود ندارد. دیگر سایت هایی مانند THEGEM WORDPRESS THEME از نظر بصری بسیار زیبا و تعاملی می باشند و توجه بسیاری به بهینه سازی آن چه که کاربران نیاز دارند و به آن توجه می کنند، دارند. به عنوان نتیجه، اجرای وب سایت ها بهبود می یابد و از این رو رتبه بندی گوگل بالا می رود که همان سئو و بهینه سازی سایت عالی و برتر می باشد. کلید اصلی برای بهبود سرعت صفحات وب سایت به این ترتیب می باشد: - استفاده از اندازه صحیح تصاویر و طراحی ها - کاهش شمار اسکریپت ها - استفاده از API های HTML/CSS - فعال کردن حافظه کش وب سایت صفحات وب سایت شما در گوشی‌ های همراه به ‌خوبی عمل نمی‌کند. 48 درصد از کاربران می‌گویند که اگر آن‌ ها با سایت های تجاری روبه‌رو شوند که در گوشی‌ها همراه به‌خوبی کار نمی‌کند، آن را نشانه‌ای می‌دانند که تجارت مورد نظر به این امر دقت نکرده است. (منبع: MARGINMEDIA.COM) نبود طراحی سایت ریسپانسیو مانند این است که اصلا این وب سایت وجود ندارد. تجارت ها نیاز دارند تا به طراحی وب سایت ریسپانسیوی به منظور افزایش اعتبار آنلاین خود توجه کنند. همان طور که NOETIFORCE در این باره می گوید: "طراحی وب سایت ریسپانسیو مانند DNA اپلیکیشن های مدرن تحت وب سایت می باشد." یعنی باید این ریسپانسیو بودن در گوشت و خون سایت ها عجین شود. اگر شروع به طراحی سایت خود کرده اید، از روش ابتدا برای گوشی همره آغاز کنید، البته قبل از این که ایده ها و تمام قدرت و حواس تان را روی نسخه دسک تاپ سایت ها متمرکز سازید. شما نباید نگران محدودیت های طراحی احتمالی چنین روش هایی باشید- تنها نگاهی به وب سایت به خوبی طراحی شده و شگفت انگیز WORDPRESS THEMES ON THEMEFOREST بی اندازید، بسیاری از آن ها مانند THEGEM ابتدا با روش طراحی برای گوشی همراه ساخته شده اند. در طول مطالعه گرایش های طراحی سایت مدرن، ما می توانیم مشخص کنیم که چه مواردی به خوبی در دنیای آنلاین کاربرد دارد و چه موارد عملی نمی شوند. این مقاله در نظر دارد تا نگاهی به این موضوع بی اندازد که در طراحی وب سایت تان در کدام بخش ها با کمبود هایی مواجه می باشد. اگر چه شما نباید از ظاهر قضیه قضاوت نمایید؛ اما ما در هر صورت این کار را می کنیم. با تمرکز روی تجربه کاری و رابط کاربری عالی، می توانید مطمئن شوید که کاربران محصولات و سرویس های شما را به علت وجود طراحی با کیفیت بالا، ویژگی های مدرن و مورد علاقه، رابط کاربری عالی، عملکرد درخشان و اجرای صفحات وب سایت با سرعت نور، خریداری خواهند کرد یا خیر. اگر به دنبال راه حل برای مشکلات صفحات طراحی وب سایت تان می باشید، در تم های مانند THEGEM سرمایه گذاری کنید که می تواند پاسخگوی تمامی مشکلات و کمبودهای طراحی سایت تان باشد.
  11. چقدره ؟
  12. سلام دوستان من اسکریپت php vibe 5 رو گرفتم اما لایسنس داره کسی نال شده شو نداره ؟ نیاز شدید دارم بهش
  13. در دوره ای از زمان قرار داریم که کسب وکار های سنتی به ناچار باید به سمت دیجیتالی شدن حرکت کنند و این بر خلاف تصوری که عامه‌ی مردم از بحران‌های اقتصادی در دنیا دارند و آن‌‌ها را مخرب می‌دانند، اقتصاددانان این بحران‌ها را عوامل تحول و دگردیسی جامعه می‌دانند. در ادامه همراه با آی تی من باشید. ادامه را در آی تی من بخوانید منبع : آی تی من - جلال ترابی - خرید شارژ - خرید گیفت کارت
  14. بعد از طراحی سایت مهم ترین چیز برای هر وبسایت ، جذب ترافیک و مخاطب است. حال تبدیل این مخاطبان در طراحی سایت به مشتری یک هنر است .در این مقاله به این موضوع اشاره میکنیم . در ادامه همراه با طراحی سایت باشید. چیزی که در این شغل بسیار اهمیت دارد این است که ساختن موارد ساده و واضح، بسیار کار سخت و دشواری می باشد. علی رغم وجود پیچیدگی هایی که در طراحی تجربه کاربری وجود دارد، ما اغلب از یک معیار دیگری برای ارزیابی مزیت ها و اصول موجود در این زمینه استفاده می کنیم: میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان واقعی وب سایت ها. این مورد به درصد کاربرانی باز می گردد که همراه سایت شما می مانند تا بتوانند به اهداف خود دست یابند، حال این هدف خرید کردن باشد یا دانلود یک اپلیکیشن و یا حتی ثبت نام در یک رویداد، فرقی ندارد. بارها و بارها ما درباره این معیار تبدیل مخاطبان به مشتریان واقعی صحبت کرده ایم که چگونه می تواند باعث موفقیت یک طراحی سایت شود. ما توسط این مورد بسیار مهم، یک پروسه و یا مسیر جستجو در وب سایت را به تجربه ای ختم می کنیم که بسیار لذت بخش است و هم برای سایت و هم برای مخاطبین منفعت های زیادی به همراه دارد. خیلی از بازاریابان و طراحان وب سایت تمایل دارند تا آنالیزهای عمیق تر و بیشتری را روی میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان انجام دهند و مراحلی که کاربر برای مشتری واقعی وب سایت شدن باید طی کند را دقیق تر بررسی کنند. این مراحل کاربران را به یک استراتژی جدید می رساند: بهینه سازی تعاملات کوچک برای تبدیل مخاطبان به مشتریان واقعی سایت. این تعاملات کوچک برای تبدیل مخاطبان به مشتریان واقعی سایت به چه معنا است؟ تصور کنید که ساختمانی را می سازید. امنیت، پایداری و کیفیت کلی ساختاری که در حال به وجود آوردن آن می باشید بستگی به مصالحی دارد که استفاده می کنید. شما می توانید دیوارها، کف و سقف را آجر به آجر بسازید تا بتوانید یک ساختمان را سرپا نمایید. اما اگر در این میان از آجر ها و یا سایر مصالح ساختمانی ضعیفی استفاده کنید، قدمت ساختمانی خیلی به طول نمی انجامد. این مثال می تواند تئوری که در پس این میکرو تعاملات تبدیل مخاطبین به مشتریان سایت وجود دارد را مشخص سازد. شما تنها در این پروسه باید روی قدم های تدریجی در جستجوی کاربران تمرکز کنید تا بتوانید یک طراحی مهیج، کاربردی، جذاب و دعوت کننده را به وجود آورید که تجربه کاربری بسیار عالی را نیز به آن ها ارائه می دهد. این میزان تعاملات کوچک برای تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت به دو بخش تقسیم می شود: نقاط عطف موجود در پروسه جستجو در وب سایت و عملکرد های ثانویه. نقاط عطف موجود در جستجوی کاربران به مراحلی باز می گردد که آن ها را مستقیم به هدف نهایی سایت می رساند: این مورد معمولا در وب سایت های تجارت الکترونیک وجود دارد. در این جا تنها راه عملی شدن معیار تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت، خرید کردن از جانب کاربران می باشد. عملکرد های ثانویه به طور مستقیم باعث نمی شوند تا کاربران به مشتریان سایت واقعی تبدیل شوند- آن ها عملکرد هایی را که می توانند به ترتیب و به تدریج باعث این امر شوند را برای کاربران توضیح می دهند. عملکردهای ثانویه به عنوان نشانه هایی عمل می کنند که واقعا یک کاربر به مشتری واقعی سایت تبدیل خواهد شد. عملکرد های ثانویه می توانند به طور مثال اشتراک گذاری در رسانه ها اجتماعی که در وب سایت ها مشهود می باشد، در نظر گرفته شوند. نقاط عطف در جستجو کاربران را می توان مستقیم به میزان درآمد وب سایت ها نسبت داد. (به تصویر بالا توجه کنید). هر دو این مورد توسط GOOGLE ANALYTIIC قابل بررسی و ارزیابی می باشند و می توانید با کمک نتایج به دست آمده از این آنالیز ها، تجربه کاربری با کیفیتی را به کاربران سایت خود ارائه دهید. طراحان وب سایت باید تست ها مختلفی را پشت سر بگذارند تا از انتخاب صحیح مراحل و بخش هایی که در مسیر تبدیل کردن کاربران به مشتریان وب سایت وجود دارد و از کاربردی بدون آن ها اطمینان حاصل کنند. شاید این میزان تبدیل کاربران به مشتریان اصلی بسیار مزیت داشته باشد، اما مضراتی را نیز به همراه دارد، بهینه سازی کردن سیستم تنها بر اساس آن ها می تواند نتایج گران بار و جبران ناپذیری را به وجود آورد. مشکلی که در این زمینه وجود دارد برخی شرکت ها تنها رو این عوامل تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت تمرکز دارند که دقیقا نتیجه معکوسی را برای آن ها به دنبال دارد. اگر بیش از حد روی این موارد دقت شود، وب سایت و صاحبان آن ها به بیراهه می روند. به مثالی که در این زمینه توسط کارشناس بازاریابی به نام CHRIS GOWARD آورده شده است، نگاه کنید که نشان دهنده شرکتی است که تصمیم دارد تا تست A/B را روی صفحه هوم سایت خود اجرا کند. بر اساس توجه به بهینه سازی میکرو تعاملاتی که باعث تبدیل کاربران به مشتریان وب سایت می شود، شرکت نقاط عطفی را در این مسیر مشخص می کند: خیلی از پروسه ها تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت به این سادگی نمی باشند، اما این مورد برای هدف و منظور ما کافی است. طراحان سعی داشتند تا صفحه دانلود را به عنوان میکرو تعاملات تبدیل کاربران به مشتریان در نظر بگیرند. آن ها می خواستند تا صفحه دوم سایت را به گونه ای بسازند که کاربران ترغیب به بازدید صفحه دانلود شوند. همان طور که از نتایج تست مشخص می باشد گروه C تمایل بیشتری داشتند تا از صفحه هوم سایت به صفحه دانلود بروند. همان طور که این تست را ادامه می دهیم می بینیم که نتایج فرق کرده است. نتیجه تمامی این موارد این می باشد که میزان جذب کردن بازدیدکنندگان به صفحه دانلود از صفحه اصلی سایت بستگی به بهینه سازی میکرو تعاملات تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت دارد که در این گزارش گروه B می باشد. بهترین معیار را بیابید. هیچ کدام از موارد گفته شده در این مقاله به این معنا نمی باشد که نباید روی میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت نظارت و کنترل داشته باشید. این را نیز همواره به یاد داشته باشید که زیاده روی روی این مورد نمی تواند اجرای وب سایت را ارتقاء دهد. خیلی از طراحان تجربه کاربری پیشنهاد می کنند که روی تعاملات ساده ای برای تبدیل کاربران به مشتریان تمرکز داشته باشد و بیشتر روی بهینه سازی معیارهای بلند مدت تمرکز کنید- مانند اشتراک نامه ها که بیشتر از X هفته قدمت خواهند داشت. در این جا هیچ جواب صحیح و فرمول همیشگی وجود ندارد که به شما بگوید که با چه معیاری باید وب سایت تان را بهینه سازی کنید. از جایی که بسیار تاکید می شود تا روی داده های حاصل از آنالیزهای تعاملات تبدیل کاربران به مشتریان سایت نظارت و کنترل شود، به یاد داشته باشید که اهداف بلند تر و والاتری در ذهن خود بپرورانید تا بتوانید طراحی تجربه کاربری را در سایت خود به وجود آورید که سایت را ارتقاء می دهد و می تواند به نفع کاربران و تجارت موجود در وب سایت باشد.
  15. اینستاگرام (Instagram) یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که بیش از نیم میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد. با توجه به این آمار، بهترین فرصت برای کسب وکارهاست تا ازاین شبکه اجتماعی استفاده کرده و با مخاطبان خود که مشتریان هستند ارتباط تنگاتنگ برقرار کنند. در ادامه همراه با آی تی من باشید. ادامه را در آی تی من بخوانید منبع : آی تی من - جلال ترابی - خرید شارژ - خرید گیفت کارت