itzeroone

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    95
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

آخرین بار برد itzeroone در 4 آذر

itzeroone یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است!

اعتبار در سایت

5 Neutral

1 دنبال کننده

درباره itzeroone

  • درجه
    کاربر نیمه فعال
  • تاریخ تولد تعیین نشده

اطلاعات شخصی

  • سیستم مدیریت محتوای مورد علاقه
    وردپرس
  • زبان برنامه نویسی و تخصص ها
    PHP
    C++
    CSS
  • انجمن ساز مورد علاقه
    IPS
  • آدرس سایت
    http://itzeroone.com
  1. طراحی سایت یک هنر برای طراحان سایت به حساب می آید ، اما یک طراح سایت باید مهارت های دیگری را نیز بلد باشد . در این مقاله قصد داریم تا شما را با مهارت هایی که یک طراح سایت بعد از مهارت های طراحی سایت باید بلد باشد آشنا کنیم . در ادامه همراه باشید . 1 - تمام مراحل طراحی سایت را یاد بگیرید به کلمه ی “تمام” که در بالا اشاره کردیم توجه کنید، طراحی وب ممکن است گاهی با طراحی گرافیک اشتباه شود و همین باعث میشود طراحان وب محدوده ی خود را خیلی کوچک تر در نظر بگیرند، به همین دلیل نیاز است که اگر میخواهید یک طراح وب کاملا حرفه ای شوید تا حدی با قواعد و هنرهای طراحی گرافیک در دنیای دیجیتال آشنایی پیدا کنید، برای مثال با موارد زیر باید به صورت کامل آشنایی پیدا کنید : رنگ : رنگ به عنوان قلب طراحی وب شناخته میشود، زیرا از طریق رنگ است که میتوانید به طرح خود زیبایی ببخشید و بر روی مخاطبانتان تاثیر بگذارید، همچنین رنگ ها بر روی سلامت روان نیز تاثیر دارند و از طریق رنگ مناسب است که میتوانید یک تجربه کاربری خوب به کاربری که میخواهد از سایت شما بازدید کند ببخشید. جریان : جریان به معنی جنش های بصری چشم یک کاربر در جریان یک وبسایت است، جریان میتواند شامل مفاهیمی چون عمق، رنگ، سلسله مراتب، اشکال و خطوط باشد. تعادل و تناسب : تعادل و تناسب به دو نسبت متقارن و نامتقارن تقسیم میشوند، این نسبت به طور معمول براساس عناصر مهم در صفحه است و همچنین باعث میشود جریان اطلاعات که در بالا به آن اشاره کردیم بهتر شود. فضای خالی : ایجاد فضای خالی بسیار مهم است، فضای خالی در اینجا به معنی فاصله ی بین دو المنت در صفحه است، وبسایت هایی که تجربه ی کاربری خوبی دارند از فضای خالی مناسبی بهره میبرند، این کار هنر ایجاد تعادل است، فضای خالی باید به صورتی باشد که علاوه بر اینکه عناصر دارای خوانایی بالا هستند از همدیگر فاصله ی مناسبی داشته باشند، کل صفحه را با المنت های تودرتو پر نکنید. ۲ – HTML را در طراحی سایت مانند اسمتان حفظ باشید ! برای اینکه یک طراح وب آماتور باشید باید حداقل کمی HTML بلد باشید، در طراحی وب شما نیاز به تفکر زیاد در رابطه با الگوریتم های متفاوت و رسیدن به بهترین راه حل هنگام مواجه شدن با مسئله های سخت ندارید، تنها لازم است به کد نویسی HTML خود سرعت ببخشید تا بتوانید در کار خود حرفه ای شوید، سعی کنید یک قاعده برای کدنویسی HTML خود به وجود بیاورید و همیشه از آن قاعده استفاده کنید. HTML یک زبان نشانه گذاری پایه برای تمام صفحات وب است بنابراین تمام طراحان وب باید حداقل HTML را بلد باشند، اگر شما HTML را بلد باشید آنگاه میتوانید صفحه ای طراحی کنید که راحت تر قابل کدنویسی باشد، همچنین میتوانید طرحی که در فتوشاپ زده اید را به راحتی به یک وبسایت تبدیل کنید و یک demo به مخاطبانتان نشان دهید، همچنین یک ویژگی مثبت دارید نسبت به طراحان وب دیگری که هیچ چیز از HTML نمی دانند، همچنین پیش تر در مجیدآنلاین۲۰ قطعه کد مهم و حیاتی HTML5 را بررسی کردیم که میتوانید برای شما مفید باشد. ۳ – خود را وقف یادگیری مادام العمر کنید ! هنگامی که میخواهید یک طراح وب شوید یادتان باشد که همیشه میتوانید بهتر شوید، همیشه میتوانید چیزهای جدیدی یاد بگیرید و از طریق آن کاربرانتان را شگفت زده کنید، با افزایش مهارت و خلاقیت خود میتوانید طرح های بهتری ایجاد کنید، یکی از دلایلی که باید همیشه زمانی از روزتان را وقف یادگیری کنید این است که همیشه ترند های جدید طراحی وارد جهان میشوند و شما باید به آنها تسلط داشته باشید، به ترندهایی که در چندسال اخیر به وجود آمدند دقت کنید : طراحی parallax ، طراحی flat ، طراحی Material و … در طراحی همیشه باید یاد بگیرید، هنگامی که یادگیری را متوقف کنید به مرگ طرح های خود میرسید. ۴ – مهارت های کسب و کاری خود را بالا ببرید ! خیلی از طراحان وب فریلنسر هستند بنابراین لازم است که برای مکالمه با مشتریان خود مهارت بالایی در بیزینس داشته باشید، شما صاحب کسب و کار خودتان هستید و محصولی که خودتان تولید میکنید را باید بفروشید، پیدا کردن مشتری، متقاعد کردن مشتری و تمام کارهایی که باید انجام دهید تنها به عهده ی خودتان میباشد. همچنین با دانستن مهارت های کسب و کار میتوانید درآمد خود را به طرز چشم گیری افزایش دهید. ۵ – شنونده ی خوبی باشید ! زمانی که با مشتریان خود صحبت میکنید آنها شروع میکنند به گفتن اینکه به چه چیزهایی در وبسایت خود نیاز دارند، همانقدر که در طراحی وب حرفه ای هستید باید در گوش دادن حرفه ای باشید و دقیقا درک کنید که مخاطب شما به چه چیزهایی در وبسایتش نیاز دارد، اگر مهارت های شنیداری خود را بالا نبرید هرگز به یک طراح وب حرفه ای تبدیل نمیشوید، یا حتی اصلا نخواهید به حرف هیچکس گوش بدهید، اگر مشتری شما چیزی میگوید که کاملا غیرمنطقی و غیرمعقول است، بجای اینکه عصبانی بشوید و به مشتری بگویید ” شما چیزی از طراحی نمیدانید پس اظهار نظر نکنید” سعی کنید درک کنید که مشتری به چه چیزی نیاز دارد و سپس چند راه جایگزین به او معرفی کنید و بگویید “براساس تجربه ی چند ساله ی من این راه میتواند بهتر باشد” . ۶ – به اوج طراحی سایت برسید ! در هر شغل و رشته ای رسیدن به نهایت مهارت باید هدف اصلی شما باشد، این کار یک شبه و حتی در طی یک یا دو سال به دست نمی آید، اما به مرور و با تقویت مهارت های خود به آن دست پیدا میکنید، باید نسبت به هنر و صنعت خود شور و شوق داشته باشید. به یادگیری خود سرعت ببخشید. این اصل در طراحی وب نیز برقرار است، فرارتر از انجام کاری که به عهده دارید، سعی کنید به آن کار عشق بورزید، تنها از این طریق است که میتوانید به یک استاد در کار خود تبدیل شوید و به اوج برسید.
  2. دنیای آزادکاری یا فریلنسری جدای از جذابیت و هرچیز دیگرش، نیازمند یک سری قواعد و قوانین است تا فرد آزاد کار بتواند به خوبی در آن موفق شود . در ادامه همراه باشید تا بیشتر بررسی کنیم . شاید برای شما هم سوال باشد که چرا خیلی از افراد به صوت فریلنسری یا آزادکاری کار می کنند ؟ جواب آن معلوم است : زیرا به شما اجازه می*دهد تا رئیس خودتان باشید و از درآمد خوبی کسب کنیدو در عین حال به انواع تفریحات خود برسید . اما برای موفقیت در فریلنسری باید به نکات الماسی توجه کنید که موفقیت شما را تضمین می کند . حال ببینیم این نکات الماسی شامل چه چیزهایی می شود ؟ مثل ربات کار نکنید: ۲۴ ساعت وقت خود رادردسترس بقیه قرار ندهید! درست است که برای جلب رضایت مشتری و افراد طرف قراردادتان، باید پایبند به همه اصول باشید اما این دلیل نمی شود که همه وقت خود را صرف آن ها بکنید ! بسیاری از فریلنسر ها همین اشتباه را مرتکب می شوند وفکر می کنند که چون شغل آن ها زمان و مکان مشخصی نمی شناسد، هرزمان که مشتری اراده می کند آنها باید در دسترس باشند که این شیوه*ی پاسخگویی شما می تواند سابقه کاری شما را رقم بزند .شاید در اوایل فعالیت خود، بتوانید از پس سفارشات مشتریان بربیایید اما به مرور زمان و زیاد شدن سفارشات و درخواست های مشتریان، با سیل انبوهی از درخواست ها مواجه می شوید که نمی توانید آن ها را در وقت و زمان معین تحویل بدهید .درست است که زمان شما نسبت به یک کارمند یا یک برنامه نویس که در یک شرکت کار می کند ، انعطاف پذیر تر است اما باید برای زمان خود مرز های روشن و واقع بینانه تعیین کنید چراکه این مشکل باعث می شود سطح کیفیت اجرایی شما نیز پایین بیاید.بعد از آن، نکته ای باید در نظر داشته باشید برنامه ریزی برای مدیریت کارهایتان است. بگذارید یک مثال قابل لمس را برای شما بازگو کنم : اگر هفته ی کاری استاندارد شما ۴۰ ساعت باشد و آن را به ۵۰ تا ۶۰ ساعت کار افزایش دهید، دیگر فرصت بررسی سفارش*ها را ندارید و نمی توانید پروژه ها را با بهترین بازدهی انجام دهید . در پذیرش پروژه ، دو عنصر دقت و سخت گیری را به کار بگیرید فریلنسر ها بیشتر به این فکر هستند که تقویم کاریشان را پر نگه دارند تا درآمد بیشتری داشته باشند و بتوانند از عهده*ی مخارج زندگی برآیند و همین باعث می شود که بینش کافی را ازدست بدهند . همین امر باعث می شود تا از کاری که انجام می دهند ، بازدهی مناسب را دریافت نکرده و درنتیجه از حقوق مورد نظر خود راضی نباشند .پس باید چکار کنیم تا در این زمینه موفق باشیم ؟ اصولتان را مشخص کنید و اهداف مناسبی برای خودتان تعیین کنید. به این فکر باشید که با وجود همه گیر شدن اینترنت ، گجت های هوشمند و خصوصا شبکه های اجتماعی مشتریان بالقوه ای دارید که کیفیت و سطح کارشما برایشان بسیار مهم و حیاتی است . سازماندهی شده عمل کنید مثل یک فرمانده زمانی که تعداد پروژه هایتان افزایش پیدا می کند ، به این نکته توجه داشته باشید که به صورت سازمان دهی و برنامه ریزی شده جلو بروید، چرا که ممکن است یک اشتباه کوتاه منجر به نارضایتی مشتری و ازدست رفتن وقت و هزینه بشود.از نرم افزار ها و اپلیکیشن های مدیریت زمان کمک بگیرید ، زیرا در ادامه مسیر ممکن است دچار اشتباه یا گمراهی شوید . از چیزی که نمی دانید ، نترسید ! آن را یاد بگیریداگر مشتری از شما سوالی پرسید و بلد نبودید، اشکالی ندارد که به او بگویید درمورد سوالش تحقیق می کنید و سپس جوابش را می دهید بلکه آن چیزی که مشتری را ناراحت و مضطرب می کند، اینست که متوجه مهارت پایین و عدم تخصص شما بشود .صداقت شما برای مشتریان ارزشمند است و به خاطر همین صداقت، شما را در شبکه*ی خود نگه می*دارند.روی کار خود بودجه بندی کنید اکثر فریلنسر ها به این فکر می کنند که چون پروژه هایی که انجام می دهند معین نیست ، پس نمی توانند روی آن وقت و زمان مشخص کنند و واقعیت این است که شما باید داده*های کاریتان را حفظ کنید.مهم ترین کاری که اوایل آزاد کاری خود باید انجام دهید ، اینست که کارفعلی خود را رها نکنید و به صورت قانون ۲۰-۸۰ عمل کنید . یعنی ۸۰ درصد تمرکزتان روی کارفعلی و ۲۰ درصد روی آزادکاری باشد.شاید بپرسید چرا ؟ جواب آن واضح است : چون با توجه به درآمد ثابت شغل فعلی که دارید، می توانید یک بودجه بندی کامل و جامع داشته باشید .در بررسی هایتان، مدت زمانی را که صرف آزادکاری کرده اید، در نظر داشته باشید. این پروسه به شما کمک می*کند متوجه شوید که آیا می*توانید آزادکاری را به*عنوان شغل اصلی تان انتخاب کنید یا خیر. به نظر شما چه راه های دیگری برای موفقیت در فریلنسری وجود دارد ؟ نظرات خود را با رفتن به لینک زیر باما درمیان بگذارید : به یک فریلنسر تمام عیار تبدیل شوید در سایت جلال ترابی - تکنومن
  3. بعد از طراحی سایت ، برای جذب کاربر از طریق سئووبهینه سازی موتور های جستو و یا راه های دیگر باید اقدام کنید . اصطلاحی به اسم نرخ تبدیل وجود دارد که بیشتر از هرچیزی باید به آن توجه کنید .اگر با این واژه آشنایی ندارید ، این مقاله را حتما بخوانید . شاید بتوان مناسب ترین معیار برای ارزیابی عملکرد وبسایت را نرخ تبدیل (conversion rate) آن دانست. احتمالا از خود می پرسید: چطور می توانم این به اصطلاح «نرخ» را اندازه گیری کنم؟ دقیقا چه چیزی تبدیل می شود؟ چگونه می توانم نرخ تبدیل سایت خود را بفهمم؟ و آیا می توانم نرخ تبدیل سایتم را افزایش بدهم و شاهد رشد بیشتری باشم؟ پاسخ به این سوالات دقیقا همان چیزی است که ما در این مطلب به آن می پردازیم. نرخ تبدیل بعد از طراحی سایت چیست؟ پیش از محاسبه نرخ تبدیل، اجازه بدهید این سوال را مطرح کنیم که در هنگامی که مخاطبان تان در سایت شما حضور دارند می خواهید دقیقا چه کاری انجام بدهند؟ آیا می خواهید از فروشگاه آنلاین شما خرید کنند؟ خدمات شما را رزرو کنند؟ موسیقی یا کتاب الکترونیکی شما را دانلود کنند؟ در خبرنامه ایمیلی شما ثبت نام کنند؟ فارغ از نوع کاری که می خواهید انجام شود، ما در اینجا عنوان «عمل اصلی» را به انتظار شما از آنها اطلاق می کنیم. نرخ تبدیل رقمی است که با تقسیم تعداد عمل های اصلی انجام شده در یک بازه زمانی مشخص بر مجموع تعداد بازدیدکنندگان سایت در طول همان بازه زمانی به دست می آورید. چگونه نرخ تبدیل سایت خود را بعد از طراحی سایت محاسبه کرده و آن را افزایش دهیم؟ به عنوان مثال؛ فرض کنیم که شما یک آهنگساز یا خواننده هستید و سایت جذابی را برای خودتان راه اندازی کرده اید. اینکه می توانید موسیقی خود را در دسترس افراد بیشتری قرار دهید واقعا فوق العاده است، اما در عین حال باید هزینه های زندگی خود را نیز بپردازید، بنابراین از این وبسایت برای فروش بلیط های کنسرت خود استفاده می کنید. در طول اردیبهشت ماه، سایت شما ۱۱۷۶ بازدیدکننده داشته و ۱۵۶ نفر از آنها بلیط کنسرت شما را خریداری کرده اند. با تقسیم ۱۵۶ بر ۱۱۷۶، نرخ تبدیل شما ۰٫۱۳۲ یا تقریبا ۱۳ درصد خواهد بود. چگونه می توانید نرخ تبدیل سایت خود را بعد از طراحی سایت افزایش دهید؟ پس از درک مفهوم نرخ تبدیل و روش نظارت بر آن، به مهم ترین بخش می رسیم؛ برای بهبود نرخ تبدیل سایت خود چه کاری می توانید انجام بدهید؟ به عبارت دیگر، چگونه می توانید اطمینان پیدا کنید که بازدیدکنندگان بیشتر و بیشتری آن عمل اصلی که وبسایت شما ترویج می کند را انجام می دهند؟ ما برای بدرقه شما در مسیر پیشرفت، فهرستی از کارهایی که باید انجام بدهید را تهیه کرده ایم که در ادامه ملاحظه می کنید: ۱ - برای تجربه کاربری بعد از طراحی سایت اولویت قائل شوید تجربه کاربری (UX) یک عبارت جامع است که به میزان راحتی در استفاده و رضایتی اشاره دارد که بازدیدکننده در تعامل با سایت شما تجربه می کند. ۲ - انجام عمل اصلی را تسهیل کنید هدف شما از بهبود نرخ تبدیل سایت تان افزایش تعداد دفعاتی است که بازدیدکنندگان شما انجام عمل اصلی – فروش، دانلود، رزرو و امثال آن – را انتخاب می کنند. برای تحقق این امر، فقط ارائه گزینه ای برای انتخاب کافی نیست، بلکه باید اطمینان پیدا کنید که همه مراحل انجام عمل اصلی، واضح، ساده و عاری از هرگونه مشکل است. با بازدیدکنندگان وبسایت خود بعد از طراحی سایت تعامل برقرار کنید خودتان را جای بازدیدکنندگان سایت خود بگذارید. آیا برای اعتماد نسبت به سایت و برندتان برای آنها دلایل کافی فراهم کرده اید؟ چنانچه مخاطبان شما سوال یا دغدغه ای داشته باشند، آیا آنقدر از دید آنها پذیرا به نظر می رسید که به شما رجوع کنند؟ هنگامی که خطوط ارتباطی خود با مخاطبان تان را باز می کنید، آنها را به ارتباط با خود دعوت می کنید و فعالانه به تعامل با آنها می پردازید، به آنها اثبات می کنید که وبسایت شما یک جنبه و بُعد انسانی دارد.
  4. با وجود تکنولوژی طراحی سایت و پیشرفت های چشمگیرش ، امروزه با تغییرات لحظه ای در آن همراه هستیم . کاربران یک وبسایت ، با تجربه کاربری مناسب از آن میتوانند مجدد با آن سایت کار کنند . این مورد تنها زمانی امکان پذیر است که در طراحی سایت و UI به نکات ریز و درست توجه ویژه کنیم . در ادامه همراه باشید تا نکات کمیاب و خوب برای تجربه کاربری را با شما درمیان بگذاریم . حال ببنیم که چه نکاتی را برای ایجاد یک تجربه کاربری مناسب باید رعایت کنیم ؟ طراحی سایت تا تجربه کاربری یک قدم فاصله است دوره جدید، کمتر روی طراحی و بیشتر روی تجربه تمرکز می کند؛ که همین به ظهور چیزی به نام تجربه کاربری یا UX منجر شده است. به همین دلیل، اغلب وبمسترها در حال بازطراحی وبسایتهای خود هستند تا تجربه کاربری هرچه بهتری را ارائه دهند. به نظر می رسد که این تغییر در بهترین زمان ممکن اتفاق افتاده است، زیرا امروزه کاربران اینترنت به تغییرات بیشتر در وب نیازی ندارند. در عوض، دغدغه آنها بیشتر پیدا کردن همان محتوایی است که به آن احتیاج دارند. برخی از شرکت های تکنولوژی-محور این را درک کرده اند و در همین راستا تغییراتی را به وجود آورده اند. نکات طراحی تجربه کاربری بعد از طراحی سایت سرعت این تحول بوسیله تغییرات کاربری در مواردی از محتوای ایستا (استاتیک) در طراحی سایت گرفته تا اکوسیستم ها، محصولات و ابزارهای دیجیتال تشدید شده است. کسب و کارها در همین راستا گام بر می دارند و طراحان وب نیز برای حفظ ارزش خود باید دستی به سر و روی مهارت هایشان بکشند. موارد زیر چند نکته هستند که آنها را در همین مسیر هدایت می کنند. برای کاربر طراحی کنید نه موتور جستجو اغلب طراحان وب واقعا انسانهای خلاقی هستند و این یک ویژگی ارزشمند است، به هر حال به همین دلیل است که صلاحیت و مهارت طراحی وب را دارند. اما همین ویژگی معایبی نیز دارد. یکی از آن معایب این است که به سمت تعصب می روند و به همه چیز از یک زاویه انعطاف ناپذیر نگاه می کنند. شما باید بپذیرید که خواسته هایتان به عنوان یک طراح، همیشه با نیازهای مشتری هماهنگ نیست. بنابراین، چیزی که به نظر خودتان بهترین کار شما است، ممکن است با چیزی که به نظر مشتری بهترین است متفاوت باشد، چرا که زاویه دید شما متفاوت است. به عنوان نمونه، شاید به نظر شما پیچیدگی و تنوع ویژگیها اهمیت داشته باشد. اما مهم ترین تعریف از «بهترین» به کاربر تعلق دارد و کاربر، بیشتر از ویژگیهای پیچیده و متنوع، به سهولت کاربری نیاز دارد. UI و UX را تمایز قائل شوید یکی از رایج ترین اشتباهات در طراحی تجربه کاربری، اختلاط مبحث رابط کاربری با تجربه کاربری است. رابط کاربری نشان می دهد که کاربر چگونه می تواند با رابط و محیط کاربری وبسایت تعامل داشته باشد، اما تجربه کاربری به این موضوع اشاره دارد که طراحی وبسایت چه احساسی را در کاربر ایجاد می کند. این اشتباه کاملا قابل درک است و به دو دلیل روی می دهد: - شکل های اختصاری این دو عبارت بسیار به یکدیگر شبیه هستند و هر دو پدیده اخیرا توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. - تعریف UI و UX بسیار به هم نزدیک است. با این وجود، درک این نکته اهمیت دارد که UI بخشی از UX است، در حالیکه عکس این قضیه صادق نیست. پیش از آنکه ترسیم طرح کلی را شروع کنید، باید محتوا را در صدر اولویت های خود قرار بدهید تا توالی مناسب کار خود را حفظ کرده باشید. توالی صحیح به این ترتیب است: - ساختار محتوا - طراحی تعامل - طراحی بصری گرفتن اطلاعات اولیه زیاد از کاربر سم است این موضوع ریشه در این واقعیت دارد که کاربران به سمت و سوی تن آسایی و تنبلی گرایش پیدا کرده اند. آنها به دنبال سایت هایی هستند که تجربه کار کردن با آنها ایشان را متحمل کمترین زحمت می کند. یک تحقیق عملا نشان داد که قراردادن کادرهای بیشتر واقعا عده ای از کاربران را از ثبت نام در سایت منصرف می کند. در این مطالعه، تعداد ثبت نام ها در سایتی که ۱۱ کادر داشت با سایتی که حاوی ۴ کادر بود مقایسه شد. نتایج نشان داد که تعداد ثبت نام ها در سایت دوم ۱۴۰ درصد بیشتر از سایت اول بود. به سادگی در طراحی سایت توجه کنید طراحی های مینیمال به این دلیل محبوب شده اند که تنها ویژگیهایی را حفظ می کنند که مستقیما به تعامل کاربر با محتوا کمک می کند. این باعث ایجاد یک تجربه کاربری روانتر می شود که کمتر خسته کننده است. در همین راستا در فرآیند کار خود باید اینطور تصور کنید که کاربر به هر چیزی به جز ویژگیهایی که مستقیما برایش نفعی را ایجاد می کنند کمترین علاقه را دارد.
  5. وجود نظم و شیک بودن در طراحی سایت ، یکی از راه های جلب رضایت مشتری برای طراحی سایت است . اگر شما هم طراح سایت باشید ، قطعا از معجزه آیکون ها در طراحی سایت خبر دارید . پس این مقاله را ازدست ندهید . استفاده از آیکن بهترین روش برای تاکید بر نام برند و ثبت رد پای آن بر ذهن مشتری است. معمولا پیش از آنکه مشتری، عزم خود را برای مطالعه و بررسی دقیق محتوای سایت شما جزم کند، ابتدا برای یافتن مطالب جذاب به سرعت چرخی در سایت می زند. اینجا است که آیکنها ارزش خود را نشان می دهند. آیکنها ساده ترین ابزار برای جلب توجه کاربران به محتوای وبسایت شما هستند. کاربردهای تاثیرگذار و کارآمد آیکن برای سایت شما کسب اطلاعات بیشتر درباره کاربردهای آیکن ها – که نقش ارزنده ای در رشد کسب و کار آنلاین شما در آینده بازی می کنند – تقریبا اجباری است و آگاهی از هشت کاربرد زیر، شما را در همین مسیر قرار می دهد. جلب توجه از طریق بینایی مردم به گزارشات ساده ای که در آنها از هیچ طرح جالبی استفاده نشده علاقه زیادی ندارند. آنها به دنبال اطلاعاتی هستند که با چشمان آنها حرف می زند. در چنین شرایطی است که باید از هر طریقی که می توانید با استفاده از آیتم های بصری توجه آنها را به خود جلب کنید. به علاوه، سعی کنید که طرح مناسبی از آیکن برند خود را هم اضافه کنید. علاوه بر این، افزودن آیکونوگرافی (شمایل نگاری یا پیکرنگاری) های جالب هم می تواند بسیار کارآمد باشد. استفاده از آیکن در فهرست ویژگیها به منظور بازاریابی موثر، همیشه سعی کنید ویژگیهای منحصر به فرد خود را به شکل مناسب و جذابی فهرست و ارائه کنید. این کار را می توانید با استفاده از آیکن و با کمک روندهای رایج طراحی آیکن انجام بدهید. فهرست ها بعضاً ملال آور و ساده هستند. بنابراین، افزودن آیکن می تواند به فهرست ویژگیها ظاهر جذاب تر و وسوسه انگیزتری بدهد. خلاقیت در تعامل تا جایی که امکان دارد شما باید با طراحی آیکن های خود به دنبال ترغیب کاربر به فعالیت بیشتر در سایت تان باشید. مردم برای دریافت خدمات شما به تعامل با شما علاقمند هستند. به این منظور، باید بهترین آیکن های تعامل برانگیز را طراحی کنید. به خاطر داشته باشید که استفاده از آیکن ها همیشه به مکان و موقعیت خاصی محدود نیست. چنین محدودیت هایی همیشه باعث ترغیب کاربر به تعامل مورد نظر نمی شوند. بنابراین، برای توسعه محدوده خلاقیت، از مرزهای معمول فراتر بروید و آیکن های متناسب با هدف مورد نظر خود را طراحی کرده و در جای مناسب از آنها استفاده کنید. فهرست محصولات و کاربردهای آنها در اغلب موارد، شرکت شما فقط با یک محصول خاص سر و کار ندارد. اکثر شرکت ها محصولات و موارد استفاده متعددی را پوشش می دهند. افزودن آیکن به هر یک از این موارد، می تواند یک ایده موثر در راستای جذب مخاطبان بیشتر باشد. این کار به ایجاد یک رابطه ذهنی بین تصویر خاص آیکن و محصول کمک می کند. استفاده درست از انیمیشن به منظور افزایش بهره وری از آیکن ها، می توانید استفاده از انیمیشن را روی آنها امتحان کنید. به هر حال، لزومی ندارد که آیکن ها همیشه ثابت و ایستا (استاتیک) باشند. بنابراین، افزودن کمی انیمیشن می تواند تاثیرات چشمگیری را ایجاد کند. پیش از آنکه آیکن خود را متحرک کنید، کاملا روی هدف خود تامل کنید و اطمینان پیدا کنید که این کار لازم است. علاوه بر این، نباید زیاده روی کنید، چرا که این کار می تواند اصل معنی و هدف آیکن را زیر سوال ببرد. فهرست کردن خدمات به منظور افزایش خوانایی، می توانید استفاده از آیکن در فهرست خدماتی که ارائه می دهید را امتحان کنید. با این وجود، اطمینان پیدا کنید که آیکن منتخب شما با محتوا ارتباط دارد و سعی کنید از طرح های ساده و مینیمال استفاده کنید. باید حوزه هایی که می خواهید از طریق آیکن معرفی کنید را تعیین و در راستای طراحی مناسب تلاش کنید. همه چیز، از رنگ گرفته تا سبک باید قبل از پیاده سازی کاملا مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد. جایگذاری بسته به اینکه هدف آیکن مورد نظر چیست، باید آن را در موقعیت مناسبی قرار بدهید. آیکنها همیشه کاربر پسند هستند، استفاده از آنها در وبسایت ها رایج و محبوب است و به نظر می رسد که همیشه جذابیت دارند. بنابراین سعی کنید که در آیکنهای خود کمی خلاقیت به خرج بدهید. آیکنها را در ستون جانبی، هدر، فهرست ویژگیها، یا حتی اگر با کسب و کارتان تناسب دارد، در عناوین استفاده کنید. منوی سایت نظر طراحان و توسعه دهندگان مختلف در این مورد متفاوت است، اما می توانید استفاده از آیکن در منوهای سایت خود را امتحان کنید. شما می توانید طرح ها، شکل ها و حتی طرح های دستی که جذاب به نظر می رسند را با هم ترکیب کنید. این کار تقریبا کل وبسایت شما را منحصر به فرد خواهد کرد. سخن آخرپیش از آغاز طراحی آیکن های خود، اطمینان پیدا کنید که روند های مرسوم را دنبال می کنید. حتی می توانید از متخصصان حرفه ای طراحی آیکن هم کمک بگیرید، چرا که آنها همیشه آماده تلاش برای تحقق اهداف شما در این راستا هستند. سعی کنید کار منحصر به فردی را از خود به نمایش بگذارید تا بهترین نتایج را کسب کنید.
  6. اگر هنوز نمیدانید بعد از طراحی سایت خود به چه چیزی برای جذب ترافیک و مشتری نیاز دارید ، حتما این مقاله تا انتها دنبال کنید . در ادامه همراه باشید . 1 - سئو بعد از طراحی سایت ، یک هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری بلند مدت است یک سرمایه گذاری با یک بازگشت بالا. وقتی محتوای سایت مورد تحلیل قرار می گیرد از کلمات کلیدی موثری که در گوگل دارای رتبه های برتر می باشند به درستی استفاده می شود. 2 - سئو ، کشتی نجات فروش شماست براتون اتفاق افتاده یک سایت با کیفیت بسیار خوب براتون ساخته شده اما یک سال هم شده و خبری از مشتری که از طریق سایت شما جذب شده باشه نیست. اشتباه نکنید با ساخت فقط یک سایت مشتری شمارو پیدا نمی کنه، مشتری اصلا شمارو نمی شناسه که بخواد اعتماد کنه به سایت شما. تنها یک راه هست که بشه این اعتماد رو کسب کرد جلوی چشم مشتری باشید. بودن در صفحه اول یک حس اعتماد در مشتری شما به وجود می آورد و به دنبال اون سبب خرید از شما می شود. این کار فقط با یک سئو اصولی امکان پذیر است. 3 - اثرات جالب سئو همون طور که قبلا هم اشاره کردم سئو بعد از طراحی سایت ، فروش شمارو بدون افزایش هزینه بازاریابی افزایش می دهد. و این دقیقا همون داستان بازگشت سرمایه شما هست. مشتری همیشه تو فضای مجازی به تحقیق و پرس و جو مشغول هست تا بتونه بهترین و مناسبترین محل رو برای خرید کالای مورد نیازش پیدا کنه. حالا فرض کنید همه در مورد برند شما شنیدن، که هم قابل اعتماده هم بهترین معامله رو میشه با شما انجام داد. خب نتیجه این حس چی ... سئو در این چرخه نقش اصلی رو داره.با کلمات کلیدی دقیق و مناسب همانند یک اهن ربا کاری می کنه که مشتری ها به سمت شما جذب بشند. این مسیر که سئو به سایت شما باز کرده نتیجه ای جز افزایش ترافیک سایت شما به صورت طبیعی، در دید قرار گرفتن بیشتر شما در موتور های جستجو و مهم تر از همه درامدی هست که شما کسب می کنید.
  7. بسیاری از کسب و کار ها نیازمند وبسایت های دوزبانه برای تعامل بیشتر با افراد دیگر هستند . در این مقاله قصد داریم تا شما را باروند طراحی سایت دوزبانه بیشتر آشنا کنیم . ممکن است لازم بدانید که وب سایتی انگلیسی/فرانسوی ایجاد نمایید و یا شاید طراحی سایت انگلیسی/اسپانیایی، پرتقالی/اسپانیایی و یا هر ترکیب دیگری از زبان های مختلف نیاز کار شما باشد. همچنین لزوماً نباید زبان انگلیسی، زبان اولیه برای وب سایت شما باشد. به عنوان مثال می توانید در طراحی سایت اصفهان خود چیدمان و ترتیب فرانسه/انگلیسی داشته باشید.در حال حاضر سوال از اینجا ناشی می شود که ساختار سایت در وب سایت های چند زبانه به منظور کشف توسط موتورهای جستجو باید چگونه باشد تا شناخت مناسبی از وب سایت برای رتبه بندی مناسب در موتور جستجو ارائه شود؛ به طوری که در فهرست و لیست نتایج مرتبط در موتور جستجو قرار گیرد! در اینجا چند مورد مقررات عمومی در مورد ساخت و طراحی سایت اصفهان های چند زبانه وجود دارد: سعی نکنید که زبان ها را در کنار هم ترکیب نمایید و در قسمت بالا و پایین هم جای داده و ترجمه کنید. لزوم استفاده از متا تگ ها برای زبان ها – تا به موتور جستجو اعلام نمایید که در وب سایت تان چه زبان هایی ارائه شده است. ارائه لینک از یک زبان به زبان دیگر که به سادگی قابل پیگیری و دنبال کردن باشد. در نظر گرفتن صفحهء ورودی به عنوان صفحهء index برای سایت هایی که دارای زبان های مختلف هستند تا لیستی از تمامی زبان های موجود ارائه شود. به طوری که بازدیدکننده بتواند تصمیم بگیرد که از کدامیک از صفحات با زبان مورد نظر دیدن نماید. الزامات خاص در طراحی سایت های دوزبانه هنگم ساخت سایت های چند زبانه باید Linkingاز یک زبان به زبان دیگر را گسترش دهید. باید حتماً چند گزینه در دسترس افراد باشد. شما می توانید لینکی ارائه کنید که بازدیدکننده را از صفحاتی که در آن حضور دارد به صفحهء دیگر با زبان جایگزین انتقال دهد. و یا اینکه کافی است آنها را به صفحه فهرست هدایت کرده تا افراد بتوانند در صفحهء معادل با زبان های جایگزین حرکت نمایند. بدیهی است که این راه ها بسیار ساده و دارای برخی مزایا می باشد که بازدیدکننده را به صفحهء اصلی Landing page کشانده به صورتی که قبل از حرکت به سمت جزئیات، پیغام سایت را دریافت نماید. اما ممکن است که این موارد همیشه مناسب و مورد توجه بازدیدکننده نباشد و به عنوان کلیک های غیر ضروری برایشان تلقی شود. ممکن است واقعاً شما و وب سایت تان را مورد قضاوت قرار دهند و احتمالاً این تصمیمی است که باید توسط مشتری گرفته شود. هر دو رویکرد برای وب سایت های چند زبانه به خوبی کار می کند، اگر چه حرکت و ناوبری را کمی پیچیده می نماید. در این مورد دو روش مهم برای چگونگی نزدیک تر شدن صفحات زبان های مختلف در وب سایت با یکدیگر وجود دارد: ایجاد پوشه هایی برای زبان های جایگزین ایجاد زیر دامنه برای هرزبان این دو روش می تواند روش مناسبی برای وجود زبان های دیگر در وب سایت می باشد. مانند fr.mydomain.com این رویکرد کلی برای طراحی سایت های دو زبانه و یا چند زبانه به این معنی است که طراحان وب سایت نیاز به موشکافی در به روزرسانی و حصول اطمینان از به روزرسانی تمامی صفحات به زبان های مختلف می باشد. با احترام به گوگل باید بگوییم که مفروضاتی هستند که بر روی مکان جغرافیایی وب سایت ها که بر اساس نام دامنه استفاده شده آنها (مکان سرور وب سایت) توجه کرده و زبان های مورد استفاده آنها را تا حدودی تشخیص می دهد. برای اطمینان از اینکه وب سایت محل جغرافیایی درستی را مورد هدف قرار داده، می توانید از ابزار گوگل وب مستر برای تعریف لوکیشن آن استفاده نمایید. اما این ویژگی باید با احتیاط مورد استفاده قرار گیرد و همین جستجوی فایل های کمکی برای کسب اطلاعات بیشتر را پر اهمیت می سازد. تا بدانید چه زمانی و چگونه از آن باید استفاده کنید. بنابراین اگر در حال برنامه ریزی برای طراحی سایت در کشورهایی مانند فرانسه و یا هر کشور چند زبانهء دیگر هستید، باید مطمئن شوید که طراحی سایت دوزبانه شما به روش صحیحی در حال انجام است.
  8. تجربه کاربری خوب در طراحی سایت کمک میکند تا کاربران به همه قسمت ها و خواسته های شما در سایت تان دسترسی داشته باشند بدون هیچ زحمت و هزینه ای! در این مقاله قصد دایم تا شما را با طراحی سایت و تجربه کاربری بیشتر آشنا کنیم . در ادامه همراه با سارین وب باشید . UX چیزی است که هر کسی میتواند انجامش دهد. مشکل اینجاست که هر کسی نمیتواند اینکار را خوب انجام دهد. اگر چیزی درباره UX در طراحی سایت اصفهان نمیدانید پیشنهاد میکنم این دو مساله را در نظر داشته باشید : - کاربران خودرا بشناسید. - شما کاربر نیستید (در اکثر مواقع) اگر ماهیت، عادات و تمایلات کاربران خود را نشناسید، و اینکه چرا این کار را انجام میدهند و یا چرا انجام نمیدهند، نمیتوانید از خود انتظار داشته باشید که طرح خوبی برای آنها طراحی کنید. حتی اگر خیلی شبیه به کاربران خود باشید، به یاد داشته باشید که شما یک نفر هستید و بنابراین نمیتوان کل کاربران را بر اساس یک نفر توصیف کرد. تلاش کنید کاربران خود را بشناسید و تجربه آنها را در ذهن خود ترسیم کنیدنقش کسی که کار UX در طراحی سایت اصفهان را انجام میدهد این است که این دانش را داشته باشد، بطور مستمر این دانش را بیشتر کند، و بعد با آن کاربرانی که در ذهن دارد طراحی کند، و تجربه فوق العاده ای بوجود آورد که باعث شود کاربران لذت ببرند. جمع آوری احتیاجات یکی از اولین گامها در طراحی UX است. در این مرحله باید سوالات زیادی بپرسید. ممکن است در وحله اول برای خیلی از سوالات پاسخی وجود نداشته باشد اما آنها را یادداشت کنید و آنها را در نظر داشته باشید. چندین نوع احتیاجات وجود دارد: - کاری: اهداف و نیازهای دیگر بخشهای شرکت. به بیان دیگر چه چیزهایی لازم است تا از یک محصول پول درآورد. متاسفانه، این بخش باعث میشود تا چیزی را که میخواهید بسازید خراب کند. اگر محصول شما خارج از پروژه ای مربوط به محیط باشد این بخش واقعا شبیه به یک هیولا است. - احتیاجات طراحی سایت : بعضی وقتها ملاحظات یا احتیاجات خاصی وجود دارد که در طراحی باید به آنها توجه کرد. - احتیاجات تکنولوژیکی: ممکن است نیاز به یک تکنولوژی خاص (پلتفورم، زبان،غیره) وجود داشته باشد که در طراحی باید به آن توجه کرد. محدودیت شما چیست؟ - احتیاجات کاربران: این محصول برای چه کسی است؟ مخاطب اصلی شما کیست؟ آیا مخاطب حاشیه ای هم دارید و اگر دارید موضوع آن چیست؟ آیا همه کاربران شما را در بر میگیرد یا بخشی از آنرا؟
  9. تجربه کاربری خوب در طراحی سایت کمک میکند تا کاربران به همه قسمت ها و خواسته های شما در سایت تان دسترسی داشته باشند بدون هیچ زحمت و هزینه ای! در این مقاله قصد دایم تا شما را با طراحی سایت اصفهان و تجربه کاربری بیشتر آشنا کنیم . UX چیزی است که هر کسی میتواند انجامش دهد. مشکل اینجاست که هر کسی نمیتواند اینکار را خوب انجام دهد. اگر چیزی درباره UX در طراحی سایت اصفهاننمیدانید پیشنهاد میکنم این دو مساله را در نظر داشته باشید : - کاربران خودرا بشناسید. - شما کاربر نیستید (در اکثر مواقع) اگر ماهیت، عادات و تمایلات کاربران خود را نشناسید، و اینکه چرا این کار را انجام میدهند و یا چرا انجام نمیدهند، نمیتوانید از خود انتظار داشته باشید که طرح خوبی برای آنها طراحی کنید. حتی اگر خیلی شبیه به کاربران خود باشید، به یاد داشته باشید که شما یک نفر هستید و بنابراین نمیتوان کل کاربران را بر اساس یک نفر توصیف کرد. تلاش کنید کاربران خود را بشناسید و تجربه آنها را در ذهن خود ترسیم کنید.نقش کسی که کار UX در طراحی سایت را انجام میدهد این است که این دانش را داشته باشد، بطور مستمر این دانش را بیشتر کند، و بعد با آن کاربرانی که در ذهن دارد طراحی کند، و تجربه فوق العاده ای بوجود آورد که باعث شود کاربران لذت ببرند. جمع آوری احتیاجات یکی از اولین گامها در طراحی UX است. در این مرحله باید سوالات زیادی بپرسید. ممکن است در وحله اول برای خیلی از سوالات پاسخی وجود نداشته باشد اما آنها را یادداشت کنید و آنها را در نظر داشته باشید. چندین نوع احتیاجات وجود دارد: - کاری: اهداف و نیازهای دیگر بخشهای شرکت. به بیان دیگر چه چیزهایی لازم است تا از یک محصول پول درآورد. متاسفانه، این بخش باعث میشود تا چیزی را که میخواهید بسازید خراب کند. اگر محصول شما خارج از پروژه ای مربوط به محیط باشد این بخش واقعا شبیه به یک هیولا است. - احتیاجات طراحی سایت : بعضی وقتها ملاحظات یا احتیاجات خاصی وجود دارد که در طراحی باید به آنها توجه کرد. - احتیاجات تکنولوژیکی: ممکن است نیاز به یک تکنولوژی خاص (پلتفورم، زبان،غیره) وجود داشته باشد که در طراحی باید به آن توجه کرد. محدودیت شما چیست؟ - احتیاجات کاربران: این محصول برای چه کسی است؟ مخاطب اصلی شما کیست؟ آیا مخاطب حاشیه ای هم دارید و اگر دارید موضوع آن چیست؟ آیا همه کاربران شما را در بر میگیرد یا بخشی از آنرا؟
  10. قبلا در اخبار تکنولوژی و اخبار فناوری بیان کردیم که برخی معتقدند سن جوانی بد ترین موقع برای کارآفرینی است چراکه جوانان ناپخته هستند و به همین خاطر نمیتوانند موفق باشند ! اما امروز در اخبار تکنولوژی میخواهیم ببینیم که به راستی سن مناسب برای کارآفرینی چیست ؟در اخبار تکنولوژی کارآفرینی هدفی به غایت سخت و مستلزم تجربه*ی کافی، اشتیاق و تحمل فشار*های فراوانی است. معمولا این ویژگی*ها در دوره*های مختلف زندگی هم*پوشانی ندارند. در ادامه نظر آرون ادرز، کارآفرین و بنیان*گذار لیف تکنولوژیرا در این مورد می*خوانیم. ادامه را در اخبار تکنولوژی و اخبار فناوری بخوانید . ادامه را در ای تی زیرون بخوانید
  11. با ورود تکنولوژی های جدید به دنیای وب و طراحی سایت و همچنین وجود گجت های هوشمند نیاز به واکنش گرا بودن وبسایت هر چه بیشتر حس میشود . طراحی سایت واکنش گرا یا طراحی سایت موبایلی گوگل طی بیانیه ای اعلام کرده است وب سایت هایی که به طراحی سایت اصفهان برای موبایل تعبیه شده اند، در نتایج جستجوهایی که توسط موبایل صورت میگیرند در رتبه های بالاتری قرار خواهند گرفت. توجه داشته باشید که بیش از ۲۵ درصد جستجوها با موبایل انجام میگیرد. از کجا بدانید که طراحی سایت اصفهان شما واکنش گراست ؟ در اینجا شما میتوانید چک کنید که آیا وب سایت شما برای موبایل مناسب است یا نه؟ اما به یاد داشته باشید که تنها چک کردن صفحه اصلی وب سایت کفایت نمیکند، شما باید تمامی صفحات خود را چک کنید (صفحه گروه ها، لیست مطالب، صفحه جزییات و غیره). اگر وب سایت شما کوچک است مهم نیست اما اگر ۱۰۰۰۰ صفحه داشته باشید کار شما مشکل خواهد شد. اگر نیخواهید بصورت دستی چک کنید، لطفا وب سایت خود را به سیستم گوگل وب مستر تولز متصل کنید. وب مستر تولز ابزار بسیار خوبی است و از طریق آن میتوانید ببینید آیا وب سایت شما برای موبایل مناسب است یا نه. در منو “search traffic” و گزینه “mobile devices support” یک گزارش کامل در اختیار شما قرار میدهد. اگر وب سایت شما اخطاری داشته باشید خواهید دید. آیا داشتن طراحی سایت برای نسخه های موبایلی لازم است ؟ بله ! اگر شما تست را انجام داده باشید و پاسخ تست منفی باشد باید بلافاصله نسخه موبایل وب سایت خود را آماده کنید. البته اگر وب سایت شما ترافیک کمی از سمت موبایل داشته باشد میتوانید کمی این پروسه را به تاخیر بیاندازید، اما لطفا توجه داشته باشید که دستگاه موبایل و ترافیک اینترنتی موبایل هر روز رو به افزایش است. توجه داشته باشید که شما میتوانید وب سایت خود را ریسپانسیو طراحی کنید و یا وب سایتی کاملا مجزا برای موبایل داشته باشید. مدت مان معینی بین موبایلی شدن وب سایت شما و تاثیر آن در نتایج جستجو موبایل وجود ندارد. به محض آنکه گوگل بفهمد وب سایت شما برای موبایل متناسب است آنرا URL با URL به روز میکند.
  12. اگر شما هم کاربر پروپاقرص اسپاتیفای باشید و اخبار فناوری دنبال کرده باشید ، حتما میدانید که بزرگترین مشکل اسپاتیفای عدم همکاری با خوانندگان ایرانی است . اما امروز در اخبار تکنولوژی میخواهیم اپلیکیشنی مشابه اسپاتیفای به شما معرفی کنیم که میتوانید در آن خواننده های ایرانی را دنبال کنید .موسیقی ما اولین سایت رسمی موسیقی ایرانی می*باشد که به تازگی اپلیکیشن تلفن همراه خود را نیز روانه بازار کرده است. همان طور که در اخبار تکنولوژی با نصب موسیقی ما، به بخش*های جذابی از جمله «سایت موسیقی ما، جدیدترین و محبوبترین قطعات، ویدئوها و …» دسترسی پیدا خواهید کرد. برنامه موسیقی ما در اخبار تکنولوژی به صورت رایگان قابل نصب و راه*اندازی بر روی پلتفرم*های مبتنی بر سیستم*عامل اندروید و IOS می*باشد.ادامه را در اخبار فناوری و اخبار تکنولوژی بخوانید .
  13. طراحی سایت یک هنر به حساب میآید و این هنر برای هرکس از دید خودش جذاب است . امروز میخواهیم درمورد روند طراحی سایت برای کاربران علاقه مند توضیحاتی را بدهیم . در ادامه همراه با سارین وب باشید .اگر طراحی سایت اصفهان شما به گونه ای باشد که کسی نتواند از آن استفاده کند، پس هیچ کس خودش را برای تماشای دوباره وب سایت شما به زحمت نمی اندازد. سایت شما باید دارای رابط کاربری" کاربر پسند" باشد در غیر این صورت، شما هیچ سود بازگشتی از سرمایه گذاری خود دریافت نخواهید کرد. به همین دلیل مهم نیست که زمینه کاری شما حول چه موضوعی است و وب سایت شما درباره چیست، مهم آن است که اصلیترین نگرش در طراحی سایت شما، کاربران ، مشتریان و علایق آنها می باشد.کاربران، مخاطبان هدف و بازدیدکنندگان وب سایت شما باید هدف اصلی طراحی سایت باشند. از آنجایی که توصیه های زیادی در این زمینه وجود دارد، ما نیزدر این مقاله چند نکته مهم و کاربردی آورده ایم تا با استفاده از آنها طراحی سایت خود را طوری انجام دهید تا برای کاربران و بازدیدکنندگان مفید و قابل استفاده باشد. طراحی سایت اصفهان متناسب با علایق کاربران HTMLتعدادی از نسخه های ویژه ی کدهای HTML وجود دارند که باعث مشکلاتی برای برخی از بازدیدکنندگان می شود. این مشکلات به خاطر آن است که چون سخت افزار سیستم های کامپیوتری دیر به دیر به روز رسانی می شوند بنابراین پشتیبانی بسیاری از نسخه های جدید را انجام نمی دهند.در حقیقت پس از بیرون آمدن این تکنولوژی ها، حدودا" یک سال زمان می برد تا نسخه های جدید وارد سیستم های کامپیوتری شود. تنها راهی که می توانید طراحی سایت خود را کاربر پسند کنید آن است که HTML وب سایت خود را به HTML ۱,۰ محدود کنید. بهترین پیشنهادی که ما برای شما داریم آن است که اگر تکنولوژی تازه ای در این زمینه به بازار آمد حداقل یک سال صبر کنید تا این تکنولوژی به طور عموم فراگیر شود و بعد از آن استفاده کنید. سرعت لود وب سایت هر روزه افراد زیادی به اینترنت دسترسی پیدا می کنند و وارد دنیای مجازی وب می شوند اما این بدان معنی نیست که سرعت اتصال آن ها به اندازه سرعت اتصال شما است. تحقیقات اخیر نشان داده است که سرعت لود صفحه اصلیترین فاکتور رنکینگ وب سایت است. اگر بعد از ۱۰ ثانیه هیچ بخشی از وب سایت شما بالا نیاید یک مشتری بالقوه علاقه و اشتیاق خودش را برای دیدن سایت شما ازدست می دهد. پس سعی کنید طراحی سایت خود را طوری انجام دهید تا مشتریان و بازدیدکنندگان از وب سایت شما راضی باشند. محتوای سایت تمام متخصصان طراحی سایت معتقدند که محتوا و درون مایه پادشاه سایت است و نقش کلیدی دارد. محتوای وب سایت، عنصری است که موتور جستجوهایی مثل گوگل هنگام بایگانی (index) آن را می بیند و به آن توجه می کند. همچنین فاکتور مهمی در صفحه است که مشتریان و بازدیدکنندگان آن را می بینند.محتوای سایت باید سریعاً بازدیدکنندگان را تحت تأثیر قرار دهد و آن*ها را در سایت شما نگه دارد. جذابیت را در تمام صفحات سایت برجسته کنید. اگر کاربران، جذب سایت شما شوند، آن وقت میبینید که مجدد به وب سایت شما می آیند.رنگ در طراحی سایترنگ ها می توانند نقش مهمی در طراحی سایت شما داشته باشند. حتی بیشتر از آنچه که فکرش را کنید. رنگ ها بر قابلیت استفاده وب سایت تأثیر بسزایی دارند. رنگ هایی وجود دارند که در کنار هم جلوه خاص و جذابی را به سایت می بخشند و رنگ هایی هم هستند که آن قدر پر رنگ و جیغ اند که قبل از آن که چشم های شما را بسوزانند باید از آن ها دوری کنید.مواردی که ذکر کردیم تنها قسمتی از نکات مهم در طراحی سایت است. هر چند ابتدایی هستند ولی کاربرد بسیار زیادی دارند که در عین سادگی بسیاری از صاحبان سایت توجهی به آن ها نمی کنند. پس این نکات در عین حال ساده را حتماً جدی بگیرید و در طراحی وب سایت خود امتحان کنید. در پایان نتیجه را نسبت به قبل مقایسه کنید، آن وقت متوجه اهمیت این نکات در طراحی سایت خود می شوید.
  14. تغییر در ظاهر دکوراسیون چه در منزل و چه در محل کسب وکار از راه هاییست که کمک میکند بازدهی شما بالاتر برود . در ادامه همراه با اخبار فناوری و اخبار تکنولوژی باشید تا اپلیکیشنی متفاوت و ایرانی را به شما معرفی کنیم . همانطور که قبلا در اخبار فناوری چیدانه خود به طراحی و اجرای دکوراسیون نمی*پردازد و صرفا مشاور آنلاین این حوزه می*باشد.در اخبار تکنولوژی گفتیم که این اپلیکیشن، محلی برای دیدن عکس پروژه*های دکوراسیون و معماری شرکت*های مختلف ایرانی، مشاهده محصولات متنوع موجود در بازار و ارتباط با سازندگان و فروشندگان آنهاست، همچنین از این طریق می*توانید مناسب*ترین دکوراتورها را برای پروژه*های خود انتخاب نمایید. ادامه را در اخبار تکنولوژی بخوانید . ادامه را در ای تی زیرون بخوانید
  15. در این مقاله قصد داریم تا شما را با اجرای درست و پولده وبسایت های تجارت الکترونیک در طراحی سایت آشنا کنیم . یک طراحی سایت جذاب، بسیار اهمیت دارد، اما شما شاید نمی دانید که هدف این طراحی ها چیست: ترغیب کاربران سایت به شرکت در خبرنامه ها، برقرار تماس تلفنی، ملاقات های فیزیکی، ثبت نام در فرم تماس و خرید از سایت. بدون این عملکرد ها، تجارت شما درآمد قابل توجه ای کسب نخواهد کرد. به طور طبیعی، هر چه مخاطبین وب سایت تان این عملیات را انجام دهند، درآمد بیشتری برای تجارت شما مهیا می شود. اگر کمپین های تبلیغاتی قدرتمندی که مردم را به سمت محصولات تان جذب می نماید را در وب سایت خود اجرا نمودید، شمارش مخاطبین سایت به شدت افزایش می یابد. آنالیز میزان مخاطبین وب سایت، اتفاقات و رویدادهایی را که مردم در رویارویی با طراحی سایت اصفهان ا تان باعث می شوند را ارزیابی می نماید. این موضوع به طور وسیعی توسط چگونگی طراحی سایت تاثیر می گیرد و پارامترهای کلیدی بسیاری برای نظارت بر اینکه آیا استراتژی بازاریابی تان در طراحی سایت اصفهان درست عمل می کند یا خیر، وجود دارد. چه ابزارهایی را برای آنالیز و تجزیه و تحلیل داده های کاربران پیشنهاد می کنید؟ خوب! این سوال آسانی است: من از MPLUSE استفاده می کنم، یک راه حل واقعی برای نظارت و تجزینه و تحلیل کردن می باشد که ما در SOASTA به کار می بریم. در گذشته من از MPLUSE استفاده می نمودم، البته از ترکیبی از WEBPAGETEST و GOOGLE ANALYTICS نیز به کار می بردم. WEBPAGETEST یکی از ابزارهای رایگان و عالی می باشد که برای ارزیابی مدت زمان بارگیری صفحات، مدت زمان اجرای اولیه سایت و اندازه صفحه و طرح بندی های موجود در سایت، قابل دسترس می باشد. این مورد هنوز زمانی که می خواهم ارزیابی سریعی را از صفحاتی از وب سایت انجام دهم که در SOASTA نظارت نشده بود، بسیار برای من کاربردی است. از من اغلب اوقات پرسیده می شود که چگونه MPLUSE نسبت به GOOGLE ANALYTICS متفاوت می باشد، زیرا این دو راه حل از نظر ظاهری بسیار شبیه هم می باشند. در حقیقت، خیلی از کاربران MPLUSE ما هم چنان از GOOGLE ANALYTICS نیز استفاده می کنند، زیرا این دو ابزار بسیار مکمل یکدیگر می باشند. GOOGLE ANALYTICSبه شما کمک می کند تا فواید و تاثیرات هزینه هایی که برای بازاریابی، سئو سایت و بهینه سازی سایت و تبلیغات پرداخت می کنید را درک کنید. MPLUSE دارای کاربرد های بیشتری می باشند مانند: برای تان مشخص می سازد که چه صفحاتی باید برای بهینه سازی مورد توجه قرار بگیرند، نشان می دهد که اگر شما صفحات وب سایت تان را پرسرعت تر بسازید به چه میزان درآمد خود را افزایش می دهید، داده های بسیار عالی را در اختیار شما می گذارد تا اجرای بهتری از طراحی سایت خود را ممکن سازید و برای تان تست های بارگیری صفحات را آسان می سازد و از این رو وب سایت شما در معرض ترافیک مخاطبانی که دارد با شکست مواجه نمی شود. چگونه از داده های به دست آمده تان استفاده می کنید تا روی آن چه نیاز است تمرکز نمایید؟ این مورد بستگی دارد به این که من تلاش می کنم تا چه موردی را درک نمایم. همان طور که ذکر نمودم، من از داشبورد MPLUSE استفاده می کنم تا بینش های واقعی را درباره زمان بارگیری صفحات، میزان جستجو در وب سایت و طول جلساتی که مخاطب در سایت حضور دارد و این که آن ها چه تاثیری بر معیارهای اصلی سایت دارند را دریابم. من می توانم با استفاده از داده های به دست آمده، به روش های مختلفی این کار را انجام دهم. من از روش "چه می شود اگر آنالیزها..." –ویژگی پیش بینی- استفاده می کنم تا درک کنم که چگونه باید صفحات وب را سریع تر بسازیم و چگونه صفحات کند روی میزان جستجو در وب سایت، تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت و غیره تاثیر می گذارد. TAMMY EVERTS از MPLUSE بهره می برد تا تاثیر مدت زمان بارگیری صفحات بر معیارهای اصلی سایت را درک نماید. ما متوجه شدیم که ما نیاز داریم تا معیارهای اصلی وب سایت را ساخته و توضیح دهیم، زیرا خیلی از صاحبان سایت صفحاتی را در طراحی سایت خود بهبود می دهند که معتقد می باشند بسیار اهمیت دارد، اما زمانی که به میزان درآمد و شمار تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت خود می نگرند، نتایج مطلوب و مورد نظر خود را به دست نمی آورند. حالا ما می دانیم که اگر شما برخی از صفحات مهم وب سایت خود را سریع تر بسازید، بهبود درآمد و تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت خود را بیشتر مشاهده خواهید کرد، این در حالی است که شاید بهینه سازی صفحات دیگر هیچ نتیجه ای را به دنبال نداشته باشد. زمانی که میزان اهمیت صفحات مختلف یک وب سایت را می دانید، می توانید روی بهینه سازی آن صفحات تمرکز نمایید که در آخر این امر می تواند نتایج شگرفی را برای تان رقم بزند. این موارد تنها مثال های اندکی از این موضوع با اهمیت می باشند. مثال های بسیار زیاد دیگری در این میان وجود دارد. TAMMY EVERTS از MPLUSE بهره می برد تا تاثیر مدت زمان بارگیری صفحات بر معیارهای اصلی سایت را درک نماید. ما متوجه شدیم که ما نیاز داریم تا معیارهای اصلی وب سایت را ساخته و توضیح دهیم، زیرا خیلی از صاحبان سایت صفحاتی را در طراحی سایت خود بهبود می دهند که معتقد می باشند بسیار اهمیت دارد، اما زمانی که به میزان درآمد و شمار تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت خود می نگرند، نتایج مطلوب و مورد نظر خود را به دست نمی آورند. حالا ما می دانیم که اگر شما برخی از صفحات مهم وب سایت خود را سریع تر بسازید، بهبود درآمد و تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت خود را بیشتر مشاهده خواهید کرد، این در حالی است که شاید بهینه سازی صفحات دیگر هیچ نتیجه ای را به دنبال نداشته باشد. زمانی که میزان اهمیت صفحات مختلف یک وب سایت را می دانید، می توانید روی بهینه سازی آن صفحات تمرکز نمایید که در آخر این امر می تواند نتایج شگرفی را برای تان رقم بزند. این موارد تنها مثال های اندکی از این موضوع با اهمیت می باشند. مثال های بسیار زیاد دیگری در این میان وجود دارد. نمودار عوامل موثر بر میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت به شما می گوید که چگونه باید روی اجرای صفحات بخصوص خود تمرکز نمایید تا مشتریان بیشتر و درآمد بیشتری را به دست آورید. چگونه این موضوع را عملی می سازید؟ مهم ترین مورد درباره سطح آنالیزها این می باشد که مرحله بعدی، بسیار واضح و شفاف می باشد. هر کسی که به این داده ها دسترسی دارد- مخصوصا کسانی که در تیم طراحی و یا در شرکت مربوطه حضور دارند- می توانند به آن نگاهی بی اندازند و لیستی از صفحاتی که نیاز به تمرکز بیشتر دارد را به وجود آورده و می توانند دریابند که چه عواملی در صفحات باعث به وجود آمدن نتایج فوق العاده می شود. شما به این روش مطمئن می شوید که تلاش های تان پاسخ خواهد داد. سه مورد اصلی که باعث به وجود آمدن طراحی سایت های کند می شود را بیان نمایید؟ تصاویر، وجود سوم شخص ها و اسکریپت های نامتناسب. تصاویر می توانند دو سوم حجم صفحات وب سایت را در بر داشته باشند و ممکن است خیلی از تصاویر به صورت کامل بهینه سازی نشده باشند. من بارها تبلیغات بیهوده و رسانه های اجتماعی با صد ها تگ سوم شخص را در وب سایت ها مشاهده نمودم که باعث کند شدن صفحات وب سایت و اجرای نشدن کامل آن ها در مرورگرها می شود. در برخی موارد هم جاوااسکریپت های بیهوده و نامناسبی قرار دارد که باعث کند شدن اجرای وب سایت می شود.