itzeroone

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    123
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

آخرین بار برد itzeroone در 4 آذر 1396

itzeroone یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است!

اعتبار در سایت

5 Neutral

1 دنبال کننده

درباره itzeroone

  • درجه
    کاربر نیمه فعال
  • تاریخ تولد تعیین نشده

اطلاعات شخصی

  • سیستم مدیریت محتوای مورد علاقه
    وردپرس
  • زبان برنامه نویسی و تخصص ها
    PHP
    C++
    CSS
  • انجمن ساز مورد علاقه
    IPS
  • آدرس سایت
    http://itzeroone.com
  1. درجلسه قبلی درباره آنالیز در دیجیتال مارکتینگ صحبت کردم. در این جلسه قصد دارم در مورد دو نگاه مشابه و بسیار مهم در مورد دیجیتال مارکتینگ صحبت کنم. در ادامه همراه با آی تی من باشید. ادامه را در آی تی من بخوانید به قسمت های دیگر سایت سر بزنید : آی تی من - جلال ترابی - خرید شارژ - خرید گیفت کارت - هک تلگرام - هک اینستاگرام - سروش یاتلگرام - آموزش دیجیتال مارکتینگ
  2. اگر طراحی سایت کار کرده باشید، با مفهوم کنتراست در طراحی سایت باید آشنا باشید . در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با این مفهوم کلیدی در طراحی سایت آشنا کنیم. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید. این روزها مانند گذشته ها، نگرانی هایی از بابت وجود قرارداد ها و اصول ها، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و ممکن است ما را از نیاز هایی که در درون خود احساس می کنیم، منحرف سازد. من همیشه آرزو دارم تا در روند انتقال این پیام ها در طراحی وب سایت ها، موارد و اصول هایی را مشاهده کنم که فراتر از حد استاندارد می باشند. در ادامه ما به جزئیات بسیاری می پردازیم، بیایید به طور مفصل به اهمیت این موارد ضروری بپردازیم. این موارد پایه از گفتگو های خلاقانه در بخش های هنری مختلفی ریشه گرفته اند: بخش های هنری، صوتی، رفتار کردن، ساختار زیبای کلمات، طرح بندی، به علاوه منافع تخیلی. من تلاش می کنم که این موارد را در گروه مختلف تقسیم بندی نمایم: کلمات به علاوه ساختار جملات. موارد و پایه های اساسی آن در طراحی سایت واژگان هنری : کلمات واقعی که به استعداد هنری ارتباط دارد، اساسا به این ترتیب است: فرم و شکل، رنگ، و ظاهر. البته موارد بسیاری از این دست وجود دارد که ما تنها به تعدادی از آن ها در این مقاله بسنده کرده ایم. به طور مثال شکل ها و خطوط زاویه دار یک نشانه ای از طول عمر دراز، تر دستی و مردانگی می باشد، این در حالی است که شکل ها و خطوط گرد معمولا مخالف آقایان می باشند و بیشتر به خانم ها ارتباط دارند. گرامر و اصول هنری: این گرامر و اصول ها معمولا با کنتراست، تعادل، آرامش و سکون، و هم چنین تسلیم در ارتباط است. این موارد به اشتراک گذاری مفهوم و اجرا و مدیریت کردن تعاملاتی کمک می کند که شامل اجزای اطلاعاتی است. علی رغم اهمیت این نوع از موارد پایه، گویش واقعی که با هنر و طراحی تلفیق شده است از دیگر گویش ها و لحن ها در طراحی مجزا نمی باشد، زیرا موارد پایه با واژگان و گرامر های خود در ارتباط می باشند که تمایل ندارند تا به طور کلی ایده هایی را مشخص و معین نمایند. به علاوه، اکثریت دستورالعمل ها که با لحن و گویش در طراحی سایت ارتباط دارند، جزو استثناها می باشند. در هر صورت هیچ لحن و گویشی بدون استفاده از کلمات و نوشتار ها موفق نمی شوند. اصول پایه در ارتباط با این موضوع معمولا بسیار متناسب می باشند و همانند دیدن موارد راهنمیای و دستورالعمل ها، بسیار ضروری می باشند. بدون وجود این موارد ضروری همه چیز سخت و طاقت فرسا می شود. کنتراست در طراحی سایت طراحی یک عملکرد ساختاری است که می تواند به خوبی از مبحث کنتراست پیشتیبانی نماید که معمولا به سلسله مراتب ها، تغییر کردن برخی موارد بر اساس ارتباطات درک شده و هم چنین استفاده از نوشته هایی برای بهبود بیشتر و تعریف مجدد این روابط می باشد. وجود تشخیص و فرق گذاشتن در طراحی سایت ها به این دلیل این که واقعیت مهمی برای هر موضوعی در نظر گرفته می شود، به سادگی تعریف می شود. این موضوع برای هر طراحی سایتی ارزشمند می باشد و می تواند در قبال مواردی که متفاوت است، کیفیت بالایی را د رمعرض نمایش بگذارد. بله درست است: از جایی که به تنهایی آن کنتراست نمی تواند مواردی را ارائه دهد، اما دلیل برای این مورد می باشد که چرا وجود نمونه ها در پروژه های طراحی سایت اهمیت دارد. عملکرد های شما همراه با مقایسه های دورنی در طراحی نشان می دهد که معنی این موضوع می تواند به سادگی با تحقیقاتی از موارد مخالف هم به دست آید و ورشن و واضح شود: روشن/تیره، زبر/نرم، سریع/آهسته. پیشنهاداتی شبیه به این مورد عموما ارزشمند می باشند. به عنوان مثال، قسمت های محصولات و یا سرویس های شما در طراحی سایت تان می تواند واقعا قیاس پذیر باشند. علاوه بر نشان دادن این که چه پیام هایی همراه با چه تعاملاتی می باشند، کنتراست می تواند به درک انسان ها به طور مستقیم ارتباط یابد. این امر می تواند کنتراست و مقایسه بسیار قدرتمندی را همراه با عوامل مهم در طراحی سایت به وجود آورد. به عبارت دیگر مقایسه می تواند در هر مورد کوچکی که در طراحی سایت خود در اختیار دارید، ارتباط یابد. در بخش فرمت، کنتراست باعث می شود تا چشم آن خوانندگان به طور مستقیم پیش رود که نتیجه استفاده از فرمتی است که در طراحی سایت خود از آن بهره گرفته اید. هر بخش از صفحات واقعی وب سایت ها یک عملی را برای انجام شدن در بر دارد، البته به علاوه عملیات و وظایفی که هر در هر پروژه طراحی می تواند متفاوت باشد. پیروی کردن و هدایت کردن رفتار های و عملکرد های کاربران در طراحی سایت بسیار ساده می باشد که طراحان از مواردی بسیار خوشحال می شوند که مردم اغلب اوقات نادیده می گیرند و یا حی به طور آگاهنه از آن اطلاعاتی ندارند. حقیقت این می باشد که علاوه بر توجه آگاهانه، بخش عمده و اصلی این می باشد که ما می خواهیم توسط طرح بندی روی طراحی و مخاطبین آن کنترل داشته باشیم. به عنوان راهی برای بهربرداری از رفتار های اصلی و اورجینال انسان ها به عنوان مخاطبین طراحی، علاوه بر ارزیابی بینش و دیدگاه های آن ها، ما باید در وهله اول آن ها را درک کنیم. طراحان خلاق باید از این که هر یک از ما بارها و بارها بخش های مربوط به خود را بررسی می کنیم، موارد بسیاری را کسب کنند. ما ممکن است تنها روی یک موضوع و یا یک بخش کوچک و یا حتی روی یک مورد به صورت موقت تمرکز کنیم، در هر صورت هر زمانی که ما ترتیب و نظم موجود در طراحی را مشخص نمودیم، باید از دیدگاه ها و نگرش های آن ها استفاده کنیم تا بتوانیم تاثیر بیشتری بر آن ها بگذاریم. با انجام این مورد، ما به طور غریزی و به طور ناخوداگاه رو به سوی موارد کنترانستی می آوریم. دیگر تمایل طبیعی که در وجود هر کسی قرار دارد، قدرتمند ساختن طرح بندی ها می باشد. زمانی که شما اطلاعات بسیاری را در طراحی سایت قرار می دهید که به طور شگرفی با کنتراست مطابقت دارد، می توانید اطمینان حاصل کنید که توسط هر شخص و کاربری مورد توجه قرار می گیرید. این را به یاد داشته باشید که مقایسه و کنتراست عامل بسیار قدرتمندی می باشد که می تواند بر تمایلات انسانی بسیاری از کاربران چیره شود. بدون در نظر گرفتن تلاش های بسیار شما در این زمینه، بسیار غیر قابل اجتناب پذیر می باشد که دستاورد های شما با علایق فردی کاربران تفاوت داشته باشد. هنوز هم روش زندگی شما به طور شگفت انگیزی تاثیر بسزایی در این تجربه دارد، از این رو بهتر می توانید عملکرد های بخش های مختلف طراحی را درک کنید. روزنامه ها می توانند مثال های شگفت انگیزی از بهترین راه برای قرار دادن اطلاعات قدرتمند در طراحی وب سایت ها به نحوی باشند که خوانندگان علاقه به خواندن محتواها به دست آورند. جزئیات و مثال هایی که در این مقاله بیان شد، به سختی تمام مفهوم مد نظر را پوشش داد. در واقع کنتراست به بخش هایی گفته می شود که همگی به آن توجه خواهیم کرد. می توانید این موارد گفته شده را در پروژه های طراحی سایت خود امتحان کنید و نتایج حاصل از آن را مشاهده نمایید. در نهایت از این مقاله یاد می گیرید که روند و روتین ویژه ای را در ارتباط با به کارگیری کنتراست در بخش هایی که بسیار مورد توجه شما می باشد، قرار دهید و به این ترتیب بر تخصص و دانش و تجربه خود در این زمینه بی افزایید. به عبارت دیگر، شما به این ترتیب می توانید ظاهر بسیار چشمگیری را برای طراحی سایت خود فراهم سازید که کاربران به خوبی و به راحتی پیام آن را نیز درک خواهند کرد.
  3. درجلسه قبلی آموزش دیجیتال مارکتینگ به معرفی انواع تبلیغات نمایشی خصوصا تبلیغات بنری، مزایا و معایب آن پرداختم در این جلسه قصد دارم تا شما را با یکی دیگر از بازوهای مهم فروش در دیجیتال مارکتینگ آشنا کنم. در ادامه همراه با آی تی من باشید. ادامه را در آی تی من بخوانید به قسمت های دیگر سایت سر بزنید : آی تی من - جلال ترابی - خرید شارژ - خرید گیفت کارت - هک تلگرام - هک اینستاگرام - سروش یاتلگرام - آموزش دیجیتال مارکتینگ
  4. دید یک طراح زن به طراحی سایت نسبت به دید یک طراح مرد به طراحی سایت کاملا متفاوت است . اگر دوست دارید بدانید هرکدام چه دیدی به طراحی سایت دارند. این مقاله از سارین را ازدست ندهید. در ادامه همراه با طراحی سایت باشید. کاربران زن و مرد اغلب به وب سایت ها برای کسب تجربه های متفاوتی نگاه می کنند. نمای ظاهری سایت تان می تواند به طور مستقیم نظر یکی از جنس ها زن و مرد و یا هر دو را جلب نماید. اما چگونه این امر را متوجه می شوید؟ ایده هایی درباره این که چگونه طراحی سایت را برای هر جنسیت نمایان سازیم، وجود دارد. در این مقاله ما این اصول و قواعد درباره تئوری طراحی سایت مخصوص مردان و یا زنان و یا هر دو را به شما معرفی خواهیم کرد. تصاویر در طراحی سایت اولین عامل طراحی که یک کاربر در طراحی سایت مشاهده می کند، تصاویر می باشند- مخصوصا تصاویری که شامل افراد واقعی باشد.این افراد چه شکلی می باشند؟ از نظر جمعیت شناسی و دموگرافیک، این احتمال وجود دارد که میانگین بازدیدکنندگان بزرگسال وب سایت ها بسیار شبیه افرادی باشند که در سایت وجود دارد. این امر به سن، نژاد، اندازه و حتی جنسیت کاربران ارتباط دارد. اما چه می شود اگر تصاویر تان خیلی نمایانگر این میانگین بازدیدکنندگان بزرگسال نباشد؟ درباره وب سایتی فکر کنید که شامل تصاویر بی تحرک، چشم اندازه‌ها و یا کودکان باشد. این تصاویر برای جنسیت های مرد و زن به یک اندازه جذابیت دارد. استثنای این قانون تصاویر مربوط به اندازه بسیار بزرگ و بیش از حد تصاویر می باشد. تصاویر زن و یا مرد جذاب بیشتر برای جنس مخالف قابل توجه می باشد، اما در هر صورت صرفه نظر از جنسیت می توانند در طراحی سایت ها نیز بسیار جذاب و گیرا باشند. نکاتی در این باره: - کودکان، توله سگ ها و موارد بسیار کوچک و بامزه- زنانه - ورزش و فعالیت- مردانه - چشم اندازه هایی از گل ها و درختان- زنانه - چشم اندازهای ناهموار و و پستی های زمین- مردانه - غذا- زنانه - لباس و کفش- زنانه - ابزارها و وسایل الکترونیکی- مردانه فونت ها در طراحی سایت انتخاب فونت ها می تواند با توجه به جنس مرد و زن در طراحی سایت ها به کار رود و می تواند به یک کدام از آن ها دلالت داشته باشد. مهم ترین ملاحظات در طراحی سایت ها زمانی که بحث جنسیت ها می شود، مواردی از جمله شیب خطوط، میزان فاصله در شکل یک حروف و جزئیات اضافه دیگر در فونت ها می باشد. اکثر مردم برای آن که یک فونت، زنانه به نظر برسد از منحنی ها و شیب هایی استفاده می کنند، مانند فونت هایی از طبقه بند های CRUSIVE و SCRIPT. برخی ممکن است حتی یک قدم بیشتر پیش روند و حالات شیب داری نیز در سری فونت های زنانه ایجاد نمایند. فاصله های بین شکل یک حرف می تواند به جنسیت نیز ارتباط داشته باشد. فاصله های باریک به نظر روشن تر و زنانه تر از فونت های کلفت و پهن می باشد. با استفاده از این تکنیک، یک طراح می تواند سبک های زنانه و مردانه را با یک مجموعه فونت ترکیب کرده و برای ساخت و ایجاد یک نوع فونت جدید استفاده نماید. در نهایت، یک طراح باید واقعا به کوچک ترین بخش یک نوع فونت توجه داشته باشد. SERIS به نظر می رسد که به جنسیت مردانه ارتباط بیشتری دارد، اما SERIF با گوشه های گرد و منحنی دار، بیشتر به جنسیت خانم ها مربوط می شود. فونت هایی با خطوط و دنبال دارهای مزین و تزئین شده، بیشتر نظر خانم ها را به خود جلب می نماید، مخصوصا وب سایت هایی که برای مجالس عروسی، مربوط به کودکان و نوزادان و صنایع دستی باشد. اما سبک فونت های سفت و سخت و با عرض زیاد بیشتر حالت مردانه را منعکس می سازند. یک طراح هم چنین باید درباره این که کلمات چه چیزی را بیان می نمایند، فکر کند. آیا این پیام با آن چه که در طراحی سایت نمایان می باشد، مطابقت دارد؟ به تصاویر بالا نگاهی بی اندازید- انتخاب های بسیاری برای نمایش کلمات برای زنان و مردان وجود دارد. حتما متوجه منظورم من خواهید شد. رنگ ها در طراحی سایت شما می توانید یک کتاب را درباره ارتباط رنگ ها با جنسیت مردانه و زنانه بنویسید. اکثر مردم با یک رنگ آبی رایج برای پسران و یک رنگ صورتی برای دختران شروع می کنند. اما ارتباط رنگ ها پیچیده تر از این مورد می باشد. درک رنگ می تواند بر اساس جنسیت زن و مرد تغییر کند. چگونه می فهمید که باید از کجا شروع کنید؟؟ درباره غلظت رنگ ها نیز در طراحی وب سایت خود فکر کنید. رنگ های تیره تر حالت های عمیق تر و سنگین تری را القاء می کنند و بیشتر مردان را تحت تاثیر خود قرار می دهند- رنگ مشکی، آبی دریایی، سبزهای و قرمز های تیره، بنفش و نارنجی. اگر تصمیم گرفتید تا فونت سفید را در پیش زمینه رنگی نمایان سازید، باید این را بدانید که حالت مردانه ای را در طراحی سایت خود ایجاد می کنید. پاستل ها اساسا مربوط به زنان در نظر گرفته می شود. بنابراین هر رنگ دیگری که حالت مات دارد نیز در این راستا قرار می گیرد- صورتی ها، زرد ها و سبز ها و آبی ها همگی در این دسته موجود می باشند. شما حتی می توانید درباره درک رنگ ها و تفاوت های آن ها میان جنسیت زن و مرد از یک مطالعه متعلق به HALLOCK به نام \"COLOR PERCEPTIONS AROUND THE WORLD\" بیشتر اطلاعات کسب کرده و آموزش ببینید. در چنین تحقیقاتی، رنگ های ارجح در میان مردان آبی، سبز و قرمز است و قهوه ای و بنفش در سطح پایین تری از علایق آن ها قرار می گیرد. سه رنگ مورد علاقه زنان نیز آبی، بنفش و سبز است که رنگ نارنجی، قهوه ای در کمترین سطح علاقه در میان این جنسیت قرار دارد. در راس این یافته ها می توانیم دریابیم که چگونه رنگ بنفش در رده ای قرار می گیرد که بسیار متوجه زنان است، اما در مردان طرفداران کمی دارد. استفاده از رنگ هایی که برای جنسیت خاصی مورد توجه باشد، می تواند حالت طراحی سایت را مشخص کند. تن رنگ ها با حالت خنثی- بژ، زرد کم رنگ و سبز ها و یا آبی ها- کمتر جنسیت زن و مردی را به خود جلب می نماید. این رنگ ها می توانند در مابقی بخش‌ های طراحی به کار روند. شکل ها در طراحی سایت گوشه ها و لبه های سفت و سخت نشان دهنده اشکالی می باشند که بیشتر نظر مردان را به خود جلب می نماید- به مربع ها، مثلث ها و ذوزنقه ها فکر کنید. زوایای نود درجه نیز یک تکنیک و عامل بصری محبوب برای این جنسیت به شمار می رود. اشکالی که مخالف موارد بالا باشند برای زنان جذاب تر می باشد. به منحنی ها و یا اشکال همراه با جزئیات و زوائد فکر کنید، مانند دایره ها، خطوط منحنی دار و یا الگوی های مشابه از این اشکال. سبک شکل ها در طراحی سایتی که ابعاد بیشتری را در بر دارد در طبقه بندی زنان قرار می‌گیرد این در حالی است که اشکال مسطح، خالص و پایه بیشتر به مردان مربوط می شود. خطوط های سفت‌ و سخت و رنگ های تیره می توانند نشان دهنده حالت مردانه در طراحی وب سایت باشند، این در حالی است که خطوط و فاصله های باریک و روشن در شکل حروف می توانند نشان دهنده حس زنانه در طراحی سایت ها باشند. نکاتی در این باره. - گوشه ها و لبه های سفت و سخت- مردانه - منحنی ها- زنانه - مربع ها، مثلث ها- مردانه - دایره های و قلب ها- زنانه
  5. درجلسه قبلی دیجیتال مارکتینگبا مفهوم SEM و راهکارهای بهبود آن آشنا شدیم. در این جلسه قصد دارم تاشما را با تبلیغات بنری و Display Ads آشناکنم وببین که چه ویژگی‌ها، مزایا ومعایبی دارند؟ در ادامه همراه با آی تی من باشید. ادامه را در آی تی من بخوانید منبع : آی تی من - جلال ترابی - خرید شارژ - خرید گیفت کارت - هک تلگرام
  6. در طراحی سایت به طور عمده ویژگی هایی را در نظر نمیگیریم . در این طراحی سایت باید بدانیم که چه ویژگی های مهمی را میتوانیم نادیده بگیریم تا از طراحی سایت اشتباه جلوگیری شود . در ادامه همراه با طراحی سایت باشید. در نهایت شما متوجه خواهید شد که مخاطبین به طراحی سایت مدرن تان جذب خواهند شد. شما باید در طراحی سایت خود از عوامل آشنایی به کار ببرید که مخاطبین در سایت های دیگر نیز با آن رو به رو بوده اند. به طراحی سایت مدرن به عنوان ترکیبی از هنر، طراحی و عملکرد نگاه کنید. زمانی که این عوامل با هارمونی و هماهنگی خاصی در صفحات سایت تان کار می کنند، هیچ کس نمی تواند آن ها را انکار نماید و در نهایت بازدیدکننده را به جایی که شما می خواهید، سوق می دهد. از این رو، چه چیزی در طراحی سایت نادیده گرفته شده است؟ طراحی سایت تنها مختص و منحصر به صنعت و برند شما نمی باشد. طراحی سایت شما اولین تاثیری است که بازدیدکننده از تجارت و برند شما کسب می کند. صفحات وب سایت نه تنها باید منعکس کننده صنعت، محصولات و یا سرویس های تان باشند، بلکه باید در میان سایر رقیبان نیز بدرخشد و فرهنگ شرکت تان را بازتاب دهد. موارد زیر باید در طراحی سایت ها مورد ملاحضه قرار بگیرد: - طراحی باید بازدیدکنندگان را جذب نماید و در خاطر و ذهن کاربران سایت بماند تا آگاهی و شناخت حاصل گردد. - محتوا باید روایتی را مهیا نماید تا داستان تان را در طراحی وب سایت بازگو نماید. اطمینان حاصل کنید که طراحی سایت تان منحصر به فرد و قابل شناخت می باشد. روش ها و سبک های بصری، تایپوگرافی و عوامل طراحی تعاملی واضح و روشن می توانند در این بخش نقش بسزا و بزرگی داشته باشد. تمامی این موارد اولین تاثیر را در ذهن بازدیدکنندگان تان ایجاد می نمایند و برای تعاملات بعدی در طراحی وبسایت تان بسیار ضروری می باشند. محتوای شما باید جذاب و هیجان انگیز باشد. نباید محتواهای کسل کننده و خسته کننده ای داشته باشید. یک راه عالی برای به کار بردن تعاملات اضافه و بیشتر این است که اطمینان حاصل نمایید که بازدیدکنندگان تان در طول استفاده از سناریو های برجسته و بزرگ همراه با اسلایدر های ارزشمند، محتواهای ویدئویی و انیمیشن های محتوایی و غیره هم چنان نسبت به شما و تجارت شما ارتباط خود را حفظ کرده اند. - انیمیشن های شناور می توانند وب سایت ها را جذاب تر بسازند و همراه با یک عملکرد، اطلاعات بیشتری را نیز ارائه می دهند. شناور ماندن روی یک عملکرد و یا یک تصویر می تواند باعث ایجاد واکنش و عکس العمل های بصری شود. - انیمیشن های بسیار بزرگ دارای افکت هایی مانند اسکرول های منطبق و اعلانات POP-UP می باشند. - انیمیشن های بارگیری باعث می شوند تا کاربران هم چنان جذب سایت شوند و برای سایت های تک صفحه ای، طراحی مسطح و مینیمالیست، بسیار محبوب به نظر برسند. - انیمیشن ها و ویدئو های پیش زمینه باید در حد تعادل به کار روند، اما می توانند به عوامل داستان سرایی در صفحه نیز افزوده شوند. این مورد باید به عنوان یک عامل اضافه مشاهده شود نه عاملی برای حواس پرتی کاربران وب سایت. مدرن و مورد علاقه نبودن ویژگی ها و اجزای رابط کاربری و تجربه کاربری اگر چه بازدیدکننده صفحات وب سایت تان ممکن است نتوانند دقیقا دلیل این که چرا سایت تان را جذاب نمی دانند را مشخص نمایند، اما ضمیر ناخودآگاه آن ها به طور غیر ارادی صفحات سایتی را انتخاب خواهند کرد که استاندارد می باشد. ویژگی های مدرن و مورد علاقه در طراحی می توانند توسط فرم ها و سبک های بسیار نمایان شوند، اما حداقل برای چند سال گذشته، این ویژگی ها فراتر از تجربه کاربری و رابط های کاربری، ارزش پیدا کرده اند. SCROLL JACKING جایی است که اسکرول کاربران به طور مستقیم روی یک نقطه عمودی در صفحه نمایش منعکس می شود، مانند قسمت بالایی کادر های محتوایی بعدی. این مورد جایگزین اسکرول های سنتی می شود و بسیار هدفمند است. در این جا مثال هایی از این قبیل وجود دارد: نداشتن دکمه‌های دعوت به عمل یکی از بزرگ‌ترین نشانه‌های تجربه کاربری بد، کمبود جذاب بودن طراحی وب‌سایت می باشد. به ‌عنوان یک برنامه‌نویس، هدف شما باید این باشد که رفتارهای بازدیدکنندگان صفحات سایت را پیش‌بینی نمایید و از همه بیشتر، باید رفتارها و عملکردهای آن‌ها را به ‌گونه‌ای تغییر دهید تا مطابق و موافق با برند باشد. دکمه های دعوت به عمل برای انگیزه بخشیدن به بازدیدکنندگان برای انجام عملکردهایی در طراحی وب سایت ها وجود دارند. این مورد می‌تواند در قالب ثبت‌نام‌ها، نام‌نویسی، "همین حالا خرید کنید"، "بیشتر یاد بگیرید" و یا "با ما تماس بگیرید" باشد. دکمه های دعوت به عمل نه ‌تنها افراد بسیاری را به صفحات مشخصی جلب می ‌نماید، بلکه می‌تواند روی میزان جذب و افزایش میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان سایت نیز تأثیر بسزایی بگذارد. اگر طراحی سایت شما نتواند دکمه دعوت به عملی را به طور واضح نمایش دهد، شما در حال باز داشتن بازدیدکنندگان از انجام عملکرد و در نهایت از دست دادن مشتریان واقعی خود می باشید. نبود عملکرد های صحیح مربوط به جستجو در وب سایت در این عصر دیجیتالی، کاربران وب سایت می خواهند تا بلافاصله نیازهای شان به حقیقت بپیوندد. یک صدم ثانیه نیز می تواند ذهنیت آن ‌ها را تغییر دهد و به این صورت نمی توانند در وب سایت و به دنبال آن چه که در صفحات سایت شما می باشند، دسترسی بیابند و یا حتی به جستجو کردن بپردازند. از این رو آن ها به سمت رقیبان تان سوق می یابند. یک نوار جستجو، یکی از موارد بی نهایت مهم می باشد، چه این جستجو برای محتوای وبلاگ برای یک کلمه بخصوص باشد و یا یک محصول و یا سرویس در صفحات سایت، فرقی ندارد. این مورد درباره ساده و بی نقص ساختن تعاملات و میزان جذب به وب سایت می باشد. اجرای ضعیف وب سایت، یا طراحی سایت های کم سرعت بیشتر طراحی وب سایت های مدرن به نظر عالی می آیند، در هر صورت کم‌ سرعت بودن آن ها باعث می‌شود تا میزان رها کردن سایت توسط کاربران، سرعت پایین صفحات سایت، امتیازهای YSLOW و رتبه‌بندی پایین موتور جستجو و یا مرورگرها بسیار افزایش بیابد. این امر به این دلیل می باشد که اسکریپت ها و درخواست های بسیاری وجود دارد، تصاویر بهینه سازی نشده اند و هیچ محفظه کشی وجود ندارد. دیگر سایت هایی مانند THEGEM WORDPRESS THEME از نظر بصری بسیار زیبا و تعاملی می باشند و توجه بسیاری به بهینه سازی آن چه که کاربران نیاز دارند و به آن توجه می کنند، دارند. به عنوان نتیجه، اجرای وب سایت ها بهبود می یابد و از این رو رتبه بندی گوگل بالا می رود که همان سئو و بهینه سازی سایت عالی و برتر می باشد. کلید اصلی برای بهبود سرعت صفحات وب سایت به این ترتیب می باشد: - استفاده از اندازه صحیح تصاویر و طراحی ها - کاهش شمار اسکریپت ها - استفاده از API های HTML/CSS - فعال کردن حافظه کش وب سایت صفحات وب سایت شما در گوشی‌ های همراه به ‌خوبی عمل نمی‌کند. 48 درصد از کاربران می‌گویند که اگر آن‌ ها با سایت های تجاری روبه‌رو شوند که در گوشی‌ها همراه به‌خوبی کار نمی‌کند، آن را نشانه‌ای می‌دانند که تجارت مورد نظر به این امر دقت نکرده است. (منبع: MARGINMEDIA.COM) نبود طراحی سایت ریسپانسیو مانند این است که اصلا این وب سایت وجود ندارد. تجارت ها نیاز دارند تا به طراحی وب سایت ریسپانسیوی به منظور افزایش اعتبار آنلاین خود توجه کنند. همان طور که NOETIFORCE در این باره می گوید: "طراحی وب سایت ریسپانسیو مانند DNA اپلیکیشن های مدرن تحت وب سایت می باشد." یعنی باید این ریسپانسیو بودن در گوشت و خون سایت ها عجین شود. اگر شروع به طراحی سایت خود کرده اید، از روش ابتدا برای گوشی همره آغاز کنید، البته قبل از این که ایده ها و تمام قدرت و حواس تان را روی نسخه دسک تاپ سایت ها متمرکز سازید. شما نباید نگران محدودیت های طراحی احتمالی چنین روش هایی باشید- تنها نگاهی به وب سایت به خوبی طراحی شده و شگفت انگیز WORDPRESS THEMES ON THEMEFOREST بی اندازید، بسیاری از آن ها مانند THEGEM ابتدا با روش طراحی برای گوشی همراه ساخته شده اند. در طول مطالعه گرایش های طراحی سایت مدرن، ما می توانیم مشخص کنیم که چه مواردی به خوبی در دنیای آنلاین کاربرد دارد و چه موارد عملی نمی شوند. این مقاله در نظر دارد تا نگاهی به این موضوع بی اندازد که در طراحی وب سایت تان در کدام بخش ها با کمبود هایی مواجه می باشد. اگر چه شما نباید از ظاهر قضیه قضاوت نمایید؛ اما ما در هر صورت این کار را می کنیم. با تمرکز روی تجربه کاری و رابط کاربری عالی، می توانید مطمئن شوید که کاربران محصولات و سرویس های شما را به علت وجود طراحی با کیفیت بالا، ویژگی های مدرن و مورد علاقه، رابط کاربری عالی، عملکرد درخشان و اجرای صفحات وب سایت با سرعت نور، خریداری خواهند کرد یا خیر. اگر به دنبال راه حل برای مشکلات صفحات طراحی وب سایت تان می باشید، در تم های مانند THEGEM سرمایه گذاری کنید که می تواند پاسخگوی تمامی مشکلات و کمبودهای طراحی سایت تان باشد.
  7. چقدره ؟
  8. سلام دوستان من اسکریپت php vibe 5 رو گرفتم اما لایسنس داره کسی نال شده شو نداره ؟ نیاز شدید دارم بهش
  9. در دوره ای از زمان قرار داریم که کسب وکار های سنتی به ناچار باید به سمت دیجیتالی شدن حرکت کنند و این بر خلاف تصوری که عامه‌ی مردم از بحران‌های اقتصادی در دنیا دارند و آن‌‌ها را مخرب می‌دانند، اقتصاددانان این بحران‌ها را عوامل تحول و دگردیسی جامعه می‌دانند. در ادامه همراه با آی تی من باشید. ادامه را در آی تی من بخوانید منبع : آی تی من - جلال ترابی - خرید شارژ - خرید گیفت کارت
  10. بعد از طراحی سایت مهم ترین چیز برای هر وبسایت ، جذب ترافیک و مخاطب است. حال تبدیل این مخاطبان در طراحی سایت به مشتری یک هنر است .در این مقاله به این موضوع اشاره میکنیم . در ادامه همراه با طراحی سایت باشید. چیزی که در این شغل بسیار اهمیت دارد این است که ساختن موارد ساده و واضح، بسیار کار سخت و دشواری می باشد. علی رغم وجود پیچیدگی هایی که در طراحی تجربه کاربری وجود دارد، ما اغلب از یک معیار دیگری برای ارزیابی مزیت ها و اصول موجود در این زمینه استفاده می کنیم: میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان واقعی وب سایت ها. این مورد به درصد کاربرانی باز می گردد که همراه سایت شما می مانند تا بتوانند به اهداف خود دست یابند، حال این هدف خرید کردن باشد یا دانلود یک اپلیکیشن و یا حتی ثبت نام در یک رویداد، فرقی ندارد. بارها و بارها ما درباره این معیار تبدیل مخاطبان به مشتریان واقعی صحبت کرده ایم که چگونه می تواند باعث موفقیت یک طراحی سایت شود. ما توسط این مورد بسیار مهم، یک پروسه و یا مسیر جستجو در وب سایت را به تجربه ای ختم می کنیم که بسیار لذت بخش است و هم برای سایت و هم برای مخاطبین منفعت های زیادی به همراه دارد. خیلی از بازاریابان و طراحان وب سایت تمایل دارند تا آنالیزهای عمیق تر و بیشتری را روی میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان انجام دهند و مراحلی که کاربر برای مشتری واقعی وب سایت شدن باید طی کند را دقیق تر بررسی کنند. این مراحل کاربران را به یک استراتژی جدید می رساند: بهینه سازی تعاملات کوچک برای تبدیل مخاطبان به مشتریان واقعی سایت. این تعاملات کوچک برای تبدیل مخاطبان به مشتریان واقعی سایت به چه معنا است؟ تصور کنید که ساختمانی را می سازید. امنیت، پایداری و کیفیت کلی ساختاری که در حال به وجود آوردن آن می باشید بستگی به مصالحی دارد که استفاده می کنید. شما می توانید دیوارها، کف و سقف را آجر به آجر بسازید تا بتوانید یک ساختمان را سرپا نمایید. اما اگر در این میان از آجر ها و یا سایر مصالح ساختمانی ضعیفی استفاده کنید، قدمت ساختمانی خیلی به طول نمی انجامد. این مثال می تواند تئوری که در پس این میکرو تعاملات تبدیل مخاطبین به مشتریان سایت وجود دارد را مشخص سازد. شما تنها در این پروسه باید روی قدم های تدریجی در جستجوی کاربران تمرکز کنید تا بتوانید یک طراحی مهیج، کاربردی، جذاب و دعوت کننده را به وجود آورید که تجربه کاربری بسیار عالی را نیز به آن ها ارائه می دهد. این میزان تعاملات کوچک برای تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت به دو بخش تقسیم می شود: نقاط عطف موجود در پروسه جستجو در وب سایت و عملکرد های ثانویه. نقاط عطف موجود در جستجوی کاربران به مراحلی باز می گردد که آن ها را مستقیم به هدف نهایی سایت می رساند: این مورد معمولا در وب سایت های تجارت الکترونیک وجود دارد. در این جا تنها راه عملی شدن معیار تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت، خرید کردن از جانب کاربران می باشد. عملکرد های ثانویه به طور مستقیم باعث نمی شوند تا کاربران به مشتریان سایت واقعی تبدیل شوند- آن ها عملکرد هایی را که می توانند به ترتیب و به تدریج باعث این امر شوند را برای کاربران توضیح می دهند. عملکردهای ثانویه به عنوان نشانه هایی عمل می کنند که واقعا یک کاربر به مشتری واقعی سایت تبدیل خواهد شد. عملکرد های ثانویه می توانند به طور مثال اشتراک گذاری در رسانه ها اجتماعی که در وب سایت ها مشهود می باشد، در نظر گرفته شوند. نقاط عطف در جستجو کاربران را می توان مستقیم به میزان درآمد وب سایت ها نسبت داد. (به تصویر بالا توجه کنید). هر دو این مورد توسط GOOGLE ANALYTIIC قابل بررسی و ارزیابی می باشند و می توانید با کمک نتایج به دست آمده از این آنالیز ها، تجربه کاربری با کیفیتی را به کاربران سایت خود ارائه دهید. طراحان وب سایت باید تست ها مختلفی را پشت سر بگذارند تا از انتخاب صحیح مراحل و بخش هایی که در مسیر تبدیل کردن کاربران به مشتریان وب سایت وجود دارد و از کاربردی بدون آن ها اطمینان حاصل کنند. شاید این میزان تبدیل کاربران به مشتریان اصلی بسیار مزیت داشته باشد، اما مضراتی را نیز به همراه دارد، بهینه سازی کردن سیستم تنها بر اساس آن ها می تواند نتایج گران بار و جبران ناپذیری را به وجود آورد. مشکلی که در این زمینه وجود دارد برخی شرکت ها تنها رو این عوامل تبدیل مخاطبان به مشتریان وب سایت تمرکز دارند که دقیقا نتیجه معکوسی را برای آن ها به دنبال دارد. اگر بیش از حد روی این موارد دقت شود، وب سایت و صاحبان آن ها به بیراهه می روند. به مثالی که در این زمینه توسط کارشناس بازاریابی به نام CHRIS GOWARD آورده شده است، نگاه کنید که نشان دهنده شرکتی است که تصمیم دارد تا تست A/B را روی صفحه هوم سایت خود اجرا کند. بر اساس توجه به بهینه سازی میکرو تعاملاتی که باعث تبدیل کاربران به مشتریان وب سایت می شود، شرکت نقاط عطفی را در این مسیر مشخص می کند: خیلی از پروسه ها تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت به این سادگی نمی باشند، اما این مورد برای هدف و منظور ما کافی است. طراحان سعی داشتند تا صفحه دانلود را به عنوان میکرو تعاملات تبدیل کاربران به مشتریان در نظر بگیرند. آن ها می خواستند تا صفحه دوم سایت را به گونه ای بسازند که کاربران ترغیب به بازدید صفحه دانلود شوند. همان طور که از نتایج تست مشخص می باشد گروه C تمایل بیشتری داشتند تا از صفحه هوم سایت به صفحه دانلود بروند. همان طور که این تست را ادامه می دهیم می بینیم که نتایج فرق کرده است. نتیجه تمامی این موارد این می باشد که میزان جذب کردن بازدیدکنندگان به صفحه دانلود از صفحه اصلی سایت بستگی به بهینه سازی میکرو تعاملات تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت دارد که در این گزارش گروه B می باشد. بهترین معیار را بیابید. هیچ کدام از موارد گفته شده در این مقاله به این معنا نمی باشد که نباید روی میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان سایت نظارت و کنترل داشته باشید. این را نیز همواره به یاد داشته باشید که زیاده روی روی این مورد نمی تواند اجرای وب سایت را ارتقاء دهد. خیلی از طراحان تجربه کاربری پیشنهاد می کنند که روی تعاملات ساده ای برای تبدیل کاربران به مشتریان تمرکز داشته باشد و بیشتر روی بهینه سازی معیارهای بلند مدت تمرکز کنید- مانند اشتراک نامه ها که بیشتر از X هفته قدمت خواهند داشت. در این جا هیچ جواب صحیح و فرمول همیشگی وجود ندارد که به شما بگوید که با چه معیاری باید وب سایت تان را بهینه سازی کنید. از جایی که بسیار تاکید می شود تا روی داده های حاصل از آنالیزهای تعاملات تبدیل کاربران به مشتریان سایت نظارت و کنترل شود، به یاد داشته باشید که اهداف بلند تر و والاتری در ذهن خود بپرورانید تا بتوانید طراحی تجربه کاربری را در سایت خود به وجود آورید که سایت را ارتقاء می دهد و می تواند به نفع کاربران و تجارت موجود در وب سایت باشد.
  11. اینستاگرام (Instagram) یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که بیش از نیم میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد. با توجه به این آمار، بهترین فرصت برای کسب وکارهاست تا ازاین شبکه اجتماعی استفاده کرده و با مخاطبان خود که مشتریان هستند ارتباط تنگاتنگ برقرار کنند. در ادامه همراه با آی تی من باشید. ادامه را در آی تی من بخوانید منبع : آی تی من - جلال ترابی - خرید شارژ - خرید گیفت کارت
  12. در عصر ارتباطات هستیم ، عصری تغییرات آن به زیر یک ثانیه است . در این مقاله با تاریخچه ایموجی ها و همچنین وجود انها در طراحی سایت آشنا میشویم . در ادامه همراه با طراحی سایت باشید. شما زمان هایی را در رسانه های اجتماعی می گذرانید و متوجه می شوید که ایموجی ها در همه مکان ها حضور دارند، چه شما در عملکردهایی که سال جاری در فیس بوک آماده شده است و یا در سیستم عامل تویتر که لیست بسیار کاملی از ایموجی ها را در بر دارد، حضور داشته باشید فرقی ندارد، در هر صورت شما با ایموجی ها رو به رو می باشید. پیام های متنی چطور؟ اگر این پیام متنی، یک SMS عادی باشد و یا از یک اپلیکیشن پیام رسانی محبوب مانند واتس آپ و یا مسنجر استفاده می کنید فرقی ندارد، در هر صورت ایموجی ها گزینه محبوب در این ابزارهای ارتباطی می باشند. از این رو چگونه در قرن بیست و یکم این همه شور و اشتیاق و علاقه نسبت به ایموجی ها به وجود آمده است؟ مطمئن باشید که این موضوع در عرض یک شب روی نداده است، اما ایموجی ها واقعا مدت زیادی نیست که به وجود آمده اند و خیلی ها بر این عقیده می باشند که محبوبیت این ایموجی ها در سال های اخیر پدیدار شده است. اگر شما همیشه متعجب بوده اید که چگونه ما به این نقطه رسیده ایم که خانواده و دوستان مان به طور مداوم پیام هایی را همراه با ایموجی ها برای ما می فرستند – البته شما نیز این کارها را انجام می دهید و حتی از آن لذت می برید- پس در این مقاله طراحی سایت موارد بسیار جذابی وجود دارد که می توانید یاد بگیرید و به خاطر بسپارید. در این مقاله می توانید تاریخچه خارق العاده و جذاب و البته جدید ایموجی ها را بیابید و یاد بگیرید. با ما همراه باشید. ایموجی ها از امتیکون ها مجزا می باشند قبل از این که به طور کامل به تاریخچه ایموجی ها بپردازیم، باید شفاف سازی ساده ای در این میان درباره تفاوت ایموجی با امتیکون ها (شکلک ها) مشخص شده و ارائه شود، زیرا مردم گاهی اوقات این دو را با هم اشتباه می گیرند و نام آن ها را به جای یکدیگر به کار می برند. میان این دو مورد تفاوت های شگرفی وجود دارد ایموجی ها تصاویر و سمبل های واقعی هستند که در ابزارهای تان وجود دارند، این در حالی می باشد که امتیکون ها، صورتک ها و حالات ساخته شده توسط کاراکترهایی که در کیبوردتان وجود دارند، می باشند. برای مثال، صورتک زرد لبخند و تمامی نمونه های مشابه آن که در گوشی های هوشمند همراه تان وجود دارد، ایموجی محسوب می شوند. اما این حالت و نشانه به شکل لبخند :-) امتیکون نام دارد. ساده است، درست می باشد؟ اصالت ایموجی ها ایموجی ها از کجا آمدند؟ آن ها یک پدیده فرهنگی می باشند، زیرا اصالتا از ژاپن خلق شده اند که شما ممکن است از نام آن ها حدس زده باشید. از جایی که قرن بیستم رو به اتمام بود، شرکت های ساخت گوشی های همراه ژاپنی بسیار تحت فشار بودند تا از بیان کردن حالات احساسی کاربران ژاپنی با تصاویری پشتیبانی نمایند. آن ها به گرایشی سوق یافتند که امکان ارسال پیام های تصویری را برای کاربران ژاپنی ممکن می ساخت. از این رو به جای این که این شرکت ها روی مواردی متمرکز باشند که بتوانند درآمدهای بیشتری را از مشتریان خود به دست آورند، آن ها بیشتر به این موضوع توجه داشتند که چگونه می توانند هر آن چه کاربران شان خوستار می باشند را به آن ها ارائه دهند. به عنوان مثال NTT DOCOMO، بزرگ ترین اپراتور شرکت گوشی همراه ژاپنی در سال 1999 روی موردی به نام I-MODE بسیار کار و فعالیت می نمود که حالا این مورد یک سرویس اینترنتی می باشد که محبوبیت بسیار بالایی را نیز به دست آورده است. I-MODE در زمان خود انقلاب و تحول بزرگ محسوب می شد و در ایمیل ها، اخبار، پیش بینی ها هوا و وسایل سرگرمی به کار برده می شد. از این رو اولین سیستم عامل تحت وب سایت در گوشی ها همراه در کره خاکی به وجود آمد. می توانید به آن ها، نام \"آقای ایموجی\" بدهید براساس شوهدات موجود، مردی که این روز ها بابت ساخت ایموجی ها از آن متشکر می باشیم، SHIGETAKA KURITA نام دارد که لقب پدر ایموجی ها را از آن خود کرد. او در گذشته به عنوان کارمندی در شرکت NTT DOCOMO در تیم طراحی I-MODE روی تغییر و تحول ابزارهای ارتباطی ژاپنی کار می کرد. در هر صورت، او به زودی متوجه شد که ارتباطات دیجیتالی –حال ایمیل باشد و یا حتی یک پیجر- جای انسان ها را در ارائه عواطف و احساسات گرفته است. این مورد در ژاپن بسیار اهمیت دارد، زیرا نامه های SNAIL-MAIL قدمت بسیار طولانی دارند که سرشار از پیام های افتخاری و احساسی می باشند. دنیای دیجتال باعث شد تا افرادی نیز در ارتباطات با شکست ها و یا سوء تفاهم هایی رو به رو شوند که KURITA می خواست این مشکل را رفع نماید. نقل قول او از STORIFY به خوبی منطق و پایه این که او چگونه در ابتدا این ایموجی ها را به وجود آورد و چگونه این فکر به ذهن او رسوخ کرد را بیان می کند: \"در گذشته همه چیز با متن ها نمایش داده می شود. حتی پیش بینی هوا به صورت \"هوا خوب است\" نمایان می شد. زمانی که این موارد را مشاهده می نمودم، احساس می کردم که درکش برای من بسیار سخت می باشد. اما این روز ها کانال پیش بینی هوا در تلویزیون ژاپن همیشه تصاویر و یا سمبل هایی را برای توضیح دادن آب و هوا در بر دارد- برای مثال، تصویر خورشید به معنی آفتابی بودن هوا. من مشاهده این تصویر خورشید را بیشتر از متن \"هوا خوب است\" ترجیح می دادم\". از صحبت های شخص خود او، ما می توانیم به طور واضحی ناامیدی و درماندگی وی را در متن هایی که بسیار برای انتقال اطلاعات محدود و ضعیف بودند را احساس نماییم. به علاوه، بسیار آشکار می باشد که استفاده از این سمبل ها می تواند احساسات و عواطف مورد نیاز مخاطبان برای انتقال به سایرین را مهیا نماید. در پیش بینی هوا، مردم زمانی که تصویر خروشید را به جای توضیح کوتاهی از هوا مانند \"هوا خوب است\" مشاهده می نمایند، خوش حال تر می شوند. بعد از این که او نتواسته نام های تکنولوژی یافته و مشهوری مانند FUJITSU، PANASONIC و SHARP را متقاعد نماید تا از این ایموجی ها در ابزارهای خود استفاده نمایند، KURITA انتخاب دیگری نداشت، مگر این که خود به تنهایی روی این موضوع کار کند. KURITA و تیم او به مدرسه و استدیو قدیمی خود رفتند و ایده های طراحی ایموجی خود را به روی کاغذ آوردند و 176 کاراکتر را که در ابعاد 12 پیکسل * 12 پیکسل بود را تنظیم و طراحی نمودند. خوشبختانه، این کاراکتر ها بخش اعظمی از احساسات انسانی را در بر می گرفت. KURITA و تیم او در خلق گروهی از ایموجی ها موفق شدند- مانند کاراکترهای شلوار جین یا قطار و یا صورتک های لبخند- و این امر باعث شد تا او به دوران کوکی خود برود و از MANGA و KANJI الهام بگیرد. حالا برای این که این ایموجی ها در سیستم عامل های تحت وب سایت گوشی همراه به طور متناسبی نمایش داده شود، NTT DOCOMO تصمیم گرفت تا از یک بخش استفاده نشده از SHIFT JIS که برنامه و کدنویسی کاراکتر های ژاپنی می باشد، به کار ببرد. هر کد با یک ایموجی مشخص، مطابقت یافت و همه آن ها در گوشی های همراه شرکت NTT DOCOMO اعمال و اجرا شد. اگرچه این روز ها راحتی استفاده از ایموجی ها در اپلیکیشن های پیام رسانی برای ما موجود می باشد، اما کاربران در اواخر دهه 1990 تنها می توانستند در ایمیل ها از یک کادر و باکسی که این ایموجی ها را در بر داشت، به انتخاب ایموجی مورد نظر خود بپردازند و در پیام های خود استفاده نمایند.
  13. [align=justify]همه نیاز داریم تا پروژه هایمان ، توسط شرکت ها و برند های مطرح دیده شود. در پروژه های طراحی سایت نیز همین گونه است. در این مقاله قصد داریم تا نحوه جلب توجه برندهای بزرگ را برای پروژه های طراحی سایت ویا هر پروژه دیگر بیان کنیم. در ادامه با طراحی سایت همراه باشید. از این رو چگونه می خواهید نظرشان را جلب کنید؟ برند های بزرگ و مشهور در دنیا به دنبال چه کارمندان و یا طراحان مستقلی می باشند؟ ما در این مقاله طراحی سایت سعی داریم تا به توصیه ها و پیشنهادتی بپردازیم که باعث می شود تا شما توسط برند های مشهور و بزرگ متوجه قرار بگیرید. به دلیل اینکه شاید این توصیه ها برای همه افراد به کار نرود، باید ابتدا تست و بررسی شده و سپس به کار بسته شود. در طراحی سایت یک نمونه کار قوی بسازید. در نهایت، اولین چیزی که هر برند بزرگ و مشهوری می خواهد، نگاه کردن به کارهایی است که در گذشته انجام داده اید. حتی اگر دارای رزومه و یا CV با توصیفات و تشریحاتی باشید، باز هم این برند های بزرگ، مثال ها و نمونه هایی از کارهایی که انجام داده اید را می خواهند، آن ها به توضیحات طولانی خیلی توجه نمی کنند.[/align] [align=justify]آن ها تنها از خواندن روزمه ها و CV ها می خواهند دریابند که کارمند و یا شخص مورد نظر تا چه حد استعداد دارد. مطمئن باشید که تحصیلات ارشد و بالاتر در جلب نظر آن ها تاثیر گذار می باشد، اما وجود تصاویر در نمونه کار تان می تواند بیش از این حرفا بی ارزد. برند های بزرگ و برجسته بیشتر به کارهایی که در گذشته انجام داده اید راغب می باشند و می خواهند دریابند که زمانی که یک نوجوان بودید، چه نمراتی را به دست آوردید. اطمینان حاصل کنید که یک نمونه کار عالی را برای خود تهیه می کنید که می تواند نشان دهنده کاری که انجام می دهید باشد و به خوبی از شما و استعداد های تان تعریف نماید.اگر به تازگی می خواهید در این زمینه فعالیت کنید، سرویس های تان را به تجارت های محلی تان با در نظر گرفتن تخفیف و یا به صورت رایگان ارائه دهید.[/align] [align=justify]حتی اگر شما طراحی را برای یک مغازه شیرینی فروشی کوچک در انتهای خیابان انجام می دهید، سعی کنید به خوبی کار خود را در معرض نمایش بگذارید. با این روش، شما کارهایی را انجام می دهید که برای نام بردن از آن ها در نمونه کارتان افتخار می کنید. شما هرگز نمی دانید که کوچک ترین و جزئی ترین کارهای تان نیز می تواند روی تصمیم گیری برند های مشهور و بزرگ تاثیر گذار باشد. زمانی که درباره نمونه کارها صحبت می کنیم، نباید به این فکر بی افتید که هر بخش از پروژه و کاری که انجام داده اید را باید نشان دهید. در طراحی سایت برخی کارها و پروژه ها را به صورت رایگان انجام دهید. هر کسی موارد رایگان را دوست دارد. و شما زمانی که دریابید که برند های اصلی از مشاهده کارهای رایگانی که انجام داده اید بسیار جذب شما می شوند، متعجب خواهید شد. اگر یک طراح وب سایت می باشید، ارائه رایگان مجموعه آیکون و یا یک جفت الگوی PSD می تواند شما را در نظر برند های بزرگ، برجسته نمایان سازد. اگر شما سرویس های بازاریابی را ارائه می دهید، می توانید کتاب های الکترونیکی را به صورت رایگان عرضه بدارید. هر سرویسی که ارائه می کنید فرقی ندارد، شما باید به ساخت مواردی به صورت رایگان فکر کنید که خیلی وقت تان را نمی گیرد ولی برای مخاطبان و کسانی که از آن ها استفاده می کنند، بسیار ارزشمند و مفید می باشد برای طراحی سایت در میان رقیبان تان پایدار وبرجسته باشید. به یاد داشته باشید که برند های بزرگ با طراحان وب سایت مستقل بسیاری صحبت می کنند و آن ها ایمیل های بسیاری را به صورت روزانه از این بابت دریافت می نمایند. شما نیاز دارید تا اطیمنان حاصل نمایید که در میان رقیبان خود ممتاز و برجسته دیده می شوید. یک راه برای این کار این است که از روش مناسبی به کار بگیرید. زمانی که متوجه می شوید که برند های بزرگ به دنبال یک طراح مستقل می باشند، به جای این که به آن ها ایمیل دهید و نمونه کار خود را کپی و پیست کنید و به برای آن ها ارسال کنید، مستقیم به دفتر کاری آن ها بروید و کتابچه چاپی نمونه کارتان را به آن ها ارائه دهید. شاید پرینت و موارد چاپی به نظر هنر قدیمی باشد، اما اینکه این روز ها از این هنر خیلی استفاده نمی شود، می تواند یک پوئن مثبت برای شما باشد تا در میان رقیبان تان متفاوت دیده شوید. طراحان مستقل برای شرکت های طراحی سایت در بیشتر شرایط، برند های بزرگ مایل می باشند بیشتر با شرکت های طراحی کار کنند تا با افراد مستقل. دلیل این امر می باشد که آن ها می خواهند از مزایا کار گروهی بهره ببرند. خیلی از پروژه های بزرگ یک شرکت طراحی وب سایت به طراحان مستقل در منزل واگذار می شود، از این رو سعی کنید که با شرکت های طراحی دیجیتالی بسیاری کار کنید تا به این صورت در انجام پروژه های شان سهیم شوید و بتوانید نظر برند های بزرگ را جلب نمایید. شما می توانید به متد های جلب نظر برند های بزرگ که در بالا به آن اشاره شد، نیز دوباره روی آورید. یک لباس رسمی و شیک بپوشید، نمونه کار عالی و چشمگیری را برای خود بسازید و مستقیم به دفتر کاری شان بروید. این روش بهتر از ارسال ایمیل در صندوق ورودی شان می باشد و تاثیر بسیار بیشتری در بر دارد. در کنار این مورد، باید به دنبال استدیو و یا شرکت های طراحی دیجیتالی در کشور خود باشید (بله کشور نه منطقه خود؛ زیرا حداقل چند نفری از راه دور تمایل دارند تا با شما کار کنند) و برای آن ها یک ایمیل ارسال کنید. سعی نکنید که به یک ایمیل کلی و عمومی بسنده کنید و آن را برای 50 شرکت طراحی به صورت مشابه ارسال نمایید- شما از این روش هیچ نتیجه ای را به دست نمی آورید. به جای این مورد، شرکت های طراحی دیجیتالی را که به نظر می رسد با برند های بزرگ کار می کنند را انتخاب کنید و برای آن ها یک ایمیل شگفت انگیز و مناسبی را بنویسید. زمانی که این شرکت ها شما را پذیرفتند، از نام شما نیز در پروژه های تیمی خود اسم می آورند و این مورد به نفع شما می باشد. به گونه ای خود را برای این شرکت ها نمایان سازید که آن ها گمان کنند که اگر با شما کار نکنند، موقعیت بسیار خوبی را از دست می دهند. به آن ها متذکر شوید که چگونه می توانند با سرویس هایی که ارائه می دهید و تجربه هایی که در اختیار دارید، بر ارزش تجارت شان بی افزایید. اگر زمان کافی دارید و موافق می باشید، سعی کنید به صورت مستقیم این سرویس های خود را به آن ها نشان دهید. برای مثال، اگر شما یک طراح وب سایت می باشید، یک بخش از وب سایت آن ها را دوباره طراحی کنید و توضیح دهید که چگونه طراحی مجدد شما می تواند سایت شان را بهبود دهد. اگر یک بازاریاب می باشید، از هوش خود بهره بگیرید و به آن ها بگوید که رقیبان شان چه کارهایی انجام می دهند و چه کمبود هایی نسبت به رقیبان خود دارند. بعد از این که ایمیلی را به آن ها ارسال نمودید، اگر پاسخی را دریافت نکردید، از این که پیگیر شوید تا اطمینان حاصل نماید که ایمیل تان در میان انبوه ایمیل هایی که آن ها دریافت می کنند گم نشده است، نترسید. شاید به این ترتیب اندکی از زمان تان گرفته شود، اما به یاد داشته باشید که اگر حتی نظر یک برند بزرگ را بتوانید جلب کنید، به راحتی می توانید برند های مشهور دیگر را نسبت به خود متوجه و آگاه سازید.[/align]
  14. با سومین قسمت از آموزش دیجیتال مارکتینگ همراه شما هستم. از اینکه تا اینجا همراهی ام کردید نهایت سپاس و قدردانی را دارم. در قسمت های قبلی نگاه کاملی به دیجیتال مارکتینگ و استراتژی حضور در بازار آنلاین راداشتیم. در ادامه با آی تی من و سومین قسمت از آموزش دیجیتال مارکتینگ همراه باشید. ادامه را در آی تی من بخوانید منبع : آی تی من - جلال ترابی - خرید شارژ - خرید گیفت کارت
  15. [align=justify]در طراحی سایت و آدرس دهی سئو ، گوگل علاقه زیادی به استفاده از ساب دامین (Subdomain) داشته و آنها را روش مناسبی برای شکل دهی ساختار سایت میداند. در این مقاله به اهمیت سابدامین در طراحی سایت خواهیم پرداخت . در ادامه همراه با طراحی سایت باشید. دلیل حساسیت زیاد این روزها در مورد استفاده از ساب دامین به درستی مشخص نیست و اینکه چرا افرادی زیر دامنه ها را خارج از رده و مرده میدانند. ممکن است شما مطالب زیادی را در سایتهای مطرح و شناخته شده در زمینه سئو بیابید که شما را از استفاده از ساب دامین منع میکنند و بکار بردن فولدر را پیشنهاد میدهند. ولی این یک قاعده کلی و مشخص نیست، زیرا استفاده از ساب دامین مزایای خود را به همراه خواهد داشت.[/align] [align=justify] [/align] [align=justify]نام دامنه بر سئو تاثیرگذار است؟ تا چه حد نام دامنه یا ساب دامین بر سئو سایت شما تاثیرگذار است؟ نکته اصلی آن است که گوگل نام دامنه یا همان آدرس سایت را در رتبه بندی نتایج خود تاثیر میدهد و اگر بتوانید دامنه ای کوتاه و شامل کلمه کلیدی خود پیدا کنید، حتما مناسب خواهد بود. ولی در عمل شما بیش از یک کلمه کلیدی را در آن نمیتوانید بگنجانید و عدم حضور آن کلمه در ساب دامین یا دامنه اصلی شما به معنی شکست حتمی شما در سئو نخواهد بود. پس سعی کنید که نام دامنه را برای کاربری بهتر و براساس شناسایی راحت از طرف مشتریان انتخاب کنید و انتخاب نام ساب دامین را براساس استراتژی بازاریابی و برندینگ شرکت انجام دهید تا رعایت اصول سئو. مزایای استفاده از ساب دامین شما ممکن است برای گسترش فعالیت شرکت خود از فولدرها بهره بگیرید و محیط سایت را گسترش دهید، ولی در اینجا قصد داریم مزایای استفاده از زیر دامنه را به شما معرفی کنیم: مقایسه ساب دامین و فولدر مقایسه فولدر با سابدامین در طراحی سایت - ساب دامین رایگان است و نیاز به پرداخت هیچ وجه اضافه ای نیست. - به شما اجازه میدهد کلمه کلیدی مورد نظرتان را در آدرس سایت قرار دهید. - ساب دامین را میتوانید بر روی یک هاست کاملا مجزا پیاده سازی کنید. - زیر دامنه شما میتواند آدرس آی پی مخصوص به خود را داشته باشد. - ساب دامین میتواند طراحی و سیستم مدیریت مجزا و مخصوص به خود را داشته باشد. میتوانیم مزایای زیادی نیز برای استفاده از فولدرها نام برده و بطور کل استفاده از ساب دامین را زیر سوال ببریم، ولی در نظر داشته باشید که این انتخاب بر عهده شما بوده و باید تصمیم تان را متناسب با زمینه فعالیت و شرایط موجود در سایت بگیرید.[/align]