کاربرگرامی از دادن مشخصات اعم از یوزر و پسورد هاست خود به کاربران برای حل مشکلات جدا خود داری نمایید / در صورت نیاز فقط مدیران اصلی تالار قادر به درخواست این نوع مشخصات هستند

sh369

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    14
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

2 Neutral

درباره sh369

  • درجه
    کاربر تازه وارد
  • تاریخ تولد ۹۰/۱۰/۱۶

اطلاعات شخصی

  • صفحه خانگی
    http://www.idea-soft.ir
  • جنسیت
    female
  1. چگونه وب سایتی با کیفیت طراحی کنیم که هم باعث رضایت مشتری شود و هم نمونه کار و رزومه ی معتبری برای خود شرکتطراحی وب سایت شود درک نیاز مشتری از ساخت وب سایت اولین گام برای طراحی یک سایت با کیفیت درک نیاز و خواسته ی مشتری ازطراحی وب سایتاست. اگر بتوانید درک متقابلی از طراحی سایت بین خودتان و مشتری ایجاد کنید، مشتری به راحتی قادر است تا نیاز های خود را به شما بفهماند.شرکت طراحی سایت طراحی نقشه مظنورم از طراحی نقشه، نقشه سایت نیست بلکه طراحی پلان و برنامه ریزی برای شروع پروژه است. مدیر پروژه بلافاصه پس از عقد قرارداد باید کار را بین اعضای شرکت تقسیم کرده و به هر کدام از کارمندان قسمتی از پروژه را محول کند، اما پیش از انجام این کار باید جلسه ای مشروط بر توضیح کامل نیاز های مشتری برای کارمندان برگزار شود تا آنان نیز بتوانند درک کافی از پروژه را داشته باشند. طراحی سر حوصله طراحی در کلمه به معنی خلق یک آثار است! پس سعی کنید تا با دقت و حوصله آثاری خوب و منحصر به فرد از خود به جای بزارید. دانش کافی متاسفانه یکی از بارز ترین مشکلاتی که در شرکت هایطراحی وب سایتبه چشم من میخوره عدم وجود دانش کافی برای هندل کردن پروژه است، هر شرکتی باید نسبت به میزان دانش فنی خود تکیه کرده و پروژه های خود را نسبت به همان اندازه بگیرد. نگاه به سایت های مشابه برای طراحی یک وب سایت با کیفیت بهتر است تا نگاهی به دیگر وب سایت هایی که در زمینه فعالیت پروژه شما کار می کنند بیندازید و به خوبی آن ها را آنالیز کنید. این کار باعث می شود تا درک طراح سایت از پروژه بسیار بالا رفته و درک او از نیاز های یک وب سایت مثلا خبری زیاد شود. بروزرسانی مکرر مطمئننا وب سایت هایی که در ورژن اول طراحی و بارگذاری می شوند دچار مشکلات فنی و ناقصی هستند، شرکت هایطراحی سایتموظف هستند تا زمان تکمیل کامل پروژه و ایجاد نیاز های مشتری در سایت پروسهطراحی وب سایترا ادامه دهند.
  2. امروزه وب سایت های بسیار زیادی وجود دارند و روند رشد وب سایت های تازه تاسیس بسیار سریع به پیش می رود. بنابراین نیاز به یک سایت با کیفیت و حرفه ای این روزها بیش از گذشته حس می شود. در صورتی که شما تمایل دارید تا دیگران تجارت و برند شما را جدی بگیرند، به وب سایتی نیاز دارید که هم در خاطرها باقی بماند و هم حرفه ای باشد. با این وجود رسیدن به چنین نقطه ای می تواند بسیار مشکل باشد. بسیاری از تجارت ها و شرکت ها تنها تمرکز خود را برطراحی سایتقرار می دهند و بر اصول سایت هیچ دقتی ندارند. همین موضوع باعث می شود که اغلب شرکت های تازه تاسیس از افرادی کمک بگیرند که در زمینهطراحی وب سایتتخصص چندانی ندارند، چه برسد به آن که از توسعه دهندگان وب بهره ببرند که در موضوع بهینه سازی وب سایت و پیاده سازی یک وب سایت اصولی تخصص دارند. به منظور آن که وب سایت شما از نظر مخاطبین شما قابل قبول باشد، نباید اجازه دهید که طراحی شما دارای اشکالات اساسی باشد. اما در این عرصه چه فعالیتی می توان انجام داد تا دچار چنین مشکلی نشود؟ یکی از مسائل، اهمیت سادگی وب سایت شما می باشد. طراحی های ساده تر برای وب سایت ها، راحت تر نیز بدست می آیند، بنابراین ساخت آن ها سریع تر و کم هزینه تر نیز می شود. اما همین دسته از طراحی ها هستند که بیشتر در خاطرها باقی می مانند. یک طراحی کاملاً ساده می تواند با موبایل های هوشمند امروزی تطبیق پیدا کند. به جای آنکه صرفاً بر زیبایی طراحی خود تمرکز کنید، باید به عناصری دقت نشان دهید که برای وب سایت و هدف شما حیاتی می باشد. دیگر اجزای خود را حول محوریت این عناصر بنا نمایید. شما باید نسبت بهطراحی وب سایتخود به عنوان یک علامت نئونی نگاه کنید که خود را نشان می دهد، اما یک پیام کوتاه اما قدرتمند دارد.شرکت طراحی سایت پس از آنکه وب سایت خود را از نظر بصری قدرتمند ساختید، باید تلاش کنید تا فرمت طراحی خود را به صورتی تمیز و قابل فهم و ساده نگه دارید. پس از انجام این مرحله باید رنگ های مورد استفاده در وب سایت شما نیز باید ساده و در عین حال گیرا باشند. اما دقت داشته باشید که اگر بدون هیچ مرزی از رنگ ها استفاده نمایید، ممکن در کلیه این رنگ ها در کنار یکدیگر به صورت خاکستری دیده شوند. شما می توانید تنها از یک یا دو رنگ اصلی برای طراحی خود استفاده نمایید. برای انتخاب رنگ های مورد نیاز خود، بسته به هدفی که دارید می توانید از روانشناسی رنگ ها استفاده کنید. به طور خلاصه مهم ترین موضوع درطراحی وب سایتهای تازه تاسیس، سادگی و منظم بودن آن است.
  3. امروزه هر کسی بنا به حرفه ای که دارد می تواند باطراحی وب سایتحرفه و توانایی های خود را در بستر وب معرفی نماید.شما در وب سایت می توانید به معرفی محصولات،اهداف،تبلیغات و... بپردازید. طراحی وب سایتدر سال های اخیر گسترش زیادی پیدا کرده است و تقریبا می توان گفت که تمام کسب و کارها امروزه به منظور افزایش توان رقابتی خود اقدام بهطراحی وب سایتنموده اند. در این میان آن دسته از افرادی که با علم طراحی سایت آشنایی دارند می توانند علاوه بر برطرف کردن نیاز افراد به طراحی سایت، از این راه کسب درآمد نیز داشته اند.شرکت طراحی سایت طراحی وب سایت تلفیقی از علم و هنر است. در واقع افراد برای آموزش طراحی سایت باید علاوه بر علمطراحی وب سایت دارای خلاقیت نیز باشند. به طور کلی طراحی سایت دارای انواع مختلفی است. افراد بسته به هدفی که دارند باید اقدام به طراحی سایت نمایند بنابراین یک طراح سایت باید با تمام انواع طراحی سایت آشنا باشد تا بتواند تمام نیاز مشتریان خود را بر طرف کند. شرکت طراحی سایت مبنا در بخشطراحی وب سایتقصد دارد شما علاقه مندان را با تمام ترفندهای کاربردی در طراحی سایت آشنا کند. در ابتدای بخش آموزش طراحی سایت ابتدا شما را با هدف طراحی سایت آشنا می کنیم و سپس تمام عوامل و فاکتورهای تاثیر گذار و کاربردی درطراحی سایترا برای شما کاربران عزیز شرح می دهیم. به منظورآموزش طراحی سایت ابتدا شما باید با مفاهیم کلیدی که در بخش آموزش طراحی سایت آورده ایم آشنا شوید سپس در بخش های مختلف نظیر آموزشhtml، آموزشcss، آموزشASP.NETو غیره به آموزش طراحی سایت به صورت تکمیلی و کاربردی بپردازید. به طور کلی افراد می توانند بهآموزشطراحی سایتبه عنوان راهی برای کسب درآمد نگاه کنند. زیرا امروزه همانطور که گفته شد نیز به طراحی سایت در تمام کسب و کارها احساس می شود. بنابراین اگر تمایل به آموزش طراحی سایت و کسب درآمد از این طریق را داری، توصیه می کنیم حتما مقالات بخش آموزش طراحی سایت را در وب سایت شرکت طراحی سایت مبنا مطالعه کنید. با مطالعه مقالات آموزش طراحی سایت،شما دید بازتری نسبت بهطراحی وب سایت، مراحل و روش های طراحی سایت پیدا خواهید کرد. و به راحتی و بدون نیاز به صرف هزینه می توانید به آموزش طراحی سایت بپردازید. اگر به دنبال راهی برای آموزش طراحی سایت به صورت رایگان هستید، با ما در بخش آموزش طراحی سایت همراه شوید. باطراحی وب سایتحرفه ای و استاندارد کاربر می تواند در لحظه ی اول به هدف سایت دست یابد.یک وب سایت استاندارد باید در تمامی مرورگرها قابل اجرا باشد. برای استفاده از وب سایت و افزایش بازاریابی خود بایدطراحی وب سایتبر اساس اصول مینیمالیسم و همچنین بر اساسhtml (آموزشhtml )وcss (آموزشcss )صورت گیرد. زیراhtmlاز مهمترین زبان ها در برنامه نویسی می باشد وآموزشCssنیز همراه باhtmlمی تواند دربهینه سازی سایت موثر باشد. در این قسمت با آوردن مقالاتی در زمینه اصولی مهم در طراحی وب سایت و همچنین آشنایی با فرایندهایی که درطراحی وب سایتموثر می باشند شما را آگاه کنیم.
  4. رعایت روانشناسی درطراحی سایتیکی از تاثیرگذارترین روش ها برای بدست آوردن نتیجه دلخواه یک مشتری ازطراح وب سایتخود است. در طراحی وب سایت وقتی روانشناسی به طور موثر انجام می شود کاربر احساس راحتی باسایتشما می کند محصولات شما و خدمات شما برای او جذاب تر می شوند. انسان ها در کل رفتارها و برخوردهای متعددی دارند از کارهایی که در روز انجام می دهند در اینترنت تا لباسی که می پوشند و خوراکی که می خورند و لذت می برند، درطراحی وب سایتنیز همین است شما باید کاری کنید که کاربری که در وب در حال گشت و گذار است به وب سایت شما کشیده شود و بروی شما کلیک کند طبق برخی تحقیقاتی که انجام شده است می توان به مواردی که در زیر گفتته می شود در تاثیر گذاری ماندگار کاربر در سایت شما و کلیک بر روی آن تکیه کرد. رنگها در طراحی وب سایت قدرتی که در این موضوع نهفته است غیر قابل باور است شما با استفاده از ترکیب رنگ های جذاب می توانید نظر کاربران به یک بخش خاص یا یک محصول ویژه جلب کنید، باید کاری کنید که کاربر احساس لذت کند از وب سایت شما ، زمانی که این اتفاق بیفتد کاربر سایت شما را در ذهن خود نگه می دارد و بعدا دوباره به وب سایت شما سر می زند. این کاربرد رنگ ها را در تک بخش های خود رعایت کنید مخصوصا در هدر سایت خود که اولین جایی می باشد که کاربر به چشم خواهد دید. ترغیب کردن کاربر شما با استفاده از طراحی مخصوص باید کاربر را ترغیب به خرید یا هر کار دیگری که مورد نظر کارفرمای وب سایت را انجام دهید تا کاربر همان کار را انجام دهد عکس، فیلم .... همیشه فیلم و عکس های مناسب کاربران را جذب کرده است، سعی کنید از عکس های مناسب و جذاب استفاده کنید فیلم های مربوط به حوزه ی کاری خود را قرار دهید با رعایت این فاکتورها کاربران به وب سایت شما احساس خوبی پیدا می کنند.شرکت طراحی سایت سادگی در عین زیبایی سادگی را رعایت کنید ، کاربران نباید دروب سایتشما احساس گیجی کنند باید هر چیزی یا هر بخشی که نیاز دارند را به قول معروف دم دستشان قرار دهید. سریع ترین راه برای کاربران برای دسترسی به بخش هایشان قارا دهید. سئو و بهینه سازی وقتی وب سایت خود را به بهترین نحو بهینه سازی کنید می بینید که کاربران به مرور زمان روانه سایت شما خواهند شد و وقتی وب سایت شما را در صفحه اول ببینند یقینا اعتماد بالایی به کار و حرفه شما خواند کرد و به نوعی سایت شما در ذهن کاربران ماندگار می شود.
  5. به طور حتم هر وبسایتی که شروع به کار می کند هدفی جز رسیدن به موفقیت ندارد. کاربران بعد از بازدید هر وبسایتی نظری مثبت یا منفی نسبت به آن دارند. آن سایت هایی که توجه شان را جلب نکرده و نظر مثبتی در مورد آن نداشته باشند را بی شک دیگر بازدید نخواهند کرد، ولی اگر از سایتی خوششان بیاید بارها و بارها به آن بازخواهند گشت. این قابلیت استفاده و کاربرد است که موفقیت یا شکست یک وبسایت را تعیین می کند نه طراحی ظاهری آن. از آنجایی که بازدیدکننده سایت تنها کسی است که بر روی موس کلیک کرده و وارد سایت می شود پس همه تصمیم ها را او می گیرد لذا طراحی کاربر محور به روشی استاندارد برایطراحی وب سایتموفق تبدیل شده است. با همه این ها اگر کاربران نتوانند از یک ویژگی سایت استفاده کنند انگار که همچین ویژگی اصلا وجود ندارد. ما نمی خواهیم جزئیات اجرایی کار را برایتان تشریح کنیم مثلا اینکه کادر جستجو در سایت باید کجا قرار بگیرد زیرا قبلا مقالات زیادی در این باره نوشته شده است. در عوض ما بر روی اصول اصلی و ابتکاری و راهکار هایی برای طراحی موثر وبسایت تمرکز میکنیم. راهکار هایی که اگر کاملا پیاده سازی شوند می توانند به انتخاب های طراحی سطح بالا منجر شوند و فرآیند درک اطلاعات ارائه شده را ساده سازی کنند.شرکت طراحی سایت اصول طراحی موثر وبسایت برای استفاده کامل از این اصول ما ابتدا نیاز داریم تا بفهمیم کاربران چگونه با وب سایت برخورد و تعامل می کنند آن ها چگونه فکر می کنند و الگو های رفتاری اولیه کاربران چگونه است. کاربران چگونه فکر می کنند؟ به طور اساسی عادت های کاربران در اینترنت تفاوت چندانی با عادت های مشتریان در مغازه ها ندارد. اغلب کاربران به دنبال چیزهای جالب و مفید و کلیک کردنی می باشند. کاربران قدردان کیفیت و اعتبار خواهند بود. کاربران ابتدا نمیخوانند فقط نگاه می کنند. کاربران اینترنتی صبور نیستند و به دنبال رضایت فوری هستند. کاربران تصمیمات بهینه نمیگیرند. کاربران از فراست و بینش خود پیروی میکنند. کاربران می خواهند که کنترل مرورگرشان را در دست داشته باشند. حال با توجه به این مسائل فاکتورهای زیر برایطراحی سایتحرفه ایبه شما معرفی می گردند. کاربران را وادار به فکر کردن نکنید:مطابق با قانون اول قابلیت استفاده سایت شما باید واضح باشد و خودش به تنهایی گویای همه چیز باشد. با کم کردن بار دانستنی ها و آگاهی ها، دریافت ایده و تفکر اصلی که در ورای سیستم شما وجود دارد برای بازدید کننده آسان تر می شود. صبر و شکیبایی کاربران را لبریز نکنید: در هر پروژهای وقتی می خواهید خدمات یا ابزاری را به بازدیدکنندگان خود پیشنهاد دهید ملزومات مورد نیاز کاربر را در پایین ترین حد نگه دارید. ایده آل ما این است که تمامی موانع را بردارید. برای تمام خدمات خود از کاربران نخواهید که ابتدا در سایت شما ثبت نام کنند. بر جلب توجه کاربران تمرکز کنید: از آنجایی که وبسایت ها هم محتوای ثابت دارند هم محتوای پویا برخی از مطالب پیش روی کاربران توجه آن ها را بیشتر جلب می کند. مشخصا تصاویر بیشتر از متون نوشتاری جلب توجه می کنند و در خود متون هم جمله هایی که بولد شده باشند هم جذاب تر از سایر جمله ها هستند. تلاش کنید تا ویژگی ها را در معرض نمایش بگذارید: طراحی وب سایتهای مدرن معمولا تاکید بر راهنمایی کاربران با جذابیت های بصری مانند دکمه های 1.2.3 بزرگ برای مراحل پیشروی دارند. از نوشته های تاثیرگذار استفاده کنید: ضروری است که سبک نوشتهها و استایل آن ها را با سلایق و عادت های مرورگرهای کاربران تنظیم کرده و تطبیق دهید. برای ساده سازی تلاش کنید: اصل معروف «سادگی» باید هدف اولیه طراحی وب سایت باشد. از فضاهای سفید (خالی) نترسید: فضای سفید خیلی خوب است و طراحان زبردست از آن به عنوان یک المان اولیه در طراحی استفاده می کنند. در انتها اینکه با زبان دیداری و به کمک تصاویر یک ارتباط موثر برقرار کنید
  6. طراحی وب سایتتنها در قسمت های فنی آن محدود نمی شود. بلکه شامل بخش های مختلفی می باشد تا نهایتا تاثیر و نتیجه دلخواه حاصل شود. از جمله این بخش ها، دقت در روانشناسیطراحی وب سایتاست. این امر به منظور بهبود طراحی صورت می گیرد. اگر در زمان طراحی به روانشناسی طراحی دقت نشود، مطمئنا تاثیر زیادی بر مخاطبان نخواهد داشت. بازدیدکننده های سایت نیز هیجان زیادی برای مطالعه محتواها و بازدید از صفحات سایت ندارند. اگر در رفتارها و تعاملات روزانه خود دقت کنیم، متوجه تاثیر علم روانشناسی بر تمامی زوایای زندگی خواهیم شد. حال که صحبت ازطراحی وب سایتو برقراری ارتباط با جمع وسیعی از کاربران اینترنتی شده است، بی شک تاثیر این عامل بیشتر می شود. در واقع به دلیل رقابت تنگاتنگی که میان وب سایت ها بوجود آمده است، جذب کاربران براحتی انجام نمی شود و نیاز به رعایت تمامی تکنیک های طراحی سایت دارد. در زیر به طور مجزا به بحث تاثیر روانشناسی در بهبود طراحی سایت می پردازیم. 1-تاثیر رنگ در بهبودطراحی وب سایت براساس تحقیقاتی که در مورد رنگ ها صورت گرفته، مشخص شده است که در زمان ارتباط با مشتری، بین 62 تا 90 درصد مواقع این رنگ ها هستند که حرف اول را می زنند. در واقع مشتریان قبل از دقت در نوع محصول و کیفیت آن، به رنگ توجه دارند. در رابطه با سایت و صفحات آن نیز وضعیت به همین صورت است. در واقع بازدیدکننده قبل از اینکه به محتوای سایت نظری داشته باشد، ترکیب رنگ ها را می نگرد. تاثیر رنگ ها بر ذهن بازدیدکننده به شکل خودکار رخ می دهد. در واقع اثرات رنگ بر ناخودآگاه بازدیدکننده تاثیر می گذارد. برای مثال رنگ های آبی موجب حس امنیت و آرامش در مخاطبان می شود. رنگ زرد حس هیجان و نشاط را در مخاطب شکل می دهد و رنگ سبز احساس خلاقیت را به بازدیدکننده منتقل می کند. سایر رنگ ها نیز تاثیر خاص خود را بر روی ذهن کاربران بر جای می گذارند. در حالی که مخاطب نسبت به این تاثیر اطلاعی ندارد و تنها نتیجه آن را احساس می کند. شرکت طراحی سایت 1-استفاده از کارهای گرافیکی در سایت استفاده از تصاویر و کلیپ های گرافیکی در سایت نیز روش دیگری برای تاثیرگذاری بر مخاطبان می باشد. برای ترقیب مخاطبان به انجام کاری، می توان از روش های خاصی استفاده کرد. از جمله استفاده از رسانه های غنی شده و گرافیکی از قبیل فیلم و تصویر است که می تواند تعامل میان مدیران و کاربران و تاثیر آنها را بیشتر کند. 2-خودداری از شلوغی شلوغی و زیاد بودن گزینه هایی که مخاطب مجبور به انتخاب یکی از آنهاست، از جمله دلایل کاهش تعداد بازدید کننده های سایت می باشد. بنابراین باید تعداد گزینه های پیش روی مخاطبان را کمتر کرد. استفاده کمتر از دکمه های جابه جایی و گزینه های انتخاب به کاربران کمک می کند تا سریع تر انتخاب کنند. اگر سایت یک فروشگاه اینترنتی است، این نکته اهمیت بیشتری پیدا می کند. 3-قالب نوشتاری مخاطبان علاقه زیادی به متن های عریض و طویل ندارند. آنها می خواهند متن های کوتاه و کم عرض را در مدت زمان کمتری مطالعه کنند. بنابراین بهتر است در زمان طراحی سایت به قالب آن توجه کرد. ضمن اینکه بعدها در فرآیند تولید محتوا نیز باید بین پاراگراف ها فاصله گذاشته شود تا مخاطب براحتی مطالب را مطالعه کند. 4-خیره کردن برای تاثیرگذاری بیشتر بر مخاطبان می توان آنها را به یک سمت خیره کرد. برای این کار کافی است از علائم و روش های اشاره به آن موضوع استفاده شود. استفاده از پیکان، فلش یا هر علامت دیگری که مخاطب را به یک سمت هدایت می کند، تاثیر زیادی بر تمرکز و خیره شدن او دارد. 5-ارتباط با رویدادها رویدادها و مناسبت ها نیز روش دیگری برای تاثیرگذاری بر مخاطبان می باشد. برای مثال در زمان اعیاد مذهبی می توان از رنگ های متناسب با روزها استفاده کرد. برای مثال جشن نیمه شعبان و استفاده از گل های نرگس، یکی از نکات روانشناسی برای تاثیر بر مخاطبان می باشد.
  7. یکطراحی وب سایتمناسب و عالی تنها محدود به زیبایی های بصری و ارائه اطلاعات نمی باشد، بلکه از لحاظ روانشناسی می تواند جنبه های بسیاری را چه در زمینه استفاده از رنگ ها و چه در زمینه محتوای سایت در بر بگیرد. هنگامی که افراد وارد وب سایت شما می شوند و از آن بازدید می نمایند، از نظر روانشناختی حسی را نسبت به آن و برند شما کسب می کنند. این احساس چه مثبت باشد و چه منفی برگرفته از نوع چیدمان، رنگ هاا، فضاهای خالی و محتوایی است که شما به کار گرفته اید. بنابراین از اصولطراحی وب سایتمی توان به روانشناسیطراحی وب سایتاشاره کرد. در مجموع هر موضوعی که با انسان ها در ارتباط باشد جنبه ای از علم روانشناسی را به خود اختصاص می دهد. در طول سال های متمادی، اصولی برای طراحان به وجود آمده است که با استفاده از آن می توانند از روانشناسی در طراحی های خود بهره مند شوند. به منظور به کار گیری اصول روانشناسی در طراحی، یک فرد در ابتدا باید بداند که هر عنصر بصری می تواند چه تاثیری داشته باشد و چگونه باید از آن به منظور به وجود آوردن حسی خوب در بیننده استفاده کرد. در این مقاله و مقالات آتی به بررسی برخی جنبه های روانشناسی عناصرطراحی سایتاشاره خواهیم کرد و آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. برای شروع به موضوع روانشناسی محتوا می پردازیم. در رابطه با وب سایت ها، محتوا می تواند حس به وجود امده در بازدید از وب سایت را هدایت نماید چرا که بازدیدکنندگان به منظور دست یابی به اطلاعات خاصی وارد وب سایت شما می شوند. بنابراین اینکه شما به چه صورت و با چه لحنی محتوای سایت خود را در اختیار مخاطب قرار می دهید می تواند نقش کلیدی برای شما داشته باشد. در محتوای یک سایت باید به این مساله توجه نمایید که به میزانی مطلب ارائه دهید، که متوسطی از مطالب مورد نیاز مخاطب و حس خوب آن ها باشد. به خاطر داشته باشید که نباید در ارائه محتوا بیش از اندازه مطلب خود را طولانی نمایید. در چنین صورتی مخاطب شما خسته خواهد شد و مطلب شما را ادامه نخواهد داد. شرکت طراحی سایت همچنین محتوای وب سایت شما باید هم از نظر علمی و هم از نظر منطقی صحیح باشد. در صورتی که مطالب شما به روز نباشد و یا صحت نداشته باشد می توانید بسیار از اعتبار برند و وب سایت خود بکاهید. همچنین یک محتوا، بدون غلط های املایی و اشتباهات دستور زبان می تواند حس اعتبار مناسبی را برای شما به وجود آورد. این مسائل در کنار یکدیگر می تواند یک محتوای خوب را برای وب سایت شما ایجاد کند. البته صحبت در این مقوله می تواند بسیار طولانی باشد و از حوصله این مقاله خارج است
  8. سایت ساز نرم افزار آماده ای است که جهتطراحی سایتتوسط برخی افراد یا شركت‏ها‎برای پیاده سازی صفحات وب کاربرد دارد. در این نرم افزار از سیستم یا cmsیا پرتال‏ها‎ی آماده روی سرور استفاده می‎شود و با نام مخفف CMS نامیده می‎شود. این نام کوتاه شده عبارت Content Management System، یک نرم افزار روی سرور است که برای مدیر سایت این قابلیت را ایجاد می‎کند تا محتوای سایت خود را بدون نیاز بهطراحی وب سایتمجدد تغییر دهد. مدیر سایت نیاز دارد تا یکبار سیستم CMSرا طراحی و سپس برنامه نویسی و تعدادی قالب آماده برای صفحات را ایجاد و آنها را بر روی سایت کاربر نصب نماید. امکانات سایت ساز با استفاده از امکانات سایت ساز، مدیر سایت می‎تواند صفحاتی را از آن کم یا به آن اضافه یا ویرایش کند. سایت ساز در مقابل سیستم‏ها‎ی ثابتی همچون HTML، قابلیت بیشتری دارند که در آن کاربر می‎تواند به راحتی مطالب موجود در سایت خود را بروزرسانی کند. سیستم‏ها‎ی وب مدیریت محتواWCM ، WCMSو یا Web CMSیک سیستم نرم افزاری مدیریت محتوا (CMS) محسوب می‎شوند که به عنوان یک برنامه تحت وب برای پیاده سازی، ساخت و مدیریت محتوای HTMLشناخته و از آن برای مدیریت و کنترل، محتویات وب (اسناد HTMLو تصاویر مربوطه) استفاده می شود. از جمله امکانات سایت سایز می‎توان به ایجاد محتوا، کنترل محتوا، ویرایش و توابع تعمیر و نگهداری ضروری وب سایت اشاره کرد. علاوه بر این، نرم افزار سایت ساز کاربران خود را قادر می‏سازد تا سایت خود را براساس گزینه‏ها‎ی مورد نظر خود طراحی و راه اندازی نمایند. این سیستم دارای مجموعه ای از امكانات محدود و از پیش تعیین شده است که مدیریت سایت را آسان می‎کند. البته مدیران سایت‏ها‎باید توجه داشته باشند که در کنار استفاده از این نرم افزار، الگوریتم های گوگل را رعایت کنند. انواع سایت ساز آنلاین (تحت وب) : نرم افزارهایی تحت وب که توسط برخی از شرکت‏ها‎به طور اختصاصی طراحی شده اند و در اختیار کاربران قرار می‎گیرند. از جمله این نوع سایت ساز‏ها‎می‎توان به سایت ساز پرتال اشاره کرد. سایت ساز تحت وب کاربران را قادر می‎سازد تا وب سایت شخصی خود را به آسانی راه اندازی کنند. بواسطه این نوع سایت ساز می‎توان وب سایت‏ها‎ی تجاری و تبلیغاتی راه اندازی کرد. علاوه بر این، سیستم آنلاین امکان مدیریت آسان محتوا را نیز به کاربران می‎دهد. آفلاین (نرم افزار): سایت سازهای آفلاین، برای نصب بر روی کامپیوترهای شخصی استفاده می‎شوند. کاربران با استفاده از نرم افزار افلاین می‎توانند وب سایت خود را طراحی و پس از تکمیل تمامی مراحل، آن را بر روی ‏ها‎ست و دامنه مورد نظرشان راه اندازی کنند. نرم افزارهای افلاین با نام «نرم افزارهایطراحی وب سایت» شناخته می‎شوند.شرکت طراحی سایت تفاوت سایت سازهای آنلاین و آفلاین در حالی که سایت سازهای آنلاین معمولا از کاربران خود درخواست می‎کنند تا قبل از استفاده از امکانات، اقدام به ثبت نام کنند، در سایت سازهای آفلاین این امکان وجود ندارد. برخی از نرم افزارهای سایت ساز به منظور تبلیغات، نمونه وبسایت‏ها‎ی ساخته شده را در اختیار مشتریان قرار می‎دهند. امکاناتی که سایت سازهای آنلاین در اختیار افراد قرار می‎دهند، مجزا از انواع دیگر می‎باشد. در این نوع سایت سازها، سرعت بالا و رابط کاربری پنل به عنوان یک مشخصه مهم محسوب می شود. همچنین همه افراد می‎توانند بدون داشتن هیچگونه مهارت برنامه نویسی، از سامانه‏ها‎ی سایت ساز استفاده کنند. این در حالی است که در سایت سازهای آفلاین نیازمند تخصص هستیم و اغلب توسط طراحان وب سایت حرفه ای استفاده می‎شود. خدمات و پشتیبانی فنی در سایت سازهای آنلاین فراهم شده است که با استفاده از فایل‏ها‎و ویدئوهای آموزشی می‎توان کاربران را راهنمایی کرد. در حالی که چنین امکانی برای سایت سازهای افلاین وجود ندارد.
  9. من همیشه در وب‌سایت‌ها دنبال این نکته‌ها می‌گردم: 1. طراحی/ ساختار تمیز با قابلیت به روز‌رسانی آسان. 2. قابلیت استفاده خوب درطراحی وب سایت و هر چه به این مقوله ربط داشته باشد. 3. صفحات «سبک» با بارگذاری سریع. 4. استفاده هوشمندانه از تکنولوژی- استفاده از فلش زمانی که به آن احساس نیاز می‌کنید نه وقتی می‌خواهید یک معرفی «با حال» داشته باشید! 5. توانایی وب‌سایت در انتقال معنا/ پیام وب‌سایت در کمترین سرعت، اگر چه فوراً نباشد. 1.طراحی/ ساختار تمیز با قابلیت به روز‌رسانی آسانتا همین چند سال پیش وب پر بود از موش‌های رقصان، کره‌های در حال چرخش و کارگران ساختمانی متحرک، از آن موقع تا حال خیلی چیزها تغییر کرده و این روز‌ها اصولطراحی سایتدر واقع روی استفاده مفید‌تر متمرکز شده است ... شگفت انگیز است! مشکلی که این روز‌ها در بسیاری از وب سایت‌ها پیدا می‌کنیم این است که چندان انعطاف پذیر طراحی نشده‌اند. وب‌سایت‌ها به طور مداوم تغییر می‌کنند، بنابراین اگر می‌بینید که برای قرار دادن یک دکمه ناوبری جدید در سایت کلی کار باید انجام دهید، وقتش شده که در طراحی‌تان تجدید نظر کنید. باید امکان این را داشته باشید که آزادانه و بدون هیچ مشکلی عناصری را به صفحه اضافه کرده یا از آن حذف کنید. 2.قابلیت استفاده خوب در طراحی- و هر چه به این مقوله ربط داشته باشدقابلیت استفاده از این واژه‌های گنگ جدیدی است که مردم علاقه زیادی به کاربرد آن‌ها دارند. اما کلمه فوق به چه معناست؟مخلص کلام این‌که، قابلیت استفاده اشاره دارد (درطراحی وب سایت ‌سایت) به چگونگی استفاده راحت از صفحه توسط مراجعه کنندگان به آن... و در کل، یعنی قابلیت استفاده از آن چگونه است. اگر کسی برای پیدا کردن لینک «صفحه اصلی» یا اطلاعات تماس‌تان باید کل صفحه را زیر و رو کند، پس یعنی سایتتان مشکل قابلیت استفاده دارد. 3.صفحات «سبک» با بارگذاری سریعاین یکی از قدیمی‌ترین قوانینطراحی وب سایتاست! اگر بارگذاری سایت‌تان بیش از 10 ثانیه طول بکشد، مردم مثل برق و باد سایت‌تان را ترک خواهند کرد. این مشکل این روزها چندان جدی نیست چون اغلب مردم اینترنت با قابلیت اتصال و سرعت بالا دارند. از همه گذشته، این روز‌ها در عصر دانلود فیلم‌های HD و یوتیوب هستیم. با این حال، یادتان باشد، سرعت بارگذاری هنوز هم موضوع مسئله سازی است، بنابراین مطمئن شوید که با یک اینترنت سرعت پایین [به اصطلاح گازوئیلی] بارگذاری وب‌سایت‌‌تان را بررسی کنید.شرکت طراحی سایت تست سرعت وب‌سایتاگر اینترنت‌تان فوق العاده سریع است، با نرم افزار‌های خاصی می‌توانید اتصالات کندتر را روی کامپیوترتان شبیه سازی کنید. به عنوان مثال، اپل دارای برنامه‌ای است (Network Link Conditioner) که می توانید به صورت رایگان آن را روی کامپیوتر مک خود نصب کرده و سرعت ارتباط اینترنتی را از روی کامپیوترتان تنظیم کنید. می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که سرعت اتصالتان را شبیه DSL، 3G یا غیره کند. 4.استفاده هوشمندانه از تکنولوژیاستفاده از فلش زمانی که به آن احساس نیاز می‌کنید نه وقتی می‌خواهید یک معرفی «با حال» داشته باشید! فکر کنم این مسئله برای اکثریت واضح است. همه فناوری مورد استفاده برای ‌طراحی سایتفقط ابزار هستند؛ ما زمانی از یک پیچ گوشتی استفاده می‌کنیم که به آن نیاز داریم، نه این‌که چون دوست داریم از آن استفاده کنیم (البته، من معروف هستنم به این‌که با پیچ گوشتی میخ می‌کوبم و با چاقوی قصابی چوب می‌برم). چیزی که می‌خواهم بگویم این است که بگذارید هدف ازطراحی وب سایت به شما بگوید از چه فناوری استفاده کنید، نه مد روز زمان طراحی. 5.توانایی وب‌سایت در انتقال معنا/ پیام وب‌سایت در کمترین سرعت، اگر چه فوراً نباشدیکی از چیزهایی که در زمان گشت و گذار در وب روی اعصابم می‌رود وقتی است که در ورود به سایتی متوجه نمی‌شوم سایت در مورد چیست. (خوب، شاید پنجره‌های پاپ آپ بدتر از آن باشند، اما هنوز هم این موضوع من را اذیت می‌کند!) به طور معمول، من به این سایت‌ها می‌گویم سایت‌های «هُنَریک»، که طراحی آن‌ها خیلی قشنگ و چشم نواز است اما برای این‌که بفهمید چی می‌خواهد بگوید، باید همه سایت را با بیل و کلنگ بکنید، شاید چیزی از آن در بیاید. اطمینان حاصل کنید که بازدید‌کنندگان‌تان، وقتی به سایت‌تان سر می زنند، براحتی خواهند فهمید در سایت شما چه خبر است (و چرا) در غیر این صورت نخواهید توانست پیام‌تان را انتقال دهید چون تا به خودتان بجنبید، بازدید‌کنندگان سایتتان را ترک کرده اند.
  10. آیا می دانستید که رنگ های گوناگون تاثیر متفاوتی بر رفتار انسان دارند؟ تا به حال دقت کرده اید که رستوران هایی مانند Mcdonald و Burger Kingg بسیار از رنگ های قرمز و زرد استفاده می کنند، اما دلیل آن چیست؟ بسیار ساده است، رنگ قرمز باعث افزایش اشتها می شود و رنگ زرد فرد را ترغیب به خرید یک محصول می کند. به راحتی می توان متوجه اهمیت دانش رنگ برایطراحی وب سایتها و مسائل گوناگون شد. اما این علم توسط همه مردم مورد قبول نیست. در ادامه به تاثیر برخی رنگ ها بر رفتار مشتری و مصرف کننده خواهیم پرداخت. رنگ قرمز: به عنوان محرک قوی ترین احساسات انسانی مانند زندگی و عشق. این رنگ همچنین می تواند نشانه گرما باشد. رنگ سبز: سبز رنگ طبیعت و مواد ارگانیک می باشد، همچنین به انسان آرامش می دهد. رنگ سبز به مفهوم امنیت، رشد، هارمونی، ضد استرس، ثروت، شانس و مثبت اندیشی می باشد. آبی: یکی از رنگ هایی که به شدت مورد استفاده است. این رنگ به مفهوم احترام و بهره وری می باشد. همچنین گفته می شود که این رنگ جلوی اشتها را می گیرد. شرکت طراحی سایت صورتی: رنگ زنانگی، عشق و احساس همچنین گفته می شود که این رنگ آرامش بخش است. بنفش: در طول تاریخ این رنگ به عنوان رنگ سلطنتی و قدرت و ثروت استفاده می شده است. اما دقت داشته باشید که برخی افراد به علت آنکه این رنگ در طبیعت بسیار کم دیده می شود، آن را به عنوان رنگ مصنوعی تلقی می کنند. خاکستری: این رنگ بیشتر به عنوان رنگ خنثی استفاده می شد و به مفهوم سنت و جدیت می باشد. همچنین از این رنگ می توان به عنوان زمینه برای رنگ های قوی تر مانند قرمز و نارنجی استفاده کرد. سفید: رنگ خلوص و پاکیزگی است. همچنین از این رنگ به عنوان رنگ جوانی استفاده می شود. همچنین در طراحی می توان از رنگ سفید به عنوان فضای خالی استفاده کرد.