رفتن به مطلب

gholamreza-alipoor

کـاربـر فـعـال
  • تعداد ارسال ها

    926
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    3

gholamreza-alipoor آخرین باز در روز آذر 23 ۱۳۹۶ برنده شده

gholamreza-alipoor یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

458 Excellent

درباره gholamreza-alipoor

  • درجه
    کاندیدای مدیریت
    کاربر حرفه ای

اطلاعات شخصی

  • انجمن ساز مورد علاقه
    IPS
  • سن
    17
  • محل سکونت
    ایران
  • علایق شما
    محصل
  • جنسیت
    male

آخرین بازدید کنندگان نمایه

2,529 بازدید کننده نمایه
  1. قیمت کلی ، به همراه سرور ،هاست و.. چه قدر هستش، و با چه قیمتی ، تحویل خریدار میدید؟ لطفا مناسب ترین قیمت و حداکثر تخفیف اعلام کنید. با احترام.
  2. آدرس سایتتون رو میشه لطفا ذکر کنید؟!و همچنین اطلاعات سایتتون رو ؟
  3. دوست عزیز از به اشتراک گذاری این مطلب نهایت تشکر را دارم فقط در لوکال من تست کردم در بعضی اوقات ارور 404 میداد.!!!
  4. خب معلمومه ،تبلیغات ، به نظر من هم طرح بسیار عالی هستش ، ولی از نظر من مهم ترین امر در عدم جذب مشتری این هستش که فکر کنم نتونستید مشتری رو به خوبی جذب اش کنید ، یعنی به خوبی متوجه منظور شما و کارایی افزونه نشده یا به عبارت کلی قانع یا شیرفهم نشده به دلیل عدم توضیحات خوب شما یا کم تبلیغ کردن و... امیدوارم منظورم رو به خوبی بهتون رسونده باشم و توسنته باشم کمکی کرده باشم. با احترام.
  5. سلام دوست عزیز ، امکانش هستش اطلاعاتی در رابطه با اعتبار هاست نظیر مدت زمانی ، ظرفیت و... رو اعلام کنید؟ درآمد متوسط؟ تعداد کاربران؟ و هزینه ی خرید ؟ با احترام.
  6. سلام حسین جان! تعداد مشتریانت چه قدر هستش؟! سایت خیلی خوب و کاربر پسندی داری و مشتری در هنگام ورود به سایت حس خرید بهش دست میده و ترغیب به خرید میشه که از این بابت بهت تبریک میگم! پیشنهادی که دارم پشتیبانی آنلاین سایت ات همیشه به راه باشه تا بتونی مشتری رو قبل از خرید سریع راهنمایی اش کنی و معطل نشه! سوال دیگه اینکه چرا برای سایتت تبلیغ نمیکنی؟!
  7. پیشنهاد من آپارات هستش ! چون اینطوری یک یج مخصوص برای خودت ایجاد میکنی و از طرفی چون از طریق آپارات میتونی کاربر و بازدید جذب کنی برای سایتت خودش این خوبه برای سایت شما. الآن سایت های معروفی مانند دیجیاتو،زومیت و... ویدیو هاشون رو درون آپارات آپلود میکنند. من پیشنهادم این هستش . این هم ویدیو پلیر مناسب: https://wordpress.org/plugins/jw-player-plugin-for-wordpress/ لینک پست افزونه مد نظر در بیست اسکریپت : http://www.20script.ir/افزونه-ویدیو-پلیر-jw-player-فارسی-نسخه-۲-۱-۱/ با احترام.
  8. بله هزینه ی راه اندازی ممکنه 700 هزار تومان باشه در حد بسیار ساده! ولی خب به این موضوع فکر کردید چه امکاناتی میخواید بزارید که از حد متعادل درگاه های پرداخت فعلی بالاتر باشه تا کاربر جذب کنه؟!هزینه ی تبلیغات چه طور ؟!حداقل هزینه ی تبلیغات رو برآورد کردید؟گرفتن مجوزهای لازم ؟!که فک کنم اینماد به تنهایی با هزینه ی دفترخانه رسمی و... مبلغی بالغ بر 200 هزار تومان علاوه بر وقت گیر بودن و سخت بودن برای آدم به ارمغان میآورد !لذا با تمام این ها ،درگاه ها پرداخت زدن در ایران در صورتی موفق خواهد شد که ایده ای نو و برتر و عالی داشته باشی.در غیر این صورت نه تنها بودجه ات از بین میره ،بلکه این پروژه با شکست رو به رو میشه!
  9. gholamreza-alipoor

    قالب ویانا

    با سلام و درود ، پیشنهاد میکنم به سایت زیر : http://www.vahabonline.ir/?s=ویانا مراجعه کنید مشکل تون بر طرف میشه. با احترام.
  10. سلام و درود دوست عزیز. جهت تبلیغات در سایت بیست اسکریپت تنها راه ارتباطی با مدیریت از طریق ایمیل info@20script.ir می باشد .از طرفی صفحه ای مخصوص تبلیغات در سایت تعبیه شده است به آدرس : http://www.20script.ir/ads که میتوانید برای اطلاعات بیشتر به لینک بالا مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین وضعیت و جایگاه های تبلیغات هم میتوانید در کانال تلگرام مربوطه به آدرس : http://telegram.me/advscript به عضویت در بیاید. آیدی کاربری مدیریت اصلی در انجمن : @M.J Saberyan هستش. سوال دیگه ای هستش ،که اگه بتونم جهت رفع مشکلتون کمک کنم در خدمتم. با احترام.
  11. سلام دوستان ، بی ربط به انجمن ولی دوست داشتم شما رو هم در جریان بزارم. برای شرکت در مزایده از طریق لینک زیر اقدام کنید: http://esam.ir/itemView.aspx/4103631/مزایده-2هزارتومانی-موبایل-هوآوی-مدلG8.htm با احترام.
  12. سلام و درود. به غیر از دوستانی که پیشنهاد دادند ، در صورتی که با هیچ کدام از این دو بزرگوار به توافق نرسیدید. به سرکار خانوم @AynaZ هم پیام بدید.هاست های با کیفیت و بسیار ارزان و گاها اسپانسری(در عوض گذاشتن تبلیغاتشان و آوردن مشتری) به شما ارائه میدند.
  13. بحث طالب بودن یا نبودن نیستش! من جهت راحت بودن کاربر جهت آشنایی با سایت شما و همچنین راحت تر فروش رفتن سایت شما این رو گفتم. در غیر این صورت به هر شکلی تمایل دارید تایپیک بزنید.
  14. در ابتدا باید عرض نم به شیوه تایپیک زدن شما ،دارید بک لینک میگیرید لطفا در پست اول ،لینکی از آمارگیر ،درآمد ماهانه ،رتبه و در کل مشخصاتی کامل بزارید تا مشتری راحت تر بتونه تصمیم گیری بکنه. با احترام.
×
×
  • اضافه کردن...