تمامی فعالیت ها

این جریان به طور خودکار بروز می شود   

  1. دیروز
  2. با سلام خدمت دوستان عزیز بنده یک سایت آموزشی دارم خیلی هم روش زحمت کشیدم لطفا هر کسی خواست سایت رو باز کنید و قیمت بده قیمت پاسه دو ملیون گذاشتم شماره موبایلم 09306564220 هستش بیشترین پیشنهاد میفروشمش صبح سپید
  3. برای فعال سازی کرون جابز چیزی که تجربه منه حتما زمان بدید یعنی به جای اینکه یک کرون تعریف کنید که در بازه های زمانی تکرار شود چندین کرون بنویسید و زمان بدید اینجوری عملکردش بهتر میشه و خطاش کمتره و فشار کمتری رو سرور میاره میتونید تو لینک زیر آموزششو ببینید. azmoon.org
  4. سلام. قالب رو از سایت حذف کردیم. نسخه جدید این قالب سال آینده منتشر میشه با کدنویسی از نو (0 تا صد) سازگار با ووکامرس + ویژگی‌های جدید. همچنین قالب رایگان نخواهد بود.
  5. تولید محتوای جالب و جذاب بسیار مهم است. اگر شما قصد دارید با استفاده از محتوا به جذب بازدید کننده بپردازید باید محتوای سایت شما رتبه‌ی خوبی در نتایج موتورهای جستجو (SERP) کسب نماید. برای اینکه محتوای تولید شده توسط شما رتبه‌ی خوبی کسب کند باید به طور همزمان، هم مورد توجه کاربران قرار گیرد و هم از نظر گوگل و سایر موتورهای جستجو حائز اهمیت باشد. در این مقاله قصد داریم درباره‌ی نحوه‌ی تولید مطالب و محتواهای جذاب و سئو محور صحبت کنیم. ویژگی‌های محتوای جالب و جذاب: 1- عنوان یا تیتر محتوا: تیترهای جذاب و به روز اخبار و روزنامه‌ها موجب می‌شوند که شما به سمت آنها جذب شده و زمان خود را برای دریافت اطلاعات درباره‌ی محتوای آن تیتر صرف کنید. عنوان یک محتوا نقش تعیین کننده‌ای در جذب کاربر دارد. عنوان‌های مختلفی را بررسی نمایید و در انتها بهترین آن را انتخاب کنید. استفاده از کلید واژه در عنوان مهم است ولی نباید بیش از حد از آن استفاده کنید. عموما تنها یکبار از کلمه کلیدی در عنوان استفاده می‌‌شود زیرا در این صورت اصول سئو را رعایت کرده‌اید و جلوی تکرار بیهوده‌ی یک کلمه را گرفته‌اید. در انتخاب عنوان برای مطالب خود به این نکته توجه نمایید که: نباید عنوان محتوای شما بسیار تکراری باشد و در سراسر وب و بسیاری از سایت‌ها موجود باشد. سعی کنید کمی در عنوان تغییرات ایجاد کنید ولی تا مرز منحصر بفرد شدن عنوان پیش نروید. زیرا عنوان منحصر به فرد زیاد هم خوب نیست چون تعداد افرادی که عینا عنوان محتوای شما را وارد نمایند بسیار کم هستند و شانش نمایش محتوا بسیار کاهش می‌یابد. بنابراین عنوان محتوا باید براساس کلمه کلیدی بهینه باشد و در نتایج جستجو ظاهر شود. 2-کلمه کلیدی: برای انتخاب کلمه کلیدی می‌توانید از ابزار گوگل ترندز استفاده کنید. کلمه‌های کلیدی را انتخاب نمایید که جستجو دارند ولی می‌توان در آنها ترافیک هم جذب کرد. بعضی از کلمات هستند که جستجوی بسیار بالایی دارند، انتخاب این کلمات به عنوان کلمه کلیدی موجب می‌شود که رقابت سنگینی با رقبا برای کسب رتبه و ترافیک داشته باشید و شاید نتوان به راحتی در این کلمات در نتایج جستجو ظاهر شد. ولی انتخاب کلماتی که از جستجوی متوسط تری برخوردار هستند بهتر است. کلمه کلیدی خود را در متای توضیحات و عنوان و پاراگراف اول محتوای خود به کار ببرید و تعداد تکرارهای کلیدی واژه شا باید 1% الی 3% کل محتوا باشد. اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنید می‌توانید از افزونه‌ی yoast seo استفاده نمایید، که تراکم مناسب کلمه‌ کلیدی را به شما پیشنهاد می‌دهد. هیچگاه کیفیت مطلب خود را با تکرار بیش از حد کلمات کلیدی از بین نبرید مطالب این چنینی مورد پسند کاربران نیست، و علاوه بر این گوگل روی مطالبی که تعداد تکرارهای کلمات کلیدی در آنها بیش از حد باشد حساسیت نشان می‌دهد و احتمال دارد به عنوان اسپم شناخته شود و نتیجه‌ی عکس نصیب شما شود. 3- شفافیت و خوانایی متن بسیار مهم است: خوانایی متن از موارد بسیار مهم است مواردی چون: قابل فهم بودن محتوا برای کاربران و عدم استفاده از کلمات تخصصی زیاد در نوشته‌ها، عدم وجود اشتباهات املایی و گرامری، باید رعایت شوند. علاوه بر این بهتر است نوشته بسیار خشک و بی روح نباشد پس از هر دو پاراگراف از یک عکس استفاده کنید و حتی می‌توانید فایل‌های صوتی و ویدئویی در نوشته‌های خود قرار دهید. نوشته‌های ویدئویی 40 درصد مخاطب و بازدید بیشتری دارند، زیرا چنین محتواهایی برای کاربران یکنواخت نیستند. 4- لینک بیلدینگ داخلی و خارجی و لینک دادن به سایت‌های معتبر: شاید در بسیاری از مقاله‌ها خوانده باشید که لینک دادن به سایت‌های دیگر درست نیست. در صورتی که با رعایت اصول مربوط به لینک‌دهی‌های خارجی این کار برای مطالب و صفحات سایت شما مفید نیز خواهد بود و موجب افزایش قدرت و ارزش صفحات سایت می‌شود. می‌توانید هنگام لینک دادن به سایت‌های دیگر از rel=nofollow استفاده نمایید. تعداد لینک‌های خارجی سایت باید 10 % از کل محتوای سایت شما باشد. از لینک‌دهی‌های داخلی بین مطالب داخل سایت خود غافل نشوید زیرا در این صورت یک ارتباط و نظم بین مطالب سایت به وجود می‌آید و هم کاربران به راحتی به مطالب مرتبط و مورد نیاز خود دست می‌یابند و هم خزنده‌های موتورهای جستجو زمان بیشتری در سایت شما حضور خواهند داشت. ولی به این نکته توجه نمایید که در فرآیند لینک‌سازی داخلی و خارجی بیش از حد بودن لینک‌ها می‌توانند تاثیر معکوس بر سایت شما داشته باشند. 5- تصاویر را بهینه سازی کنید: بهینه سازی تصاویر یکی دیگر از موارد بسیار مهم و تاثیر گذار بر سئو و سرعت سایت است. از تصاویر با کیفیت و مرتبط با محتوا و عناوین استفاده کنید سعی کنید حجم عکس از 100 کیلو بایت بیشتر نباشد و متن جایگزین و title عکس برای توضیح بیشتر در مورد تصویر تاثیر مثبتی بر سئو خواهند داشت. 6- برای تولید محتوای جالب باید کاربران را در الویت قرار دهید: خود را جای کاربران قرار دهید، ببینید اگر شما در جستجوی محتوایی بودید، تمایل داشتید مقاله‌ای که به آن هدایت می‌شدید چه ویژگی‌هایی داشت. بنابراین محتوای شما باید بتواند نیازهای کاربران را برطرف نماید و آنها را مدت طولانی‌تری در سایت نگه دارد این به معنای قابل قبول بودن و جذاب بودن محتوای شماست. زمانی که کاربران از محتوای شما راضی باشند قطعا آن را به اشتراک خواهند گذاشت. نتیجه گیری: در جملات پایانی باز هم تاکید می‌کنیم که محتوا در ابتدا باید برای کاربر بهینه و مورد پسند باشد و سپس گوگل مورد توجه قرار گیرد. حتی گوگل هم تجربه‌ی کاربری را ملاک و معیار قرار داده است و پاداش‌هایی را برای سایت‌هایی که روی تجربه‌ی کاربری تمرکز کرده‌اند در نظر گرفته است. امیدواریم این آموزش از سایت ساز زرین برای شما مفید بوده باشد.
  6. هفته گذشته
  7. آموزش فعال سازی کرون جابز Cron Jobs در دایرکت ادمین DirectAdmin Cron Jobs یک ابزار هست که قادر هست وظیفه بررسی یک فایل یا یک مسیر رو در زمان های مشخص شده انجام بده! برای فعال سازی کرون جابز کافیه مراحل زیر رو طی کنید 1- وارد مدیریت دایرکت ادمین بشید 2- به قسمت Cronjobs برید 3- این قسمت مهمترین بخش هست. به ترتیب فیلد ها رو توضیح میدم. بر فرض ما قصد داریم به سیستم بگیم یک فایل رو ساعت 10 صبح هر روز بررسی کن. قسمت دقیقه رو خالی میزاریم. (باید علامت * باشه) یا بر فرض می ذاریم روی 30 به معنای 30 دقیقه) قسمت ساعت رو میزاریم روی 10 (به معنای ساعت 10 صبح) قسمت روز رو * میزاریم. (یعنی هر روز...) قسمت ماه رو هم * میزاریم. (یعنی هر ماه...) قسمت روز هفته رو هم * می زاریم . (یعنی هر روز هفته) پس شد هر روز صبح ساعت 10.30 دقیقه بیا فایل مورد نظر رو بررسی کن. خب مسیر فایل رو هم در قسمت command می زاریم به طور مثال فایل test.php موجود در پوشه public_html به صورت زیر هست : /home/username/public_html/test.php در اینجا منظور از username نام کاربری شما در دایرکت ادمین هست 4- روی گزینه ADD کلیک کنید پایان آموزش
  8. نیست؟
  9. بالاباش...
  10. http://www.20script.ir/ultimate-membership-pro-wordpress-plugin/
  11. دوستان کسی نسخه ای که مشکل دی اکتیو شدن نداشته باشه و ترجمه انلاین کار کنه سراغ داره؟
  12. بسته نصبی Safreen Lite فارسی نسخه ۱٫۱٫۹ با سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز با یکی دیگر از سری قالب رایگان وردپرس با شما هستیم قالبی با امکانات خوب و ویرایش آسان که همه دوستان از مبتدی تا حرفه ای میتوانند از آن استفاده کنند. قالب وردپرس شرکتی Safreen Lite به صورت کامل فارسی و راستچین شده است و به صورت بسته نصبی آسان در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد. این قالب دارای ویژگی های بسیاری میباشد که همه آن ها در بسته اجرا شده است از ویژگی خوب این قالب میتوانید به وجود اسلایدر و آیکون شبکه های اجتماعی اشاره کرد که همه آن ها از قسمت نمایش / سفارشی سازی قابل ویرایش میباشد. قالب دارای المان های مختلفی برای نمایش محتوا است و شما کافیست آن ها را بررسی کنید نمونه از امکانات و ویژگی های قالب وردپرس شرکتی Safreen Lite فارسی: کاملا ریسپانسیو و واکنشگرا امکان فعال کردن حالت باکس و تمام عرض از تنظیمات قالب سفارشی سازی و ویرایش آسان همه قسمت های قالب استفاده از آیکون شبکه های اجتماعی در هدر اسلایدر و امکان نمایش نوشته ها در اسلایدر المان های مختلف جهت نمایش محتوای شما بسته نصبی آسان قالب کاملا فارسی و راستچین پیشنمایش فارسی برای مشاهده امکانات امکان مشاهده آخرین نوشته ها در صفحه اصلی امکان نمایش لوگوی مشتریان در صفحه اصلی فرم تماس ۷ دانلود
  13. سلام دوستان این اسکریپت که قرار داده شده نال نشده ممنون میشم نالش کنید http://www.20script.ir/%d8%a7%d8%b3%da%a9%d8%b1%db%8c%d9%be%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%88%d8%b6%d8%b9%db%8c%d8%aa-%d8%b3%d8%a6%d9%88-atoz-seo-tools-%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-1-6/
  14. Spacious یک قالب شرکتی وردپرس می باشد که توسط آن قادر به راه اندازی سایت شرکتی یا خدماتی با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس خواهید بود .این پوسته یکی از محبوب ترین قالب های رایگان وردپرسی در مخزن وردپرس هستش که تعداد نصب بسیار بالایی هم دارد.این پوسته زیبا محصول شرکت Themegrill می باشد. جالب است بدانید که تعداد سایت‌هایی که در جهان از این قالب شرکتی وردپرس استفاده می‌کنند بیش از ۶۰٫۰۰۰ سایت می باشد. طراحی زیبا با اسلایدر های بزرگ و جالب هر کسی را به خود مجذوب کرده دارای قسمت جستجو در هدر , به صورت یک ستونه و دوستونه با قابلیت رنگ بندی عنوان و قسمت فایکون می باشد قالب شرکتی وردپرس اسپاسیوس قالب وردپرس شرکتی اسپاسیوس دارای امکانات زیادی بوده که آن را در رده خود به بهترین رسانده شما با ابزارک های مخصوص می توانید یک سایت تجاری ایجاد کرده و با قسمت شخصی سازی آن قالب خود را تنظیم و به شکل دلخواه در آورید این قالب وردپرس کاملا راست چین و فارسی سازی شده و واکنش گرا بوده . ریسپانسیو یا واکنش گرا به این معنی است که اگر شما یا کسی بخواهد با هر دستگاه دیجیتالی که قابلیت رفتن با اینترنت را داشته باشد (گوشی , تبلت و….) بدون هیچ مشکلی به سایت شما مراجعه کند و این امر باعث شده که قالب ورد پرس شرکتی اسپاسیوس طرفداران زیادی را به خود جذب کند . کنترل پنل تنظیمات حرفه ای فارسی و راست چین شده کنترل پنل تنظیمات یک قالب از نقاط و قسمتهای مهم یک سایت می باشد تا شما بتوانید از طریق آن قسمت های مختلف چون لوگو , فاویکون , اسلایدر و ….را زیر نظر خود و به دلخواه خود تنظیم نمایید پوسته وردپرس اسپاسیوس با داشتن قسمت کنترل تنظیمات حرفه ای که دارا می باشد می تواند قالب وردپرس اسپاسیوس را به سلیقه شما بسازد . ابزارک‌ های اختصاصی وجود ابزارک‌ های اختصاصی، امکان تعیین دو رنگ اصلی تیره و روشن، امکان تعیین میزان عریض بودن صفحه، سایدبار های گوناگون در صفحه اصلی و امکان قالب بندی هر صفحه به صورت جداگانه، فارسی‌ بودن پوسته، نمایش دهنده علت محبوبیت این قالب رایگان وردپرس است. قالب چند منظوره قالب چند منظوره اسپاسیوس قابلیت استفاده برای کسب و کار اینترنتی یا هر نوع استفاده ای که شما نیاز داشته باشید را دارا میباشد که در زمینه‌ های مختلف قابل استفاده می باشد عبارت است از: فروشگاهی، خبری، شخصی، شرکتی، گالری و….، و همچنان در حال توسعه قالبهای خود میباشد و با داشتن تیم پشتیبانی حرفه ‌ای مشکلات قالب های خود را در اسرع وقت برطرف کرده است. برخی قابلیت‌ های ویژه پوسته وردپرس اسپاسیوس : • افزودن فهرست • اسلایدر زیبا و بزرگ • شخصی سازی قالب • پشتیبانی از فاویکون • هماهنگی ابزارک‌ ها • لوکال بودن تمام فونت‌ ها • واکنش گرا و ریسپانسیو • دارای دو تم روشن و تاریک • قابلیت سفارشی سازی • کاملا فارسی و راست چین شده • امکان استفاده از دو حالت عریض و عادی • ابزارک‌ های ویژه با قابلیت شخصی سازی بالا • دارای فروشگاه همراه با سازگاری ووکامرس • قابلیت اضافه کردن مگا منو و افزونه های کاربردی • دارای کنترل پنل تنظیمات حرفه ای و راست چین • شخصی سازی قالب و امکان قالب بندی صفحات سایت • اسلایدر زیبا و بزرگ واکنش گرا با امکان اضافه کردن متن و لینک • امکان قالب بندی هر برگه و نوشته به ‌صورت کاملا مستقل از نوشته‌ های دیگر دانلود
  15. با سلام خدمت شما عزیزان سایت وطن وب از سری قالب های رایگان، اینبار برای شما قالب زیبا و شیک با نام ” Accelerate Full ” آماده کرده ایم که شما می توانید از دموی آماده ای که توسط سایت وطن وب آماده شده است دیدن فرمایید. این قالب ساده ولی در عین حال با امکانات متعددی طراحی شده است و بصورت بسته نصبی می توانید از انتهای همین مطلب فایل آن را دریافت نمایید. در ادامه می توانید تصویری از صفحه اصلی قالب ” Accelerate Full ” را مشاهده کنید. از ویژگی متمایزی که این قالب رایگان نسبت به سایر قالب ها دارد، وجود اسلاید در اول صفحه قالب می باشد . شما می توانید نمونه کارهای خود را همراه با جزییات آن در سایت نشان بدهید تا بازدید کنندگان از محتواهای نمونه کار شما آشنا شوند. در ضمن همه قسمت های که شما در این قالب مشاهده می کنید می توانید از بخش سفارشی سازی که در بخش نمایش از منوی پیشخوان قرار داده شده است را ویرایش، حذف و یا قسمتی را اضافه کنید. نمونه از امکانات و ویژگی های قالب وردپرسی Accelerate Full : کاملا ریسپانسیو و واکنشگرا امکان فعال کردن حالت باکس و تمام عرض از تنظیمات قالب سفارشی سازی و ویرایش آسان همه قسمت های قالب اسلایدر و امکان نمایش نوشته ها در اسلایدر المان های مختلف جهت نمایش محتوای شما بسته نصبی آسان قالب کاملا فارسی و راستچین پیشنمایش فارسی برای مشاهده امکانات امکان نمایش لوگوی مشتریان در صفحه اصلی فرم تماس ۷ دانلود
  16. وردپرس محبوب ترين cms رايگان مي باشد و يکي از گزينه ها براي طراحي سايت ارزان و کارآمد طراحي سايت وردپرس مي باشد ولي اين نوع طراحي سايت مزاياي و معايبي نيز به همراه دارد. وردپرس يک سيستم مديريت محتوا سايت مي باشد که کاربران بسياري در ايران و جهان را جذب نموده است و دسترسي رايگان به آنها داده است.مديريت سايت،محتوا و مطالب سايت با وردپرس بسيار آسان مي باشد. مزاياي طراحي سايت وردپرس مديريت آسان: افرادي که سواد اينترنتي پاييني دارد و يا از سايت استفاده نکرده اند براحتي مي توانند سايت را بروز رساني نمايند و پشتيباني سايت وردپرس را برعهده بگيرند. قالب ها و افزونه ها: اين سيستم مديريت محتوا بعلت گسترده بودنش امکانات و بروز رساني بسياري انجام شده است و قالب ها و افزونه هاي بسياري براي ارتقا امکانات اضافه شده است. سئو وردپرس: در حال حاضر يکي از بهترين،قوي ترين افزونه هاي سئو وردپرس به همراه دارد. مانند wordpress seo by yoast و seo premium pack pro که از آخرين متدهاي روز سئو براي افزايش به ورودي گوگل استفاده مي نمايند و در حال پيشرفت مي باشد. امنيت وردپرس: در حال حاضر هيچ يک از سيستم مديريت محتوايي به اندازه وردپرس از افزونه هاي قوي امنيتي که وردپرس استفاده مي نمايند،استفاده ندارند البته امنيت وردپرس را نمي توان تضمين نموند. مزاياي ديگر امکان ايجاد چند سايت روي هسته وردپرس،دريافت نسخه جديد بطور خودکار مي باشد. معايب طراحي سايت وردپرس افزونه ها: وردپرس براي رقابت با جوملا يا دروپال تعداد زيادي افزونه بايد استفاده کرد که اين افزونه بايد استفاده کرد که اين افزونه ها باعث کاهش کارايي اسکريپت ها مي شود. از سوي ديگر با افزايش افزونه ها خيلي از آنها شبيه هم مي باشد که انتخاب بهترين آنها سخت مي باشد. امنيت وردپرس: وردپرس بعلت متن باز بودنش و پرکاربرد بودنش در معرض خطر بيشتري مي باشد. سرعت کم: از آنجايي که وردپرس کاربر بسيار و امکانات آن نيز روز به روز افزوده مي شود سرعت آن پايين مي باشد بخصوص در هنگام نصب افزونه هاي متعدد آن مي باشد. از آنجايي که ورد پرس بعلت ساده بودن کار با آن طراحان مبتدي به آن روي آورده اند، براي طراحي سايت وردپرس ممکن است سايتي با کيفيت پاييني تحويل بگيريد. همچنين اين طراحي سايت وردپرس پاسخگويي مناسبي در حجم زياد محتوا و حجم زياد بازديد کننده ندارد.وردپرس امکان انعطاف پذيري دارد اما نمي توان تمامي کارهاي را انجام داد. بنابراين براي طراحي سايت مخصوصا براي کارها و سايت هاي بزرگ کارايي مناسب ندارد و بيشتر براي وبلاگ ها کارايي دارد.
  17. بعد از نیاز به طراحی سایت نیاز به مدیریت آن دارید . اما این کار باعث می شود که روند تعامل با کاربر یک طرفه شود . در این مقاله قصد داریم تا شما را با روند های تعامل گونه میان کاربر و سایت بعد از طراحی سایت آشنا کنیم .در ادامه با طراحی سایت همراه باشید. ایده های جدید کاربران را به کار بگیرید اگه صاحب یک وب سایت باشید که مطالب خاصی می نویسید، حتما کاربرانی دارید که میان و در مورد نوشته شما نظر میدن. تا حالا دقت کردید که چند بار از نظرات اون ها ایده های جدید دستتون رسیده. اگه تا به حال به این موضوع توجه نکردید حتما دقت کنید. انجمن در طراحی سایت درباره اهمیت داشتن مطالب جدید در سئو سایت مطلعید و نیازی به تکرار نیست. البته این مسئله در عمل کار راحتی نیست و زمان بره. تا حالا به راه حل های زیادی هم فکر کردید ولی شاید تا به حال به این یکی از این زاویه نگاه نکرده باشید : راه اندازی یک انجمن برای وب سایتتون! بله یک انجمن بسازید و اجازه بدید سایرین در سایت شما مطالب جدید ایجاد کنند. مزایای انجمن را میشه اینطوری لیست کرد: ایجاد مطالب جدید و تازه برای موتورهای جستجو باعث سر زدن دوباره و دوباره کاربران میشه. اونها میان تا ببینن مطالبشون بازدید داشته؟ پاسخ داده شده؟ و … مثل همون نظرات، منبع فوق العاده ای از ایده های جدید برای شما و سایت شماست ایجاد اعتماد بین شما و کاربران شما توسعه یک جامعه فعال و پاسخگو البته این را هم اضافه کنم که در کل موتورهای جستجو به انجمن ها علاقه دارند! شبکه های اجتماعی را در نظر داشته باشید نه نمیخوام حرف تکراری بزنم. نمیخوام بگم مطالبتون را در شبکه های اجتماعی بزارید و از این حرفا و میدونم همه وبمسترها برای استفاده از مزایای شبکه های اجتماعی خودشون پیش قدم هستند و مثلا خودمون میاییم و مطلب را توییت می کنیم و یا اینکه پلاس وان می کنیم و … ولی خوب این میشه تعریف اشتباه! حالا که قراره از کاربرانمون کمک بگیریم بهتره که مطالب بصورتی باشه که اونها خودشون و بدون اینکه ما در خواست کنیم این کار را انجام بدند. حتی زمانیکه شما دکمه توییت در سایتتون ندارید اونها مطلب شما را در توییتر به اشتراک بزارند! حالا فقط شما زحمت بکشید امکانات اولیه مثل همین دکمه های شبکه های اجتماعی را دم دست بزارید! حالا میگید چه باید کرد؟ خوب مطالبی بنویسید که: جدید و منحصر به فرد باشه جالب و بامزه باشه بار عاطفی داشته باشه غیر تبلیغاتی باشه البته شرایط دیگه ای هم میشه داشته باشه که ما به همینا بسنده می کنیم. اگه سایتتون جزء سایتهاییه که مطلب زیاد میزارید مثلا سایت تفریحی هستید، سعی کنید هر لینکی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک نزارید! چونکه وقتی ۲ بار یه لینک معمولی را کاربران ببینند، بار سومی در کار نخواهد بود! پس بهتره که مطلبی که به اشتراک میزارید: یک فیلم سرگرم کننده و جالب مقاله اختصاصی و جالب یک ماجرای سیاسی و یا مربوط به تکنولوژی که اخیرا ارائه داده آخرین اخبار جهان مطلب با عناصر قوی عاطفی و … را شامل بشه.
  18. تجارت الکترونیک و طراحی سایت دو لازم و ملزوم برای یک کسب وکار فیزیکی هستند. اما این لازم و ملزوم نیازمند یک رواشناختی و روانشناسی درست از مشتری است . درادامه همراه با طراحی سایت باشید. تحریک احساسات در تجارت الکترونیک انسان ها کلا موجودات احساسی هستند و بیشتر بر اساس احساساتشون تصمیم می گیرند. درسته قانون و قواعد هم در کاره ولی اگه دقت کنید ما همیشه اول از روی احساس یه کار را می کنیم و بعد بهش فکر می کنیم! حالا شما با توجه به محصولی که میخواهید بفروشید باید به یه صورتی در خریدار ایجاد هیجان بکنید. مثلا اگه سایتتون در مورد بهینه سازی سایت هستش میتونید بگید که میتونید سایت تازه تاسیس اون ها را به صفحات اول گوگل بیارید! احساس ارزش کالا را برای مشتریان خود بالا ببرید ارزش کالا با قیمت کالا تفاوت داره. شاید شما برای چیزی مبلغ زیادی بپردازید ولی باز هم ارزش اون کالا برای شما خیلی بیشتر از اون باشه. مشتری هم برای خرید از شما باید همین حالت را داشته باشه. اگه اینطوری نباشه که خوب لزومی به خرید از شما نداره! مهم نیست محصول شما چیه. شما باید از روش هایی مثل موارد زیر کمک بگیرید تا ارزش کالاتون را بالا ببرید: نتایج حاصل از خرید اون محصول را به صورت شفاف برای خریدار توضیح بدید. محصول را با روش های دیگه مقایسه کنید. مثلا اگه دارید کتاب سئو جدیدی را تبلیغ می کنید، مزیت های اون نسبت به نسخه های دیگه را کامل بیان کنید. یکسری مزایای خرید از خودتون قرار بدید. مثلا اگه از شما ۱۰ تومن خرید کرد، ۱ تومن در خرید بعدی جایزه داره! اگه یه محصولی دارید که کار خودتونه، سعی کنید ارتقاعش بدید. مثلا اگه یه کتاب آموزشیه حتما نسخه جدید تهیه کنید و به روزش کنید. نتایج عدم خرید را هم بگید! شاید این جالبترین قسمت باشه ولی خوب خیلی کارآمده. البته سعی کنید هیچ وقت دروغ نگید که اعتماد کاربر را از دست بدید. ایجاد نفع شخصی در زندگی روزمره همه ما به دنبال منافع خودمون هستیم. خرید اینترنتی هم از این قضیه مستثنی نیست. من اگه بخوام خریدی بکنم چیزی را میخرم که برای من منفعت داشته باشه. بزارید یه مثال بزنم تا بهتر متوجه بشید. اگه من تو این سایت مقاله بنویسم و در مورد موفقیت های سایت های مختلف داستان بنویسم بیشتر خوشتون میاد یا بیام به شما آموزش سئو بدم و بگم این کار را بکنید تا سایتتون موفق بشه؟ قطعا وقتی شما تو سایت سئو میایید دنبال این هستید که از مطالب این سایت استفاده کنید و یه نفعی به شما برسونه! ارائه راه حل مشکلات اکثرا وقتی مشکلی برای ما پیش بیاد میاییم تو اینترنت و دنبال راه حل های اون میگردیم. حالا یا با خرید چیزی برطرف میشه و یا خوندن مقاله ای. سعی کنید اون مشکلاتی را که موضوع و یا محصول شما بر طرف می کنه بیان کنید و همچنین دلیل های اون را تشریح کنید. مثلا اگر قراره یک فیلم آموزش سئو فروخته بشه، خوب شما که میخوای این محصول را بفروشی باید اول در مورد مشکلات در این زمینه صحبت کنی و بعد هم بگی این فیلم آموزشی شما چه چیزهایی یاد میده و چطور اون مشکل را بر طرف می کنه. یا مثلا شما یه سایت در زمینه بدنسازی دارید و میخواهید مکمل های پرورش اندام را بفروشید. شما باید مشکلات مرتبط با این موضوع را بیان کنید. مثلا آیا مصرف داروها خوبه یا بده؟ کدوم هاش خوبه کدوم ها عوارض داره؟ کدوم باشگاه خوبه؟ کدوم مربی؟ و … مثلا یکی از مشکلات بزرگ که فوق العاده هم بازدید کننده براتون میاره مشکل چاقی و کاهش وزن هست. در مورد این موضوع صحبت کنید و راه های حل اون را بیان کنید.
  19. مشتریان وفادار مهم‌ترین سرمایه‌ی هر کسب و کاری محسوب می‌شوند. زیرا این مشتریان همان افرادی هستند که بدون دریافت مزایایی به تبلیغ و تعریف محصولات شما نزد دیگران می‌پردازند و به طریقی موجب افزایش فروش و درآمد و حتی افزایش اعتماد دیگران نسبت به کسب و کار شما می‌شوند. حال شما چگونه می‌توانید این مشتریان را حفظ کنید؟ شاید بتوان گفت ساده ترین راه برای حفظ این مشتریان، دادن پاداش یا تخفیف یا ارائه‌ی یک محصول به صورت رایگان است. در این مقاله تعدادی از بهترین راه‌های پاداش دادن به مشتریان وفادار را ارائه خواهیم داد. 1- به ازای خرید چند محصول، یک محصول رایگان به مشتریان وفادار خود هدیه دهید: این روش یکی از شیوه‌های سپاسگزاری از مشتریان همیشگی قدیمی و جذب و ترغیب مشتریان جدید برای خرید از محصولات شماست. البته این روش نباید به صورت مداوم باشد. سعی کنید در مناسبت‌‌ها و زمان‌های خاص این عمل را انجام دهید. زیرا در صورت مداوم بودن ارائه‌ی محصول رایگان حس بی‌ارزش بودن محصولات شما به مشتریان القا خواهد شد. 2- در صورتیکه مشتریان شما را به تعداد مناسبی از افراد معرفی کردند برای آنها پاداش در نظر بگیرید: برای این مورد از گزینه‌های متعددی می‌توانید استفاده کنید. به عنوان مثال اگر یکی از مشتریانتان محصولات شما را به تعداد مشخصی از افراد که توسط خود شما تعیین می‌شود(مثلا شما مشخص می‌کنید که باید یک مشتری، محصولات را به 5 مشتری دیگر معرفی نماید.)، معرفی نمود در ازای چند مشتری جدید که برای محصولات شما جذب کرده است، هدیه یا حتی محصولی رایگان در نظر بگیرید. بهتر است برای این نفرات محدوده و بازه‌ی زمانی تعیین کنید. مثلا به 10 نفر اول در یک ماه. 3- برای خرید به تعداد مشخص تخفیف ویژه در نظر بگیرید: می‌توانید در یک بازه‌ی زمانی یا حتی به طور همیشگی(البته با حساب و کتاب دقیق، به طوری که حتما حداقل سود را داشته باشید، نه اینکه زیان و ضرری به خود وارد نمایید)، یک سقفی برای خرید تخفیف تعیین کنید. برای مثال به افرادی که بالای 600 هزار تومان از شما خرید نمایند در خرید‌های بعدیشان 10 درصد تخفیف ارائه خواهید داد. 4- قرار دادن نظرات مشتریان وفادار در سایت مربوط به کسب و کار خودتان: اگر برای کسب و کار خود سایتی دارید. ‌می توانید تعدادی از مشتریان دائمی خود را انتخاب کرده و نظریات آنها را در بخش خاصی از سایتتان قرار دهید. این کار حس اعتماد بیشتر را در مشتریان قدیمی و جدید ایجاد خواهد کرد. علاوه بر این اگر کسب و کار گسترده‌ای دارید می‌توانید تعدادی مشخصی از مشتریانتان را که همواره از محصولات شما استفاده کرده و رضایتمند هستند، انتخاب کرده و نظریات آنها را در قالب یک ویدئوی کوتاه در سایت خود قرار دهید. 5- اشانتیون بدهید: از این مورد بیشتر زمانی استفاده می‌شود که خرید زیاد یا خرید با هزینه‌ی بالا از طرف مشتری صورت می‌گیرد و می‌توان با دادن یک اشانتیون از مشتری قدردانی کرد. 6- از مشتریان خاص خود بخواهید از محصولات جدیدتان به صورت رایگان استفاده نمایند: با این تکنیک شما می‌توانید حس ارزشمندی را در مشتریان خود ایجاد کنید. مطمئن باشید مشتریان نیز قدردانی خود را با خرید‌های بیشتر در آینده و تبلیغ و تعریف بیشتر محصولاتتان انجام خواهند داد. نتیجه‌گیری: از مناسبت‌های خاص، برای قدردانی از مشتریان ویژه و وفادار خود استفاده نمایید. با کمی خلاقیت می‌توانید روش‌های دیگری متناسب با کسب و کار خود یافته به مشتریان ارائه دهید و سعی کنید برای دادن پاداش به مشتریان خود دلیل داشته باشید. یک معادله‌ی مناسب بین خود و مشتریان قرار دهید که در نهایت هر 2 طرف به سود برسند.امیدوارم این مطلب از سایت ساز زرین برای شما مفید بوده باشد.موفق و پیروز باشید.
  20. سلام ممنون بابت راهنمایی عالیتون، امکانش هست نسخه نال شد این افزونه رو برای دانلود بذارید تشکر
  21. درود 0 تا 100 این اسکریپت رو دراوردم همه مشکلاتشو اوکی کردم بزودی تایپیک جامع اموزشی این اسکریپت رو میزارم... باتشکر بسته بشه این تایپیک لطفا
  22. سلام دوستان وقت بخیر درخواست طراحی المان های اپلیکیشن نوبتی به سبک فلت تقریبا تو این مایه ها و طراحی های موجود در سایت دریبل توضیحی در رابطه با نوبتی معرفی وب سایت نوبتی ، نوبت دهی آنلاین نوبتی با هدف تسهیل نوبت گیری و صرفه جویی در زمان، توسط گروهی متخصص در فضای مجازی کار خود را آغاز کرد. نوبتی می خواهد فضای دشوار نوبت دهی و نوبت گیری را در مشاغل مختلف آسان کند و اهداف ذیل را مد نظر دارد: هر شخصی بتواند براحتی و در کمترین زمان، نوبتی را از شغل مورد نظر خود دریافت کند. مشاغلی که در حال حاضر امکان نوبت دهی و نوبت گیری از آنها امکانپذیر میباشد عبارتند از پزشکان، آرایشگاهها. در آینده نه چندان دور دیگر مشاغل امکان نوبت دهی و نوبت گیری در نوبتی را خواهند داشت. دوستانی که تواناییشو دارن و نمونه کار های مشابه دارند تلگرام پیام بدن @nobati_co
  23. درود. پاسخ قبلی رو مطالعه کنید. اگر بخواهید کدنویسی کنید زمان زیادی میبره . بهترین راهش استفاده از افزونه برای اینکاره . ثبت نام و ورود با شماره تلفن نیازمند افزونه ای هست که گفتم. ولی مابقی امکاناتی که گفتید رو نمیدونم میتونید با اون افزونه بسازید یا خیر. باید چک کنید. اگر نسخه نال شدش رو پیدا کردید تست کنید ببینید چه امکاناتی داره. در حالت عادی وارد کردن نام کاربری برای لاگین کردن واجبه .
  24. درود مجدد. بله. در افزونه Ultimate Member خودتون می تونید فرم های جدیدی ایجاد کنید و در هنگام ایجاد هر فرم، می تونید نوع فرم رو انتخاب کنید (فرم عضویت، فرم ورود، یا پنل کاربری برای کاربران وارد شده) پس از ساختن فرم با فیلد های دلخواهتون، بهتون یک شورتکد میده. شما باید به قسمت "افزودن برگه" مراجعه کنید، نامک (آدرس) برگه رو شخصی سازی کنید و شورتکدها رو داخلشون قرار بدید. با اینکار میتونید چندین برگه برای ورود و عضویت ایجاد کنید. بله. شما با این افزونه می تونید پنل های کاربری (داشبورد) متفاوتی برای گروه های کاربری مختلف ایجاد کنید. آدرس برگه ها رو هم خودتون باید ایجاد کنید. به این صورت که اول یک برگه با نامک panel ایجاد می کنید و چند برگه دیگه با نامک های دلخواه و مادر برگه های بعد رو روی برگه panel تنظیم می کنید تا آدرس برگه ها به صورت زیرشاخه ای باشه. در حالت عادی خیر. چراکه در سراسر وردپرس و هسته وردپرس، در هنگام ورود و عضویت و نوشتن اطلاعات کاربر جدید در دیتابیس، از نام کاربری و رمزعبور به عنوان موارد اعتبارسنجی حساب کاربری استفاده میشه. توسط افزونه Ultimate Member نمیتونید چنین کاری انجام بدید. اما افزونه ای هست به نام Digits WordPress Mobile Number Signup & Login Plugin که تجاری (غیر رایگان) هست. اطلاعی درباره نحوه عملکردش ندارم . یعنی امکان اینکه چندین صفحه ورود و عضویت بسازید رو داره یا خیر رو نمیدونم. اما امکان استفاده از شماره تلفن برای عضویت و ورود رو به راحتی فراهم میکنه . اینکار هم نیاز به کدنویسی داره که استفاده از افزونه بهتون توصیه میشه. این مورد به افزونه ربطی نداره. افزونه صرفا یک فرم ارائه میکنه که در برگه نمایش داده میشه. شما باید قالب رو ویرایش کنید تا بتونید روی یک صفحه خاص پس زمینه ویدیو قرار بدید. در اینباره داخل اینترنت بگردید آموزش هاش هست. موفق باشید/.
  25. امروز برای شما عزیزان یک مطلب بسیار جذاب را آماده نموده ایم که شما با رعایت این نکات میتوانید رتبه بهتری نزد گوگل کسب کنید البته لازم به ذکر است که قبل از اینکه سئوی وبسایت خود را شروع کنید بهتر است کلمات کلیدی مورد نظر کسب و کار خود را ارزیابی نمایید همچنین لازم به ذکر است که بگوییم کلماتی را که برای کسب و کار خود انتخاب میکنید بستگی به چگالی آن کلمه و همچنین رقابت در آن کلمه باعث میشود که شما زمان دیرتری و یا زودتری به صفحات اول گوگل برسید زیرا بعضی کلمات هستند که تلاش بیشتری نیاز دارند تا رتبه خوبی گیرند . و حال میرسیم سر اصل مطلب که چه نکاتی را باید رعایت کنیم که به صفحه اول گوگل برسیم یا به قول یکی از دوستان بسیار خوبم صفحه اول گوگل را لمس کنیم . مرحله اول این مرحله را با نام تصمیم گیری میشناسیم چرا که باید بدانید دنبال چه چیزی هستید ؟ هدف شما چیست ؟ چه کلمات کلیدی ای مدنظر شما میباشد ؟ مرحله دوم شما باید بتوانید بین کلمات کلیدی ای که برای وبسایت خود انتخاب نموده اید رابطه ای ایجاد نمایید یعنی اگر شما قادر نیستید رابطه بین کلمات کلیدی مورد نظر خود را پیدا کنید شک نکنید که گوگل هم نمیتواند پیدا کند . منظور بنده از رابطه این است که مثلا بنده وبسایتی رو در مورد تبلیغات راه اندازی کردم و در آن از کلماتی مانند تبلیغات ارزان و تبلیغات کلیکی و از این قبیل استفاده نموده ام . مرحله سوم حال وقت آن رسیده است که شروع به تولید محتوای مرتبط با سطح کاری خود انجام دهید به فرض مثال تمرکز خود را بر روی کلمات مربوط به تبلیغات کلیکی ببرید .چرا که محتوا پادشاه است و گوگل به محتوا های تولید شده و با کیفیت اهمیت زیادی میدهد لازم به ذکر است که بگوییم هرگز از مطالب کپی شده در وبسایت خود استفاده نکنید چرا که این کار باعث از بین رفتن اعتبار شما نزد گوگل خواهد شد و مهمتر از آن باعث پیشرفت سایتی خواهید شد که مطلب را از آن کپی نموده اید . مرحله چهارم پس از آن که مطالبی برای وبسایت خود نوشتید حال میبایست به فکر نقشه سایت برای وبسایت خود باشید که اگر از cms های اختصاصی استفاده میکنید میتوانید با استفاده از سایت هایی که کار آن ها ساخت نقشه سایت است استفاده کنید و همچنین اگر وردپرس کار هستید میتوانید از افزونه هایی نظیر Google site map و یا یوآست استفاده نمایید . مرحله پنجم در این مرحله به شما پیشنهاد میکنیم که خطا های مربوط به html و یا css را برطرق نمایید که اگر قالب وبسایتتان بصورت عمومی عرضه شده است بهتر است آن را مطابق با سطح کار خود ویرایش کنید . برای فهمیدن مشکل های کد نویسی در قالب خود به شما پیشنهاد میکنیم که از سایت هایی نظیر w۳ و یا جیتی متریکس استفاده نمایید و خطا هایی که نمایش میدهد را رفع کنید . مرحله ششم کمی به وبسایت خود نگاه کنید و ببینید چه چیزی کم است ؟؟ اگه درست فکر کرده باشید وبسایت شما قسمت بلاگ را کم دارد . به شما پیشنهاد میدهیم که حتما یک ساب دامین به عنوان بلاگ برای وبسایت خود راه اندازی کنید همانند وبسایت تسمینو که بر روی یک ساب دامین جدا اقدام به ساختن بلاگ نموده است و حتما بعد از ساختن بلاگ لینک آن را در صفحه اصلی قرار دهید چرا که گوگل به بلاگ وبسایت اهمیت زیادی میدهد. در قسمت بلاگ خود میتوانید مطالبی نظیر آخرین اخبار وبسایت , پروژه های در دست اجرا و … را بگذارید . مرحله هفتم حال اگر مطالبی که ذر بالا برای شما توضیح دادیم را انجام داده اید وقت آن رسیده است که برای پیشرقت وبسایت خود بک لینکتهیه کنید که تهیه بک لینک به دو صورته خریداری شده و ساخته شده میباشد که در مقالات قبلی روش های ساخت بک لینک را به شما آموخته ایم و حتما به شما پیشنهاد میدهیم که اگر قصد خرید بک لینک را دارید حتما بصورت دائم خریداری نمایید و هیچ گاه بک لینک خود را از سایت مبدا پاک نکنید . و همچنین اگر قصد خرید بک لینک را دارید به شما خرید رپورتاژ آگهی را پیشنهاد میکنیم چرا که یکی از بهترین روش های تبلیغات و همچنین گرفتن بک لینک از سایت های با کیفیت میباشد که تسمینو مجری انحصاری رپورتاژ آگهی در برترین وبسایت های ایران میباشد و میتوانید از طریق ارتباط با مشاوران ما بک لینک هایی مطابق با وبسایت خود خریداری نمایید . در خرید بک لینک حتما به این موارد اهمیت دهید : موضوع سایت تبلیغ گیرنده فالو بودن لینک ها وبسایتی که بک لینک میخواهید بخرید اسپم نباشد و پیج اتوریتی و دامین اتوریتی خوبی داشته باشد میزان بازدید و رتبه الکسا تعداد لینک های خروجی وبسایت مرحله هشتم در شبکه های اجتماعی همانند فیس بوک , تلگرام , فروم ها و …. فعالیتی منظم داشته باشید چرا که میتوانید بک لینک های خوبی از شبکه های اجتماعی دریافت نمایید . بعنوان مثال من دارم روی کلمه طراحی سایت گیلان کار میکنم و از همین لینک در شبکه های اجتماعی استفاده میکنم که این کار یک امتیاز مثبت برای وبسایت بنده میباشد و لینکی از شبکه های اجتماعی دریافت میکنم . شما با رعایت این نکاتی که خدمتتان عرض نمودیم میتوانید رتبه خوبی در موتور جستجوی گوگل دریافت کنید که لازم به ذکر است کمی پشتکار و صبر نیاز دارد تا رتبه خوبی دریافت نمایید . در پایین نکاتی را به شما عرض میکنیم که باعث پسرفت وبسایتتون میشه : خریدن بازدید درج پاپ اپ خرید بک لینک برای سایت های تازه تاسیس و بدون محتوا وجود لینک های شکسته یا صفحات ۴۰۴ تعویض مطالب یک پیج بصورت کامل نامشخص بودن و طولانی بودن نام دامین عدم وجود فرم تماس با ما عدم فعالیت در شبکه های اجتماعی و نداشتن طرفدار در این شبکه ها … قرار دادن لینک وبسایت شما در وبسایت های اسپم نداشتن هدف برای وبسایت که یکی از مهمترین عامل شکست میباشد و … امیدوارم که توانسته باشم مطلب خوبی را برای شما عزیزان نوشته باشم و اگر که از این مطلب رازی بوده باشید خوشحال خواهیم شد که این مطلب را برای دوستان خود ارسال نمایید و یا در وبسایت خود درج کنید با استفاده از نام منبع . منتظر دریافت هرگونه نظر و یا انتقاد درباره این مطلب میباشیم . منبع
  26. درود مجدد. اگر خود قالب چنین امکانی داشته باشه که تصاویر در اندازه اصلی به صورت لایت باکس باز بشن، باید کلید دانلود داشته باشه. یا کدنویسی کنید براش. اگر امکان لایت باکس نداره، می تونید خودتون از افزونه لایت باکس استفاده کنید که همشون یک گزینه برای افزودن کلید دانلود تصویر دارند. برای دسته بندی صفحات portfolio باید افزونه یا قالب یک Taxonomy ارائه کرده باشه . اگر نه که با کدنویسی می تونید Taxonomy دلخواه برای پست تایپ Portfolio ایجاد کنید.
  27. درود . از افزونه Peter Login Redirect استفاده کنید.
  1. نمایش فعالیت های بیشتر